Is een periode denk ik.quote:Op zondag 22 september 2013 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb er geen vertrouwen meer in voor de nederlandse clubs
Denk het niet man, niet als er geen geld in wordt gepompt.quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk het niet man, niet als er geen geld in wordt gepompt.
Ik heb geen geldquote:Op maandag 23 september 2013 00:36 schreef theguyver het volgende:
[..]oe het dan goed..
Doneer aan mij kan ik een huis een PS4 kopen.
weet je zeker dat het geld op een goeie plek terecht komt.
Tja.. wie heeft er aan om miljarden in het nederlandse voetbal te pompen?quote:
Mogguh allemaal.quote:Op maandag 23 september 2013 09:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tja.. wie heeft er aan om miljarden in het nederlandse voetbal te pompen?
We doen het niet gek zo slecht in europa hoor, als je alle jaren vergelijkt.
Goedemorgen luitjesik zit weer eens op een uitgestorven kantoor
quote:Op maandag 23 september 2013 11:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh allemaal.
Zeg theguyver, feestje gehad in Los Santos?
[ afbeelding ]
Wel humor. Kom die badkamer in en moest gelijk aan jou denken.quote:Op maandag 23 september 2013 11:22 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Hey... die pop ken ik!!
Alleen ik heb geen bad
quote:Op maandag 23 september 2013 11:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wel humor. Kom die badkamer in en moest gelijk aan jou denken.
Als wij bij je zouden logeren zouden we daar niet van opkijken. We zouden niet anders verwachten.quote:Op maandag 23 september 2013 11:35 schreef theguyver het volgende:
[..]True!!
Afgelopen weekend wou een vriendin van mijn ( die was blijven chrashen, was zo dronken als een aap zie berichtje zaterdag ochtend) douchen en trof onze nieuwe opblaas pop aan in de douche en schrok zich een hoedje.
quote:Op maandag 23 september 2013 11:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als wij bij je zouden logeren zouden we daar niet van opkijken. We zouden niet anders verwachten.
Wat een spel!quote:
NWOquote:
quote:
Had jij echt verwacht dat hij over de brug zou komen dan? Ik nietquote:Op maandag 23 september 2013 21:45 schreef theguyver het volgende:
[..]hoi Tjacka
Wat een deceptie topic : Die man van de hiphop conspiracy en MJ tape
quote:Op maandag 23 september 2013 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had jij echt verwacht dat hij over de brug zou komen dan? Ik niet
Ja. Is niksquote:Op maandag 23 september 2013 21:53 schreef theguyver het volgende:
[..]iets... dit niet.. wat een bagger!
Jo Inso_ ik hoorde dat jij voor feyenooid bent ... oeps ik bedoel Feyenoord.quote:
ik ga hier niet op inquote:Op maandag 23 september 2013 22:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jo Inso_ ik hoorde dat jij voor feyenooid bent ... oeps ik bedoel Feyenoord.
Ik was in de sportschool en moet die van vrijdag ook nog terugkijkenquote:
Vrijdag was een topshow. Vandaag vond ik het iets minder.quote:Op maandag 23 september 2013 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was in de sportschool en moet die van vrijdag ook nog terugkijken
wie was er te gastquote:Op maandag 23 september 2013 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vrijdag was een topshow. Vandaag vond ik het iets minder.
5 punten achterstand maarquote:Op maandag 23 september 2013 23:06 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
owjee..
Kop op kerel seizoen is nog niet voorbij
Filmpje is leuk kweenie of je m kent.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 23 september 2013 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar ben ik sowieso al geen fan van.
Zag het jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Had je pm gestuurd ivm zaterdag
quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zag het jaBen jij dat op de foto?
Pannenkoeken friturenquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:08 schreef theguyver het volgende:
[..]Ja en die andere is een vriendin van me die denkt dat ze beter kan bakken dan ik.
tussen stand pol is
37 Ik
14 zij
1 andere huisgenoot die alles laat aanbranden 9 en zelfs de pannenkoeken wil frituren.
Ja kerel laat nog een krop sla aanbranden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pannenkoeken frituren. Dat is nieuw voor me. Nou ja, als hij er balletjes van maakt, dan krijg pannenoliebollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |