abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131549143
Leuke foto's O+
En ik heb ook een zwak voor jouw mini evenstar O+

Denk inderdaad dat het hier een sprongetje/fase/whatever is. Ga er in elk geval wel van uit dat het tijdelijk is :D ;)
pi_131550104
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 13:03 schreef kleinzusje het volgende:
Sam: wat een knappert is het toch ! Duplo moet ik nog aanschaffen. Hebben nu de babyduplo en maar een klein beetje "echte".

Soesa: Hier kan ze nog bijna geen woordjes zeggen, maar begrijpt veel. Zoals jij omschrijft. En als ik zeg " Geef de pop eens een flesje" snapt ze het en doet het. Zo knap !

Evenstar: wat een prachtig jongetje heb je zeg O+ Heeftiealverkering ? O+

Zoe: wat is ze groot ! Dat haar _O_ Echt een meisje ! poppenmoeder.

NTS: Doen hoor, gezellig als je post ^O^ En leerzaam

Xanteh: groeispurtje en ze kan staan toch ? :*

Anoukje en een oortermometer >:)
De duplo is allemaal van Amber geweest een kist vol mijn moeder heeft ook nog een volle komo zak :-) kijk eens de komende weken bij het kruidvat daar hebben wij toen grote tonnen van hello kitty en winny the pooh gekocht :-)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  woensdag 25 september 2013 @ 13:44:08 #203
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131550112
Nee nog geen verkering :+
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_131553536
Wat een leuke foto's komen er voorbij! Meisjes met poppen en duplo, en een meneer met een aap (of andersom eigenlijk)

Kyara, balen van die nachten..
We zijn er hier weer doorheen. Slapen gaat opeens weer makkelijker..

Evenstar, fijn dat het de goede kant op gaat met eten!

Hier heeft de "ik-wil-niet-slapen, maar ontwikkel-mijn-spraak"-fase, plaatsgemaakt voor de "ik-ben-veel-te-nieuwsgierig-fase.. Zo stond hij eergisteren opeens op het dressoir (1 meter hoog), in de snoepjespot te graaien die op de bar erachter staat.. Vandaag kwam hij erachter dat je je vinger niet overal in moet stoppen. Hij zag een gaatje het schuif-mechanisme van een la (zo'n metalen strip aan de zijkant). En toen zat hij klem. Heeft hem een coole pleister opgeleverd, want het was nog best scherp, net een velletje los..
Maar hij puzzelt opeens beter, praat steeds met met 2 woorden, leert sowieso een hoop woorden, zegt netjes astekieft als je iets krijgt of geeft, en geeft zijn broer en ons opeens een hoop kusjes en knuffels (zeker als hij daarvoor met een duploblokje op je hoofd heeft getimmerd)..
  woensdag 25 september 2013 @ 16:10:42 #205
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_131555168
O. <3! Wat is het toch een knapperd!

Kleinzusje, ik heb Duplo gekocht toen er een actie was bij Intertoys. Scheelde me toen iets van ¤ 75,= op een huis en de dierentuin. Die actie was vorig jaar in oktober, en ik denk dat ze die dit jaar weer doen!

Deepfreeze, wat is D. toch een stuntpiloot zeg :o :+ !
pi_131557651
Hoe gaat het bij jullie kz?
Ik kan niet zoveel met haar haar :( moet ik het afknippen? Staartjes enzo haalt ze er nogsteeds snel uit

DF
Veel veranderingen dus!
pi_131558088
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:22 schreef Zoë23 het volgende:
Hoe gaat het bij jullie kz?
Ik kan niet zoveel met haar haar :( moet ik het afknippen? Staartjes enzo haalt ze er nogsteeds snel uit

DF
Veel veranderingen dus!
Bij lisa het zelfde ik laat het groeien en houdt de pony bij zodat het niet voor dr ogen gaat hangen :-)
pi_131558761
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:36 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Bij lisa het zelfde ik laat het groeien en houdt de pony bij zodat het niet voor dr ogen gaat hangen :-)
mijn handen kriebelen om staartjes en speldjes etc in haar haar te doen haha. Kort haar staat haar wel dus is ook helemaal niet erg.
Dat het nu wat langer is en er weinig model in zit vind ik minder. Ik weet dat je er ff 'doorheen' moet voor langer haar maar ja.. :P
pi_131558934
Als je de pony schuin naar twee kanten knipt komt er ook een modelletje in :-)
pi_131559403
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:10 schreef NotTheSame het volgende:
O. <3! Wat is het toch een knapperd!

Kleinzusje, ik heb Duplo gekocht toen er een actie was bij Intertoys. Scheelde me toen iets van ¤ 75,= op een huis en de dierentuin. Die actie was vorig jaar in oktober, en ik denk dat ze die dit jaar weer doen!

Deepfreeze, wat is D. toch een stuntpiloot zeg :o :+ !
Zo hadden wij vorig jaar de boerderij van duplo voor een mooie prijs. Vaak in oktober/november wel weer aanbiedingen van lego&duplo.

Het haar zit hier volgens simpel jongenscoup. Dat is wel weer makkelijk...

Dat stuntpiloten waren we wel een beetje gewend. Ik ren ook niet meer. Meestal schrikt hij dan juist. Terwijl hij eigenlijk niet echt iets doet dat buiten zijn kunnen ligt (hij stond heel beheerst op het dressoir, met een handje aan de bar).
Maar anderen houden altijd hun hart vast, als daantje weer eens iets uitspookt :P
pi_131559905
Leuke Foto's Zoë en Sam.

Eenstar, wat een leukerd heb je!

Zoë ga je de prik uitstellen als ze morgen nog steeds niet lekker is? Succes anders met de prik.

Xanteh poeh wat een traject, ik hoop dat fysio en ka kunnen vinden, waarom ze motorisch minder goed is.

Df, hier net zo een jongetje. Een seconde niet opgelet of op zijn level gekeken en dan zitten de vingers er alweer ergens tussen: zo had hij de duim tussen de tuindeur toen manlief die sloot op onze vakantie en automatische deuren zijn ook lekker gevaarlijk.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_131562851
Sam
Dat staat S niet :9 ze krijgt een schuine lok net als mama haha

Tinu
Ja dan stel ik m uit. Wel jammer want hij is al vaak verzet.
Dankje

Met oksel temp had ze 35,8graden en ikzelf 35.5 en vriend 35,7graden. Hier moet dus nog 0,5gr bij op?

Susie
Ik krijg er naar mijn idee geen goede meting mee (oortemp) ligt vast aan mij :+
pi_131563200
35,8?? Of 38,5?
Waarom meet je niet gewoon met een een thermometer in de kont? Weet je het zeker.
pi_131563335
Volgens mijn oude kraamverzorgster wel Zoë en die zat al 30 jaar in het vak, maar 100% zeker ben ik niet ;) Anders probeer je het bij je vriend en jezelf en dan het met de oorthermometer :) en misschien wil S een haarband in?

Kz: ja het staan gaat steeds beter alleen kwam er vanmorgen achter dat ze scheef op haar rechtervoet staat en dat viel de fysio vandaag ook op. Oefeningen gingen prima vandaag samen met de fysio. Volgende week kijkt de fysio verder naar de voet en schrijft een brief voor de ka.

Tinu dat klinkt pijnlijk die vinger tussen zo'n deur :o alles goed gekomen?
pi_131563748
Troeta
35,8 zoals in t rijtje staat. Omdat ze niets wil (liggen, wat dan ook) en schopt en hard huilt als ik ga tempen. Bij hard huilen gaat ze gelijk overgeven dus doet meer kwaad dan goed.

Xanteh
Oorthermometer heeft mijn zus nu Maargoed ik merk wel dat S niet fit is en als ze morgen nog zo is dan krijgt ze gewoon geen prik.

-O- hoop dat ze jullie goed verder kunnen helpen
pi_131564314
Au voor de vingers tinu! hier gebeurd het ook regelmatig, helemaal nu hij zo graag alle deuren dicht wil doen.. Gaat niet altijd goed..

Tempen doe ik het liefst in de billen. Dat is toch de meest constante waarde. Alleen in de nacht gebruik ik de oorthermometer, want dan blijft hij lekker slapen. Als het dan hoger is dan 38/5-39 doe ik alsnog de billen, omdat het vaak een halve tot een hele graad hoger is..
Van de kraam mocht ik zelf wel onder de oksel. Dat was ook redelijk rond de 35,5, maar je merkt zelf ook wel als je koortsig wordt, en dan had het nog rectaal gemoeten..

Daan is nog lekker aan het babbelen boven. Iets te laat uit bed vanmiddag...
Hij was voor het slapen nog bessen aan het tellen op de fles limonade. "zessj - aggg" (6-8). Ik wist wel dat hij die nummer gebruikte als chris telde, maar dat hij het ook bij iets anders toepast is weer nieuw.. Nu nog leren bij 1 te beginnen :P
pi_131566151
Bij oksel krijg je een onderschatting van de temperatuur van een halve tot een hele graad. Het is de meest onbetrouwbare manier om temperatuur te meten. Ik zou zeker twee keer meten en inderdaad vergelijken met mijn eigen temperatuur.

M houdt ook niet van rectaal temperaturen (wie wel :+ ), maar ik heb een supersnelle thermometer. Bij het luierwisselen meet ik snel en voor hij er erg in heeft is het alweer afgelopen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_131566424
Dank voor de duplo tips ^O^
Hier gaat het helemaal goed O+
Meisje is weer fit en is vandaag voor het eerst van de glijbaan afgeweest 8-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rest: nu te moe, later meer ):O
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_131566441
bitterend ik mis je hier :'(
pi_131566561
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 13:44 schreef _evenstar_ het volgende:
Nee nog geen verkering :+
quote:
10s.gif Op woensdag 25 september 2013 13:06 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Heuj }:|
_O- _O-
pi_131566579
Pff die van ons duurt echt een eeuwigheid. Erg irritant.
Vandaar dat we de oorthermometer hadden gekocht maar die heeft m'n zus nu.

we zien morgenvroeg wel hoe S zich voelt en dan zal ik svonds wel een praktischere thermometer kopen.

DF
Knap!

Fijn kz! Ik mis bitterend ook :( wat is de reden? :( breien?
pi_131566874
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:16 schreef Zoë23 het volgende:
Pff die van ons duurt echt een eeuwigheid. Erg irritant.
Vandaar dat we de oorthermometer hadden gekocht maar die heeft m'n zus nu.

we zien morgenvroeg wel hoe S zich voelt en dan zal ik svonds wel een praktischere thermometer kopen.

DF
Knap!

Fijn kz! Ik mis bitterend ook :( wat is de reden? :( breien?
Wij hadden er een van de zeeman van winnie the pooh voor 3 euro is binnen 15 seconde klaar,

Hier is de ervaring dat een harde punt fijner is, kan niet tegen de zijkant wiebelen of steken :-)
  woensdag 25 september 2013 @ 21:23:21 #223
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131566948
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:21 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Wij hadden er een van de zeeman van winnie the pooh voor 3 euro is binnen 15 seconde klaar,

Hier is de ervaring dat een harde punt fijner is, kan niet tegen de zijkant wiebelen of steken :-)
15 sec :o. Das behoorlijk lang hoor! Je hebt van Kruidvat geloof ik thermometers die binnen 10 sec klaar zijn en dat is al lang voor mijn woelwater ;). Hier is het ook een crime. Ze perst die thermometer er gewoon uit :')
pi_131567105
Mijn hemathermometer is in 10 seconden klaar. Zo supersnel is het dus niet :@ Een stuk sneller dan mijn eigen thermomether though en in de praktijk gaat het hier, ondanks mede-woelwater, prima. Maar misschien is hij traag van begrip :')

Oorthermometer moet je heel goed op het trommelvlies richten volgens mij, dat is ook nog best een uitdaging.
pi_131567241
M heeft ook een snelle thermometer. De meisjes een langzame. Maar die zijn nog wat makkelijker te hanteren en in bedwang te houden. Als M het op zijn heupen heeft dan heb ik echt wel kracht nodig om hem in bedwang te houden. Echt wel sterk.

Hij was vanavond weer helemaal over de rooie. Zo erg dat ik hem om 6 uur met kleren en al en zonder avondeten (wilde hij niet) in bed heb gelegd. Uurtje later werd hij wakker en heeft hij liggend op de grond een boterham gegeten, zo ontzettend moe. Arm kind. Vanaf nu dus echt weer 2 keer per dag slapen want ik denk dat daar het probleem zit. Al die ontwikkelingen kosten ook zoveel energie.
pi_131567391
:W

Daar was ik weer (bedankt kz :9 ) maar ik was dus inderdaad bezig met leren breien en soms ook erg vroeg naar bed gaan door hoofdpijn..sorry voor de afwezigheid :@

Wat zielig Kyara :'( als hij 2 keer moet slapen is het geen probleem toch :*

We kunnen sinds 1 week bijna niet meer verschonen! ze laat het bijna niet toe en ik krijg haar moeilijk op de commode..vanavond ging papa verschonen en om haar stil te houden hing ik boven op met mijn borst *) :+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_131567399
Och arme M ! :'(
Echt weer 2 x laten slapen hoor :*
pi_131567416
bitterend *O*
pi_131567450
Ik weet niet wat voor thermometer we hebben :? ik kan me niet herinneren waar wij het vandaan hebben...en weet ook niet de laatste keer die hij gebruikt is hmm

Er zijn dus langzame en snelle?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_131567460
quote:
17s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:32 schreef kleinzusje het volgende:
bitterend *O*
:D :*
pi_131567660
Ik heb er 1 van de agis, die doet er een half uur over 8)7
pi_131567755
Bitterend :W

Hoofdpijn weer wat gezakt? Ik zie je al met je tieten boven R hangen als een soort koekhappen :D

Ja, 2x slapen is geen probleem hoor, sterker nog, voor mij is het wel prettig want dan slapen ze allemaal en anders heb ik veel overlap en maar 2x 30 minuten rust of zo. Maar soms kan het even niet anders en dan lukt het ook wel (zoals met die opa/oma dag en zondag gaan we naar de Apenheul) maar niet meer zo structureel.
pi_131567849
Bitterend gezellig! :s)
Minder van het moeizame verschonen. Ik verschoon haar vaak staand (na plas op het potje of in luier) gaat makkelijker en sneller. Bij poep moet ze wel even liggen en dan krijgt ze iets (wasknijper ofzo :+ ) in dr hand

Die van ons doet er ook langer dan 15sec over hoor.
pi_131567908
Mijn moeder had M laatst een potlood gegeven tijdens het verschonen }:|
pi_131567909
Lees net jou post Kyara. Wat sneu :(
  woensdag 25 september 2013 @ 21:40:55 #236
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_131567924
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:32 schreef bitterend het volgende:
Ik weet niet wat voor Thermometer we hebben :? ik kan me niet herinneren waar wij het vandaan hebben...en weet ook niet de laatste keer die hij gebruikt is hmm
Dat dus... Er zwerven er hier 2 door het huis, maar vraag me nou echt niet waar die gebleven zijn...

Hier ook verschoningsperikelen. Of beter gezegd, om alles word hier momenteel een strijd gemaakt. Moedeloos word ik er van ;( .

Kyara, hopelijk helpt een tweede slaapje!
pi_131567928
KZ lol hoe komt dat?? is het geen digitale?

Kyara ik moet zeggen dat het echt zo uitzag als een koekhappen :Y) maar ze heeft zich zo hevig verzet tegen het verschonen met tranen en al :'(

Wel fijn als hij zo veel slaapt! zo wel voor hem als voor jou denk ik! Apenheul *O* lijkt me echt leuk! hoe gaat het met lopen? heeft ie meer vertrouw in?
pi_131567945
Hier hetzelfde met verschonen Zoe ( en ook met aankleden) :D
pi_131567989
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:40 schreef bitterend het volgende:
KZ lol hoe komt dat?? is het geen digitale?

Kyara ik moet zeggen dat het echt zo uitzag als een koekhappen :Y) maar ze heeft zich zo hevig verzet tegen het verschonen met tranen en al :'(

Wel fijn als hij zo veel slaapt! zo wel voor hem als voor jou denk ik! Apenheul *O* lijkt me echt leuk! hoe gaat het met lopen? heeft ie meer vertrouw in?
Ja, digitale uit het kraampakket :D
pi_131568009
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:40 schreef bitterend het volgende:
Wel fijn als hij zo veel slaapt! zo wel voor hem als voor jou denk ik! Apenheul lijkt me echt leuk! hoe gaat het met lopen? heeft ie meer vertrouw in?
Ja, vandaag ging heel goed. Uit zichzelf een paar keer de kamer doorgelopen. Dinsdag gaan we schoenen voor hem kopen.
pi_131568021
quote:
17s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:40 schreef Kyara het volgende:
Mijn moeder had M laatst een potlood gegeven tijdens het verschonen }:|
Ik geef R ook altijd wat maar sinds 1 week smijt ze alles en gaat ze enorm zitten wurmen! echt ik krijg haar niet in bedwang zo sterk is ze..soms krijgt ze dus de ipad omdat het niet anders kan..andere keren inderdaad staand!
pi_131568033
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:41 schreef kleinzusje het volgende:
Hier hetzelfde met verschonen Zoe ( en ook met aankleden) :D
Volgens mij leren ze zo ook snel 'zelf' aankleden.
S doet iig al haar voetjes omhoog en helpt mee.
pi_131568129
quote:
17s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:42 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, vandaag ging heel goed. Uit zichzelf een paar keer de kamer doorgelopen. Dinsdag gaan we schoenen voor hem kopen.
Leuk eerste schoentjes O+
Ik had Adidas voor R besteld toen..waren 20 euro's. Heel flexible waren ze, daarna was het zomer en heeft ze op Geox gelopen van ahem 45 euro's :X maar die hebben de hele zomer mee gedaan (april - september) en zien er nog super netjes uit!
pi_131568131
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:40 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Dat dus... Er zwerven er hier 2 door het huis, maar vraag me nou echt niet waar die gebleven zijn...

Hier ook verschoningsperikelen. Of beter gezegd, om alles word hier momenteel een strijd gemaakt. Moedeloos word ik er van ;( .

Kyara, hopelijk helpt een tweede slaapje!
Ik wil uitgebreid verslag van alle perikelen. Minimaal 1 A4 ;) .
Nee, lastig meid. Maar wel leerzaam om te lezen wat jullie tegenkomen en wat jullie doen ^O^

Sam: Ik zou die spoilerfoto weghalen :@ Hoe mooi ook er zij hier echt randdebielen
pi_131568227
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:42 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ik geef R ook altijd wat maar sinds 1 week smijt ze alles en gaat ze enorm zitten wurmen! echt ik krijg haar niet in bedwang zo sterk is ze..soms krijgt ze dus de ipad omdat het niet anders kan..andere keren inderdaad staand!
Ja, ik ook. Maar een potlood was niet zo handig aangezien er nu een mooie potloodtekening op mijn witte muur staat....
pi_131568233
NTS mijn uk is echt enorm aan het veranderen! het is echt geen dreumes meer :o ze heeft een super sterk eigen wil, weet wat ze wil en hoe ze het gaat krijgen! soms echt er leuk maar soms zoo vermoeiend!
pi_131568246
quote:
17s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:45 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Maar een potlood was niet zo handig aangezien er nu een mooie potloodtekening op mijn witte muur staat....
Picaso O+
pi_131568417
Ik heb M eens met zijn blote billen in bed gezet toen hij me bleef schoppen tijdens het verschonen, ondanks herhaaldelijk waarschuwen. Heb hem gezegd dat ik zijn fles ging maken en dat we het daarna nog eens gingen proberen. Heeft wel indruk gemaakt hij stond heel beteuterd te kijken naar zijn blote bips met de luier in zijn hand O+

Wat naar NTS, en herkenbaar ook. Zulke fasen hebben wij hier geregeld. Het is een faaaaaaaaaaaaaaaaase en het gaat allemaal voorbij, maar rot is het wel! O+

Gut, die arme, moee (? :+ ) M. Wat zijn ze dan nog klein he? Lekker terug naar twee slaapjes dus, slaapkopje.
pi_131569185
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:44 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Ik wil uitgebreid verslag van alle perikelen. Minimaal 1 A4 ;) .
Nee, lastig meid. Maar wel leerzaam om te lezen wat jullie tegenkomen en wat jullie doen ^O^

Sam: Ik zou die spoilerfoto weghalen :@ Hoe mooi ook er zij hier echt randdebielen
Was nu pas weer thuis bedankt dat je me helpt herrinderen.
pi_131570251
oh ellende als ze niet willen verschonen, Mex was en is nog steeds een drama ook. Nena gelukkig niet.
Maar laten temperaturen moeten ze gewoon van me, met afleiding of in de houdgreep.
Geeft ze echt over of is het een goede manier om jou te laten stoppen van haar?
En de thermometer van Hema is idd heel snel, echt een aanrader! En kost maar 3 euro ofzo.

Grappig clubsoda!! Zie hem helemaal staan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')