quote:
meh, wat stuurde je me gisteren nog mijn chrome kapte er mee? via PMquote:
quote:Op zondag 22 september 2013 13:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
meh, wat stuurde je me gisteren nog mijn chrome kapte er mee? via PM
Geen pm gestuurdquote:Op zondag 22 september 2013 13:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
meh, wat stuurde je me gisteren nog mijn chrome kapte er mee? via PM
Fish trad eind 2011 in Zeist op, in een kerk.quote:Op zondag 22 september 2013 14:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Marrilion19 nov. 2012 Atak Enshcede
oke... maar hier was ik bij..quote:Op zondag 22 september 2013 14:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Fish trad eind 2011 in Zeist op, in een kerk.
En dat optreden beviel dus wel?quote:Op zondag 22 september 2013 15:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
oke... maar hier was ik bij..
Atak Enschede,
Zekers, kleine zaal goeie band.quote:
echt he, maar zo lekker.quote:Op zondag 22 september 2013 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als ik daar een van op heb zit ik al vol. Machtig spul, die draaikrengen.
Benieuwd hoe Ajax het doet ..quote:Op zondag 22 september 2013 16:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
echt he, maar zo lekker.
Zo gelijk ff vandaag mijn lijstje van nog te moeten kijken films ff geupdate.
Beginnen met een classic die al lang op mijn lijstje staat.
Previeuw
Ze moeten er gewoon een paar in doekenquote:Op zondag 22 september 2013 16:35 schreef Gray het volgende:
[..]
Met een goede doek maakt het schoon schip schijnt.
Ja lekker hoor. Heb alleen ff niet zoveel te doen, behalve snacken dan.quote:Op zondag 22 september 2013 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze moeten er gewoon een paar in doeken![]()
Hoi Gray, hoe is het?
Met mij gaat het wel goed hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 17:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja lekker hoor. Heb alleen ff niet zoveel te doen, behalve snacken dan.
Het is het met jou, Lavenderr?
Dan moet ik nog ff hard aan het werk, maar moet er wel op gaan letten.quote:Op zondag 22 september 2013 17:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel goed hoor.
Kijk je uit met dat snacken? Voor je het weet kun je je gereedschap niet meer zien
Heb je nog een lekker recept voor me voor bloemkool?quote:Op zondag 22 september 2013 17:22 schreef Gray het volgende:
[..]
Dan moet ik nog ff hard aan het werk, maar moet er wel op gaan letten.
Of gewoon weer eens sporten. Nog voor dit decennium van m'n leven eindigt.Maar het is zo lekker, die roombrie.
En ik leer nog steeds beter koken..!
Bloemkool-mosterdsoep.quote:Op zondag 22 september 2013 17:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je nog een lekker recept voor me voor bloemkool?
De middelste dan het liefste. Ik ga voor simpel en toch lekker.quote:Op zondag 22 september 2013 17:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Bloemkool-mosterdsoep.(een specialiteit van mij)
Bloemkool-aardappel schotel met gehakt.(gouwe ouwe)
Bloemkool--witlof-rijst-kip met aziatische knoflooksaus.(Bakkie Blank, ook mijn specialiteit)
Klinkt goed!quote:Op zondag 22 september 2013 17:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De middelste dan het liefste. Ik ga voor simpel en toch lekker.
Dat is het enige dat ik eet: simpel en lekker.quote:Op zondag 22 september 2013 17:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De middelste dan het liefste. Ik ga voor simpel en toch lekker.
Neh, totaal niet. Maar vind koken op z'n tijd leuk en begin het steeds vaker te doen, gewoon op smaak en via het proberen van nieuwe technieken. Probeer nu m'n omelettes onder de knie te krijgen, zoals bijvoorbeeld de franse.quote:
Thanks! Dat ga ik makenquote:Op zondag 22 september 2013 17:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat is het enige dat ik eet: simpel en lekker.
Ik doe soms ook een groente-snack-maaltijd; paar soorten groenten bijtgaar af laten koelen, dan met een paar gezonde dipjes en/of kruidenboter ernaast. Heerlijk met een glaasje ijskoud water.
Voor de gehaktbloemkoolschotel kan je simpelweg voor zo'n maggievariant gaan, al kan je het prima zelf maken met wat kruiden als kerrie, nootmuskaat of chili, waar je maar van houdt. Beetje roomboter door de geprakte aardappel mengen en dat in de oven, eventueel met kaas, en smullen maar!
Deal!quote:Op zondag 22 september 2013 17:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Thanks! Dat ga ik maken![]()
Zal ik van de week mijn pastarecept opschrijven.
Dat moeten jullie echt eens maken. Zo lekkerrrrrrrrr
haha goed bezig.quote:Op zondag 22 september 2013 17:42 schreef Gray het volgende:
[..]
Neh, totaal niet. Maar vind koken op z'n tijd leuk en begin het steeds vaker te doen, gewoon op smaak en via het proberen van nieuwe technieken. Probeer nu m'n omelettes onder de knie te krijgen, zoals bijvoorbeeld de franse.
Doe eens een postzegel op zo'n pannenkoek en mail die mij..!quote:Op zondag 22 september 2013 17:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha goed bezig.
In dit huis hier moet ik vaak koken, aangezien de rest zo'n beetje alles laat aanbranden.
Als bekend word dat ik ga pannenkoeken bakken heb ik zo 12 man voor de deur staan op zijn minst die ook willen mee-eten.
Ik wil niet opscheppen maar heeft een reden.
Ken het niet, maar deze boer kent graag nieuwe dingen om te lusten.quote:Dito voor pannetje alla Domien, schijnt een aanrader te zijnPM voor recept
Schrijf het hier op anders. Kan iedereen het makenquote:Op zondag 22 september 2013 17:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha goed bezig.
In dit huis hier moet ik vaak koken, aangezien de rest zo'n beetje alles laat aanbranden.
Als bekend word dat ik ga pannenkoeken bakken heb ik zo 12 man voor de deur staan op zijn minst die ook willen mee-eten.
Ik wil niet opscheppen maar heeft een reden.
Dito voor pannetje alla Domien, schijnt een aanrader te zijnPM voor recept
Ik heb nog een tip voor als je haast hebt en geen zin om een saus te maken voor over de groente.quote:Op zondag 22 september 2013 17:54 schreef Gray het volgende:
[..]
Doe eens een postzegel op zo'n pannenkoek en mail die mij..!
[..]
Ken het niet, maar deze boer kent graag nieuwe dingen om te lusten.
quote:Op zondag 22 september 2013 17:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Schrijf het hier op anders. Kan iedereen het maken
En hoef je meteen geen zout meer toe te voegen.quote:Op zondag 22 september 2013 17:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb nog een tip voor als je haast hebt en geen zin om een saus te maken voor over de groente.
Een zakje cup a soup en daar minder water bij dan normaal en je hebt een saus in elke smaak die je maar wilt.
Dat is een heel goeie tip idd. Het is natuurlijk best geconcentreerd dus bremzout .quote:Op zondag 22 september 2013 17:57 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
En hoef je meteen geen zout meer toe te voegen.
Mwah. Beetje kort misschien?quote:Op zondag 22 september 2013 18:09 schreef Gray het volgende:
Bremzout, dat moest ik even googlen.
Hm... zal ik een hipsterkapsel nemen? Meer nog dan ik al heb dan..?
Apart wel, zo met rösti. Lijkt me wel lekker eigenlijk. Bedankt ga het zeker proberen.quote:Op zondag 22 september 2013 18:14 schreef theguyver het volgende:
Sorry Grey ik heb geen postzegels..
Ingredienten.
- varkens vlees of kipfilet.
- courgette
- een paprika
- kastanje Champions
- rösti
Het vlees bak je tegelijk met de rosti in een apparte pan.
Zorg dat je alles in kleine stukjes hebt ook groenvoer
Als vlees en rösti beetje bruin is gooi je het bij elkaar in een wok pan.
Als beide beetje bruin word gooi je het groenvoer er bij.
Alles een beetje door wokken 5 min goed omflippen anders bakt het aan.
En eet smakelijk. ( je kan er wat appelmoes bij serveren)![]()
Naam van het recept (is van de bedenker)
AJAX![]()
Hmmm... klinkt als een eenpansgerecht...quote:Op zondag 22 september 2013 18:14 schreef theguyver het volgende:
Sorry Grey ik heb geen postzegels..
Ingredienten.
- varkens vlees of kipfilet.
- courgette
- een paprika
- kastanje Champions
- rösti
Het vlees bak je tegelijk met de rosti in een apparte pan.
Zorg dat je alles in kleine stukjes hebt ook groenvoer
Als vlees en rösti beetje bruin is gooi je het bij elkaar in een wok pan.
Als beide beetje bruin word gooi je het groenvoer er bij.
Alles een beetje door wokken 5 min goed omflippen anders bakt het aan.
En eet smakelijk. ( je kan er wat appelmoes bij serveren)![]()
Naam van het recept (is van de bedenker)
AJAX![]()
2 omdat je in eerste instantie vlees en rösti apart houd anders krijg je vlees en rösti niet bruin.quote:Op zondag 22 september 2013 18:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Hmmm... klinkt als een eenpansgerecht...
I LIKE!
Hah, gewoon als uitdaging zien jonguh!quote:Op zondag 22 september 2013 18:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
2 omdat je in eerste instantie vlees en rösti apart houd anders krijg je vlees en rösti niet bruin.
Het is lekker maar ook heel erg simpel half uurtje?
quote:Op zondag 22 september 2013 18:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Hah, gewoon als uitdaging zien jonguh!
Haha, succes!quote:Op zondag 22 september 2013 18:45 schreef theguyver het volgende:
[..]mijn huisgenoot probeert het nu zelf ook.
Blusdenken en Brandblusser alvast er naast neer gezet
Is het weer zoverquote:Op zondag 22 september 2013 19:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mochten er nog mensen in centrum van Enschede rookwolken zien.
[ afbeelding ]
Het is al onder controle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |