Die gaat ook altijd met de pet rond.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pieter Derks is ook bovengemiddeld goed.
Jij moet echt een keer een lesje beargumenteren volgen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als je hun wilt aansporen om door te gaan doe je dat niet achter je laptop
en pietertje![]()
![]()
![]()
Stand-up comedyquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pietertje mist bij de rubrieken in de OP
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pietertje mist bij de rubrieken in de OP
Welkom in dit topicquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik heb er iets op tegen dat die kinderen hier meteen afgezeken worden.
okee.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik lach me mijn penis uit mijn pantalon.
je moet niet alles zo serieus nemen...quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Jij moet echt een keer een lesje beargumenteren volgen.
Ik heb het helemaal niet over het feit dat ze aangemoedigd moeten worden. Ik heb er iets op tegen dat die kinderen hier meteen afgezeken worden.
doeiquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ben maar weer weg hier
'Oh, What A beautiful Morning' komt uit de musical Oklahomaquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:21 schreef zeeppaardje het volgende:
Dit liedje dat je nu hoort hoe heet die????
Dat is uit de musical 'Oklahoma'quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:21 schreef zeeppaardje het volgende:
Dit liedje dat je nu hoort hoe heet die????
En wie is de zangeres?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
'Oh, What A beautiful Morning' komt uit de musical Oklahoma
Katia ofzo?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:24 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En wie is de zangeres?
Dat liedje heb ik trouwens al twee weken in mijn hoofd zitten
Katia, hele nummer is nog niet vrijgegevenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:24 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En wie is de zangeres?
Dat liedje heb ik trouwens al twee weken in mijn hoofd zitten
twitter:dwdd twitterde op maandag 23-09-2013 om 15:18:40Uitzending #DWDD op maandag 30 september geheel in het teken van 125 jaar Koninklijk Concertgebouworkest http://t.co/dDwFKdI4fO reageer retweet
twitter:gertbettens twitterde op maandag 23-09-2013 om 10:50:05Our job involves a lot of waiting, but driving to Amsterdam to play for one minute is a new record. Music = 0,15% of today's activities
reageer retweet
Bettenstwitter:gertbettens twitterde op maandag 23-09-2013 om 11:03:06Proud we will be performing in Holland's coolest talkshow #dewerelddraaitdoor tonight ! http://t.co/PJ55py2DMq reageer retweet
Jawel, maar dat komt er nooit van omdat ik altijd DWDD kijk.quote:Op maandag 23 september 2013 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof je iets beters te doen hebt.
Calippo en Solero ja.quote:Op maandag 23 september 2013 19:32 schreef marcodej het volgende:
Perenijsje en raket zijn de lekkerste ijsjes.
quote:Op maandag 23 september 2013 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tering, wat een hipster. Die was vast op Best Kept Secret.
Omdat ze een bril heeft?quote:
Best Kept Secretquote:
Ik ookquote:Op maandag 23 september 2013 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tering, wat een hipster. Die was vast op Best Kept Secret.
Ik heet Paxconquote:Op maandag 23 september 2013 19:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Hou jij ook zo van ijs, Stadskanoal?
Beter dat jaquote:Op maandag 23 september 2013 19:34 schreef Rickario het volgende:
Ze lult te veel, maar ze zegt wel wat.
Baas.quote:
Die hebben er toch niks aan.quote:Op maandag 23 september 2013 19:36 schreef snellejelle het volgende:
Hoppa, we halen dat Lithium wel even weg bij die arme indianen
quote:Op maandag 23 september 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hebben er toch niks aan.
Iedere vrouw verdient een kutbrommert...quote:Op maandag 23 september 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
dat dacht ik.quote:Op maandag 23 september 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lama's hebben geen accu nodig inderdaad.quote:Op maandag 23 september 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
En Delftsblauwe panfluitenquote:Op maandag 23 september 2013 19:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat dacht ik.
In ruil voor spiegeltjes
Nee... ik vind dat we eerst maar eens moeten onderzoeken hoeveel we van dat goedje hebben in de bodem en hoelang we daar mee denken te gaan doen. Dan kijken of het efficienter gaat en niet voor onzin dingen als mobiele telefoon. We maken dus weer dezelfde fout als na de ontdekking van olie.quote:
dan worden de familieverhoudingen wel erg dubieus.quote:Op maandag 23 september 2013 19:39 schreef waxmask het volgende:
Lijkt wel een Bernhard bastaardje deze gast.
Hehehe.quote:Op maandag 23 september 2013 19:41 schreef Martinello het volgende:
[..]
dan worden de familieverhoudingen wel erg dubieus.
Het lijkt me een toffe peer, dat meer.quote:Op maandag 23 september 2013 19:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee... ik vind dat we eerst maar eens moeten onderzoeken hoeveel we van dat goedje hebben in de bodem en hoelang we daar mee denken te gaan doen. Dan kijken of het efficienter gaat en niet voor onzin dingen als mobiele telefoon. We maken dus weer dezelfde fout als na de ontdekking van olie.
Ik geloof wel dat hij als wetenschapper/entrepeneur wel uit een ideaal werkt, maar zoals wel vaker wordt daar door die lui overheen gekeken. Met een atoombom als goed voorbeeld.quote:Op maandag 23 september 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het lijkt me een toffe peer, dat meer.
Hahaquote:Op maandag 23 september 2013 19:45 schreef Tem het volgende:
Peter Buwalda is ook met het visbakken de pan uitgesprongen.
Bijzondere man, maar behoorlijk senielquote:Op maandag 23 september 2013 19:49 schreef StephanL het volgende:
Martin Ros
In de rij staan voor een boek
Het kan ook echt nietquote:Op maandag 23 september 2013 19:52 schreef Kroelo het volgende:
heel twitter heeft het over de ogen van die vrouw
quote:Dat was even schrikken wellicht, voor trouwe lezers van Nieuwe Revu en Viva. De twee bladen van uitgever Sanoma waren allebei dood, leerden we van DWDD vrijdagavond. Daarop mochten Gaap Brandt Corstius, Vrouw- hoofdredacteur Marieke 't Hart en bladengoeroe Rob van Vuure hun zegje doen over het tragische nieuws. Het stond in een 101'tje op teletekst, dus was het waar. Een belletje vanuit de DWDD-redactie naar Nieuwe Revu hoofdredacteur Erik Noomen zat er helaas niet in. Want dan was er geen item meer geweest. Noomen slaat daarom vandaag dan ook terug. 'Het pijnlijke van de vertoning was: zowel Viva als Nieuwe Revu zijn helemaal niet dood. En dat wist de redactie van DWDD al lang voor de uitzendtijd van het live programma, waarin enthousiast dit prachtblad een vers gedolven graf in werd gejonast. Uitgever Sanoma had al uitgebreid ontkend dat we op de slachtbank lagen. En ik had DWDD ook nog wel even telefonisch wat cijfers willen doorgeven, als ze me (zoals Pauw & Witteman) even hadden gebeld. Maar ja, dan loop je natuurlijk wel het risico een verhaal "dood te checken"…
Noomen geeft toe dat in de huidige markt het soms nodig is 'met een feestmutsje op door brandende hoepels springen', maar spreekt wel van een positieve begroting. 'Ook zijn we al maanden bezig de slicke nieuwe website te finetunen, en we bereiden ons voor op een behoorlijk gewelddadig offensief op Facebook, Google+ en Twitter'. Goed, dat klinkt wat pathetisch, maar we vergeven het hem. Ook de Viva schreeuwt van de daken dat het nog springlevend is en vraagt u op twitter dat te retweeten. Dat zou lief zijn. Hoe gaat Dieuwke Wynia zich hier nou weer uit lullen?
bron
Klaarkomen.quote:Op maandag 23 september 2013 19:56 schreef StephanL het volgende:
Sambreren op je bed, WTF is dat nou weer?
Hier heeft ze haar ogen wijd open gesperd.quote:
Het moment dat je eikel er afvliegt.quote:Op maandag 23 september 2013 19:56 schreef StephanL het volgende:
Sambreren op je bed, WTF is dat nou weer?
ze doet wel extreem d'r best ja, aan die wenkbrauwen te zienquote:Op maandag 23 september 2013 19:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hier heeft ze haar ogen wijd open gesperd.
quote:Op maandag 23 september 2013 19:59 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen ze expres, is nostalgisch.quote:Op maandag 23 september 2013 20:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
2013 en nog altijd heeft de NOS minimaal 1 keer per maand problemen om de communicatie goed te krijgen met correspondenten.
beetjequote:Op maandag 23 september 2013 20:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je moest wel lachen, geef toe?
Nooit gezien maar het fragment wijst wel in die richting.quote:
Voor de redactie van DWDD wel, dus dan is het zo.quote:
quote:
Lesbisch, dus niet rullevant.quote:
Mijn post was zo mooi dat ie quotewaardig is?quote:
Die zeikplaat? Wat jij wil jochie.quote:
Bekkie, marcod3j.quote:Op maandag 23 september 2013 20:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die zeikplaat? Wat jij wil jochie.
quote:Op maandag 23 september 2013 20:08 schreef Norrage het volgende:
Goed moment om nu de nieuwe breaking bad te gaan kijken
Idd, verder allemaal elfjesmuzikanten.quote:
Eftelingmetal.quote:Op maandag 23 september 2013 20:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Idd, verder allemaal elfjesmuzikanten.
quote:Op maandag 23 september 2013 20:05 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Uitstekelbaars!!!
[ afbeelding ]
jaloersquote:Op maandag 23 september 2013 20:08 schreef Norrage het volgende:
Goed moment om nu de nieuwe breaking bad te gaan kijken
Nee, rock, hardrockquote:Op maandag 23 september 2013 20:10 schreef rubbereend het volgende:
Led Zeppelin, zou dat nu nog onder metal vallen?
Dat wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |