Thx, ik zat te slapen.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:13 schreef NotGuilty het volgende:
Sorry ik had geen lapo maar het duurde lang.
Ja heel gayquote:Op donderdag 19 september 2013 21:13 schreef Guanabana het volgende:
Die kut manier van praten van Valentijn.
Hij vertrouwt Gezaquote:Op donderdag 19 september 2013 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil niet dat Bing eruit gaat. Hij is lief
Dit.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil niet dat Bing eruit gaat. Hij is lief
Ik zie het maar door de vingers voor deze keer.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:14 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem maar gewoon geopend, ik had de lapo niet.
[..]![]()
Geza en Everon, klinkt niet slecht.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:13 schreef Revanches het volgende:
''Everon wordt meteen de bosjes ingetrokken''
quote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:15 schreef muzas het volgende:
Die kees is de enige echte vent daar. Wat een metromannetjes zeg.
Beetje wel ja, en weinig Geraldine in beeld.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:15 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het echt megasaai. Ik zit met een half oog te kijken, en ik zie alleen maar pratende mensen.
Wordt tijd dat Kraan erbij komtquote:Op donderdag 19 september 2013 21:15 schreef muzas het volgende:
Die kees is de enige echte vent daar. Wat een metromannetjes zeg.
Nee Geza zorgt ervoor dat Kees EN everon hun stemmen in gaan zetten. Hij weet dat hij goed zit bij everon namelijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:15 schreef rubbereend het volgende:
wow gaan ze nou op deze manier Kees zelf laten bedenken dat hij extra stemmen in gaat zetten. Wow knap
Smerig? Eerlijker kan niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Smerig spel al in de eerste ronde, jammer hoor.
Dat zei je moeder gisterenavond ook.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smerig? Eerlijker kan niet.
Dat het hard is is een tweede.
Hoezo, ze laten hem nu al zijn stemmen inzetten plus nog een andere kerel in de groepquote:Op donderdag 19 september 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smerig? Eerlijker kan niet.
Vrouwen doen het achterbaks. De mannen in het gezicht. Een essentieel verschil.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:17 schreef Revanches het volgende:
Jaja en dan zeggen dat vrouwen smerige spelletjes spelen
Ze hebben nog een agenda jonguuuuuhhhquote:Op donderdag 19 september 2013 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrouwen doen het achterbaks. De mannen in het gezicht. Een essentieel verschil.
Wat was het eerste voor mijn moeder dan?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisterenavond ook.
Niet als er geen extra stemmen ingezet worden.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:19 schreef Alweerz het volgende:
Maar wacht, Bing gaat er nu toch sowieso uit? Omdat iedereen op hem stemt?
Dat is toch niet oneerlijk. Hij heeft nu ten minste nog een kans.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hoezo, ze laten hem nu al zijn stemmen inzetten plus nog een andere kerel in de groep
Vind hem ook minder leuk dan ik dacht. Of had verwacht.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk pleurt hij als grote twist die Geza eruit.
of als sef erachter komt op wie everon stemtquote:Op donderdag 19 september 2013 21:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet als er geen extra stemmen ingezet worden.
Maar waarom zouden ze extra stemmen inzetten? Ze stremmen hem er toch uit dus klaar.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet als er geen extra stemmen ingezet worden.
Maar Everon heeft meer extra stemmen dan er deelnemers zijn geloof ikquote:Op donderdag 19 september 2013 21:21 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Maar waarom zouden ze extra stemmen inzetten? Ze stremmen hem er toch uit dus klaar.
Kans? Ze stemmen allemaal op hem, dus klaar. Of ik vat het hele spel blijkbaar niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is toch niet oneerlijk. Hij heeft nu ten minste nog een kans.
Omdat iemand meer extra stemmen kan inzetten dan dat er tegenstanders zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:21 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Maar waarom zouden ze extra stemmen inzetten? Ze stremmen hem er toch uit dus klaar.
Vroeger gingen ze pas smerig spelen verder in het spel.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:20 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Vind hem ook minder leuk dan ik dacht. Of had verwacht.
Maar kan je dit spel wel zinnen zonder achterbaks te zijn, eigenlijk?
Echt?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar Everon heeft meer extra stemmen dan er deelnemers zijn geloof ik
Omdat hij het nu weet en iedereen risico loopt.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:21 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Er zijn geeneens echte teams gemaakt. Wellicht willen ze nu goed in beeld brengen waardoor er later spanningen ontstaan of zo.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil niet zuur doen hoor, maar ik snap niet wat dit nog met survivallen te maken heeft. Laat ze afvallen door middel van proeven, of wat dan ook. Op deze manier kan je ze ook in een Big Brother-huis neerzetten, want dan heeft het eiland echt totaal geen toegevoegde waarde meer.
Als het zo doorgaat haak ik af. Of totdat Kraan afvalt.
Dit,quote:Op donderdag 19 september 2013 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil niet zuur doen hoor, maar ik snap niet wat dit nog met survivallen te maken heeft. Laat ze afvallen door middel van proeven, of wat dan ook. Op deze manier kan je ze ook in een Big Brother-huis neerzetten, want dan heeft het eiland echt totaal geen toegevoegde waarde meer.
Als het zo doorgaat haak ik af. Of totdat Kraan afvalt.
Maar waarom zeggen ze het dan, das toch dom?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat hij het nu weet en iedereen risico loopt.
Omdat ze graag willen dat er extra stemmen verspild worden.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:25 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Maar waarom zeggen ze het dan, das toch dom?
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:22 schreef tralalala het volgende:
Gewoon allemaal op Valentijn stemmen, dat zou pas een verrassing zijn!
ik snap het ook niet helemaal. kan je toch beter niks zeggen ?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:25 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op donderdag 19 september 2013 21:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Omdat ze graag willen dat er extra stemmen verspilt worden.
Na 2 dagen CL is EL niet om aan te zienquote:Op donderdag 19 september 2013 21:22 schreef NotGuilty het volgende:
Ik weet waarom het hier zo rustig is.
UEFA Europa League
+
GTA 5
Dat snapt iedereen hier wel hoor.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt
1) Geza voelt zich vertrouwenspersoon van Everonquote:Op donderdag 19 september 2013 21:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik snap het ook niet helemaal. kan je toch beter niks zeggen ?
Dat was niet het doel van Geza denk ik. Wel van de rest.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Omdat ze graag willen dat er extra stemmen verspild worden.
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 19 september 2013 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat snapt iedereen hier wel hoor.
Enerzijds wel ja. Anderzijds niet omdat de mensen die zich veilig wanen nu in hun vuisje lachen dat al die extra stemmen verbruikt worden.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:25 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Ik snapte t echt nietquote:Op donderdag 19 september 2013 21:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij erin blijftquote:Op donderdag 19 september 2013 21:29 schreef Maver24 het volgende:
zou het een verassing vinden als Everon er niet uit zal gaan.
Ik hoop het zoooquote:Op donderdag 19 september 2013 21:29 schreef Maver24 het volgende:
Vind het oneerlijk. Maargoed.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:27 schreef zoem het volgende:
[..]
1) Geza voelt zich vertrouwenspersoon van Everon
2) Om extra stemmen van anderen kwijt te spelen
Jij zit gewoon in kamp GTSTquote:Op donderdag 19 september 2013 21:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Everon een beetje brains heeft stemt hij Gaza eruit.
verassing xDquote:Op donderdag 19 september 2013 21:29 schreef Maver24 het volgende:
Geza voelde zich schuldig, dat heb je toch kunnen zien?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jij bent goedgelovigquote:Op donderdag 19 september 2013 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geza voelde zich schuldig, dat heb je toch kunnen zien?
Verder is het een sukkel die er snel uit mag het is meer dat Kees te tof is om er uitgezet te worden.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zit gewoon in kamp GTST
Kloptquote:Op donderdag 19 september 2013 21:34 schreef HappyGirl91 het volgende:
Maar Everon kan zich toch beter een beetje gedeisd houden, of snap ik het nu niet helemaal? Als de anderen extra stemmen gaan inzetten op hem maakt hij toch alsnog geen kans?
Maar dat is het em juist: de anderen voelen zich niet geroepen om extra stemmen tegen Everon in te zettenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:34 schreef HappyGirl91 het volgende:
Maar Everon kan zich toch beter een beetje gedeisd houden, of snap ik het nu niet helemaal? Als de anderen extra stemmen gaan inzetten op hem maakt hij toch alsnog geen kans?
1 + 6 extraquote:Op donderdag 19 september 2013 21:34 schreef Maver24 het volgende:
hoeveel tegenstemmen heeft Everon eigenlijk ?
6 geloof ikquote:Op donderdag 19 september 2013 21:34 schreef Maver24 het volgende:
hoeveel tegenstemmen heeft Everon eigenlijk ?
Helaas niet nee.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:34 schreef HappyGirl91 het volgende:
Tevens: Edith![]()
Helemaal mee eens. Zelfde als iemand bij voorbaat al 15 keer zegt: " Ik bedoel er niks mee hoor !!"quote:Op donderdag 19 september 2013 21:35 schreef marcodej het volgende:
Hoe vaker je zegt dat het niet persoonlijk is, hoe persoonlijker het wordt.
Kees, maar die Kees heeft 3 stemmen richting Everonquote:Op donderdag 19 september 2013 21:36 schreef zoem het volgende:
4+1(?) tegen Everon, wat doet Everon?
Ditquote:Op donderdag 19 september 2013 21:37 schreef NotGuilty het volgende:
Ik hoop dat Everon ze een draai om hun oren geeft
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:37 schreef NotGuilty het volgende:
"Niet lullig bedoeld, hoor.."quote:Op donderdag 19 september 2013 21:36 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zelfde als iemand bij voorbaat al 15 keer zegt: " Ik bedoel er niks mee hoor !!"
Daar ging Geza z'n planquote:Op donderdag 19 september 2013 21:38 schreef zoem het volgende:
Everon heeft niets gedaan met zn stemmen
Begrijpelijk dan wel jaquote:Op donderdag 19 september 2013 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ah wat zielig.Maar anders zou hij zich net als Edith voelen.
Ja dat maakt wijven zo moeilijk. Die moeten alles meteen weer persoonlijk opvatten.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou ze echt niet meer huggen, flikker op.
Hij wil geen Edith doen.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:40 schreef expans het volgende:
Dus wacht; die neger heeft zelf genoeg stemmen waardoor het een gelijkspel kan worden en hij zichzelf nog een kans kan geven dmv een duel en eventueel extra tijd winnen tot de volgende ronde..
en hij doet het niet?
Het is ook persoonlijk, walgelijke actie ook.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:39 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja dat maakt wijven zo moeilijk. Die moeten alles meteen weer persoonlijk opvatten.
Dit hoort er gewoon bij. Klaar.
editquote:Op donderdag 19 september 2013 21:40 schreef expans het volgende:
Dus wacht; die neger heeft zelf genoeg stemmen waardoor het een gelijkspel kan worden en hij zichzelf nog een kans kan geven dmv een duel en eventueel extra tijd winnen tot de volgende ronde..
en hij doet het niet?
Nja, als hij wel op dat eiland gaat zitten om terug te komen is het gewoon in opdracht.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:40 schreef expans het volgende:
en hij doet het niet?
E.R blijft een wedstrijd toch? Who cares?quote:
Het was uiteindelijk best hopeloos. Door Kees zou hij altijd teveel stemmen hebben.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:39 schreef NotGuilty het volgende:
Nah, jammer maar als je niet eens wil vechten verdien je het wel een klein beetje.Hij had gewoon de middelen om te blijven wtf.
Dan is de vraag was ie eerder binnen dan kees?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was uiteindelijk best hopeloos. Door Kees zou hij altijd teveel stemmen hebben.
Onee wacht, 7 tegen 7.
Klopt toch niks van.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar nu heeft ie nog zijn stemmen en hopelijk wint ie het duel
Dat weet ik niet meer. Hij was vrij laat dacht ik door dat touwbranden.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dan is de vraag was ie eerder binnen dan kees?
tenzij dat duel was bij duivels eiland of dat ie daar de samensmelting haalt. wat dat betreft mag je er zelf ook meer over nadenkenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:43 schreef opreis het volgende:
Je kon eigenlijk al weten dat kees er niet uit zou gaan. In het voorstukje zit hij namelijk tot zn nek aan in het zand. Over dat soort dingen mogen ze bij ER best wat meer nadenken.
Dat klopt jaquote:Op donderdag 19 september 2013 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. Hij was vrij laat dacht ik door dat touwbranden.
hmmja oke maar dan nog, is wel is vaker gebeurt dat je daardoor wist dat een 'schokkende' uitkomst niet mogelijkzou zijn omdat dat stukje nog niet was uitgezonden.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
tenzij dat duel was bij duivels eiland of dat ie daar de samensmelting haalt. wat dat betreft mag je er zelf ook meer over nadenken
Hij wist gewoon dat hij bij Zimra op het eiland zou komen.quote:
Dit.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:43 schreef opreis het volgende:
Je kon eigenlijk al weten dat kees er niet uit zou gaan. In het voorstukje zit hij namelijk tot zn nek aan in het zand. Over dat soort dingen mogen ze bij ER best wat meer nadenken.
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:56 schreef Byzantynixschii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:01 schreef Byzantynixschii het volgende:
omdat 'ie anders 'ipman' gaat
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:59 schreef NotGuilty het volgende:
[..]![]()
Lijkt voor geen meter op Boston Rob.
Boston Rob![]()
Hell noquote:Op donderdag 19 september 2013 21:56 schreef Byzantynixschii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Als je de gelijkenis niet ziet ben je echt blind hoor.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hell noDie onderste is een soort bleke Italiaan.
Niet meer sinds de laatste laserbehandelingquote:Op donderdag 19 september 2013 22:04 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Als je de gelijkenis niet ziet ben je echt blind hoor.
Helemaal niet mee eens sorryquote:Op donderdag 19 september 2013 22:02 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]![]()
Hij lijkt er juist wel op. Niet alleen overduidelijk qua uiterlijk maar vandaag ook qua gameplay had hij wat trekjes van Rob.
Ik vind Geza in ieder geval de leukste kandidaat tot dusverre dit jaar.
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:01 schreef Byzantynixschii het volgende:
omdat 'ie anders 'ipman' gaat
Fatima doet natuurlijk liever alles achter je rug om.twitter:Fatimademelo twitterde op donderdag 19-09-2013 om 21:27:46De koe vertellen dat ie zo geslacht wordt, hoe nobel.. Nu moeten ze allemaal vrezen. Je speelt t tactisch of niet. LOL @ExpeditieRobRTL reageer retweet
Fatima denkt nu ER-pro te zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Fatima doet natuurlijk liever alles achter je rug om.twitter:Fatimademelo twitterde op donderdag 19-09-2013 om 21:27:46De koe vertellen dat ie zo geslacht wordt, hoe nobel.. Nu moeten ze allemaal vrezen. Je speelt t tactisch of niet. LOL @ExpeditieRobRTL reageer retweet
Doe eens rustig. Genoeg ander lust voor het oog lijkt me.quote:Op vrijdag 20 september 2013 04:40 schreef JedimindhaX het volgende:
Is die kut Evi nou alweer zwanger? Wanneer is die ooit niet zwanger ... flikker toch op met die drachtige koe man. Elke x dat zeug weer. Is dat nou nodig?
Bij mij kwam het over alsof hij juist de enige was die daar geen zin in had omdat hij anders wel is de sigaar zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:15 schreef Breekfast het volgende:
Kees![]()
Waarom zou je er in hemelsnaam mee akkoord gaan om Everon te vertellen dat iedereen op hem gaat stemmen?, wetende dat de kans dan groot is dat die extra stemmen gaat inzetten op jou?
Ik kijk reikhalzend uit naar het moment dat ze optieftquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:01 schreef Chai het volgende:
Veronica.
Help dan visjes vangen ipv lomp je schouder over gaan belasten.
Hij hoefde niet op Kees te stemmen.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was uiteindelijk best hopeloos. Door Kees zou hij altijd teveel stemmen hebben.
Onee wacht, 7 tegen 7.
Dat verandert toch helemaal niks, die 7 had hij sowieso tegen gehad. Dan had hij moeten stemmen op een persoon die na hem de proef binnen kwam, als hij niet de laatste van de mannen was.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:03 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hij hoefde niet op Kees te stemmen.
tja vrouwen zijn bitcherig en zouden het lef er niet voor hebbenquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Niet alle vrouwenquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja vrouwen zijn bitcherig en zouden het lef er niet voor hebben
Ik denk dat hij nu wel wakker geschud is ja.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:31 schreef Deceit het volgende:
Everon speelde het spel niet vanaf momento numero uno... Dus terecht eruit!!!! Weg met die sukkels die het spel niet willen spelen
Fatima is gewoon een arrogant smerig wijf.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:43 schreef zoem het volgende:
De reactie van Fatima vind ik misplaatst en vrij arrogant. Er is niet één manier om het spel te spelen. Dat Fatima over lijken gaat weten we inmiddels al, maar dat betekent niet dat iedereen zo is. Daarnaast hebben de andere mannen er een tactisch voordeel bij gehad aangezien Kees nu extra stemmen kwijt is.
Hij is gayquote:Op donderdag 19 september 2013 21:47 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hij wist gewoon dat hij bij Zimra op het eiland zou komen.
Voorlopig vind ik alleen wat smaad-artikelen van een Telegraafjournaliste.quote:
Lol.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:09 schreef QBay het volgende:
[..]
Als perfectie zou bestaan kwam zij wel erg dichtbij...zo'n mooie vrouw.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:31 schreef Deceit het volgende:
Everon speelde het spel niet vanaf momento numero uno... Dus terecht eruit!!!! Weg met die sukkels die het spel niet willen spelen
Oh ik dacht dat het algemeen bekend was, maar het is echt zo.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Voorlopig vind ik alleen wat smaad-artikelen van een Telegraafjournaliste.
Daar gaat t niet omquote:Op vrijdag 20 september 2013 08:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe eens rustig. Genoeg ander lust voor het oog lijkt me.
Echt he, elke keer als haar billen / tieten in beeld komen ga ik instant fappenquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:09 schreef QBay het volgende:
[..]
Als perfectie zou bestaan kwam zij wel erg dichtbij...zo'n mooie vrouw.
Ze is niet zwanger. Ze is volgens mij wel aardig aangekomen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:20 schreef franklop het volgende:
Ah Evi weer zwanger, verder nog wat gemist?
Ze is gescheiden met twee kinderen, leek me ook al vreemd.quote:Op zaterdag 21 september 2013 08:38 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ze is niet zwanger. Ze is volgens mij wel aardig aangekomen.
Helemaal aangezien Kees die misstap maakte tijdens de proef. Ik snap het ook niet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:18 schreef kurk_droog het volgende:
Ik snap niet waarom ze die Kees erin laten, Geza had via een smerige truuk best met Everon die knatel eruit kunnen werken. Aan de andere kant heeft Everon ( wat een kk naam ) nu nog al zijn stemmen mocht hij winnen van die hoer op duivelseiland en de samensmelting halen.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:18 schreef kurk_droog het volgende:
Ik snap niet waarom ze die Kees erin laten, Geza had via een smerige truuk best met Everon die knatel eruit kunnen werken. Aan de andere kant heeft Everon ( wat een kk naam ) nu nog al zijn stemmen mocht hij winnen van die hoer op duivelseiland en de samensmelting halen.
Ik heb echt zó'n enorm lage pet op gekregen van Fatima sinds ERquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja want het uitzicht is zo mooiquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:31 schreef Deceit het volgende:
terechte klach, ik wil meer geraldine en minder kees en die andere lulloquote:Op zondag 22 september 2013 17:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja want het uitzicht is zo mooi
Ik vind het wel jammer trouwens dat Geraldine vrij weinig in het middelpunt staat, want daardoor zie je gewoon niet zo veel van haar. Terwijl zij juist de tofste is
Van de vrouwen, dan, want Robert is ook echt een leuke kandidaat
Nja vind Kees eigenlijk ook wel tof, All Starsquote:Op zondag 22 september 2013 17:45 schreef blow... het volgende:
[..]
terechte klach, ik wil meer geraldine en minder kees en die andere lullo
oh, die andere lul bedoelde ik hansquote:Op zondag 22 september 2013 17:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja vind Kees eigenlijk ook wel tof, All Stars
Ik durf nooit te haten op de oudjesquote:Op zondag 22 september 2013 17:49 schreef blow... het volgende:
[..]
oh, die andere lul bedoelde ik hans
waarom niet? Die oudjes haten ons ookquote:Op zondag 22 september 2013 17:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik durf nooit te haten op de oudjes
Vier uur coup a soup dat zouden meer mensen moeten doen.quote:
In dat geval zou het eerder een meet & vreet met Julius Jaspers zijnquote:Op donderdag 26 september 2013 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat krijgt de winnaar eigenlijk, een meet & greet met Julius Jaspers?
Dat is waar, maar ook zij heeft hem een keer voor het eerst moeten en en moeten winnen. Maar steeds een nieuwe proef is wel leuker.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik hoop dat het dit jaar niet telkens dezelfde proef is. Vorig jaar had Fajah daardoor een duidelijk voordeel.
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:36 schreef Velocisexual het volgende:
Goedenavond iedereen. Ik kom ook maar eens jullie gezelschap houden.
Welkomquote:Op donderdag 26 september 2013 20:36 schreef Velocisexual het volgende:
Welkom en gefeliciteerd met je eerste post.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:36 schreef Velocisexual het volgende:
Echt hequote:
Alleen maar stagiaires joh.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:39 schreef captain_fantasy het volgende:
[..]
Regie sowieso slechter dit jaar lijkt het.
#teamgeraldinequote:Op donderdag 26 september 2013 20:41 schreef Velocisexual het volgende:
#teamvalentijn
#teamzimra
#teamgeza
Zo, is dat ook gelijk duidelijk
quote:
Nee natuurlijk niet gekkie.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:42 schreef zoem het volgende:
#gaan #we #hier #ook #al #met #die #irritante #hashtags #praten
Ja, spannend was het niet. Knipperde met mn ogen en het was voorbijquote:Op donderdag 26 september 2013 20:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Oké, ik snapte niks van de proef, maar het zal allemaal wel.
Dan komt er een nieuw deeltje.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:43 schreef Velocisexual het volgende:
Wat gebeurd er als dit topic sluit?
Dan is alles voorbijquote:Op donderdag 26 september 2013 20:43 schreef Velocisexual het volgende:
Wat gebeurd er als dit topic sluit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |