quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben wel weer een Sonic gevonden vandaag!
[ afbeelding ]
Dat zou ik dan weer niet durven of mij gewoon te opgelaten voelenquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook, waarop ze d'r groothandel-argument herhaalde
Ik doe nooit moeilijk als er een maximum staat (uiteraard splitsen we dan weleens op, hij een kar, ik een kar), maar niet bij de kassa met die flauwekul komen...
Wat, opsplitsen bedoel je? Ik geloof dat ik weinig schaamte kenquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet durven of mij gewoon te opgelaten voelen
En wat een zeiksnor aan de kassa!
Dankje.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
Miniem, ik hoop dat er iets leuks op je pad komt
Ja datquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat, opsplitsen bedoel je? Ik geloof dat ik weinig schaamte ken![]()
Tot voor kort had je die flauwekul niet van maximaal 4 per aanbieding. Bij AH heb je dat nog steeds niet, hier althans niet. Ik vind het toch wel makkelijk, zeker met dingen als cola, dat gaat er hier rap doorheen
Ah, zo. Nee, daar heb ik geen last van. Verklaart misschien wel het verbaasde gezicht van een buuv uit de straat toen ze me bij het Kruidvat 'betrapte' met 10 tubes tandpasta tijdens de 1+1 actiequote:Op vrijdag 20 september 2013 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja datIk zou automatisch al niet veel van een aanbieding meenemen. Maar misschien ben ik ook niet zo'n koopjesjager
Ja maar echt, allebei een eigen kar?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik jat zo'n hele stellage leeg als ik die dingen nodig heb.
Oeh, sinds ik dat ooit op tv zag, geweldig welquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Diep van binnen zou ik heel graag aan extreme couponing doen... heerlijk lijkt me dat
Ik weet nog niet welk appartement ik krijg. Er zijn verschillende afmetingen...quote:
Misschien toch wel in overleg?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet welk appartement ik krijg. Er zijn verschillende afmetingen...
en Strega. Ik zal niets alles zelf mogen bepalen. De vloer en muurkleur worden bepaald door de zorginstelling.
Doe Zwabber de groetenquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemorgen! Dagje Maassluis voor de boeg. Daar m'n club aanmoedigen.
Bij welke club? VDL of Excelsior?quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemorgen! Dagje Maassluis voor de boeg. Daar m'n club aanmoedigen.
W00tquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik ga vroeg naar bed.
Logeerpartij was leuk! Ik vond vanmorgen 50 euro op straat
Geen hele verkeerde start. Wel 2 lelijke uit-nederlagen in de laatste 3 wedstrijden.quote:Op zondag 22 september 2013 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
Verdorie Vaduz! Hoe doen jullie verder zaken momenteel? Veel tegenslagen gehad of dat niet?
Ik zat gisteren even in dubio. Er liep een kat rond tijdens mijn postronde en liep naar het huis waar ik net een brief postte en begon te miauwen bij de deur. Maar liet het gewoon gaan. Had ik bij die mensen moeten aanbellen om de kat binnen te laten of had dit zich vanzelf wel opgelost..quote:Op zondag 22 september 2013 11:56 schreef Pagan het volgende:
Djinni was al een paar dagen weg, nu is ze er weer, vacht vol met onkruid en een gebroken pols.
Op naar de DA.
Ze heeft nu acht van haar negen levens wel verbruikt.
Ja, dit valt erg mee. Maar 8 van haar 9 levens heeft ze nu wel echt gehadquote:Op zondag 22 september 2013 13:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh gelukkig, evengoed rot maar het had veel erger gekund!
Ik denk dat het wel los loopt Bosquote:Op zondag 22 september 2013 13:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zat gisteren even in dubio. Er liep een kat rond tijdens mijn postronde en liep naar het huis waar ik net een brief postte en begon te miauwen bij de deur. Maar liet het gewoon gaan. Had ik bij die mensen moeten aanbellen om de kat binnen te laten of had dit zich vanzelf wel opgelost..![]()
Gelukkig niets gebroken maar evengoed rot voor de kat en jullie.quote:Op zondag 22 september 2013 13:08 schreef Strega het volgende:
Nou, krijg net bericht van Pagan bij de DA. Pols is niet gebroken, poot uit de kom. Is alweer gefixt. En ze moet antibiotica, week binnen blijven.Valt gelukkig dus mee.
Helaas lijkt het met Djinni niet zo goed. Alles zit weer in de kom, maar haar enkel en voetje kan ze niks meer mee. Lijkt dus door zuurstofgebrek.quote:Op zondag 22 september 2013 13:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Gelukkig niets gebroken maar evengoed rot voor de kat en jullie.
Hopelijk knapt ze snel op en krijgen jullie eens wat rustigere en gelukkigere dagen wat de gezondheid van jullie en de dieren betreft
Hoe gaat het nu met jou Strega?
Tof. Maar ff langs in Nov danquote:Op zondag 22 september 2013 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Vast wel, kaneel in elk geval. en ook herfstthee nu wel weer gok ik.
Strega, Pagan, wat een pech met de poes, maar kijken jullie wel uit met Strega´s gezondheid
Ach arme Djinni ik steek een kaarsje aan en hoop dat ze het haalt.quote:Op zondag 22 september 2013 16:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Helaas lijkt het met Djinni niet zo goed. Alles zit weer in de kom, maar haar enkel en voetje kan ze niks meer mee. Lijkt dus door zuurstofgebrek.
We hopen dat het nog bijtrekt, maar vrezen dat het niet goed gaat. Ze wil wel lekker geknuffeld enzo.
Ik moet alleen erg uitkijken. De necroseplek op mijn enkel is nog niet helemaal dicht en genezen en dit is een erg kwaadaardige bacterie die ze heeft.
Zekersquote:
Oh ja absoluut. Traumatoloog durft een amputatie niet aan.quote:Op zondag 22 september 2013 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Vast wel, kaneel in elk geval. en ook herfstthee nu wel weer gok ik.
Strega, Pagan, wat een pech met de poes, maar kijken jullie wel uit met Strega´s gezondheid
Ik heb volgens mij nog een hoop herfst/winter thee liggen, van diverse merken. Ben er zelf niet zo gek op. Moet ik je wat sturen?quote:Op zondag 22 september 2013 17:21 schreef Qwea het volgende:
Hey oh-oh? Jij komt nog wel eens bij simon levelt toch? Hebben ze daar eigenlijk ook peperkoek/speculaas/kaneel/ whatever de fuck (beetje winter/herfst smaken) thee?
Maak iets makkelijks en ga ff lekker zitten met de beentjes omhoog.quote:Op zondag 22 september 2013 18:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zekers![]()
Boh ik ben zo moe, huis is eindelijk schoon, vogelkooien ook, honden zijn net nog ff royaal uitgelaten.
Liefst wilde ik gewoon nu al gaan slapen tot morgen geloof ik maar ik ga nog maar ff koken
Het derde woord, te, ontbreekt.quote:
Ach jee...... ik duim!quote:Op zondag 22 september 2013 16:43 schreef Pagan het volgende:
Kleine update: na het zetten van de elleboog ontzwelde de poot slecht, toen bleek doordat er lange tijd geen doorbloeding is geweest is er waarschijnlijk versterving opgetreden en een gasvormende ontsteking van de pols tot en met het schouderblad.
Zware AB kuur en duimen dat het goed gaat, anders is inslapen de enige optie
Ook jaquote:
Als je er niks mee doet...quote:Op zondag 22 september 2013 18:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog een hoop herfst/winter thee liggen, van diverse merken. Ben er zelf niet zo gek op. Moet ik je wat sturen?
En met succes zo te lezen!quote:Op maandag 23 september 2013 00:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook ja
Maar deze petjes kregen we vandaag bij PSV - AJAX. Aan de andere kant van de klep staat dan ook van PSV![]()
Ze eet lekker, heeft een enorme plons water gedronken en is klef als een schaal baklava.quote:
Hooguit opsturen...........................quote:
Hoe is het met jou en Boe?quote:
Ah ja, dat is ook geen vergelijking, die no. 2 is goedquote:Op maandag 23 september 2013 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Blur heeft maar 1 leuk nr en dat is song no. 2 natuurlijk.
Verder moeten ze hun muil houden.
Ik geniet wel van die nineties!
Coffee & TV vind ik ook leuk, maar dat komt ook door de clip die er bij zatquote:Op maandag 23 september 2013 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Blur heeft maar 1 leuk nr en dat is song no. 2 natuurlijk.
Verder moeten ze hun muil houden.
Ik geniet wel van die nineties!
Het ziet er inderdaad prima uit. Straks lekker hardlopen langs het kanaal hier in G-Twonquote:Op maandag 23 september 2013 09:33 schreef Pisces29 het volgende:
En tering wat een temperatuur, al mijn wervels lopen beter. Warmte
Mag toch hopen op een spam-virus excuusquote:Op maandag 23 september 2013 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Dat is toch wel reden voor ontslag op staande voet?
Met mij wel oke.. Boe zakte v/d week door zijn potenquote:Op maandag 23 september 2013 01:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en Boe?
Ik ga morgen thee sorteren, heb laatjes nodig voor kruiden. Dus stuur wat je kant uit!
Jaquote:Op maandag 23 september 2013 09:45 schreef Bos81 het volgende:
Oh-Oh zet de radio nu op vol volume denk ik
Een goed teken, ik hoop dat het doorzetquote:Op maandag 23 september 2013 00:42 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ze eet lekker, heeft een enorme plons water gedronken en is klef als een schaal baklava.
* Pagan heeft een heeeeel klein beetje hoop.
[..]
quote:
Dat is schrikken . hopelijk blijft het nu weer goed gaan , knuffel voor Baloequote:Op maandag 23 september 2013 09:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met mij wel oke.. Boe zakte v/d week door zijn potenhij doet het goddank nu weer oke, dus tijdelijke dip denk ik. Dibbes staat nu ook tijdelijk op Tramadol.
Hoe is het met jullie?
En thnx
Whehehe.quote:Op maandag 23 september 2013 11:13 schreef oh-oh het volgende:
:Stomme collegae zitten me echt keihard uit te lachen om mijn FB 90's profielfoto
Dat nummer maakt me niet koud of warm,, maar er tussen inquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 23 september 2013 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Het is mijn liedje.
We werkten bij Virgin toen ie uitkwam.
Ik heb zelfs de poster van het album nog![]()
Toen de cd zelf uit kwam was ik op vakantie in Thailand, ik moest en zou die ochtend vroeg op en bij opening bij een platenzaak staan om hem te kopen. Daarna gingen we een boottocht maken, ik associeer die liedjes echt voor altijd met die prachtige beelden die er voorbij kwamen toen.
Ik zet het af en toe wel eens opquote:Op maandag 23 september 2013 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh god, Crush, dat zong mijn vriendje altijd voor me, echt fucking annoying
Dat wel, maar voor mij is dit echt sentiment. Ik wist toen nauwelijks dat er homo's bestondenquote:
Klopt. Ik draai trouwens regelmatig ABBA. En als er 1 band populair is bij homo's is het ABBA wel,,quote:
Ik heb het nog gewoon aanstaan. Woensdag middag skip ik wel even Paul Rabbering..quote:Op maandag 23 september 2013 17:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben de 90s Request alweer zat. Niet zo m'n decennium.
Is een waakvlammetje niet handiger.quote:Op maandag 23 september 2013 18:43 schreef indaha het volgende:
Verdorie wat een pech hebben jullie toch Pagan en Strega![]()
, heel veel beterschap voor jou Strega en ik laat het kaarsje gewoon branden voor Djinnie en duim voor een wondertje
Wat goed, wanneer?quote:Op maandag 23 september 2013 16:23 schreef Miniem het volgende:
Ik had vandaag gesolliciteerd en ik kreeg vanmiddag al een belletje om op gesprek te komen
Sterkte daar Strega en Pagan.quote:Op maandag 23 september 2013 19:49 schreef Pagan het volgende:
Bedankt, wederom, voor alle lieve en bemoedigende woorden. Djinnie gaat hem niet meer worden ben ik bang. Uit angst voor kruisbesmetting mag Strega er niet bij en draag ik operatiehandschoenen als ik haar verzorg. Als je haar pootje zachtjes masseert om de doorbloeding en drainage van wondvocht te helpen maakt het een eng, knisperend geluid. Dit is kenmerkend voor koudvuur. (Doe maar niet opzoeken). Ze heeft geen pijn en laat zich heerlijk vertroetelen, anders hadden we de beslissing vandaag al genomen. Woensdag afspraak bij de DA, dat wordt denk ik haar laatste ritje.
[..]
Is een waakvlammetje niet handiger.![]()
[..]
Wat goed, wanneer?
Wat goed Miniem! Alvastquote:Op maandag 23 september 2013 20:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Sterkte daar Strega en Pagan.
Donderdag
Wat is jouw periode Vaduz?quote:Op maandag 23 september 2013 17:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben de 90s Request alweer zat. Niet zo m'n decennium.
Zijn maandelijksequote:Op dinsdag 24 september 2013 07:45 schreef Pisces29 het volgende:
Meurnings!
[..]
Wat is jouw periode Vaduz?
quote:
En dat jij een label hebt geeft je het recht om er bij andere mensen grappen over te maken en bij jou mag er niks gezegd worden want dan zwaai je met je labelquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Om hierop even terug te komen.
Ik heb een "label" gekregen.
Er gaat aan gewerkt worden en hopelijk verbeterd het
Vanaf 2000!quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:45 schreef Pisces29 het volgende:
Meurnings!
[..]
Wat is jouw periode Vaduz?
De zeros waren echt een absoluut dieptepunt qua muziek, pas vanaf 2010 trok het weer aanquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanaf 2000!
Gefeliciteerd Indaha!
Mss had je mij dan niet moeten quoten en het algemeen neer moeten zetten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Het was sowieso niet bedoeld zoals je het net postte. Ik wilde het hier alleen melden nadat ik laatst gepost had dat ze me gingen helpen.
Het is niet echt een label, maar meer een constatering met wat er met me aan de hand is.
Wel fijn om te weten.
En toch kan ik dit beter handelen dan die Birds-toon die ze nu met Wigger ook weer aanhoudtquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch kan ik dit beter handelen dan die Birds-toon die ze nu met Wigger ook weer aanhoudt![]()
Oh mood indigo
Of je daar nu blij van wordt.................quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Om hierop even terug te komen.
Ik heb een "label" gekregen.
Er gaat aan gewerkt worden en hopelijk verbeterd het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:47 schreef Pagan het volgende:
[..]
Of je daar nu blij van wordt.................Dat label wil je niet hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Miniem fijn dat je hulp krijgt met of zonder label![]()
Mijn muziek is grotendeels van voor 2000![]()
Maar dat kan ook aan mijn leeftijd liggen, die oude muziek kan ik nog zo meezingen en die nieuwe muziek schijn ik maar moeilijk te kunnen onthouden
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
De wijsheid komt met de jaren zeggen ze , dus ik word er alleen maar slimmer vanquote:
Net een lijstje gemaakt. Ik vond het lastig zat! Nummers uitgezocht waar ik goede herinneringen aan koester.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De zeros waren echt een absoluut dieptepunt qua muziek, pas vanaf 2010 trok het weer aan
Gisteren een lijstje opgestuurd. en nu fingercrossed dat ze me niet bellen op het tijdstip waarop ze 3 jaar geleden dat wel deden. Mochten ze uberhaupt bellen...quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Net een lijstje gemaakt. Ik vond het lastig zat! Nummers uitgezocht waar ik goede herinneringen aan koester.
VOlgens mij was ik toen gewoon live in de uitzending. Want ik moest even wachten van Lex. Heeft later helaas niet online gestaan. Toevallig was in het in die periode dat ik overdag veel sliep, Maar toch schrik je de tyfus als je telefoon om half vier snachts overgaatquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze mogen me altijd bellen, laatste keer was ook rond 23.45 en kwam er rond 3.15 uur pas op. Lieke was de boel aan het opnemen.
Nee, dat gevoel heb ik ook. Zo van daar heb je haar weerquote:Op dinsdag 24 september 2013 08:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nee eerder jij!
Strega, wat een ontieglijke pech weer. Ik weet echt echt echt niet meer wat ik erop moet zeggen
Oh cool, over welk nr???quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:26 schreef Bos81 het volgende:
En toen las Michiel Veenstra je SMS-je voor
Ik ga naar duitsland vrijdag (drenthe, vlakbij de grens) ik zal ff wat flessen meenemen voor je? Krijg je van me. Neem ik in Nov mee. Mocht je nog drank moeten hebben, let me know, way goedkoper daar! (Of iets anders uit duitsland)quote:
geen nr. datum/jaartalquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
We schakelden Willem II uit in de beker. Feest in Rijssen. Helemaal bizar.![]()
Reageer morgen maar en als ik hier vergeet te kijken op FB :quote:Op woensdag 25 september 2013 00:54 schreef oh-oh het volgende:
Chico doet het super![]()
Sterke drank hoef ik niet hoor, maar een Texel glas wil ik zeker wel en cola is altijd prima babe![]()
SL heeft meerdere herfsttheetjes trouwens, ik zal ze vast voor je kaufen .
Nu ga ik echt, likjeeeeee
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:30 schreef Bos81 het volgende:
Hier vroeg je laatst om Oh;
Gisteren geschoten
[ link | afbeelding ]
Jammer dat ie niet in de camera kijkt en zich niet echt op zijn gemak lijkt te voelen..
Gelukkig dat Boe weer wat beter gaat!quote:Op woensdag 25 september 2013 01:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Reageer morgen maar en als ik hier vergeet te kijken op FB :
Groot glas of normaal glas? Volgens mij zijn ze er ook in 500ml.
Cola ga ik fixen! En wat fijn dat keizer het super doet!!!!
Boe zakte vorige week door zijn achterhand paar keer. Langs dierenarts geweest tijdelijk op tramadol gezet, aangelijnd, en nu doet hij het wel weer goed. Hij zakt er niet meer doorheen iighad je mijn tag op FB nog gezien voor die vogelkooi?!
Trust!!
Ach Strega toch , ik vind het zo triest dat jullie nu weer afscheid moeten nemen en wens jullie heel veel sterktequote:Op woensdag 25 september 2013 01:54 schreef Strega het volgende:
Ik denk niet dat ik lekker slaap. Morgen is Djinni niet meer. AB heeft geen ruk kunnen doen.![]()
En verdomme, ze blijft zo vol vertrouwen liggen in de gang ,in haar mandje, eet kleine beetjes. Maar het begint er vreselijk uit te zien en te stinken.Ik vind het zo erg dat ik haar niet nog even bij me kan pakken.
Loes knoopje?quote:Op woensdag 25 september 2013 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest net al naaien bij de baas, we hebben al goed gelachen hier vanmorgen!
quote:
Zijn jullie (Vaduz, Bos, oh-oh) lijstjes nog ergens te bekijken? Moet ik op feesboek loeren? Ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Net een lijstje gemaakt. Ik vond het lastig zat! Nummers uitgezocht waar ik goede herinneringen aan koester.
Whehehequote:Op woensdag 25 september 2013 09:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja, ik had de naaidoos onder een fax vast, dus ik kom binnen, zegt ie uhm, waar is de naaidoos?
Ik ohhhh, hebben we die nodig om te naaien?
Lachen blabla, kwam net de broer ook binnen, dus die hoorden we op de gang scharrelen, wij alletwee echt keihard, GOEDEMORGEN M gillen. BAM deur dicht![]()
Heerlijk
quote:
Zie je. En ik heb het stuk net 3 keer gelezen:quote:Op woensdag 25 september 2013 09:42 schreef oh-oh het volgende:
Gisteravond wasda, ik heb het ook niet gehoord hoor.
quote:Skunk Anansie was woensdagochtend 25 september te gast in de ochtendshow.
Ja ik dus ook! Ik kwam hier toevallig langs.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik dacht dat ze gisteravond waren adhv Bos zijn FB
Eigenlijk wel ja!quote:Op woensdag 25 september 2013 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Ergens is het best wel tragisch als je als band na 13 jaar of zo nog steeds teert op je eerste album he?
@Skunk Anansi...
Awwww, leuk Vaduzquote:Op woensdag 25 september 2013 11:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Het werken gaat moeilijk. Van de adrenaline na de bekerwinst niet zo goed kunnen slapen.Morgenavond kijken of we een mooie thuiswedstrijd loten. Tegen Ajax ofzo, lijkt me lachen.
Yeaaaaaaaaaaaahquote:
Hahahaquote:Op woensdag 25 september 2013 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Zucht, mijn tante is morgen weer jarig, die rijke van wie ik alles erf.
En weer weet ik niet hoe oud ze wordt, zou ze nu eindelijk 70 worden dan???
Heb al drie keer gebeld maar mijn ouders zijn niet thuis
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/vogels-kijken-in-europa/1001004002005284/
Deze!
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet nog wel, ook ik als braaf mannetje, op zoek naar een Cavello trainingsbroek. Ik heb nooit een geschikte kunnen vinden.
Oh ik dacht dat het vaker diverse nummers was. Niks gemist dusquote:Op woensdag 25 september 2013 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Normaal is het maar 1 nummer om half 4 nu is het langerrrrrrrrrrrrrr
Ik vond het vroeger echt maar een sneue bedoeling hoor, nu is het nostalgisch leuk.
Sinds ik Ilse zo los zag gaan in het glazen huis vind ik gabber lachen
Haha! Onderdeel van je thuiskloffie?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gisteravond had ik mijnes nog aan, de broek, 17 jaar oud inmiddels
Nee, broek komt een paar keer per jaar uit de kast. Normaal als ik ziek ben. Gister een beetje gaar en herfstvibe te pakkenquote:Op woensdag 25 september 2013 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha! Onderdeel van je thuiskloffie?
Altijd als ik ging logeren bij m'n neef (ik was 5 maand ouder), kwam ik echt in een gabberwereld terecht. Daar wilde ik bijhoren.Al was hij ook redelijk braaf.
Maar hij kon wel hakken.
Gewoon als lekker pak!quote:
Slimme plaat om te cashen.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Ja deze vind ik leuk, daarstraks was Most Beautiful Girl
quote:Op woensdag 25 september 2013 17:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Even winnen Bos! We willen PSV wel als volgende tegenstander. Dan wel hier overigens.
Dikke knufffel voor jullie en heel veel sterktequote:Op donderdag 26 september 2013 00:32 schreef Strega het volgende:
Vanmiddag om 13.45 id Djinni overleden.
Ze was binnen één minuut weg, terwijl Pagan haar andere pootje vast had.
Ik heb haar gelukkig voor het DA bezoek, gewikkeld in een handdoek, nog kunnen knuffelen.
Maar wat zal ik mijn zwarte heksenkat en onze terreur kat missen![]()
![]()
Snoop blikquote:
Yeah!quote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
Deze heb ik ook van de bieb, zo tof. Ik ben gek op zeehonden.
En de foto rechtsboven vind ik zo leukDie kerels, zeehond en hond
[ afbeelding ]
Wat gaan we hier altijd mooi gelijk op bij de muziek waar we een hekel aan hebbenquote:Op donderdag 26 september 2013 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Aan Jamiroquai heb ik echt altijd een schurfthekel gehad
quote:Op donderdag 26 september 2013 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat gaan we hier altijd mooi gelijk op bij de muziek waar we een hekel aan hebben![]()
Ho nou nee!quote:Op donderdag 26 september 2013 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, kun jij je er ook in vinden? Voegen we hem toe aan het rijtje Blof, Caro, Kutmans en Racoon
Poef, dat is mijn eerste grote liefde! Maar dat is een genrequote:Op donderdag 26 september 2013 09:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]Behalve dan dat ik destijds ook kotste op dat hele house genre he
Ja daar heb je idd een puntquote:Op donderdag 26 september 2013 09:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ho nou nee!
ZO erg vind ik hem dus niet he.
Wel echt erg maar niet Blöferg!!!
quote:Op donderdag 26 september 2013 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Poef, dat is mijn eerste grote liefde! Maar dat is een genre
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |