Zakelijke 3-0quote:Op donderdag 19 september 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe was psv? simpel gewonnen mag ik hopen?
Even de samenvatting kijken dan, zou me verbazen als PSV dit niet gaat winnen.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie het, 0-2.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Even de samenvatting kijken dan, zou me verbazen als PSV dit niet gaat winnen.
Grappig dat elke supporter altijd over het algemene niveau van Nederland begint na zo'n wanprestatie.quote:
Ja, maar als PSV, Vitesse, Feyenoord en Utrecht het Nederlandse voetbal voor lul zetten...?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig dat elke supporter altijd over het algemene niveau van Nederland begint na zo'n wanprestatie.
Als Hij nu online geweest was had ik het volgende kunnen afstrepenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dit?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Hij nu online geweest was had ik het volgende kunnen afstrepen
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:32 schreef TLC het volgende:
Ludodinges wordt trouwens wel behoorlijk onderschat, Basel wist maar nipt door te gaan ten koste van die Bulgaren, datzelfde Basel dat van Chelsea won
Er staat 'PSV - Ludogorets' in de TT.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Hij nu online geweest was had ik het volgende kunnen afstrepen
[ afbeelding ]
Je vergeet Ajax.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar als PSV, Vitesse, Feyenoord en Utrecht het Nederlandse voetbal voor lul zetten...?
Bingo.quote:
Van de beste club ter wereld kun je verliezen.quote:
Mijn welgemeende excuses, zal niet meer gebeurenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:37 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Excuses geaccepteerd. Maar dat was op het randje, jongeman.
Van de beste club van de wereld wel ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Van de beste club ter wereld kun je verliezen.
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er staat 'PSV - Ludogorets' in de TT.
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als Hij er geweest was zou het spel nu supersnel gaan.
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
J. Alba heeft haar beste tijd gehad. Ze wordt oud.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kusje.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:40 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses, zal niet meer gebeuren
Ik mag geen mening meer hebben over dit figuur. Bedenk zelf eens wat.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
J. Alba heeft haar beste tijd gehad. Ze wordt oud.
Sorry vriend je hebt helemaal gelijk gekregenquote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:29 schreef inZanity het volgende:
Die Scheimann is toch die gast die bij Excelsior de meest debiele overtredingen maakte?
Lief dagboek..quote:Op donderdag 19 september 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |