Degelijk elftal, PSV dat nooit zelden zin heeft in Europees voetbal, geen hond op de tribune, 2 sterkhouders van dit seizoen geblesseerd. Ik zie het wel gebeuren. Lekker blijven lachen jij.quote:
Nooit zelden?quote:Op donderdag 19 september 2013 07:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Degelijk elftal, PSV dat nooit zelden zin heeft in Europees voetbal, geen hond op de tribune, 2 sterkhouders van dit seizoen geblesseerd. Ik zie het wel gebeuren. Lekker blijven lachen jij.
Bedankt voor het er op wijzen dat ik het woord dat ik toch niet wilde gebruiken vergeten ben te verwijderen.quote:
Ok.quote:Op donderdag 19 september 2013 05:23 schreef Nober het volgende:
Wat een tegenstanders, daar ga ik nog niet naar zitten koekeloere al zou ik d'r geld bij krijgen. Maar Johan, kom op hee, Ludogorets? Weet jij waar het leg? Dat bedoel ik, en die spelers zullen ook denken van ''het zal wel''. Die hebben daar he-le-maal geen zin in joh, schei toch uit man met je Maccabi Haifa!
Weet je wat die AZ spelers moeten doen? Lekker naar Boekarest, dan heb je tenminste nog wat beleefd maar toch niet in dat Israël Wilfred? Nou ja, we doen 't maar weer, niet dat we de tegenstanders kennen maar 9 van de 10 keer win je 'm en we zullen zien of 't vanavond die ene keer is dat ze 'm verliezen. En als dat zo is, ook prima, ja toch? Ken ons 't verrotte man Wilfred, ouwe reus!
Verdomme zeg, dat is balen.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het slechte nieuws is: les 2 van mijn cursus is uitgevallen.
Gracias. Pelota de futbol schijnt de voetbal zelf te zijn. Maar ik weet niet of mensen dingen aannemen van iemand die maar 1 les heeft gehad.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdomme zeg, dat is balen.
Televisor = Televisie, alsjeblieft, om er toch een beetje in te blijven.
Jawel, jawel, ik ben ook niet zo onder de indruk hoor, van dat Ludogorets, maar als je dan bedenkt dat FC Utrecht van een stel groenteboeren en heftruckchauffeurs uit Luxemburg verloren heeft dan vind ik niet dat je deze mensen uit Bulgarije kunt onderschatten hoor.quote:Op donderdag 19 september 2013 05:23 schreef Nober het volgende:
Wat een tegenstanders, daar ga ik nog niet naar zitten koekeloere al zou ik d'r geld bij krijgen. Maar Johan, kom op hee, Ludogorets? Weet jij waar het leg? Dat bedoel ik, en die spelers zullen ook denken van ''het zal wel''. Die hebben daar he-le-maal geen zin in joh, schei toch uit man met je Maccabi Haifa!
Weet je wat die AZ spelers moeten doen? Lekker naar Boekarest, dan heb je tenminste nog wat beleefd maar toch niet in dat Israël Wilfred? Nou ja, we doen 't maar weer, niet dat we de tegenstanders kennen maar 9 van de 10 keer win je 'm en we zullen zien of 't vanavond die ene keer is dat ze 'm verliezen. En als dat zo is, ook prima, ja toch? Ken ons 't verrotte man Wilfred, ouwe reus!
Ja natuurlijk wel ouwe reus, waarom niet? Ik heb ook maar 1 les seksuele voorlichting gehad op school en daar heb ik nu nog profijt van.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gracias. Pelota de futbol schijnt de voetbal zelf te zijn. Maar ik weet niet of mensen dingen aannemen van iemand die maar 1 les heeft gehad.
Dit hield waarschijnlijk in dat je het moppie dat deze voorlichting gaf uit elkaar getrokken hebt?quote:Op donderdag 19 september 2013 10:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel ouwe reus, waarom niet? Ik heb ook maar 1 les seksuele voorlichting gehad op school en daar heb ik nu nog profijt van.
De les bestond ook uit een praktijkgedeelte ja, dat klopt. Lijkt me niet meer dan normaal overigens. Maar goed, genoeg nu over mijn ordinaire machogebral. Wat vinden jullie van Maccabi Haifa dit seizoen? Ik vond de balcirculatie erg langzaam en het positiespel matig verzorgd hoor tegen Beitar Jerusalem laatst. Nee ik was daar niet zo van onder de indruk. Hier zal DeNummer10 wel weer anders over denken maar dat interesseert me geen reet.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit hield waarschijnlijk in dat je het moppie dat deze voorlichting gaf uit elkaar getrokken hebt?
Feitelijk is dat Televisietoestel. De vertaling van 'televisie' is 'television.'quote:Op donderdag 19 september 2013 10:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdomme zeg, dat is balen.
Televisor = Televisie, alsjeblieft, om er toch een beetje in te blijven.
Oh, ik leer via Rosetta Stone, dus ik zie alleen plaatjes.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feitelijk is dat Televisietoestel. De vertaling van 'televisie' is 'television.'
Daar ga ik al. Muy dificil.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feitelijk is dat Televisietoestel. De vertaling van 'televisie' is 'television.'
Toch vind ik het goed van je dat je een cursus Spaans doet.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar ga ik al. Muy dificil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |