Ik dacht misschien een soort afgescheiden plekje in het aquarium of is dat niet te realiseren?quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hebben we wel geprobeerd, maar echt succesvol was dat niet. We zouden ook niet weten waar we dat jonge grut zouden moeten laten.
Zal misschien wel kunnen, maar veel van die vissen lusten graag ook hun eigen jonkies, hé?quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht misschien een soort afgescheiden plekje in het aquarium of is dat niet te realiseren?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:37 schreef Ferdo het volgende:
En dit model spaarvarken zal wel populair worden dankzij het kabinet:
[ afbeelding ]
Leuk! Speel ze en geniet van de nazit.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:11 schreef Tjacka het volgende:
Straks lekker zaalvoetballen en dan een heel lange nazit.
Ze kunnen beter speelgoedbaden verkopen waar de stop uit is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:37 schreef Ferdo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:37 schreef Ferdo het volgende:
[ afbeelding ]
Bored.. had vanalles geplanned wat niet door gaat.. ah well you know..quote:
Ja ik begrijp het. Je zit een beetje in de put na alles.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bored.. had vanalles geplanned wat niet door gaat.. ah well you know..
quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het. Je zit een beetje in de put na alles.
Klets maar lekker tegen me aan hoor, ik ga nergens heen
Misschien kun je het binnenkort zelf kopen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:34 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
Thanks, bagger weekend dit
zelfs mijn huisgenoot heeft GTA V maar gedownload omdat hij bang is dat ik m jat..
Hij heeft zijn deur op slot ... anders had ik zijn PS3 wel ff geleend![]()
haha nee weet van mezelf heb van een vriend schijnbaar een leuk spel gekregen om even te spelen maar zelfs die.. ligt hier te verstoffen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien kun je het binnenkort zelf kopen?
Het komt in nov ook voor de PC, wist je dat?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het best een gewelddadige game vind en ik me afvraag of ik er wel goed aan heb gedaan om het voor mijn neefje te kopen.
Wat ik op youtubejes zie is echt wel heftig
Nou graagquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja lekker! Zal ik dan even een rose voor jou pakken?
Alhoewel. Ik heb een beetje hoofdpijn dus denk dat ik maar mijn bed induik. Hou ik dat rosétje tegoed?quote:
Hoezo tot morgen? Ik kruip zo lekker naast je! Als je die koude voeten maar bij je houd!quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alhoewel. Ik heb een beetje hoofdpijn dus denk dat ik maar mijn bed induik. Hou ik dat rosétje tegoed?
Truste B en tot morgen?
Promise !quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoezo tot morgen? Ik kruip zo lekker naast je! Als je die koude voeten maar bij je houd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |