okquote:Op donderdag 19 september 2013 22:11 schreef iketurnerjr het volgende:
Het enige wat ik de afgelopen dagen heb meegekregen is dat Ajax met twee vingers in de neus kampioen wordt
Dit is een echte "had ik maar wat anders gedaan vanavond"-avondquote:
Buiten PEC rekenenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:11 schreef iketurnerjr het volgende:
Het enige wat ik de afgelopen dagen heb meegekregen is dat Ajax met twee vingers in de neus kampioen wordt
Als Finbogasson heel blijft en niet vertrekt in de winter: Heerenveen. Echt.quote:
Nee bro, neequote:Op donderdag 19 september 2013 22:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Finbogasson heel blijft en niet vertrekt in de winter: Heerenveen. Echt.
uhuhquote:Op donderdag 19 september 2013 22:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Haha neus.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:11 schreef iketurnerjr het volgende:
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jonge, heb je al gezien hoe slecht iedereen is. Iedereen kan kampioen worden, en dan kan Finbogasson een belangrijk verschil zijn. Maar die zal in de winter wel weggaan als hij zo door blijft gaan, dus kan ik altijd dat als verdediging aanvoeren als ze het slecht gaan doenquote:
We zullen het zien, maar ik geef ze weing kansquote:Op donderdag 19 september 2013 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jonge, heb je al gezien hoe slecht iedereen is. Iedereen kan kampioen worden, en dan kan Finbogasson een belangrijk verschil zijn. Maar die zal in de winter wel weggaan als hij zo door blijft gaan, dus kan ik altijd dat als verdediging aanvoeren als ze het slecht gaan doen
als je echt serieus bent, al die subtoppers hebben nooit de bank om het het hele seizoen vol te houdenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jonge, heb je al gezien hoe slecht iedereen is. Iedereen kan kampioen worden, en dan kan Finbogasson een belangrijk verschil zijn. Maar die zal in de winter wel weggaan als hij zo door blijft gaan, dus kan ik altijd dat als verdediging aanvoeren als ze het slecht gaan doen
Spreek je later.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:25 schreef iketurnerjr het volgende:
Ik denk dat we de fase hebben bereikt waarin je kan stellen dat het een zaadpot is, ik ben weg
Een beetje, een gewaagde voorspelling is leuk als het zomaar uitkomtquote:Op donderdag 19 september 2013 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
als je echt serieus bent, al die subtoppers hebben nooit de bank om het het hele seizoen vol te houden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |