Klopt. Ik draai trouwens regelmatig ABBA. En als er 1 band populair is bij homo's is het ABBA wel,,quote:
Ik heb het nog gewoon aanstaan. Woensdag middag skip ik wel even Paul Rabbering..quote:Op maandag 23 september 2013 17:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben de 90s Request alweer zat. Niet zo m'n decennium.
Is een waakvlammetje niet handiger.quote:Op maandag 23 september 2013 18:43 schreef indaha het volgende:
Verdorie wat een pech hebben jullie toch Pagan en Strega![]()
, heel veel beterschap voor jou Strega en ik laat het kaarsje gewoon branden voor Djinnie en duim voor een wondertje
Wat goed, wanneer?quote:Op maandag 23 september 2013 16:23 schreef Miniem het volgende:
Ik had vandaag gesolliciteerd en ik kreeg vanmiddag al een belletje om op gesprek te komen
Sterkte daar Strega en Pagan.quote:Op maandag 23 september 2013 19:49 schreef Pagan het volgende:
Bedankt, wederom, voor alle lieve en bemoedigende woorden. Djinnie gaat hem niet meer worden ben ik bang. Uit angst voor kruisbesmetting mag Strega er niet bij en draag ik operatiehandschoenen als ik haar verzorg. Als je haar pootje zachtjes masseert om de doorbloeding en drainage van wondvocht te helpen maakt het een eng, knisperend geluid. Dit is kenmerkend voor koudvuur. (Doe maar niet opzoeken). Ze heeft geen pijn en laat zich heerlijk vertroetelen, anders hadden we de beslissing vandaag al genomen. Woensdag afspraak bij de DA, dat wordt denk ik haar laatste ritje.
[..]
Is een waakvlammetje niet handiger.![]()
[..]
Wat goed, wanneer?
Wat goed Miniem! Alvastquote:Op maandag 23 september 2013 20:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Sterkte daar Strega en Pagan.
Donderdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |