Je postgeschiedenis hier is niet zo'n beste reclame.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:13 schreef RoW_0 het volgende:
Iemand geīnteresseerd in een schone iPhone 5 16gb in zgan staat? Er is nog 1 maand inruilgarantie, oftewel je hebt zo'n gloednieuwe refurbished terugIk kan een 5S fixen, vandaar.
Want? Oh jeetje, het ging een keer mis bij het updaten van de beta naar GM.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je postgeschiedenis hier is niet zo'n beste reclame.
ALS STEVE NOG HAD GELEEFD WAS DAT NOOIT GEBEURT!quote:Op woensdag 25 september 2013 09:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Had vanmorgen mijn eerste vastloper ooit op mijn iPhone
Dan heb je die 1GB wel met halve snelheid zekerquote:Op donderdag 26 september 2013 18:30 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik betaal anders 15 euro bij Telfort (1gb, 300min en 100 sms)
Waar kijk jij dat het zoveel duurder is?
Weet ik niet. Ik kan surfen en filmpjes kijken.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:35 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Dan heb je die 1GB wel met halve snelheid zeker
Als jij er tevreden mee bent is het inderdaad prima!quote:Op donderdag 26 september 2013 18:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik kan surfen en filmpjes kijken.
Dit. Ik wil graag bij vodafone blijven omdat ik gewoon super tevreden ben, maar met die prijzen o.o Gelukkig wel een goede sim-only aanbieding nu, dus dat maar voor een jaartje en dan weer verder kijken. Hopelijk komt die europa wetgeving snel door!quote:Op donderdag 26 september 2013 18:21 schreef n8n het volgende:
wtf, 4S bijna afgelopen, denk even kijken wat de deals nu zijn als ik straks een 5S wil. Kenker die prijzen, sim only is nu duurder dan ik eerst voor een abo incl telefoon kwijt was
welke wetgeving?quote:Op donderdag 26 september 2013 19:10 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Dit. Ik wil graag bij vodafone blijven omdat ik gewoon super tevreden ben, maar met die prijzen o.o Gelukkig wel een goede sim-only aanbieding nu, dus dat maar voor een jaartje en dan weer verder kijken. Hopelijk komt die europa wetgeving snel door!
hoeveel?quote:Op woensdag 25 september 2013 09:13 schreef RoW_0 het volgende:
Iemand geīnteresseerd in een schone iPhone 5 16gb in zgan staat? Er is nog 1 maand inruilgarantie, oftewel je hebt zo'n gloednieuwe refurbished terugIk kan een 5S fixen, vandaar.
quote:
Nee, dat er Europees wordt vastgesteld wat de abonnement prijzen wordenquote:
Had ik net ook. Daarna kreeg ik een update voor 7.0.2.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Had vanmorgen mijn eerste vastloper ooit op mijn iPhone
Raar, dat dit niet meer onder "instellingen" wordt weergegeven.....quote:Op donderdag 26 september 2013 20:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Had ik net ook. Daarna kreeg ik een update voor 7.0.2.
is nooit geweestquote:Op donderdag 26 september 2013 21:00 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Raar, dat dit niet meer onder "instellingen" wordt weergegeven.....
iOS 7 is going mad.........
Jawel hoor....quote:
Huh, wat niet?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:00 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Raar, dat dit niet meer onder "instellingen" wordt weergegeven.....
iOS 7 is going mad.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |