Wellicht dat laatste. Toch es zoeken of daar nooit iets over is geschreven.quote:Op maandag 23 september 2013 16:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Op zich wel een interessant item, hoe zou Apple die miljoenen iPhones voorfinancieren, zouden ze een betalingstermijn van 120 dagen hebben bij hun leveranciers hebben, of juist skonto bedingen, hun leveranciers binnen 5 dagen betalen en daarmee hun marge vergroten door zelf het bedrag voor te financieren, het geld hebben ze.
Apple dwingt gewoon 180 dagen af hoor. En anders bok je maar opquote:Op maandag 23 september 2013 16:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Op zich wel een interessant item, hoe zou Apple die miljoenen iPhones voorfinancieren, zouden ze een betalingstermijn van 120 dagen hebben bij hun leveranciers hebben, of juist skonto bedingen, hun leveranciers binnen 5 dagen betalen en daarmee hun marge vergroten door zelf het bedrag voor te financieren, het geld hebben ze.
Lang of kort, je betaald die financiering. De vraag is wat goedkoper is.quote:Op maandag 23 september 2013 16:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Apple dwingt gewoon 180 dagen af hoor. En anders bok je maar op
Wat voor iPhone heb je?quote:Op maandag 23 september 2013 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou iemand mij een beetje kunnen uitleggen hoe Airdrop werkt? Ik heb Wifi en Bluetooth aan, dus dat betekent dat Airdrop is ingeschakeld. Ditzelfde heb ik op mijn Macbook gedaan. Maar ik vind mijn mobieltje niet.
Eigenlijk was dat volgens mij niet zo relevant bedenk ik me (op iPhone 4 kun je geen AirDrop gebruiken echter).quote:
Ik lees het net inderdaad. Airdrop is niet mogelijk tussen iPhone en Macbook.quote:Op maandag 23 september 2013 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat volgens mij niet zo relevant bedenk ik me (op iPhone 4 kun je geen AirDrop gebruiken echter).
In de laatste beta die ik gebruikte was er geen koppeling tussen mac + iDevice. AirDrop was alleen mogelijk tussen iPhones/iPads. Geen idee of het daarna aangepast is.
Zie je het wifi of 3G icoontje? Is het niet zo dat je een slecht wifi-signaal hebt waardoor je geen verbinding krijgt?quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:57 schreef Suusje79 het volgende:
Vraagje: Sinds ik de update gedaan heb naar IOS7 moet ik elke ochtend mijn Iphone 5 opnieuw opstarten om internetverbinding te krijgen. Ik zie wel het WIFI/3G icoontje dus ik heb wel verbinding maar ik krijg foutmeldingen in apps dat er geen internetverbinding is.... Heeft iemand hier ook dat probleem en zo ja wat kan ik er aan doen? Of is het een IOS7 bug? Ik heb gezocht op internet maar kan er niets over vinden...
De verbinding naar buiten kan dan nog steeds bagger zijn...quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:00 schreef Suusje79 het volgende:
Ja dat zie ik wel gewoon! Het WIFI icoontje zelfs met 3 streepjes!
Ben je die in Duitsland wezen halen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:54 schreef Szlie het volgende:
Na de flirt met de Samsung Galaxy S4 weer terug bij iPhone. Het feestje heeft in totaal 3 dagen geduurd.
Wat een verademing! En wat loopt iOS7 soepel op de 5s (Space Grey heb ik).
Ik heb wel eens met de S3 van mn moeder zitten spelen maar ik moet er eigenlijk wel elke keer van huilen. Wat een ellendig onding is dat zeg. Niet te geloven. Het voelt zo enorm pauperig aan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:54 schreef Szlie het volgende:
Na de flirt met de Samsung Galaxy S4 weer terug bij iPhone. Het feestje heeft in totaal 3 dagen geduurd.
Wat een verademing! En wat loopt iOS7 soepel op de 5s (Space Grey heb ik).
Nee, Frankrijkquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:09 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ben je die in Duitsland wezen halen?
Sterkte.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met de S3 van mn moeder zitten spelen maar ik moet er eigenlijk wel elke keer van huilen. Wat een ellendig onding is dat zeg. Niet te geloven. Het voelt zo enorm pauperig aan.
wat heb je er voor betaald?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:48 schreef Szlie het volgende:
[..]
Nee, Frankrijk!
Scherm van de SGS is supermooi, maar ben net zo blij met de 4 inch van de iPhone. Papperig vond ik meevallen, toestel lag prima in de hand. Het soepele van de iPhone benadert de SGS niet en dat is toch wel erg belangrijk!
Je postgeschiedenis hier is niet zo'n beste reclame.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:13 schreef RoW_0 het volgende:
Iemand geïnteresseerd in een schone iPhone 5 16gb in zgan staat? Er is nog 1 maand inruilgarantie, oftewel je hebt zo'n gloednieuwe refurbished terugIk kan een 5S fixen, vandaar.
Want? Oh jeetje, het ging een keer mis bij het updaten van de beta naar GM.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je postgeschiedenis hier is niet zo'n beste reclame.
ALS STEVE NOG HAD GELEEFD WAS DAT NOOIT GEBEURT!quote:Op woensdag 25 september 2013 09:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Had vanmorgen mijn eerste vastloper ooit op mijn iPhone
Dan heb je die 1GB wel met halve snelheid zekerquote:Op donderdag 26 september 2013 18:30 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik betaal anders 15 euro bij Telfort (1gb, 300min en 100 sms)
Waar kijk jij dat het zoveel duurder is?
Weet ik niet. Ik kan surfen en filmpjes kijken.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:35 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Dan heb je die 1GB wel met halve snelheid zeker
Als jij er tevreden mee bent is het inderdaad prima!quote:Op donderdag 26 september 2013 18:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik kan surfen en filmpjes kijken.
Dit. Ik wil graag bij vodafone blijven omdat ik gewoon super tevreden ben, maar met die prijzen o.o Gelukkig wel een goede sim-only aanbieding nu, dus dat maar voor een jaartje en dan weer verder kijken. Hopelijk komt die europa wetgeving snel door!quote:Op donderdag 26 september 2013 18:21 schreef n8n het volgende:
wtf, 4S bijna afgelopen, denk even kijken wat de deals nu zijn als ik straks een 5S wil. Kenker die prijzen, sim only is nu duurder dan ik eerst voor een abo incl telefoon kwijt was
welke wetgeving?quote:Op donderdag 26 september 2013 19:10 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Dit. Ik wil graag bij vodafone blijven omdat ik gewoon super tevreden ben, maar met die prijzen o.o Gelukkig wel een goede sim-only aanbieding nu, dus dat maar voor een jaartje en dan weer verder kijken. Hopelijk komt die europa wetgeving snel door!
hoeveel?quote:Op woensdag 25 september 2013 09:13 schreef RoW_0 het volgende:
Iemand geïnteresseerd in een schone iPhone 5 16gb in zgan staat? Er is nog 1 maand inruilgarantie, oftewel je hebt zo'n gloednieuwe refurbished terugIk kan een 5S fixen, vandaar.
quote:
Nee, dat er Europees wordt vastgesteld wat de abonnement prijzen wordenquote:
Had ik net ook. Daarna kreeg ik een update voor 7.0.2.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Had vanmorgen mijn eerste vastloper ooit op mijn iPhone
Raar, dat dit niet meer onder "instellingen" wordt weergegeven.....quote:Op donderdag 26 september 2013 20:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Had ik net ook. Daarna kreeg ik een update voor 7.0.2.
is nooit geweestquote:Op donderdag 26 september 2013 21:00 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Raar, dat dit niet meer onder "instellingen" wordt weergegeven.....
iOS 7 is going mad.........
Jawel hoor....quote:
Huh, wat niet?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:00 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Raar, dat dit niet meer onder "instellingen" wordt weergegeven.....
iOS 7 is going mad.........
ja dat komt er dus nooit. Dat kan je zelf toch wel nagaan?quote:Op donderdag 26 september 2013 19:28 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat er Europees wordt vastgesteld wat de abonnement prijzen wordenZo kan je bij dezelfde provider, hetzelfde abonnement voor de helft van de prijs in een ander land halen
Dat willen ze nu veranderen, de verschillen zijn nu te groot en dat is best naaiend.
Oke.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oke.Dat is niet wat ik bedoelde.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja dat komt er dus nooit. Dat kan je zelf toch wel nagaan?
Had jij niet je iPhone te koop staan?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:16 schreef Brummetje_ het volgende:
Morgen eindelijk iOS7 erop gooien. Was op vakantie ten tijde dat ie uitkwam, dus kon helaas niet eerder.
Wat bedoel je dan wel?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:25 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoelde.....
Ja, 7.0.1 kwam gelijk met 7.0.0 uit (in Nederland, daarbuiten weet ik niet) en was alleen voor de 5s en 5c (iets met de vingerafdruk).quote:
Nope.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:49 schreef Szlie het volgende:
[..]
Had jij niet je iPhone te koop staan?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:38 schreef Brummetje_ het volgende:
iOS7 is geïnstalleerd!!
And I love it! Super!
OK, dan hallucineerde ik. Meende een post te hebben gezien van jou in V&A. Vond het al zo gek, jij was zo blij met je iPhone.quote:
Ik heb ook gemerkt dat het 3G netwerk in Nederland steeds slechter wordt, bij alle providers.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:11 schreef Zspirit het volgende:
Weet iemand wat een beetje een standaard 3g snelheid is hier in nl?
Ik haal serieus zonder grappen niet meer dan 45kb/s
Dat kan toch niet normaal zijn?
Ik merkte er eigenlijk niet van behalve dat websites sloom geladen werden.
Ik ben er achter ik heb een heel oud eindeloos online abbo uit 2009quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb ook gemerkt dat het 3G netwerk in Nederland steeds slechter wordt, bij alle providers.
Volgens mij komt dat door de omschakeling naar 4G, er worden steeds meer 3G-masten vervangen door 4G-masten waardoor de dekking afneemt, ofzo.
Dan heb ik nog steeds maar een derde van de beloofde snelheid.quote:6. Bij Eindeloos online geldt een maximale download snelheid van 128 kbit/seconde. Daarnaast geldt een maximale upload snelheid van 64 kbit/seconde.
bij mij niet, tenzij je gewoon ging zoeken naar updates via instellingen ...quote:Op donderdag 26 september 2013 21:12 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Jawel hoor....
Onder iOS 6 altijd...
Ja normaal gesproken kreeg je dit, maar blijkbaar is dat nu anders...quote:Op donderdag 26 september 2013 23:59 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan wel?
Bij mij staat nu een "eentje" bij het Instellingen icoontje omdat deze update klaar staat (van IOS 7.0.0 naar 7.0.2). Bedoel je dat?
Strange....quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
bij mij niet, tenzij je gewoon ging zoeken naar updates via instellingen ...
Enige nieuwe is dat die code omzijlen niet meer werktquote:
Dat kan je instellen, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
bij mij niet, tenzij je gewoon ging zoeken naar updates via instellingen ...
Bij mij werkt 3G juist steeds beter, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb ook gemerkt dat het 3G netwerk in Nederland steeds slechter wordt, bij alle providers.
Volgens mij komt dat door de omschakeling naar 4G, er worden steeds meer 3G-masten vervangen door 4G-masten waardoor de dekking afneemt, ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |