Dit ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik het lees.
Is ook zo. Jij krijgt genoeg beweging.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
I hear you.
Ik sport wel op m'n werk.
true.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is ook zo. Jij krijgt genoeg beweging.
Als penpusher moet je er echt wat aan sport bijdoen hoor.
11 kilo!!!quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
true.
ja 11 kilo kwijt in 2 maanden. niet normaal toch? Ik begon me al zorgen te maken maar het is nu stabiel gelukkig
Idd. Maar was wel nodig ook hoor....was toch iets te zwaar. Wel lekker om te merken dat je niks aan je eten aanpast maar puur door lichamelijke arbeid zo snel kilo's kwijtraakt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
11 kilo!!!![]()
Daar kan geen fitnessclub of dieeet tegenop![]()
Nou ja, als er maar niet meer afgaat inderdaad.
Mooi gewicht toch? Wasbordjequote:Op zaterdag 21 september 2013 17:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Idd. Maar was wel nodig ook hoor....was toch iets te zwaar. Wel lekker om te merken dat je niks aan je eten aanpast maar puur door lichamelijke arbeid zo snel kilo's kwijtraakt.
89...78 nu
wasbordje?....neu dat niet...klein bierbuikje.quote:
Ik vind dat wasbordjegedoe ook zo overrated.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
wasbordje?....neu dat niet...klein bierbuikje.
Heb je wat om tegen aan te liggen...of iemand anders.
Ach ja we worden ouder he dan boeit dat niet meer.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind dat wasbordjegedoe ook zo overrated.
Niks mis met een buikje hoor.
Ik heb iig geen wasbordjequote:Op zaterdag 21 september 2013 17:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach ja we worden ouder he dan boeit dat niet meer.
Wat grappig zoals ze op die wip/schommel zitten. Is dat zijn vrouwtje? Steekt idd een beetje bleekjes af bij hem.quote:
ja he? haha ik verdenk hem ervan dat hij haar ook lelijk vindt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat grappig zoals ze op die wip/schommel zitten. Is dat zijn vrouwtje? Steekt idd een beetje bleekjes af bij hem.
Hij doet gewoon een eierdop over haar koppie en huppakee.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja he? haha ik verdenk hem ervan dat hij haar ook lelijk vindt.maar hij zal het ermee moeten doen. Ik hoop dat ze in het voorjaar eens lekker gaan n...ehhh eitjes leggen.
Hole in one...of minimaal een birdie.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij doet gewoon een eierdop over haar koppie en huppakee.
Think of England
Die twittert er lustig op los. Het echte twitteren dan. Niet dat hij de hele vogelstand op de hoogte houdt van zijn bedavonturenquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:26 schreef Ferdo het volgende:
En dat mannetje roept natuurlijk dan wel van f**k with the Puck
Misschien was er wel gezinsuitbreiding, maar ja, dat zijn dan weer delicatessen voor andere vissen, hé? Verder gaat het zijn gangetje. Zijn verder niet echt vissen bijgekomen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die twittert er lustig op los. Het echte twitteren dan. Niet dat hij de hele vogelstand op de hoogte houdt van zijn bedavonturen![]()
Hoe is het trouwens met je vissen? Nog nieuwe bijgekocht of misschien jonkies erbij?
Ahhhh wat zieligquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:28 schreef Ferdo het volgende:
Kwartels lijken wel op kiwi's. Zullen ze ook zo fruitig smaken?
[ afbeelding ]
Kun je ze niet een poosje in quarantaine zetten als de jonkies er zijn tot ze groot genoeg zijn om bij de andere vissen te doen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Misschien was er wel gezinsuitbreiding, maar ja, dat zijn dan weer delicatessen voor andere vissen, hé? Verder gaat het zijn gangetje. Zijn verder niet echt vissen bijgekomen.
Dan denk je toch van: waarom liggen die nou in de fruitafdeling.quote:
Hebben we wel geprobeerd, maar echt succesvol was dat niet. We zouden ook niet weten waar we dat jonge grut zouden moeten laten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je ze niet een poosje in quarantaine zetten als de jonkies er zijn tot ze groot genoeg zijn om bij de andere vissen te doen?
Ik vind kiwi helemaal niet lekker. Saaie smaak en al die pitjesquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan denk je toch van: waarom liggen die nou in de fruitafdeling.
Zelf nooit geprobeerd, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |