quote:Op donderdag 19 september 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Wat een bofkontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Ik lees in het archief.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom zegt Stijn telkens dingen die niet op de kaart staan? Geen topshow.
Stijn moet nog leren hoe je bingo speelt.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom zegt Stijn telkens dingen die niet op de kaart staan? Geen topshow.
Doe even rustig.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tering hond. Verpest de samenvattingen niet.
Zo kan het wel weer.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tering hond. Verpest de samenvattingen niet.
En ook nog protesteren, dan ben je echt onwetendquote:
Ok.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk om dat voor je te houden.
Ok.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind dit Bingo gebeuren niet zo leuk. Voor straf trek ik mij terug uit dit topic.
De commentator is vooralsnog de beste.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:55 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een slecht voetbal weer vandaag
Je hebt een TV?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Bingo? Welke Bingo? Waar gaat dit over? Leg dit even uit aan een niet VBL SC'er.
Het heeft niks met de VBL SC te makenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Bingo? Welke Bingo? Waar gaat dit over? Leg dit even uit aan een niet VBL SC'er.
Nergens.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent geen schoolmeester.
Waar gaat dit over?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |