Noem een betere.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:22 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, omdat het daadwerkelijk een uitzonderlijk goede commentator is
Joodse kolonisten.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat zou het lievelingsspel van Katan zijn?
Het spel element is ze allemaal de Rode Zee in te drijven.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Joodse kolonisten.
Filmpje?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:28 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Flikker stormt het veld op
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:29 schreef Happel het volgende:
Zijn gewoon 8000 mensen vertrokken in de rust.
Eerste helft:
[ afbeelding ]
Tweede helft:
[ afbeelding ]
Bijna de helft van de supportersquote:Op donderdag 19 september 2013 21:29 schreef Happel het volgende:
Eerste helft:
[ afbeelding ]
Tweede helft:
[ afbeelding ]
ja ... al die prutsers leren in het buitenland opeens blijkbaar voetballenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:29 schreef inZanity het volgende:
Die Scheimann is toch die gast die bij Excelsior de meest debiele overtredingen maakte?
Oke.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:31 schreef inZanity het volgende:
Zag in een reclame van de week van een of ander programma over tattoos iemand met een Ludo Sanders tattoo..
Dus?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:31 schreef inZanity het volgende:
Zag in een reclame van de week van een of ander programma over tattoos iemand met een Ludo Sanders tattoo..
Ik neem aan dat je je TV gelijk door het raam gegooid hebt?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:31 schreef inZanity het volgende:
rofl xD Ik snap de link.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Blijkbaar voelt ie zich met z'n aanslagen wel thuis in zo'n terroristisch land.
Als de film slecht is, dan blijf je toch ook niet zitten? Het zou met niets verbazen als iedereen zijn geld terug krijgen.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:29 schreef Happel het volgende:
Eerste helft:
[ afbeelding ]
Tweede helft:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:32 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Als de film slecht is, dan blijf je toch ook niet zitten?
Hij zit onder de plak.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:29 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
De man is zo baas, hij zou een Hollywood carriere moeten ambieeren
Het zou me niets verbazen als jij binnenkort opgenomen wordt in een gesloten inrichting.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:32 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Als de film slecht is, dan blijf je toch ook niet zitten? Het zou met niets verbazen als iedereen zijn geld terug krijgen.
dat won gewoon twee keer met twee doelpunten verschil.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:32 schreef TLC het volgende:
Ludodinges wordt trouwens wel behoorlijk onderschat, Basel wist maar nipt door te gaan ten koste van die Bulgaren, datzelfde Basel dat van Chelsea won
ja , je kan zeggen dat ludodinges een superploeg is. Verliezen is geen schande.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:32 schreef TLC het volgende:
Ludodinges wordt trouwens wel behoorlijk onderschat, Basel wist maar nipt door te gaan ten koste van die Bulgaren, datzelfde Basel dat van Chelsea won
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:33 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
[ [url=http://http://www.google.nl/url?(...)601097734]afbeelding[/url] ]
doe even normaal johquote:Op donderdag 19 september 2013 21:33 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
faal.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:33 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Gast, dat meen je niet. Serieus?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:33 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Watte?!quote:Op donderdag 19 september 2013 21:33 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Johannes , ik denk dat het niveau toch steeds verder zakt.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gast, dat meen je niet. Serieus?
[..]
[..]
Ik denk het ook. De enige reden dat ik keek was Sierd.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Johannes , ik denk dat het niveau toch steeds verder zakt.
twitter:FBAwayDays twitterde op donderdag 19-09-2013 om 21:33:36Legia Waszawa fans in Rome tonight.
reageer retweet
Topshow, al heb ik zelf niet gekeken.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe was psv? simpel gewonnen mag ik hopen?
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ga je mond spoelen! Ik neem aan dat dit wordt weggehaald, GGMM?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:33 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
heerlijke wedstrijd en een terechte uitslag.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zakelijke 3-0quote:Op donderdag 19 september 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even de samenvatting kijken dan, zou me verbazen als PSV dit niet gaat winnen.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie het, 0-2.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Even de samenvatting kijken dan, zou me verbazen als PSV dit niet gaat winnen.
Grappig dat elke supporter altijd over het algemene niveau van Nederland begint na zo'n wanprestatie.quote:
Ja, maar als PSV, Vitesse, Feyenoord en Utrecht het Nederlandse voetbal voor lul zetten...?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig dat elke supporter altijd over het algemene niveau van Nederland begint na zo'n wanprestatie.
Als Hij nu online geweest was had ik het volgende kunnen afstrepenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dit?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Hij nu online geweest was had ik het volgende kunnen afstrepen
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:32 schreef TLC het volgende:
Er staat 'PSV - Ludogorets' in de TT.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Hij nu online geweest was had ik het volgende kunnen afstrepen
[ afbeelding ]
Je vergeet Ajax.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar als PSV, Vitesse, Feyenoord en Utrecht het Nederlandse voetbal voor lul zetten...?
Bingo.quote:
Van de beste club ter wereld kun je verliezen.quote:
Mijn welgemeende excuses, zal niet meer gebeurenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:37 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Excuses geaccepteerd. Maar dat was op het randje, jongeman.
Van de beste club van de wereld wel ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Van de beste club ter wereld kun je verliezen.
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er staat 'PSV - Ludogorets' in de TT.
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als Hij er geweest was zou het spel nu supersnel gaan.
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
J. Alba heeft haar beste tijd gehad. Ze wordt oud.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kusje.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:40 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses, zal niet meer gebeuren
Ik mag geen mening meer hebben over dit figuur. Bedenk zelf eens wat.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
J. Alba heeft haar beste tijd gehad. Ze wordt oud.
Sorry vriend je hebt helemaal gelijk gekregenquote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:29 schreef inZanity het volgende:
Die Scheimann is toch die gast die bij Excelsior de meest debiele overtredingen maakte?
Lief dagboek..quote:Op donderdag 19 september 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok.quote:
Kun je deze grap uitleggen?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
*Zout eens op.
Spelfoutjes verbeteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:49 schreef _NZT_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hilarisch hoor.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kun je deze grap uitleggen?
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:49 schreef _NZT_ het volgende:
defoe 2xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Wat een bofkontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Ik lees in het archief.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom zegt Stijn telkens dingen die niet op de kaart staan? Geen topshow.
Stijn moet nog leren hoe je bingo speelt.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom zegt Stijn telkens dingen die niet op de kaart staan? Geen topshow.
Doe even rustig.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tering hond. Verpest de samenvattingen niet.
Zo kan het wel weer.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tering hond. Verpest de samenvattingen niet.
En ook nog protesteren, dan ben je echt onwetendquote:
Ok.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk om dat voor je te houden.
Ok.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind dit Bingo gebeuren niet zo leuk. Voor straf trek ik mij terug uit dit topic.
De commentator is vooralsnog de beste.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:55 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een slecht voetbal weer vandaag
Je hebt een TV?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Bingo? Welke Bingo? Waar gaat dit over? Leg dit even uit aan een niet VBL SC'er.
Het heeft niks met de VBL SC te makenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Bingo? Welke Bingo? Waar gaat dit over? Leg dit even uit aan een niet VBL SC'er.
Nergens.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent geen schoolmeester.
Waar gaat dit over?
Dat is het hoogtepunt van de avond tot nu toe.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
De commentator is vooralsnog de beste.
Bingo van Jort met ''Bij ons op de PC''.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Verbeek zal zich beklagen over de arbitrage en de aanslagen op zijn spelers.quote:0-1 "80 A-Jo
Hier zijn genoeg andere topics voor.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Johannes Vermeer grappig.
Jij hebt een goede glazen bol man.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:58 schreef huffderobot het volgende:
AZ Alkmaar gaat deze match winnen, enkel en alleen op puur onversneden geluk.
[..]
Verbeek zal zich beklagen over de arbitrage en de aanslagen op zijn spelers.
Gijp zal zich afvragen waarnaar hij heeft zitten kijken.
Johan is dronken.
Lief dagboek.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier zijn genoeg andere topics voor.
Dit ja. Tering. Haifa is normaal echt wel beter dan Lul goor etsquote:Op donderdag 19 september 2013 21:59 schreef hafcfan het volgende:
Johan overschat de eredivisie echt en van die Oostblok landen weet hij al helemaal niks.
Nee, hij is superwazig.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij hebt een goede glazen bol man.
Weer lachen met Johannes, leuk hoor.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben een man van 21 en heb geen interesse in GTA V. Nu ben ik een sociale outcast geworden.
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben een man van 21 en heb geen interesse in GTA V. Nu ben ik een sociale outcast geworden.
http://www.bokt.nl/forums(...)8ea6982613d38b44ce7cquote:Sinds enige tijd begon mijn vriend te veranderen, hij werd steeds eentoniger in de gesprekken, begon het steeds vaker te hebben over deze game en als klap op de vuurpijl was hij ook al enkele weken aan het oefenen met GTA4, en helaas ook in de auto. Dacht ie dat ie wel ff net zo asociaal kon rijden als in het spel...
En nu sinds gisteravond heeft hij t over niks anders meer. Gelukkig kon hij geen vrij krijgen van zijn werk anders had ie de hele dag lethargisch achter de tv gezeten..
Bevind jij je in dezelfde situatie, laten we elkander dan steunen, en vermaken wanneer de mannen weer eens de TV in beslag hebben genomen...
Leuk, maar niet hier. En nu weer on topic.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:02 schreef huffderobot het volgende:
[..]
[..]
http://www.bokt.nl/forums(...)8ea6982613d38b44ce7c
Feestjes zijn feestjes. Maar niet voor iederen.
Nok daar nou eens mee, dat aandachtsgeile gedrag.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk, maar niet hier. En nu weer on topic.
Hobbymodding. Ik hoop dat je d'r wat an hept.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nok daar nou eens mee, dat aandachtsgeile gedrag.
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk, maar niet hier. En nu weer on topic.
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:07 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Hobbymodding. Ik hoop dat je d'r wat an hept.
Leuk hoor.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:07 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Hobbymodding. Ik hoop dat je d'r wat an hept.
Ja en niet zo'n beetje ook.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit ja. Tering. Haifa is normaal echt wel beter dan Lul goor ets
okquote:Op donderdag 19 september 2013 22:11 schreef iketurnerjr het volgende:
Het enige wat ik de afgelopen dagen heb meegekregen is dat Ajax met twee vingers in de neus kampioen wordt
Dit is een echte "had ik maar wat anders gedaan vanavond"-avondquote:
Buiten PEC rekenenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:11 schreef iketurnerjr het volgende:
Het enige wat ik de afgelopen dagen heb meegekregen is dat Ajax met twee vingers in de neus kampioen wordt
Als Finbogasson heel blijft en niet vertrekt in de winter: Heerenveen. Echt.quote:
Nee bro, neequote:Op donderdag 19 september 2013 22:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Finbogasson heel blijft en niet vertrekt in de winter: Heerenveen. Echt.
uhuhquote:Op donderdag 19 september 2013 22:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Haha neus.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:11 schreef iketurnerjr het volgende:
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jonge, heb je al gezien hoe slecht iedereen is. Iedereen kan kampioen worden, en dan kan Finbogasson een belangrijk verschil zijn. Maar die zal in de winter wel weggaan als hij zo door blijft gaan, dus kan ik altijd dat als verdediging aanvoeren als ze het slecht gaan doenquote:
We zullen het zien, maar ik geef ze weing kansquote:Op donderdag 19 september 2013 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jonge, heb je al gezien hoe slecht iedereen is. Iedereen kan kampioen worden, en dan kan Finbogasson een belangrijk verschil zijn. Maar die zal in de winter wel weggaan als hij zo door blijft gaan, dus kan ik altijd dat als verdediging aanvoeren als ze het slecht gaan doen
als je echt serieus bent, al die subtoppers hebben nooit de bank om het het hele seizoen vol te houdenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jonge, heb je al gezien hoe slecht iedereen is. Iedereen kan kampioen worden, en dan kan Finbogasson een belangrijk verschil zijn. Maar die zal in de winter wel weggaan als hij zo door blijft gaan, dus kan ik altijd dat als verdediging aanvoeren als ze het slecht gaan doen
Spreek je later.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:25 schreef iketurnerjr het volgende:
Ik denk dat we de fase hebben bereikt waarin je kan stellen dat het een zaadpot is, ik ben weg
Een beetje, een gewaagde voorspelling is leuk als het zomaar uitkomtquote:Op donderdag 19 september 2013 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
als je echt serieus bent, al die subtoppers hebben nooit de bank om het het hele seizoen vol te houden
De W van Wakker stamppot etenquote:
*danquote:Op donderdag 19 september 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn dus slechtere keepers als Zoet en Vermeer
zo slecht is vermeer nou ook weer nietquote:Op donderdag 19 september 2013 22:32 schreef Caland het volgende:
Zo zie je maar weer. Als AZ even gas geeft loopt het als een trein en rollen ze die joden zo op.
Hij wordt elke keer enthousiast als Rayo aan de bal is.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:37 schreef Slobeend het volgende:
Sierd heeft Spaanse teams nodig om te gloriëren.
Ha. Ha.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:37 schreef Caland het volgende:
Oproer op de tribunes na goal AZ.
[ afbeelding ]
Die heeft nog bij Barcelona B gespeeld.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wordt elke keer enthousiast als Rayo aan de bal is.
Vandaar dat ie er niks van kan.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die heeft nog bij Barcelona B gespeeld.
En bij Vallecanoquote:Op donderdag 19 september 2013 22:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die heeft nog bij Barcelona B gespeeld.
quote:
Deze moet ik op me laten indalen.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Altijd jammer als mensen traag van begrip zijn.
Maar die speelt niet meer.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet Feyenoord die Obiku maar eens kopen.
Obikuman?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Maar die speelt niet meer.
Weer Joden die verliezen.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:47 schreef Stiggie het volgende:
Nou er wint iig nog 1 nederlandse ploeg
Waarom?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:52 schreef Grifte het volgende:
PAOK supporters bij AZ, dat wordt genieten
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:56 schreef Caland het volgende:
Bestaan er eigenlijk treincombi's in Israel?
Ja mij ook wel, gewoon prachtig om zo iemand in Bulgarije te zien spelen, en dan nog winnen van PSV ookquote:
Vervangen die gozert door Berry van Aerlequote:Op vrijdag 20 september 2013 00:00 schreef Grifte het volgende:
Die Arias doet echt niets he, ook bij die rebound niet, staat gewoon met handen in zijn zij.
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:52 schreef Grifte het volgende:
PAOK supporters bij AZ, dat wordt genieten
Klopt, hadden 4 jaar geleden een zeer goed gevuld uitvak en ook zeer luidruchtig uitvak in de arena. Sowieso beste uitvak van de laatste jaren daar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |