Ik zat weer verkeerd te kijken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:08 schreef Karina het volgende:
Je kunt ook dit doen he?
[..]
Niet dat mij iets gevraagd werd
Dit kon nog via de telefoon.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom zo kort? Dat is dan relatief duurder dan bijv een half jaar.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:23 schreef Karina het volgende:
Ik ben weer weg trouwens, belangrijke dinges te doen en te lezen
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit kon nog via de telefoon.
In ieder geval ben ik weer even die gare banners kwijt.
topshow!!!quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:40 schreef marcodej het volgende:
Er was een tijd dat dit soort TT's niet mocht. Was Ambro er maar.
Wat heb je nou weer gedaan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:40 schreef Karina het volgende:
Meteen weer in de stress geschoten natuurlijkRustig even tv kijken of zo dan maar.
Precies, en gewoon keihard zuipen want vrijdag.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:42 schreef sp3c het volgende:
gewoon aan de advocaat overlaten Corrie
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:47 schreef Specularium het volgende:
Misschien kan marcodej nog een leuk verhaaltje vertellen over wielrenners.
Vanavond BBQen met mn fietstmaten. Dus geen DWDD vanavond.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:47 schreef Specularium het volgende:
Misschien kan marcodej nog een leuk verhaaltje vertellen over wielrenners.
Jammer nou.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vanavond BBQen met mn fietstmaten. Dus geen DWDD vanavond.
Eerst nog de middag als loonslaaf doorbrengen.
Gesink wordt wereldkampioen.quote:
Ik dacht al het Triavium te herkennen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:15 schreef sp3c het volgende:
al denk ik niet dat hij ooit in Triavium gespeeld heeft maar in de oude ijsbaan in Nijmegen, maar daar kan ik geen foto's van vinden
kniesoor die daar op let
you get the picture anyways
Topshow.twitter:Pino112NL twitterde op vrijdag 20-09-2013 om 14:29:08Razende apenaids in de vorm van Crystal Fighters op #3FM. Moet dat nou @robstenders? reageer retweet
Triavium is een topshowquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:26 schreef Latert het volgende:
Goedemiddag, goedemiddag.
[..]
Ik dacht al het Triavium te herkennen.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:32 schreef Pino112 het volgende:
Ha, mijn 'razende apenaids'-tweet was op 3FMTopshow.twitter:Pino112NL twitterde op vrijdag 20-09-2013 om 14:29:08Razende apenaids in de vorm van Crystal Fighters op #3FM. Moet dat nou @robstenders? reageer retweet
Ik vraag me af of iemand gezien heeft dat rechts Victor Reinier isquote:
Zie je die nu pas, ik heb zo gelachen daarom.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:01 schreef Karina het volgende:
Vanavond weer Overspel in de Liefde, Topshow
VIquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:28 schreef Karina het volgende:
Ja maar jij vindt niks leuk. Dus jij telt niet.
Is het toch nog een beetje alsof je op een verjaardag bent.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:32 schreef Karina het volgende:
Ik ga lekker stinken zometeen, ik heb stokbrood met kruidenboter
Ja jij gaf geen feestje he? Moet ik het zelf maar doen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het toch nog een beetje alsof je op een verjaardag bent.
Dus je gaat weer naar je zus toe?quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja jij gaf geen feestje he? Moet ik het zelf maar doen.
En toevallig heb ik morgen een verjaardag, mijn neefje.
Nee geen pics. Alsof je dat niet wist.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Dus je gaat weer naar je zus toe?
Breng je nu wel pics mee?
Dat is nou jammer. Ach, ik heb het geprobeerd.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee geen pics. Alsof je dat niet wist.
Op een of andere manier verwachtte ik dat alquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik niet kijk, dan is het dat programma wel.
Of op de maan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:05 schreef Webschip het volgende:
Nou ja, dansen op zich kan knap zijn. Sommigen doen het op een vulkaan
H0mmeel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:05 schreef Webschip het volgende:
Nou ja, dansen op zich kan knap zijn.
Ik ga denk ik Tegenlicht terugkijkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Op een of andere manier verwachtte ik dat al
Daar heb ik niets tegen in te brengen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:07 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ga denk ik Tegenlicht terugkijken
Kwaliteit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb ik niets tegen in te brengen.
Mannen die dansenquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb stiekem met je gedanst....
Ik hoop dat je het leuk vond
Lang leve de VPRO.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk geen kwaliteit, te moeilijk voor me.
Eerlijk gezegd let ik nooit op van welke omroep een programma is. Als ik het leuk vind kijk ik, anders niet, ik ben heel simpel in die dingen. 9 van de 10 keer heb ik dus ook geen idee welke omroep het is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:18 schreef Webschip het volgende:
[..]
Lang leve de VPRO.
Vrije Geluiden is ook een leuk programma.
Te hoog gegrepen voor Corrie.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:18 schreef Webschip het volgende:
[..]
Lang leve de VPRO.
Vrije Geluiden is ook een leuk programma.
Mensen die zo durven te dansenquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:03 schreef Karina het volgende:
Konden jullie maar zo dansen he?
Of zo:
[ afbeelding ]
Was je wel een uitzondering, de mannen zijn meestal de dansvloer niet op te branden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:55 schreef Tem het volgende:
Wat is daar te durven aan? Vroeger zat gedaan.
Kroket in je hol Corrie.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:32 schreef Karina het volgende:
Wat dan, vertel. Vieze patat, gore kroketten?
Oh ja! Leuk hoor.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sjoelen. En naar Barcelona toch!
Niet zo flauw doen over Drugshond Tem.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:17 schreef Tem het volgende:
Als je van kleine zenuwachtige mensen houdt.
Corrie houdt ook van Spanjaarden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen over Drugshond Tem.
Misschien kan je het verzetten en kunnen jullie samen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:22 schreef Drugshond het volgende:
Lieske, i follow suit 1 wek na jouw.
Lekker samen verdwalen in Spanje.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien kan je het verzetten en kunnen jullie samen?
hola senoritaquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Meer heb je niet nodig om eten en drinken te bestellen.
Romantisch hoor.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lekker samen verdwalen in Spanje.
Het is wel fijn zand.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:32 schreef Specularium het volgende:
Heerlijk Spaans zand in je vagina.
niet helemaal waar. Iets met zijde en budapest en een zigueuner (voor mijn moeder) Die had zoiets van dit is kwaliteit. 25 % van de prijs. Ik deed de onderhandelingen (wist ongeveer de prijs).quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Sowieso nooit wat kopen van die straatverkopers, allemaal rotzooi.
Baasjaarden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:28 schreef Kentoet het volgende:
Hey Tem, niet zo'n bekkie over Spanjaarden hè.
Anders bijt ik in je kuit.
Nah ik neem het zekere voor het onzekere.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
niet helemaal waar. Iets met zijde en budapest en een zigueuner (voor mijn moeder) Die had zoiets van dit is kwaliteit. 25 % van de prijs. Ik deed de onderhandelingen (wist ongeveer de prijs).
---
Daar zitten wat gem-stones tussen.
Ga lekker VI kijken jij.quote:
Ik probeer alleen te helpen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
Je bent wel weer in een koppelbui he Tem?
Niet van dat benauwde, Cor. Beetje hulp kan iedereen gebruiken, zo kom je nooit aan een leuke vent.quote:
Wie zegt dat ik dat wil? En sterker nog, wie zegt dat iemand mij wilquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet van dat benauwde, Cor. Beetje hulp kan iedereen gebruiken, zo kom je nooit aan een leuke vent.
Schandalig eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:32 schreef Kentoet het volgende:
Was drugshond maar voor 1 keer ofzo?
Gaan we weer zo doen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat wil? En sterker nog, wie zegt dat iemand mij wil
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Weekendquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:32 schreef Kentoet het volgende:
Was drugshond maar voor 1 keer ofzo?
Dat gordijn valt wel te verpatsen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat geld kan ik binnenkort wel gebruiken misschien jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat gordijn valt wel te verpatsen.
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Specularium zit nu toch VI te kijken dus die is het alweer vergeten waar het over ging.
Tutti-Paletti ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:38 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Het hele pakket, alles erop en eraan?
Oh ja was ik even vergeten, sipje.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:41 schreef Specularium het volgende:
Ik zit eigenlijk de hele tijd zo, [ afbeelding ].
Ja hoi.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:39 schreef Tem het volgende:
Waar is Liesje nou? Hossel ik even een hot travelboi voor d'r.
Brasov!!!quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:50 schreef Drugshond het volgende:
Alleen op vakantie....hmmz. ja (vol gas).
Laatste keer dat ik in Centerparcs was kon je een CD-I speler huren.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Zwemmen, frietjes, midgetgolf, the works.
De laatste keer dat ik er was reed Diana zich te pletter in Frankrijk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in Centerparcs was kon je een CD-I speler huren.
Wat was dat kut zeg.
Ach dat is vast overdreven. Zeggen ze van Amsterdam ook.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
Wat niet echt helpt qua voorpret is dat echt elke site die ik lees het heeft over zakkenrollers en oplichters enzo.
Daarom moet je bewaking mee hebben.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
Wat niet echt helpt qua voorpret is dat echt elke site die ik lees het heeft over zakkenrollers en oplichters enzo.
Die verhalen kloppen ook voor toeristen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach dat is vast overdreven. Zeggen ze van Amsterdam ook.
Die alles tot in de puntjes uitzoekt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het liefst een soort Vietnamveteraan.
Weet ik niet. Ik ben op vakantie nog nooit gerold. Gewoon goed uitkijken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die verhalen kloppen ook voor toeristen.
Honeymoon suite?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
De laatste keer dat ik in Centre parcs was, was ik nog getrouwd.
Of ze willen jou niet rollen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ben op vakantie nog nooit gerold. Gewoon goed uitkijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De zielige man met zalfquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:56 schreef Kentoet het volgende:
De laatste keer dat ik in het zwembad van centerparks was:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of ze willen jou niet rollen.Nee want ik ben lelijk bedoel je? Of ik zie eruit als een sloeber? Zeg het maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof wel dat het vrij extreem is en ze mensen willen waarschuwen maar dit begint een beetje naar te worden. Maar inderdaad in Amsterdam heb ik me nog nooit onveilig gevoeld en ik fiets ook rustig s nachts door de schildersbuurt, maar toch. Ik word er een beetje bangig van.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach dat is vast overdreven. Zeggen ze van Amsterdam ook.
Ik wil juist alleen!quote:
De laatste keer dat ik er was had ik ook nog een partner (niet getrouwd, woonde toen wel nog samen).quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
De laatste keer dat ik in Centre parcs was, was ik nog getrouwd.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg het maar, jongens.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee want ik ben lelijk bedoel je? Of ik zie eruit als een sloeber? Zeg het maar.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.Nou die langs de A4 heeft wel hele toffe, met privezwembad en zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.Lag er een kersje op je kussen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
01 t/m 08 oct ben nog aan het slijpen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hoi.
Maar deel van de pret is juist dat ik alleen ga he?
@DH, tof, ga je ook weer?
Het was Zuidbroek.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die langs de A4 heeft wel hele toffe, met privezwembad en zo.
Nee. Maar als wel, dan had ik het niet gemerkt gok ik. Zwaar vermoeiend zo'n trouwdag.quote:
Je gaat cityhoppen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
01 t/m 08 oct ben nog aan het slijpen.
Madrid, Toledo na vandaag0 en valencia
Valt me, A'dam is erger. Barceloneta is wel funk. Leuke grafitty.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
Nee nog nooit geweest. Wel bij die langs de A4 met mijn werk en Katwoudequote:Op vrijdag 20 september 2013 21:02 schreef Tem het volgende:
Corrie gaat naar die Chinees van der Valk bij Bunnik.
Doe normal man!quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:02 schreef Specularium het volgende:
Corrie en DH gaan binnenkort trouwen in de Efteling.
Topshow. Ik kom kijken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:02 schreef Specularium het volgende:
Corrie en DH gaan binnenkort trouwen in de Efteling.
Jij zo op zo'n toren met wapperende haren en drugshond met ukelele een serenade spelen.quote:
Wie kopt hem in?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
Dat is een ander verhaal, ik durf nergens in.
Welke rambo zei dit vannacht ook?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
Dat is een ander verhaal, ik durf nergens in.
Ja ik wil wel iets zien van de omgeving. Maakt me niet uit waar ik ben. de meeste info doe ik op van tripadvisor (70 %). En die rest via forums (and translate). Zelden mis ik wat..... daar zit altijd wel een flinke hoeveelheid voorwerk achter waar je U tegen moet zeggen.quote:
Misschien eens scheren dan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zo gaat het meestal wel, ik durf er niet in
Wat ga je in Valencia doen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja ik wil wel iets zien van de omgeving. Maakt me niet uit waar ik ben. de meeste info doe ik op van tripadvisor (70 %). En die rest via forums (and translate). Zelden mis ik wat..... daar zit altijd wel een flinke hoeveelheid voorwerk achter waar je U tegen moet zeggen.
Ja maar ik ben lui. Besluit gewoon per dag wat ik ga doen en hoor als ik thuis kom dat ik geweldige dingen gemist heb. Mja.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja ik wil wel iets zien van de omgeving. Maakt me niet uit waar ik ben. de meeste info doe ik op van tripadvisor (70 %). En die rest via forums (and translate). Zelden mis ik wat..... daar zit altijd wel een flinke hoeveelheid voorwerk achter waar je U tegen moet zeggen.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
Dus......Sexy hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerste keer als je ergens bent mis je toch altijd de helft.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben lui. Besluit gewoon per dag wat ik ga doen en hoor als ik thuis kom dat ik geweldige dingen gemist heb. Mja.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
Dus......Prima beentjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke stad om niets specifieks te doen inderdaad, maar gewoon lekker eten en drinken en natuurliijk het strand.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat ik heb (wellicht) gemist in jan. 2013. De stad lag me wel lekker. Lekker uitwaaien.
Nou wat Tem zegt, prima beentjesquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euhm. Dat was niet echt de insteek. Maar ik vind hem achteraf wel grappig. En verre van sexy.
Ik heb zelf een heel eenvoudig huisje daar, je bent welkom.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:16 schreef Tem het volgende:
Ik wil wel een keer met Kentoet naar Spanje. Alleen maar eten en zuipen.
Kan ook gewoon hier hoor. Maar Spanje is wel leuker dat is waar. Beetje op een terrasje aan het strand en daarna een leuk kroegje.quote:
Mooi, ik kom ook. Nohomo.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:19 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik heb zelf een heel eenvoudig huisje daar, je bent welkom.
Paella eten, cerveza, alles.
Neehee, dan zit je nog steeds hier.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan ook gewoon hier hoor. Maar Spanje is wel leuker dat is waar. Beetje op een terrasje aan het strand en daarna een leuk kroegje.
http://www.speedyshare.com/b5mcM/kentoet.pdfquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:15 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Leuke stad om niets specifieks te doen inderdaad, maar gewoon lekker eten en drinken en natuurliijk het strand.
Good vibes.
En Madrid?
Die zit nu lekker al zijn vrienden af te trekken vlakbij een tentje.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:22 schreef Pino112 het volgende:
Marcodej achter Johan bij VI. Met die ketting.
Uiteraard. Topshow. En Corrie maar die durft toch niet.quote:
Ja ik snap het, ik mag niet mee.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Neehee, dan zit je nog steeds hier.
Oh dat kan ook.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die zit nu lekker al zijn vrienden af te trekken vlakbij een tentje.
Je kwam toch niet in VBL?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:25 schreef Specularium het volgende:
Kijk ze stuk gaan bij VI.
10 nieuwe gifjes in aantocht.
Wat is dat?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
http://www.speedyshare.com/b5mcM/kentoet.pdf
YW
Smoesjes is ook gewoon VBL.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
VI topic, reken ik niet tot de rest van VBL, is een buitencategorie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |