abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131510331
Phaidra :*

Hier wat het gisteravond weer drama. Tot diep in de nacht (mijn post was wat voorbarig). Dood- en doodmoe en dan niet kunnen slapen. Compleet over de rooie. Denk dat we dus weer terug moeten naar 2 slaapjes of 1 hele lange want hij trekt het gewoon niet.

M is met 11 weken naar zijn eigen kamer verhuisd. En dat was omdat we elkaar toen wakker hielden. Zodra hij op zijn eigen kamer lag, sliep hij door. Maar hij kreeg fv dus voor nachtvoedingen moest ik er sowieso uit en naar beneden. Imo maakt dat ook nogal wat uit.

Meisjes worden wel wakker van elkaar maar slapen ook zo weer verder. Maar ik ga er daardoor wel wat sneller heen als ik anders zou doen denk ik. Ze zijn natuurlijk ook best wel wat gewend.

Vandaag opa/oma dag op het kdv gehad. Dus met oma en zusjes daarheen gegaan. Was erg leuk: liedjes gezongen, M heeft met oma gedanst en daarna lekker buiten gespeeld. Hij vond het echt leuk dat wij er waren en de meisjes hebben ook heel veel aandacht gehad.
pi_131510633
Kyara: wat een avond/nacht ! :{ :* Hoop dat het straks beter gaat. Als hij nog 2 slaapjes nodig heeft en het kan, doen ! Je dag klinkt super gezellig ! O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_131513497
Nog even een plaatje bij het praatje:

voor een kind dat heel behoedzaam en voorzichtig is, kunnen andere dingen hem niet snel en hard genoeg gaan. Hij ging echt flink tekeer op dat wipding. Dacht echt dat hij over de kop zou slaan :X
pi_131523769
Phaidra balen zeg van de slechte dag. Dikke :*

Kz het liefst wel, maar manlief gaat nog aan het werk zodra de kinderen in bed zijn. Vanavond krijg ik mijn co- sleeper dus niet terug.

Kyara, balen van de slechte nacht. Bij ons was het ook bal. Dikke :* maar wat een leuke dag zeg en leuke foto's.

Op het kdv ging het vandaag volgens de leidster beter dan vorige week, hij deed 2 slaapjes voor in totaal 2,5 uur en was niet aan het huilen en moeilijk te troosten zoals vorige week. Ik denk dat het door tandjes komt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:35:25 #180
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131533831
Ik ben stiekem verliefd op M. O+
Hoop dat vannacht beter gaat.

Tinu ook voor jullie een betere nacht.

Mijn krielkippie wordt groot, niet qua formaat :') al zitten we eindelijk in 74!
, maar in zijn doen.
Hij puzzelt ineens en hij heeft een brievenbus spel dat hij foutloos weet de kleuren in de juiste brievenbus te stoppen. Zijn fijne motoriek is echt bijzonder goed.
Spreken doet hij nog niet echt veel maar hij begrijpt donders goed beide talen en nee/no is het woord als hij niet wil.
We wachten nog op logopedie ivm zijn slikken en sensorische problemen, maar met foodplay zijn we echt wel al wat stapjes verder.
Hij is een klein bengeltje O+
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_131541454
zo ik ga maar eens mijn best doen om hier een beetje in te lezen!

Leuke foto Kyara!

Ik vind het nog wel heel gek dat F.leur nu een dreumes is. Ze lijkt ook ineens veel meer te kunnen enzo :P
pi_131541480
Ik vind dat ze in dat 2e jaar ook echt ineens sprongen kunnen maken qua ontwikkeling.

Gisteravond was het rustig maar in plaats daarvan vanochtend om 05:30 met een ik-ben-zo-moe-maar-wil/kan-niet-slapen-dus-ik-ga-maar-compleet-over-de-rooie dreumes }:| Na een haf uurtje sliep hij weer. Echt niet leuk -O-
  woensdag 25 september 2013 @ 08:12:28 #183
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131541582
is dat toevallig niet de reden van het beroerde slapen enzo, een 'sprong' Hij heeft natuurlijk net ontdekt dat hij los kan lopen? Weet ook niet hoor, ben zeker geen expert en zie alles als een faaaaassseeee :P
En die ontwikkelingen blijven leuk! O+ Hier zitten we in de papagaai fase....alles wordt nagezegd! O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_131542201
Ik ben zo benieuwd wat F.leur het komende jaar allemaal gaat leren! Ik kan het me allemaal helemaal nog niet voorstellen!

Ik lees hier allemaal weer bekende nick's maar ik weet niet meer welk kindje nou ookal weer bij wie hoorde. Op een enkeling na natuurlijk :)
pi_131542496
Morning c_/
Ken je de mijnes nog Kwisted ?
pi_131542539
Suus: papagaaifase O+ Hier met geluidjes en gebaren
Kyara: :* voor het slapen. Klinkt als een fase/sprong ? Lieve foto's !
Tinu: Nog een nacht op 1.60 dus.
evenstar: post je wel eens een foto ? Ben zo benieuwd naar je kleine bengel
pi_131543305
Kyara: wat een leuke speelfoto's hopelijk gaat hij ook snel weer beter slapen.
Kwisted, ze gaan ook zoveel leren!
Tinu, hopelijk straksde co sleeper terug
Evenstar, fijn dat hij wat groter begint te worden.

Hier is de duplo ontdekt :-)

[ Bericht 17% gewijzigd door Sam1993 op 25-09-2013 22:00:37 ]
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  woensdag 25 september 2013 @ 09:59:57 #188
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131543478
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:57 schreef Kwisted het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat F.leur het komende jaar allemaal gaat leren! Ik kan het me allemaal helemaal nog niet voorstellen!

Ik lees hier allemaal weer bekende nick's maar ik weet niet meer welk kindje nou ookal weer bij wie hoorde. Op een enkeling na natuurlijk :)
Het blijft gewoon zo hard gaan die ontwikkeling! E, die ken je vast nog wel ;), is bijna 14 maanden en loopt al bijna 2 maanden! Ik kan me al niet meer anders voorstellen. Ze gaat ook steeds meer kletsen, ze zegt nu: papa, mama, aai, bouwen, speen, hu hu(waf waf), ja, nee, die, daar en een heleboel onverstaanbaars :+. Ze snapt al zoveel: 'ga de speen/het doekje/het boekje etc maar pakken', 'geef maar aan papa/mama', 'wil je drinken/eten' etc etc.
O+

Cliché, het wordt steeds leuker!
  woensdag 25 september 2013 @ 10:08:09 #189
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131543668
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:17 schreef kleinzusje het volgende:
Suus: papagaaifase O+ Hier met geluidjes en gebaren
Kyara: :* voor het slapen. Klinkt als een fase/sprong ? Lieve foto's !
Tinu: Nog een nacht op 1.60 dus.
evenstar: post je wel eens een foto ? Ben zo benieuwd naar je kleine bengel
Zal straks even keer doen als ik thuis ben :)
pi_131543848
Sam
Mooie meid!
Hier is S sinds een week ook dol op duplo

Evenstar
Fijn dat hij het goed doet. Het eten gaat met foodplay dus al iets beter?

Kwisted
S ken je vast nog wel :9
Ja ze leren echt zoveel! :o en het is echt zo leuk!

O+

Kyara
-O- voor de nacht.
Misschien idd wat Susie zegt.. Verwerking van het kunnen lopen?

S sliep gisternacht en vannacht ook iets minder goed in haar eigen bed maar wel bij mij. Ze droomde ook, onrustig slapen & snel/langzaam ademhalen enzo.
Ze gaat echt supersnel met allerlei nieuwe woordjes dus dat zal ze wel moeten verwerken?

Ze heeft ook verhoging (weet niet precies hoeveel, ze wil niet getemperatuurd worden) en moest vanmorgen weer kokhalzen. Morgen moet ze de menC prik -O- (en dan gaat mijn moeder mee omdat ik moet werken :'( )

[ Bericht 7% gewijzigd door Zoë23 op 25-09-2013 21:35:13 ]
  woensdag 25 september 2013 @ 10:29:12 #191
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131544223
Ja hij eet nu een hele rijstwafek over de dag en in de avond meestal wel paar hapjes bonen of aardappel ( eetlepel a 2 eetlepels of halve aardappel en fruit kauwt hij wel maar slikt hij nog niet door. Wel fruitsmoothie half glaasje :)
  woensdag 25 september 2013 @ 10:44:49 #192
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_131544671
Evenstar wat ontzettend goed van O.!! (en van jou ook!)
Hopelijk zet van de stijgende lijn door!

Kyara, rot zeg, die prutnachten.

En welkom nieuwbakken dreumessen!

Verder krijg ik het maar amper bijgelezen, sorry!
Ik ga toch maar proberen om vanaf nu wat meer mee te lezen en te reageren, misschien werkt dat beter ;).

Met Draakje is het nog steeds goed, lekker heftig die (vroege) peuterpubertijd *zucht*. En dan komen er ook nog 4 hoektanden aan dus ze is me toch een partij gezellig joh :N.
Maar we overleven dit ook wel weer.
Deze week de bevestiging gekregen voor 5 uur per week psz vanaf haar verjaardag, ben echt benieuwd hoe dat zal gaan.
  woensdag 25 september 2013 @ 11:42:39 #193
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131546249
zo nog lastig te vinden, meneer wil niet op de foto :+

pi_131547745
Leuke foto's allemaal, vooral die met de gorilla haha
:* voor de prutnachten en sprongetjes en fases, soms echt even doorbijten.

Zoë, op welke manier temperatuur je? Heb hier 1 voor tussen de billen maar mijn kraamverzorgster zei dat je hem ook onder de oksel kan doen maar dan moet je er ongeveer 0.5 graad bij optellen. En we hebben er 1 voor in het oor.

Ik vind niet echt dat er veel geleerd wordt tot nu toe in het tweede jaar maar dat komt denk ik door de motorische problemen die ze heeft, misschien focus ik me daar nu teveel op en te weinig op de andere dingen. Ze eet ineens wel megaveel de laatste dagen, misschien een groeispeurtje? Maat 80 was wat te groot maar lijkt nu alweer te klein te worden?

Vanmiddag fysio en 8 okt. ka :)
pi_131547937
Wat fijn Evenstar
Leuk om foto's van jou mannetje te zien :)

Xanteh
Tussen de billen = echt onmogelijk en bij oortemp. zit ze niet stil.
Tussen de oksel kan ik wel proberen, goede tip

Vast een groeispurt! Hoop dat de ka jullie verder kan helpen :*
  woensdag 25 september 2013 @ 12:38:38 #196
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131548239
Xanteh heb gemist denk ik maar wat voor motorische problemen heeft je meisje?

Zoë hier hebben ze temperatuur stickers misschien daar eens voor kijken?
pi_131548393
Evenstar
Wist niet dat zoiets bestond :+ zal er naar kijken
  woensdag 25 september 2013 @ 12:56:22 #198
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131548784
Oortemperaturen duurt bij ons echt maar 1 seconde?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_131548983
Sam: wat een knappert is het toch ! Duplo moet ik nog aanschaffen. Hebben nu de babyduplo en maar een klein beetje "echte".

Soesa: Hier kan ze nog bijna geen woordjes zeggen, maar begrijpt veel. Zoals jij omschrijft. En als ik zeg " Geef de pop eens een flesje" snapt ze het en doet het. Zo knap !

Evenstar: wat een prachtig jongetje heb je zeg O+ Heeftiealverkering ? O+

Zoe: wat is ze groot ! Dat haar _O_ Echt een meisje ! poppenmoeder.

NTS: Doen hoor, gezellig als je post ^O^ En leerzaam

Xanteh: groeispurtje en ze kan staan toch ? :*

Anoukje en een oortermometer >:)
pi_131549061
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 13:03 schreef kleinzusje het volgende:
Sam: wat een knappert is het toch ! Duplo moet ik nog aanschaffen. Hebben nu de babyduplo en maar een klein beetje "echte".

Soesa: Hier kan ze nog bijna geen woordjes zeggen, maar begrijpt veel. Zoals jij omschrijft. En als ik zeg " Geef de pop eens een flesje" snapt ze het en doet het. Zo knap !

Evenstar: wat een prachtig jongetje heb je zeg O+ Heeftiealverkering ? O+

Zoe: wat is ze groot ! Dat haar _O_ Echt een meisje ! poppenmoeder.

NTS: Doen hoor, gezellig als je post ^O^ En leerzaam

Xanteh: groeispurtje en ze kan staan toch ? :*

Anoukje en een oortermometer >:)
Heuj }:|
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')