Thx, ik zat te slapen.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:13 schreef NotGuilty het volgende:
Sorry ik had geen lapo maar het duurde lang.
Ja heel gayquote:Op donderdag 19 september 2013 21:13 schreef Guanabana het volgende:
Die kut manier van praten van Valentijn.
Hij vertrouwt Gezaquote:Op donderdag 19 september 2013 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil niet dat Bing eruit gaat. Hij is lief
Dit.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil niet dat Bing eruit gaat. Hij is lief
Ik zie het maar door de vingers voor deze keer.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:14 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem maar gewoon geopend, ik had de lapo niet.
[..]![]()
Geza en Everon, klinkt niet slecht.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:13 schreef Revanches het volgende:
''Everon wordt meteen de bosjes ingetrokken''
quote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:15 schreef muzas het volgende:
Die kees is de enige echte vent daar. Wat een metromannetjes zeg.
Beetje wel ja, en weinig Geraldine in beeld.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:15 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het echt megasaai. Ik zit met een half oog te kijken, en ik zie alleen maar pratende mensen.
Wordt tijd dat Kraan erbij komtquote:Op donderdag 19 september 2013 21:15 schreef muzas het volgende:
Die kees is de enige echte vent daar. Wat een metromannetjes zeg.
Nee Geza zorgt ervoor dat Kees EN everon hun stemmen in gaan zetten. Hij weet dat hij goed zit bij everon namelijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:15 schreef rubbereend het volgende:
wow gaan ze nou op deze manier Kees zelf laten bedenken dat hij extra stemmen in gaat zetten. Wow knap
Smerig? Eerlijker kan niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Smerig spel al in de eerste ronde, jammer hoor.
Dat zei je moeder gisterenavond ook.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smerig? Eerlijker kan niet.
Dat het hard is is een tweede.
Hoezo, ze laten hem nu al zijn stemmen inzetten plus nog een andere kerel in de groepquote:Op donderdag 19 september 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smerig? Eerlijker kan niet.
Vrouwen doen het achterbaks. De mannen in het gezicht. Een essentieel verschil.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:17 schreef Revanches het volgende:
Jaja en dan zeggen dat vrouwen smerige spelletjes spelen
Ze hebben nog een agenda jonguuuuuhhhquote:Op donderdag 19 september 2013 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrouwen doen het achterbaks. De mannen in het gezicht. Een essentieel verschil.
Wat was het eerste voor mijn moeder dan?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisterenavond ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |