Wellicht dat laatste. Toch es zoeken of daar nooit iets over is geschreven.quote:Op maandag 23 september 2013 16:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Op zich wel een interessant item, hoe zou Apple die miljoenen iPhones voorfinancieren, zouden ze een betalingstermijn van 120 dagen hebben bij hun leveranciers hebben, of juist skonto bedingen, hun leveranciers binnen 5 dagen betalen en daarmee hun marge vergroten door zelf het bedrag voor te financieren, het geld hebben ze.
Apple dwingt gewoon 180 dagen af hoor. En anders bok je maar opquote:Op maandag 23 september 2013 16:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Op zich wel een interessant item, hoe zou Apple die miljoenen iPhones voorfinancieren, zouden ze een betalingstermijn van 120 dagen hebben bij hun leveranciers hebben, of juist skonto bedingen, hun leveranciers binnen 5 dagen betalen en daarmee hun marge vergroten door zelf het bedrag voor te financieren, het geld hebben ze.
Lang of kort, je betaald die financiering. De vraag is wat goedkoper is.quote:Op maandag 23 september 2013 16:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Apple dwingt gewoon 180 dagen af hoor. En anders bok je maar op
Wat voor iPhone heb je?quote:Op maandag 23 september 2013 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou iemand mij een beetje kunnen uitleggen hoe Airdrop werkt? Ik heb Wifi en Bluetooth aan, dus dat betekent dat Airdrop is ingeschakeld. Ditzelfde heb ik op mijn Macbook gedaan. Maar ik vind mijn mobieltje niet.
Eigenlijk was dat volgens mij niet zo relevant bedenk ik me (op iPhone 4 kun je geen AirDrop gebruiken echter).quote:
Ik lees het net inderdaad. Airdrop is niet mogelijk tussen iPhone en Macbook.quote:Op maandag 23 september 2013 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat volgens mij niet zo relevant bedenk ik me (op iPhone 4 kun je geen AirDrop gebruiken echter).
In de laatste beta die ik gebruikte was er geen koppeling tussen mac + iDevice. AirDrop was alleen mogelijk tussen iPhones/iPads. Geen idee of het daarna aangepast is.
Zie je het wifi of 3G icoontje? Is het niet zo dat je een slecht wifi-signaal hebt waardoor je geen verbinding krijgt?quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:57 schreef Suusje79 het volgende:
Vraagje: Sinds ik de update gedaan heb naar IOS7 moet ik elke ochtend mijn Iphone 5 opnieuw opstarten om internetverbinding te krijgen. Ik zie wel het WIFI/3G icoontje dus ik heb wel verbinding maar ik krijg foutmeldingen in apps dat er geen internetverbinding is.... Heeft iemand hier ook dat probleem en zo ja wat kan ik er aan doen? Of is het een IOS7 bug? Ik heb gezocht op internet maar kan er niets over vinden...
De verbinding naar buiten kan dan nog steeds bagger zijn...quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:00 schreef Suusje79 het volgende:
Ja dat zie ik wel gewoon! Het WIFI icoontje zelfs met 3 streepjes!
Ben je die in Duitsland wezen halen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:54 schreef Szlie het volgende:
Na de flirt met de Samsung Galaxy S4 weer terug bij iPhone. Het feestje heeft in totaal 3 dagen geduurd.
Wat een verademing! En wat loopt iOS7 soepel op de 5s (Space Grey heb ik).
Ik heb wel eens met de S3 van mn moeder zitten spelen maar ik moet er eigenlijk wel elke keer van huilen. Wat een ellendig onding is dat zeg. Niet te geloven. Het voelt zo enorm pauperig aan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:54 schreef Szlie het volgende:
Na de flirt met de Samsung Galaxy S4 weer terug bij iPhone. Het feestje heeft in totaal 3 dagen geduurd.
Wat een verademing! En wat loopt iOS7 soepel op de 5s (Space Grey heb ik).
Nee, Frankrijkquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:09 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ben je die in Duitsland wezen halen?
Sterkte.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met de S3 van mn moeder zitten spelen maar ik moet er eigenlijk wel elke keer van huilen. Wat een ellendig onding is dat zeg. Niet te geloven. Het voelt zo enorm pauperig aan.
wat heb je er voor betaald?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:48 schreef Szlie het volgende:
[..]
Nee, Frankrijk!
Scherm van de SGS is supermooi, maar ben net zo blij met de 4 inch van de iPhone. Papperig vond ik meevallen, toestel lag prima in de hand. Het soepele van de iPhone benadert de SGS niet en dat is toch wel erg belangrijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |