quote:
Ja spelletje van paar miljard.quote:Op zondag 22 september 2013 21:12 schreef theguyver het volgende:
Ogh jongens het is maar een spelletje..
Zelfs de nederlaag van twente ajax voor kampioenschap ...
Was nog reden om nog ff een pilsje te gaan zuipen omdat we alsnog 2e werden en een mooie beker hadden
Niet overdrijven jaquote:Op zondag 22 september 2013 21:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja spelletje van paar miljard Ton.
Okquote:Op zondag 22 september 2013 21:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet overdrijven ja
zoveel verdiend ajax niet
Nou, ik denk dat je mij ook moet troosten want ik ben er net zo treurig om als jijquote:Op zondag 22 september 2013 21:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Yes.
Wat ben je kortaf, is er wat?
Komt goed.quote:Op zondag 22 september 2013 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je mij ook moet troosten want ik ben er net zo treurig om als jij
Succesquote:Op zondag 22 september 2013 21:41 schreef theguyver het volgende:
Volgende week zaterdag!
Project Pannenkoek 3: battle of the panncake!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeft niet dit is net PSV vs AJAX .. er gaat er een heel goed winnen!!quote:
Huhquote:Op zondag 22 september 2013 22:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoeft niet dit is net PSV vs AJAX .. er gaat er een heel goed winnen!!
Natúúrlijk ga je winnenquote:Op zondag 22 september 2013 22:29 schreef theguyver het volgende:
Pannenkoeken battle er werd beweerd dat mijn pannenkoeken niet zo lekker waren dus we hebben een jury van 24 personen die we onze heerlijke pannenkoeken gaan serveren en de winnaar krijgt een beker.
Natuurlijk ga ik glansrijk winnen![]()
![]()
Natuurlijk ga je winnen.quote:Op zondag 22 september 2013 22:29 schreef theguyver het volgende:
Pannenkoeken battle er werd beweerd dat mijn pannenkoeken niet zo lekker waren dus we hebben een jury van 24 personen die we onze heerlijke pannenkoeken gaan serveren en de winnaar krijgt een beker.
Natuurlijk ga ik glansrijk winnen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |