abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131567391
:W

Daar was ik weer (bedankt kz :9 ) maar ik was dus inderdaad bezig met leren breien en soms ook erg vroeg naar bed gaan door hoofdpijn..sorry voor de afwezigheid :@

Wat zielig Kyara :'( als hij 2 keer moet slapen is het geen probleem toch :*

We kunnen sinds 1 week bijna niet meer verschonen! ze laat het bijna niet toe en ik krijg haar moeilijk op de commode..vanavond ging papa verschonen en om haar stil te houden hing ik boven op met mijn borst *) :+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_131567399
Och arme M ! :'(
Echt weer 2 x laten slapen hoor :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_131567416
bitterend *O*
pi_131567450
Ik weet niet wat voor thermometer we hebben :? ik kan me niet herinneren waar wij het vandaan hebben...en weet ook niet de laatste keer die hij gebruikt is hmm

Er zijn dus langzame en snelle?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_131567460
quote:
17s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:32 schreef kleinzusje het volgende:
bitterend *O*
:D :*
pi_131567660
Ik heb er 1 van de agis, die doet er een half uur over 8)7
pi_131567755
Bitterend :W

Hoofdpijn weer wat gezakt? Ik zie je al met je tieten boven R hangen als een soort koekhappen :D

Ja, 2x slapen is geen probleem hoor, sterker nog, voor mij is het wel prettig want dan slapen ze allemaal en anders heb ik veel overlap en maar 2x 30 minuten rust of zo. Maar soms kan het even niet anders en dan lukt het ook wel (zoals met die opa/oma dag en zondag gaan we naar de Apenheul) maar niet meer zo structureel.
pi_131567849
Bitterend gezellig! :s)
Minder van het moeizame verschonen. Ik verschoon haar vaak staand (na plas op het potje of in luier) gaat makkelijker en sneller. Bij poep moet ze wel even liggen en dan krijgt ze iets (wasknijper ofzo :+ ) in dr hand

Die van ons doet er ook langer dan 15sec over hoor.
pi_131567908
Mijn moeder had M laatst een potlood gegeven tijdens het verschonen }:|
pi_131567909
Lees net jou post Kyara. Wat sneu :(
  woensdag 25 september 2013 @ 21:40:55 #236
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_131567924
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:32 schreef bitterend het volgende:
Ik weet niet wat voor Thermometer we hebben :? ik kan me niet herinneren waar wij het vandaan hebben...en weet ook niet de laatste keer die hij gebruikt is hmm
Dat dus... Er zwerven er hier 2 door het huis, maar vraag me nou echt niet waar die gebleven zijn...

Hier ook verschoningsperikelen. Of beter gezegd, om alles word hier momenteel een strijd gemaakt. Moedeloos word ik er van ;( .

Kyara, hopelijk helpt een tweede slaapje!
pi_131567928
KZ lol hoe komt dat?? is het geen digitale?

Kyara ik moet zeggen dat het echt zo uitzag als een koekhappen :Y) maar ze heeft zich zo hevig verzet tegen het verschonen met tranen en al :'(

Wel fijn als hij zo veel slaapt! zo wel voor hem als voor jou denk ik! Apenheul *O* lijkt me echt leuk! hoe gaat het met lopen? heeft ie meer vertrouw in?
pi_131567945
Hier hetzelfde met verschonen Zoe ( en ook met aankleden) :D
pi_131567989
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:40 schreef bitterend het volgende:
KZ lol hoe komt dat?? is het geen digitale?

Kyara ik moet zeggen dat het echt zo uitzag als een koekhappen :Y) maar ze heeft zich zo hevig verzet tegen het verschonen met tranen en al :'(

Wel fijn als hij zo veel slaapt! zo wel voor hem als voor jou denk ik! Apenheul *O* lijkt me echt leuk! hoe gaat het met lopen? heeft ie meer vertrouw in?
Ja, digitale uit het kraampakket :D
pi_131568009
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:40 schreef bitterend het volgende:
Wel fijn als hij zo veel slaapt! zo wel voor hem als voor jou denk ik! Apenheul lijkt me echt leuk! hoe gaat het met lopen? heeft ie meer vertrouw in?
Ja, vandaag ging heel goed. Uit zichzelf een paar keer de kamer doorgelopen. Dinsdag gaan we schoenen voor hem kopen.
pi_131568021
quote:
17s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:40 schreef Kyara het volgende:
Mijn moeder had M laatst een potlood gegeven tijdens het verschonen }:|
Ik geef R ook altijd wat maar sinds 1 week smijt ze alles en gaat ze enorm zitten wurmen! echt ik krijg haar niet in bedwang zo sterk is ze..soms krijgt ze dus de ipad omdat het niet anders kan..andere keren inderdaad staand!
pi_131568033
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:41 schreef kleinzusje het volgende:
Hier hetzelfde met verschonen Zoe ( en ook met aankleden) :D
Volgens mij leren ze zo ook snel 'zelf' aankleden.
S doet iig al haar voetjes omhoog en helpt mee.
pi_131568129
quote:
17s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:42 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, vandaag ging heel goed. Uit zichzelf een paar keer de kamer doorgelopen. Dinsdag gaan we schoenen voor hem kopen.
Leuk eerste schoentjes O+
Ik had Adidas voor R besteld toen..waren 20 euro's. Heel flexible waren ze, daarna was het zomer en heeft ze op Geox gelopen van ahem 45 euro's :X maar die hebben de hele zomer mee gedaan (april - september) en zien er nog super netjes uit!
pi_131568131
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:40 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Dat dus... Er zwerven er hier 2 door het huis, maar vraag me nou echt niet waar die gebleven zijn...

Hier ook verschoningsperikelen. Of beter gezegd, om alles word hier momenteel een strijd gemaakt. Moedeloos word ik er van ;( .

Kyara, hopelijk helpt een tweede slaapje!
Ik wil uitgebreid verslag van alle perikelen. Minimaal 1 A4 ;) .
Nee, lastig meid. Maar wel leerzaam om te lezen wat jullie tegenkomen en wat jullie doen ^O^

Sam: Ik zou die spoilerfoto weghalen :@ Hoe mooi ook er zij hier echt randdebielen
pi_131568227
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:42 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ik geef R ook altijd wat maar sinds 1 week smijt ze alles en gaat ze enorm zitten wurmen! echt ik krijg haar niet in bedwang zo sterk is ze..soms krijgt ze dus de ipad omdat het niet anders kan..andere keren inderdaad staand!
Ja, ik ook. Maar een potlood was niet zo handig aangezien er nu een mooie potloodtekening op mijn witte muur staat....
pi_131568233
NTS mijn uk is echt enorm aan het veranderen! het is echt geen dreumes meer :o ze heeft een super sterk eigen wil, weet wat ze wil en hoe ze het gaat krijgen! soms echt er leuk maar soms zoo vermoeiend!
pi_131568246
quote:
17s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:45 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Maar een potlood was niet zo handig aangezien er nu een mooie potloodtekening op mijn witte muur staat....
Picaso O+
pi_131568417
Ik heb M eens met zijn blote billen in bed gezet toen hij me bleef schoppen tijdens het verschonen, ondanks herhaaldelijk waarschuwen. Heb hem gezegd dat ik zijn fles ging maken en dat we het daarna nog eens gingen proberen. Heeft wel indruk gemaakt hij stond heel beteuterd te kijken naar zijn blote bips met de luier in zijn hand O+

Wat naar NTS, en herkenbaar ook. Zulke fasen hebben wij hier geregeld. Het is een faaaaaaaaaaaaaaaaase en het gaat allemaal voorbij, maar rot is het wel! O+

Gut, die arme, moee (? :+ ) M. Wat zijn ze dan nog klein he? Lekker terug naar twee slaapjes dus, slaapkopje.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_131569185
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:44 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Ik wil uitgebreid verslag van alle perikelen. Minimaal 1 A4 ;) .
Nee, lastig meid. Maar wel leerzaam om te lezen wat jullie tegenkomen en wat jullie doen ^O^

Sam: Ik zou die spoilerfoto weghalen :@ Hoe mooi ook er zij hier echt randdebielen
Was nu pas weer thuis bedankt dat je me helpt herrinderen.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_131570251
oh ellende als ze niet willen verschonen, Mex was en is nog steeds een drama ook. Nena gelukkig niet.
Maar laten temperaturen moeten ze gewoon van me, met afleiding of in de houdgreep.
Geeft ze echt over of is het een goede manier om jou te laten stoppen van haar?
En de thermometer van Hema is idd heel snel, echt een aanrader! En kost maar 3 euro ofzo.

Grappig clubsoda!! Zie hem helemaal staan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')