Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Deze ook: Fairgroundquote:
Hier ook aan aardig katertje maar eten moet ik echt even niet aan denken.quote:
Moge Bquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hier ook aan aardig katertje maar eten moet ik echt even niet aan denken.![]()
Mogguh trouwens iedereen.
Ja gister ook al maar toen ben ik zeg maar door gegaan met wat we op donderdagavond deden. Nu heb ik dus de uitgestelde kater te pakken. Geen hoofdpijn gelukkig want dat heb ik nooit maar ik voel me wel een beetje raar.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moge B
Ook al een kater?
Even spek bakken voor je
Met ei.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja gister ook al maar toen ben ik zeg maar door gegaan met wat we op donderdagavond deden. Nu heb ik dus de uitgestelde kater te pakken. Geen hoofdpijn gelukkig want dat heb ik nooit maar ik voel me wel een beetje raar.
Met ei?
Je zult merken dat je je dan een stuk beter voelt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou doe maar dan maar ik kan je niet beloven dat ik het op krijg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zult merken dat je je dan een stuk beter voelt.We zullen zien. Serveer je dat met een koud biertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich hock in meinem Bonker
Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
We zullen zien. Serveer je dat met een koud biertje?
Gadver ik lust geen melk!!!quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Met een glaasje melk
Ik lust ook geen melk. Bij het idee word ik al misselijk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gadver ik lust geen melk!!!
Melk is voor baby's en kalfjes.
Wel leuk he die kwartel die ik poste. Is chinese dwergkwartel. Ongeveer 12 cm.
Ja ik heb niet echt ruimte voor grote kwartels en deze vind ik echt mooi.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik lust ook geen melk. Bij het idee word ik al misselijk.
Ja, hartstikke leuk die kwartel.
Wat klein zeg. Die kwartels die ik laatst zag waren toch wat groter.
Jammer dat ik niet wat betere foto's kon maken, er zit zulk dik gaas voor plus ze bleven scharrelen en weigerden even te poseren.
Die lachduiven vind ik helemaal het einde. Lag in een deuk voor de kooi.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
deze liep als een echte baas door de kooi
[ afbeelding ]
maar tevens een beetje nichterig
Wat een beauty is dat. Die blauwe pootjes en stipjes op zijn borst.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:33 schreef Blaadjes het volgende:
Slechte kwaliteit maar toch....puckie![]()
ja he?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een beauty is dat. Die blauwe pootjes en stipjes op zijn borst.
En zoals hij tjilpt
Gun je hem geen knap vrouwtjequote:Op zaterdag 21 september 2013 13:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja he?
hij zegt ook:
puckie kusje
koekje erbij
puckie is lief
goeiemorgen
enz
maar ja nu zegt ie niet veel meer want werd er gek van binnen dus naar buiten gedaan en een vrouwtrje voor hem gehaald. Een hele lelijke hahaha....maja ik zag die en dacht die koop ik.
Volgens mij wel. zal straks nog een filmpoje proberen te maken van hun 2 maar dat valt niet mee want hij komt altijd gelijk naar me toe als ik er sta.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gun je hem geen knap vrouwtje![]()
Is hij wel blij met haar?
Geweldig he, die dieren. Zo lief.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Volgens mij wel. zal straks nog een filmpoje proberen te maken van hun 2 maar dat valt niet mee want hij komt altijd gelijk naar me toe als ik er sta.
Juist .. en als ze het nou ook nog eens een keer doen...quote:
Ik heb niet zo zin.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Tjacka dear, hoe is het?
Uitgespeeld of heb je pauze ?
Oh ja.quote:
Ik denk een gelijkspel eigenlijk, maar ajax is op dit moment licht favoriet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja.
Nou, dat kon idd weleens spannend worden.
Wie denk jij dat er gaat winnen?
PSV vermoed ik. Thuis en Ajax heeft ook tegen dat hun supporters moeilijk daar kunnen komen.
Of ben ik met een andere wedstrijd in de war?
PSV was wel bedroevend idd de vorige wedstrijd .quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk een gelijkspel eigenlijk, maar ajax is op dit moment licht favoriet.
Psv wordt met de wedstrijd slechter.
Ja, en daarvoor nog amateurwedstrijdje kijken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
PSV was wel bedroevend idd de vorige wedstrijd .
Zag gisteren bij VI stukjes terug en dacht
Amateurs is eigenlijk best leuk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, en daarvoor nog amateurwedstrijdje kijken.
Ik begin zondag leuker te vinden dan zaterdag.
Tenminste nog echte voetbalsfeer. Gehaktballetje en biertje in de rust.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Amateurs is eigenlijk best leuk.
Hier in Hoofddorp hebben we ook een leuk elftal. Ga ook weleens kijken.
En regelmatig gekeken bij ARC vanwege neefje.
Was er toevallig die keer dat hij zijn eerste rode kaart kreeg.
Kan hij ook.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tenminste nog echte voetbalsfeer. Gehaktballetje en biertje in de rust.
Weinig mis mee.
ARC speelt eerste klasse toch? Dan kan je neefje best aardig ballen.
Leuk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan hij ook.
Hij heeft al een paar keer bij De Toekomst mogen spelen en bij Feyenoord en ADO, maar helaas werd hij bij Ajax te licht bevonden (letterlijk) en zeiden ze dat hij het later nog maar eens moest proberen want ze vonden hem wel goed.
Nou, ik ren wel rond het meer en ik fiets en ik skeeler en schaats maar dat is het zo'n beetje.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Leuk.
Ben jij ook sportief of niet?
Ik word al moe als ik het lees.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik ren wel rond het meer en ik fiets en ik skeeler en schaats maar dat is het zo'n beetje.
Doe het niet allemaal tegelijk hoorquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik het lees.
vroeg me al af hoe het op het ijs zou gaan met je skeelers...quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe het niet allemaal tegelijk hoor
Dat zou ik je niet aanradenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
vroeg me al af hoe het op het ijs zou gaan met je skeelers...
Ik denk dat je geen slag vooruit komtquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wel humor denk ik als je erop staat te kijken
Gewoon door de knieen, handjes op de rug, afzetten en....neus op het ijsquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat je geen slag vooruit komt
Dit ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik het lees.
Is ook zo. Jij krijgt genoeg beweging.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
I hear you.
Ik sport wel op m'n werk.
true.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is ook zo. Jij krijgt genoeg beweging.
Als penpusher moet je er echt wat aan sport bijdoen hoor.
11 kilo!!!quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
true.
ja 11 kilo kwijt in 2 maanden. niet normaal toch? Ik begon me al zorgen te maken maar het is nu stabiel gelukkig
Idd. Maar was wel nodig ook hoor....was toch iets te zwaar. Wel lekker om te merken dat je niks aan je eten aanpast maar puur door lichamelijke arbeid zo snel kilo's kwijtraakt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
11 kilo!!!![]()
Daar kan geen fitnessclub of dieeet tegenop![]()
Nou ja, als er maar niet meer afgaat inderdaad.
Mooi gewicht toch? Wasbordjequote:Op zaterdag 21 september 2013 17:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Idd. Maar was wel nodig ook hoor....was toch iets te zwaar. Wel lekker om te merken dat je niks aan je eten aanpast maar puur door lichamelijke arbeid zo snel kilo's kwijtraakt.
89...78 nu
wasbordje?....neu dat niet...klein bierbuikje.quote:
Ik vind dat wasbordjegedoe ook zo overrated.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
wasbordje?....neu dat niet...klein bierbuikje.
Heb je wat om tegen aan te liggen...of iemand anders.
Ach ja we worden ouder he dan boeit dat niet meer.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind dat wasbordjegedoe ook zo overrated.
Niks mis met een buikje hoor.
Ik heb iig geen wasbordjequote:Op zaterdag 21 september 2013 17:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach ja we worden ouder he dan boeit dat niet meer.
Wat grappig zoals ze op die wip/schommel zitten. Is dat zijn vrouwtje? Steekt idd een beetje bleekjes af bij hem.quote:
ja he? haha ik verdenk hem ervan dat hij haar ook lelijk vindt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat grappig zoals ze op die wip/schommel zitten. Is dat zijn vrouwtje? Steekt idd een beetje bleekjes af bij hem.
Hij doet gewoon een eierdop over haar koppie en huppakee.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja he? haha ik verdenk hem ervan dat hij haar ook lelijk vindt.maar hij zal het ermee moeten doen. Ik hoop dat ze in het voorjaar eens lekker gaan n...ehhh eitjes leggen.
Hole in one...of minimaal een birdie.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij doet gewoon een eierdop over haar koppie en huppakee.
Think of England
Die twittert er lustig op los. Het echte twitteren dan. Niet dat hij de hele vogelstand op de hoogte houdt van zijn bedavonturenquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:26 schreef Ferdo het volgende:
En dat mannetje roept natuurlijk dan wel van f**k with the Puck
Misschien was er wel gezinsuitbreiding, maar ja, dat zijn dan weer delicatessen voor andere vissen, hé? Verder gaat het zijn gangetje. Zijn verder niet echt vissen bijgekomen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die twittert er lustig op los. Het echte twitteren dan. Niet dat hij de hele vogelstand op de hoogte houdt van zijn bedavonturen![]()
Hoe is het trouwens met je vissen? Nog nieuwe bijgekocht of misschien jonkies erbij?
Ahhhh wat zieligquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:28 schreef Ferdo het volgende:
Kwartels lijken wel op kiwi's. Zullen ze ook zo fruitig smaken?
[ afbeelding ]
Kun je ze niet een poosje in quarantaine zetten als de jonkies er zijn tot ze groot genoeg zijn om bij de andere vissen te doen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Misschien was er wel gezinsuitbreiding, maar ja, dat zijn dan weer delicatessen voor andere vissen, hé? Verder gaat het zijn gangetje. Zijn verder niet echt vissen bijgekomen.
Dan denk je toch van: waarom liggen die nou in de fruitafdeling.quote:
Hebben we wel geprobeerd, maar echt succesvol was dat niet. We zouden ook niet weten waar we dat jonge grut zouden moeten laten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je ze niet een poosje in quarantaine zetten als de jonkies er zijn tot ze groot genoeg zijn om bij de andere vissen te doen?
Ik vind kiwi helemaal niet lekker. Saaie smaak en al die pitjesquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan denk je toch van: waarom liggen die nou in de fruitafdeling.
Zelf nooit geprobeerd, hoor.
Ik dacht misschien een soort afgescheiden plekje in het aquarium of is dat niet te realiseren?quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hebben we wel geprobeerd, maar echt succesvol was dat niet. We zouden ook niet weten waar we dat jonge grut zouden moeten laten.
Zal misschien wel kunnen, maar veel van die vissen lusten graag ook hun eigen jonkies, hé?quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht misschien een soort afgescheiden plekje in het aquarium of is dat niet te realiseren?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:37 schreef Ferdo het volgende:
En dit model spaarvarken zal wel populair worden dankzij het kabinet:
[ afbeelding ]
Leuk! Speel ze en geniet van de nazit.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:11 schreef Tjacka het volgende:
Straks lekker zaalvoetballen en dan een heel lange nazit.
Ze kunnen beter speelgoedbaden verkopen waar de stop uit is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:37 schreef Ferdo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:37 schreef Ferdo het volgende:
[ afbeelding ]
Bored.. had vanalles geplanned wat niet door gaat.. ah well you know..quote:
Ja ik begrijp het. Je zit een beetje in de put na alles.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bored.. had vanalles geplanned wat niet door gaat.. ah well you know..
quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het. Je zit een beetje in de put na alles.
Klets maar lekker tegen me aan hoor, ik ga nergens heen
Misschien kun je het binnenkort zelf kopen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:34 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
Thanks, bagger weekend dit
zelfs mijn huisgenoot heeft GTA V maar gedownload omdat hij bang is dat ik m jat..
Hij heeft zijn deur op slot ... anders had ik zijn PS3 wel ff geleend![]()
haha nee weet van mezelf heb van een vriend schijnbaar een leuk spel gekregen om even te spelen maar zelfs die.. ligt hier te verstoffen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien kun je het binnenkort zelf kopen?
Het komt in nov ook voor de PC, wist je dat?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het best een gewelddadige game vind en ik me afvraag of ik er wel goed aan heb gedaan om het voor mijn neefje te kopen.
Wat ik op youtubejes zie is echt wel heftig
Nou graagquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja lekker! Zal ik dan even een rose voor jou pakken?
Alhoewel. Ik heb een beetje hoofdpijn dus denk dat ik maar mijn bed induik. Hou ik dat rosétje tegoed?quote:
Hoezo tot morgen? Ik kruip zo lekker naast je! Als je die koude voeten maar bij je houd!quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alhoewel. Ik heb een beetje hoofdpijn dus denk dat ik maar mijn bed induik. Hou ik dat rosétje tegoed?
Truste B en tot morgen?
Promise !quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoezo tot morgen? Ik kruip zo lekker naast je! Als je die koude voeten maar bij je houd!
quote:
meh, wat stuurde je me gisteren nog mijn chrome kapte er mee? via PMquote:
quote:Op zondag 22 september 2013 13:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
meh, wat stuurde je me gisteren nog mijn chrome kapte er mee? via PM
Geen pm gestuurdquote:Op zondag 22 september 2013 13:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
meh, wat stuurde je me gisteren nog mijn chrome kapte er mee? via PM
Fish trad eind 2011 in Zeist op, in een kerk.quote:Op zondag 22 september 2013 14:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Marrilion19 nov. 2012 Atak Enshcede
oke... maar hier was ik bij..quote:Op zondag 22 september 2013 14:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Fish trad eind 2011 in Zeist op, in een kerk.
En dat optreden beviel dus wel?quote:Op zondag 22 september 2013 15:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
oke... maar hier was ik bij..
Atak Enschede,
Zekers, kleine zaal goeie band.quote:
echt he, maar zo lekker.quote:Op zondag 22 september 2013 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als ik daar een van op heb zit ik al vol. Machtig spul, die draaikrengen.
Benieuwd hoe Ajax het doet ..quote:Op zondag 22 september 2013 16:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
echt he, maar zo lekker.
Zo gelijk ff vandaag mijn lijstje van nog te moeten kijken films ff geupdate.
Beginnen met een classic die al lang op mijn lijstje staat.
Previeuw
Ze moeten er gewoon een paar in doekenquote:Op zondag 22 september 2013 16:35 schreef Gray het volgende:
[..]
Met een goede doek maakt het schoon schip schijnt.
Ja lekker hoor. Heb alleen ff niet zoveel te doen, behalve snacken dan.quote:Op zondag 22 september 2013 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze moeten er gewoon een paar in doeken![]()
Hoi Gray, hoe is het?
Met mij gaat het wel goed hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 17:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja lekker hoor. Heb alleen ff niet zoveel te doen, behalve snacken dan.
Het is het met jou, Lavenderr?
Dan moet ik nog ff hard aan het werk, maar moet er wel op gaan letten.quote:Op zondag 22 september 2013 17:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel goed hoor.
Kijk je uit met dat snacken? Voor je het weet kun je je gereedschap niet meer zien
Heb je nog een lekker recept voor me voor bloemkool?quote:Op zondag 22 september 2013 17:22 schreef Gray het volgende:
[..]
Dan moet ik nog ff hard aan het werk, maar moet er wel op gaan letten.
Of gewoon weer eens sporten. Nog voor dit decennium van m'n leven eindigt.Maar het is zo lekker, die roombrie.
En ik leer nog steeds beter koken..!
Bloemkool-mosterdsoep.quote:Op zondag 22 september 2013 17:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je nog een lekker recept voor me voor bloemkool?
De middelste dan het liefste. Ik ga voor simpel en toch lekker.quote:Op zondag 22 september 2013 17:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Bloemkool-mosterdsoep.(een specialiteit van mij)
Bloemkool-aardappel schotel met gehakt.(gouwe ouwe)
Bloemkool--witlof-rijst-kip met aziatische knoflooksaus.(Bakkie Blank, ook mijn specialiteit)
Klinkt goed!quote:Op zondag 22 september 2013 17:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De middelste dan het liefste. Ik ga voor simpel en toch lekker.
Dat is het enige dat ik eet: simpel en lekker.quote:Op zondag 22 september 2013 17:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De middelste dan het liefste. Ik ga voor simpel en toch lekker.
Neh, totaal niet. Maar vind koken op z'n tijd leuk en begin het steeds vaker te doen, gewoon op smaak en via het proberen van nieuwe technieken. Probeer nu m'n omelettes onder de knie te krijgen, zoals bijvoorbeeld de franse.quote:
Thanks! Dat ga ik makenquote:Op zondag 22 september 2013 17:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat is het enige dat ik eet: simpel en lekker.
Ik doe soms ook een groente-snack-maaltijd; paar soorten groenten bijtgaar af laten koelen, dan met een paar gezonde dipjes en/of kruidenboter ernaast. Heerlijk met een glaasje ijskoud water.
Voor de gehaktbloemkoolschotel kan je simpelweg voor zo'n maggievariant gaan, al kan je het prima zelf maken met wat kruiden als kerrie, nootmuskaat of chili, waar je maar van houdt. Beetje roomboter door de geprakte aardappel mengen en dat in de oven, eventueel met kaas, en smullen maar!
Deal!quote:Op zondag 22 september 2013 17:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Thanks! Dat ga ik maken![]()
Zal ik van de week mijn pastarecept opschrijven.
Dat moeten jullie echt eens maken. Zo lekkerrrrrrrrr
haha goed bezig.quote:Op zondag 22 september 2013 17:42 schreef Gray het volgende:
[..]
Neh, totaal niet. Maar vind koken op z'n tijd leuk en begin het steeds vaker te doen, gewoon op smaak en via het proberen van nieuwe technieken. Probeer nu m'n omelettes onder de knie te krijgen, zoals bijvoorbeeld de franse.
Doe eens een postzegel op zo'n pannenkoek en mail die mij..!quote:Op zondag 22 september 2013 17:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha goed bezig.
In dit huis hier moet ik vaak koken, aangezien de rest zo'n beetje alles laat aanbranden.
Als bekend word dat ik ga pannenkoeken bakken heb ik zo 12 man voor de deur staan op zijn minst die ook willen mee-eten.
Ik wil niet opscheppen maar heeft een reden.
Ken het niet, maar deze boer kent graag nieuwe dingen om te lusten.quote:Dito voor pannetje alla Domien, schijnt een aanrader te zijnPM voor recept
Schrijf het hier op anders. Kan iedereen het makenquote:Op zondag 22 september 2013 17:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha goed bezig.
In dit huis hier moet ik vaak koken, aangezien de rest zo'n beetje alles laat aanbranden.
Als bekend word dat ik ga pannenkoeken bakken heb ik zo 12 man voor de deur staan op zijn minst die ook willen mee-eten.
Ik wil niet opscheppen maar heeft een reden.
Dito voor pannetje alla Domien, schijnt een aanrader te zijnPM voor recept
Ik heb nog een tip voor als je haast hebt en geen zin om een saus te maken voor over de groente.quote:Op zondag 22 september 2013 17:54 schreef Gray het volgende:
[..]
Doe eens een postzegel op zo'n pannenkoek en mail die mij..!
[..]
Ken het niet, maar deze boer kent graag nieuwe dingen om te lusten.
quote:Op zondag 22 september 2013 17:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Schrijf het hier op anders. Kan iedereen het maken
En hoef je meteen geen zout meer toe te voegen.quote:Op zondag 22 september 2013 17:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb nog een tip voor als je haast hebt en geen zin om een saus te maken voor over de groente.
Een zakje cup a soup en daar minder water bij dan normaal en je hebt een saus in elke smaak die je maar wilt.
Dat is een heel goeie tip idd. Het is natuurlijk best geconcentreerd dus bremzout .quote:Op zondag 22 september 2013 17:57 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
En hoef je meteen geen zout meer toe te voegen.
Mwah. Beetje kort misschien?quote:Op zondag 22 september 2013 18:09 schreef Gray het volgende:
Bremzout, dat moest ik even googlen.
Hm... zal ik een hipsterkapsel nemen? Meer nog dan ik al heb dan..?
Apart wel, zo met rösti. Lijkt me wel lekker eigenlijk. Bedankt ga het zeker proberen.quote:Op zondag 22 september 2013 18:14 schreef theguyver het volgende:
Sorry Grey ik heb geen postzegels..
Ingredienten.
- varkens vlees of kipfilet.
- courgette
- een paprika
- kastanje Champions
- rösti
Het vlees bak je tegelijk met de rosti in een apparte pan.
Zorg dat je alles in kleine stukjes hebt ook groenvoer
Als vlees en rösti beetje bruin is gooi je het bij elkaar in een wok pan.
Als beide beetje bruin word gooi je het groenvoer er bij.
Alles een beetje door wokken 5 min goed omflippen anders bakt het aan.
En eet smakelijk. ( je kan er wat appelmoes bij serveren)![]()
Naam van het recept (is van de bedenker)
AJAX![]()
Hmmm... klinkt als een eenpansgerecht...quote:Op zondag 22 september 2013 18:14 schreef theguyver het volgende:
Sorry Grey ik heb geen postzegels..
Ingredienten.
- varkens vlees of kipfilet.
- courgette
- een paprika
- kastanje Champions
- rösti
Het vlees bak je tegelijk met de rosti in een apparte pan.
Zorg dat je alles in kleine stukjes hebt ook groenvoer
Als vlees en rösti beetje bruin is gooi je het bij elkaar in een wok pan.
Als beide beetje bruin word gooi je het groenvoer er bij.
Alles een beetje door wokken 5 min goed omflippen anders bakt het aan.
En eet smakelijk. ( je kan er wat appelmoes bij serveren)![]()
Naam van het recept (is van de bedenker)
AJAX![]()
2 omdat je in eerste instantie vlees en rösti apart houd anders krijg je vlees en rösti niet bruin.quote:Op zondag 22 september 2013 18:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Hmmm... klinkt als een eenpansgerecht...
I LIKE!
Hah, gewoon als uitdaging zien jonguh!quote:Op zondag 22 september 2013 18:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
2 omdat je in eerste instantie vlees en rösti apart houd anders krijg je vlees en rösti niet bruin.
Het is lekker maar ook heel erg simpel half uurtje?
quote:Op zondag 22 september 2013 18:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Hah, gewoon als uitdaging zien jonguh!
Haha, succes!quote:Op zondag 22 september 2013 18:45 schreef theguyver het volgende:
[..]mijn huisgenoot probeert het nu zelf ook.
Blusdenken en Brandblusser alvast er naast neer gezet
Is het weer zoverquote:Op zondag 22 september 2013 19:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mochten er nog mensen in centrum van Enschede rookwolken zien.
[ afbeelding ]
Het is al onder controle
quote:
Ja spelletje van paar miljard.quote:Op zondag 22 september 2013 21:12 schreef theguyver het volgende:
Ogh jongens het is maar een spelletje..
Zelfs de nederlaag van twente ajax voor kampioenschap ...
Was nog reden om nog ff een pilsje te gaan zuipen omdat we alsnog 2e werden en een mooie beker hadden
Niet overdrijven jaquote:Op zondag 22 september 2013 21:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja spelletje van paar miljard Ton.
Okquote:Op zondag 22 september 2013 21:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet overdrijven ja
zoveel verdiend ajax niet
Nou, ik denk dat je mij ook moet troosten want ik ben er net zo treurig om als jijquote:Op zondag 22 september 2013 21:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Yes.
Wat ben je kortaf, is er wat?
Komt goed.quote:Op zondag 22 september 2013 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je mij ook moet troosten want ik ben er net zo treurig om als jij
Succesquote:Op zondag 22 september 2013 21:41 schreef theguyver het volgende:
Volgende week zaterdag!
Project Pannenkoek 3: battle of the panncake!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeft niet dit is net PSV vs AJAX .. er gaat er een heel goed winnen!!quote:
Huhquote:Op zondag 22 september 2013 22:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoeft niet dit is net PSV vs AJAX .. er gaat er een heel goed winnen!!
Natúúrlijk ga je winnenquote:Op zondag 22 september 2013 22:29 schreef theguyver het volgende:
Pannenkoeken battle er werd beweerd dat mijn pannenkoeken niet zo lekker waren dus we hebben een jury van 24 personen die we onze heerlijke pannenkoeken gaan serveren en de winnaar krijgt een beker.
Natuurlijk ga ik glansrijk winnen![]()
![]()
Natuurlijk ga je winnen.quote:Op zondag 22 september 2013 22:29 schreef theguyver het volgende:
Pannenkoeken battle er werd beweerd dat mijn pannenkoeken niet zo lekker waren dus we hebben een jury van 24 personen die we onze heerlijke pannenkoeken gaan serveren en de winnaar krijgt een beker.
Natuurlijk ga ik glansrijk winnen![]()
![]()
Over pannenkoeken gesproken, Ajax speelde vandaag als een pannenkoek. Die Vermeer bijvoorbeeld.quote:
Gooi jij je pannenkoeken ook altijd in de lucht?quote:Op zondag 22 september 2013 22:45 schreef theguyver het volgende:
Voor de gene die mee willen doen stuur een PM met je motivatie naar mij
het is als Mario kart dat win ik met 1 oog dicht en een hand op mijn rug.
Ik bak met 4 pannen tegelijk!!
En mooie sanderquote:Op zondag 22 september 2013 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Over pannenkoeken gesproken, Ajax speelde vandaag als een pannenkoek. Die Vermeer bijvoorbeeld.
Vermeer doet zijn best! ( wijze woorden van mijn oom"weet je wel hoe groot zo'n goal is")quote:Op zondag 22 september 2013 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Over pannenkoeken gesproken, Ajax speelde vandaag als een pannenkoek. Die Vermeer bijvoorbeeld.
Yes tenzij er wat op de pannnenkoek zit appel of kaas.quote:Op zondag 22 september 2013 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gooi jij je pannenkoeken ook altijd in de lucht?
Dat is me nog nooit gelukt. Heb weleens een pannenkoek op mijn hoofd gekregen tijdens zo'n poging.
Nee, nooit heengaan zonder te groeten. Zoals een wijs man eens zeiquote:Op zondag 22 september 2013 22:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het lijkt mij beter om in deze stemming te vertrekken.
Kerel ff kratje pils weg tikken.quote:Op zondag 22 september 2013 22:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het lijkt mij beter om in deze stemming te vertrekken.
Ajax komt het wel weer te boven hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 23:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kerel ff kratje pils weg tikken.
Het seizoen is nog lange niet voorbij
Pec Zwolle kampioen
Onderschat. Mij. Niet. Met. Mariokart. (SNES & 64)quote:Op zondag 22 september 2013 22:45 schreef theguyver het volgende:
Voor de gene die mee willen doen stuur een PM met je motivatie naar mij
het is als Mario kart dat win ik met 1 oog dicht en een hand op mijn rug.
Ik bak met 4 pannen tegelijk!!
Hallo! Hoe is het?quote:Op zondag 22 september 2013 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van wie ben jij een fan Divje?
En hoi
Vermeer is slechtquote:Op zondag 22 september 2013 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ajax komt het wel weer te boven hoor.
Er zijn nog vele wedstrijden te gaan.
Komt goed Tjacky . Echt.
Doet hij niet.quote:Op zondag 22 september 2013 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wel ja. In ieder geval vandaag wel. Hopelijk verrast hij ons nog, later in het seizoen.
ik heb er geen vertrouwen meer in voor de nederlandse clubsquote:
Nou ben het met je eens dat het er niet hoopgevend uitziet.quote:Op zondag 22 september 2013 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb er geen vertrouwen meer in voor de nederlandse clubs
Ik dacht dat alleen die meid op je avatar een drama queen was..quote:Op zondag 22 september 2013 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Inso is voor 010quote:Op zondag 22 september 2013 23:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen die meid op je avatar een drama queen was..
2 wedstrijden verloren en de wereld stort in..
Kijk naar Divje zijn club bakt er helemaal niks van zelfs hij is nog positief
Is een periode denk ik.quote:Op zondag 22 september 2013 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk het niet man, niet als er geen geld in wordt gepompt.quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk het niet man, niet als er geen geld in wordt gepompt.
Ik heb geen geldquote:Op maandag 23 september 2013 00:36 schreef theguyver het volgende:
[..]oe het dan goed..
Doneer aan mij kan ik een huis een PS4 kopen.
weet je zeker dat het geld op een goeie plek terecht komt.
Tja.. wie heeft er aan om miljarden in het nederlandse voetbal te pompen?quote:
Mogguh allemaal.quote:Op maandag 23 september 2013 09:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tja.. wie heeft er aan om miljarden in het nederlandse voetbal te pompen?
We doen het niet gek zo slecht in europa hoor, als je alle jaren vergelijkt.
Goedemorgen luitjesik zit weer eens op een uitgestorven kantoor
quote:Op maandag 23 september 2013 11:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh allemaal.
Zeg theguyver, feestje gehad in Los Santos?
[ afbeelding ]
Wel humor. Kom die badkamer in en moest gelijk aan jou denken.quote:Op maandag 23 september 2013 11:22 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Hey... die pop ken ik!!
Alleen ik heb geen bad
quote:Op maandag 23 september 2013 11:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wel humor. Kom die badkamer in en moest gelijk aan jou denken.
Als wij bij je zouden logeren zouden we daar niet van opkijken. We zouden niet anders verwachten.quote:Op maandag 23 september 2013 11:35 schreef theguyver het volgende:
[..]True!!
Afgelopen weekend wou een vriendin van mijn ( die was blijven chrashen, was zo dronken als een aap zie berichtje zaterdag ochtend) douchen en trof onze nieuwe opblaas pop aan in de douche en schrok zich een hoedje.
quote:Op maandag 23 september 2013 11:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als wij bij je zouden logeren zouden we daar niet van opkijken. We zouden niet anders verwachten.
Wat een spel!quote:
NWOquote:
quote:
Had jij echt verwacht dat hij over de brug zou komen dan? Ik nietquote:Op maandag 23 september 2013 21:45 schreef theguyver het volgende:
[..]hoi Tjacka
Wat een deceptie topic : Die man van de hiphop conspiracy en MJ tape
quote:Op maandag 23 september 2013 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had jij echt verwacht dat hij over de brug zou komen dan? Ik niet
Ja. Is niksquote:Op maandag 23 september 2013 21:53 schreef theguyver het volgende:
[..]iets... dit niet.. wat een bagger!
Jo Inso_ ik hoorde dat jij voor feyenooid bent ... oeps ik bedoel Feyenoord.quote:
ik ga hier niet op inquote:Op maandag 23 september 2013 22:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jo Inso_ ik hoorde dat jij voor feyenooid bent ... oeps ik bedoel Feyenoord.
Ik was in de sportschool en moet die van vrijdag ook nog terugkijkenquote:
Vrijdag was een topshow. Vandaag vond ik het iets minder.quote:Op maandag 23 september 2013 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was in de sportschool en moet die van vrijdag ook nog terugkijken
wie was er te gastquote:Op maandag 23 september 2013 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vrijdag was een topshow. Vandaag vond ik het iets minder.
5 punten achterstand maarquote:Op maandag 23 september 2013 23:06 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
owjee..
Kop op kerel seizoen is nog niet voorbij
Filmpje is leuk kweenie of je m kent.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 23 september 2013 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar ben ik sowieso al geen fan van.
Zag het jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Had je pm gestuurd ivm zaterdag
quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zag het jaBen jij dat op de foto?
Pannenkoeken friturenquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:08 schreef theguyver het volgende:
[..]Ja en die andere is een vriendin van me die denkt dat ze beter kan bakken dan ik.
tussen stand pol is
37 Ik
14 zij
1 andere huisgenoot die alles laat aanbranden 9 en zelfs de pannenkoeken wil frituren.
Ja kerel laat nog een krop sla aanbranden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pannenkoeken frituren. Dat is nieuw voor me. Nou ja, als hij er balletjes van maakt, dan krijg pannenoliebollen.
Lekker stustig kantoor voor mijn uppie en microsoft heeft weer eens problemen met mijn hoeveelheid mails.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat zwaar bagger ik ben pissed of!!!
En daar?
Ja, mooi rustig aan toch.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
middag tjacka... uit bed gevallen?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:22 schreef Lavenderr het volgende:
Somber weertje vandaagMáár: lekker vrij
![]()
Blijft een mooie song
Ik moet nog steeds,quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je net op het toilet zat
Zegquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet een leuke TT voor het volgende topic
Deze striptekenaar moet nog even iets aan zijn engels doen.quote:
Zijn rage faces de comic makers zijn gewoon mennsen die beetje knippen en plakken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Deze striptekenaar moet nog even iets aan zijn engels doen.
Nu lijkt het net alsof hij sexy time met een geduldig iemand had
Wordt zij nat van een kaasomelet?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zijn rage faces de comic makers zijn gewoon mennsen die beetje knippen en plakken.
een classic
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wordt zij nat van een kaasomelet?
Hahahaquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:00 schreef theguyver het volgende:
[..]ken je die aflevering niet
![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/23752/4087ed7b/
5min![]()
- dure autoquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
Vanavond bij Een dubbeltje op zijn kant een jong stel die samen 5100 euro netto verdienen en toch diep in de schulden zitten![]()
Hoe krijgen ze het voor elkaar.
Je weet toch wat er binnenkomt en wat er uit gaat? Of denk ik nu te simpel?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
- dure auto
- hypotheek
etc etc etc
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je weet toch wat er binnenkomt en wat er uit gaat? Of denk ik nu te simpel?
Dus die zit nu op zwart zaad? En komt hij iedere avond rond etenstijd langs ?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:20 schreef theguyver het volgende:
[..]Nee
Sommige mensen denken gewoon niet na over aanschaffen van iets duurs.
In verleden een vriend gehad die ook zo dacht.
Feesten, nieuwste games, drank, etc en later zeuren dat hij die week niks te eten had.
haha, nope nadat hij voor de zoveelste keer advies in de wind sloeg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus die zit nu op zwart zaad? En komt hij iedere avond rond etenstijd langs ?
Ik zit altijd met verbazing naar die programma's te kijken. Als ze dan voorgerekend wordt door die strenge Annemarie van Gaal (vast familie van Louisquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha, nope nadat hij voor de zoveelste keer advies in de wind sloeg.
![]()
En als ik m nu tegen kom![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:35 schreef Gray het volgende:
Je denkt toch niet dat die mensen gaan zitten rekenen?
Nou.... volledigquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ze zijn toch niet debiel?
Klein beetje maar. Alleen op financieel gebied een blinde vlekquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou.... volledigwil ik niet zeggen...
Maar...
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klein beetje maar. Alleen op financieel gebied een blinde vlek
Ik ga straks weer met verbazing zitten kijken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:31 schreef theguyver het volgende:
[..]En vaak vinden ze het ook nog gek ook
![]()
Hoe bedoel je alles op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |