ja dat komt er dus nooit. Dat kan je zelf toch wel nagaan?quote:Op donderdag 26 september 2013 19:28 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat er Europees wordt vastgesteld wat de abonnement prijzen wordenZo kan je bij dezelfde provider, hetzelfde abonnement voor de helft van de prijs in een ander land halen
Dat willen ze nu veranderen, de verschillen zijn nu te groot en dat is best naaiend.
Oke.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oke.Dat is niet wat ik bedoelde.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja dat komt er dus nooit. Dat kan je zelf toch wel nagaan?
Had jij niet je iPhone te koop staan?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:16 schreef Brummetje_ het volgende:
Morgen eindelijk iOS7 erop gooien. Was op vakantie ten tijde dat ie uitkwam, dus kon helaas niet eerder.
Wat bedoel je dan wel?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:25 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoelde.....
Ja, 7.0.1 kwam gelijk met 7.0.0 uit (in Nederland, daarbuiten weet ik niet) en was alleen voor de 5s en 5c (iets met de vingerafdruk).quote:
Nope.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:49 schreef Szlie het volgende:
[..]
Had jij niet je iPhone te koop staan?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:38 schreef Brummetje_ het volgende:
iOS7 is geïnstalleerd!!
And I love it! Super!
OK, dan hallucineerde ik. Meende een post te hebben gezien van jou in V&A. Vond het al zo gek, jij was zo blij met je iPhone.quote:
Ik heb ook gemerkt dat het 3G netwerk in Nederland steeds slechter wordt, bij alle providers.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:11 schreef Zspirit het volgende:
Weet iemand wat een beetje een standaard 3g snelheid is hier in nl?
Ik haal serieus zonder grappen niet meer dan 45kb/s
Dat kan toch niet normaal zijn?
Ik merkte er eigenlijk niet van behalve dat websites sloom geladen werden.
Ik ben er achter ik heb een heel oud eindeloos online abbo uit 2009quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb ook gemerkt dat het 3G netwerk in Nederland steeds slechter wordt, bij alle providers.
Volgens mij komt dat door de omschakeling naar 4G, er worden steeds meer 3G-masten vervangen door 4G-masten waardoor de dekking afneemt, ofzo.
Dan heb ik nog steeds maar een derde van de beloofde snelheid.quote:6. Bij Eindeloos online geldt een maximale download snelheid van 128 kbit/seconde. Daarnaast geldt een maximale upload snelheid van 64 kbit/seconde.
bij mij niet, tenzij je gewoon ging zoeken naar updates via instellingen ...quote:Op donderdag 26 september 2013 21:12 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Jawel hoor....
Onder iOS 6 altijd...
Ja normaal gesproken kreeg je dit, maar blijkbaar is dat nu anders...quote:Op donderdag 26 september 2013 23:59 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan wel?
Bij mij staat nu een "eentje" bij het Instellingen icoontje omdat deze update klaar staat (van IOS 7.0.0 naar 7.0.2). Bedoel je dat?
Strange....quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
bij mij niet, tenzij je gewoon ging zoeken naar updates via instellingen ...
Enige nieuwe is dat die code omzijlen niet meer werktquote:
Dat kan je instellen, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
bij mij niet, tenzij je gewoon ging zoeken naar updates via instellingen ...
Bij mij werkt 3G juist steeds beter, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb ook gemerkt dat het 3G netwerk in Nederland steeds slechter wordt, bij alle providers.
Volgens mij komt dat door de omschakeling naar 4G, er worden steeds meer 3G-masten vervangen door 4G-masten waardoor de dekking afneemt, ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |