Dat dus... Er zwerven er hier 2 door het huis, maar vraag me nou echt niet waar die gebleven zijn...quote:Op woensdag 25 september 2013 21:32 schreef bitterend het volgende:
Ik weet niet wat voor Thermometer we hebbenik kan me niet herinneren waar wij het vandaan hebben...en weet ook niet de laatste keer die hij gebruikt is hmm
Ja, digitale uit het kraampakketquote:Op woensdag 25 september 2013 21:40 schreef bitterend het volgende:
KZ lol hoe komt dat?? is het geen digitale?
Kyara ik moet zeggen dat het echt zo uitzag als een koekhappenmaar ze heeft zich zo hevig verzet tegen het verschonen met tranen en al
![]()
Wel fijn als hij zo veel slaapt! zo wel voor hem als voor jou denk ik! Apenheullijkt me echt leuk! hoe gaat het met lopen? heeft ie meer vertrouw in?
Ja, vandaag ging heel goed. Uit zichzelf een paar keer de kamer doorgelopen. Dinsdag gaan we schoenen voor hem kopen.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:40 schreef bitterend het volgende:
Wel fijn als hij zo veel slaapt! zo wel voor hem als voor jou denk ik! Apenheul lijkt me echt leuk! hoe gaat het met lopen? heeft ie meer vertrouw in?
Ik geef R ook altijd wat maar sinds 1 week smijt ze alles en gaat ze enorm zitten wurmen! echt ik krijg haar niet in bedwang zo sterk is ze..soms krijgt ze dus de ipad omdat het niet anders kan..andere keren inderdaad staand!quote:Op woensdag 25 september 2013 21:40 schreef Kyara het volgende:
Mijn moeder had M laatst een potlood gegeven tijdens het verschonen
Volgens mij leren ze zo ook snel 'zelf' aankleden.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:41 schreef kleinzusje het volgende:
Hier hetzelfde met verschonen Zoe ( en ook met aankleden)
Leuk eerste schoentjesquote:Op woensdag 25 september 2013 21:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, vandaag ging heel goed. Uit zichzelf een paar keer de kamer doorgelopen. Dinsdag gaan we schoenen voor hem kopen.
Ik wil uitgebreid verslag van alle perikelen. Minimaal 1 A4quote:Op woensdag 25 september 2013 21:40 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Dat dus... Er zwerven er hier 2 door het huis, maar vraag me nou echt niet waar die gebleven zijn...
Hier ook verschoningsperikelen. Of beter gezegd, om alles word hier momenteel een strijd gemaakt. Moedeloos word ik er van.
Kyara, hopelijk helpt een tweede slaapje!
Ja, ik ook. Maar een potlood was niet zo handig aangezien er nu een mooie potloodtekening op mijn witte muur staat....quote:Op woensdag 25 september 2013 21:42 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik geef R ook altijd wat maar sinds 1 week smijt ze alles en gaat ze enorm zitten wurmen! echt ik krijg haar niet in bedwang zo sterk is ze..soms krijgt ze dus de ipad omdat het niet anders kan..andere keren inderdaad staand!
Picasoquote:Op woensdag 25 september 2013 21:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar een potlood was niet zo handig aangezien er nu een mooie potloodtekening op mijn witte muur staat....
Was nu pas weer thuis bedankt dat je me helpt herrinderen.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik wil uitgebreid verslag van alle perikelen. Minimaal 1 A4.
Nee, lastig meid. Maar wel leerzaam om te lezen wat jullie tegenkomen en wat jullie doen![]()
Sam: Ik zou die spoilerfoto weghalenHoe mooi ook er zij hier echt randdebielen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |