De duplo is allemaal van Amber geweest een kist vol mijn moeder heeft ook nog een volle komo zak :-) kijk eens de komende weken bij het kruidvat daar hebben wij toen grote tonnen van hello kitty en winny the pooh gekocht :-)quote:Op woensdag 25 september 2013 13:03 schreef kleinzusje het volgende:
Sam: wat een knappert is het toch ! Duplo moet ik nog aanschaffen. Hebben nu de babyduplo en maar een klein beetje "echte".
Soesa: Hier kan ze nog bijna geen woordjes zeggen, maar begrijpt veel. Zoals jij omschrijft. En als ik zeg " Geef de pop eens een flesje" snapt ze het en doet het. Zo knap !
Evenstar: wat een prachtig jongetje heb je zegHeeftiealverkering ?
![]()
Zoe: wat is ze groot ! Dat haarEcht een meisje ! poppenmoeder.
NTS: Doen hoor, gezellig als je postEn leerzaam
Xanteh: groeispurtje en ze kan staan toch ?![]()
Anoukje en een oortermometer
Bij lisa het zelfde ik laat het groeien en houdt de pony bij zodat het niet voor dr ogen gaat hangen :-)quote:Op woensdag 25 september 2013 17:22 schreef Zoë23 het volgende:
Hoe gaat het bij jullie kz?
Ik kan niet zoveel met haar haarmoet ik het afknippen? Staartjes enzo haalt ze er nogsteeds snel uit
DF
Veel veranderingen dus!
mijn handen kriebelen om staartjes en speldjes etc in haar haar te doen haha. Kort haar staat haar wel dus is ook helemaal niet erg.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:36 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Bij lisa het zelfde ik laat het groeien en houdt de pony bij zodat het niet voor dr ogen gaat hangen :-)
Zo hadden wij vorig jaar de boerderij van duplo voor een mooie prijs. Vaak in oktober/november wel weer aanbiedingen van lego&duplo.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:10 schreef NotTheSame het volgende:
O. <3! Wat is het toch een knapperd!
Kleinzusje, ik heb Duplo gekocht toen er een actie was bij Intertoys. Scheelde me toen iets van ¤ 75,= op een huis en de dierentuin. Die actie was vorig jaar in oktober, en ik denk dat ze die dit jaar weer doen!
Deepfreeze, wat is D. toch een stuntpiloot zeg![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rest: nu te moe, later meer
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Wij hadden er een van de zeeman van winnie the pooh voor 3 euro is binnen 15 seconde klaar,quote:Op woensdag 25 september 2013 21:16 schreef Zoë23 het volgende:
Pff die van ons duurt echt een eeuwigheid. Erg irritant.
Vandaar dat we de oorthermometer hadden gekocht maar die heeft m'n zus nu.
we zien morgenvroeg wel hoe S zich voelt en dan zal ik svonds wel een praktischere thermometer kopen.
DF
Knap!
Fijn kz! Ik mis bitterend ookwat is de reden?
breien?
15 secquote:Op woensdag 25 september 2013 21:21 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Wij hadden er een van de zeeman van winnie the pooh voor 3 euro is binnen 15 seconde klaar,
Hier is de ervaring dat een harde punt fijner is, kan niet tegen de zijkant wiebelen of steken :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |