Op donderdag 19 september 2013 20:51 schreef Cavaliers het volgende: Goed gespeeld, onterechte nederlaag. Mensen die anders beweren doen aan scorebordjournalistiek of zijn trolletjes.
Kan er eerlijk gezegd niet heel erg mee zitten. Toen iedereen tijdens de eerste paar wedstrijden hosanna schreeuwde heb ik mijn kanttekeningen al gezet.
Komt uiteindelijk ook wel goed. Zit genoeg kwaliteit in. Moesten ook eens even volle bak op de kloten krijgen. Want die 5 potten zonder winst werden allemaal afgedaan met, volgens de spelers en staf, legitieme redenen waarom het fout was gegaan.
Ja, jij hebt er wel vaker een handje van om een user met serieuze posts neer te sabelen, omdat ze van kritische aard zijn. Denigrerend toontje en zulks. Een beetje alsof je een gefrustreerde leraar bent of zo.
Ja, dat klinkt typisch als iets voor mij. Het PSV-topic zo serieus mogelijk nemen
Kan er eerlijk gezegd niet heel erg mee zitten. Toen iedereen tijdens de eerste paar wedstrijden hosanna schreeuwde heb ik mijn kanttekeningen al gezet. Komt wel goed. Zit genoeg kwaliteit in. Moesten ook eens even volle bak op de kloten krijgen. Want die 5 potten zonder winst werden allemaal afgedaan met, volgens de spelers en staf, legitieme redenen waarom het fout was gegaan.
Maar het is wel jammer dat je als club een uitstekende kans om Europees te overwinteren al moeilijker maakt omdat je thuis niet kunt winnen van dit clubje. Laat staan de punten voor het Nederlands voetbal die je laat liggen.
Maar het is wel jammer dat je als club een uitstekende kans om Europees te overwinteren al moeilijker maakt omdat je thuis niet kunt winnen van dit clubje. Laat staan de punten voor het Nederlands voetbal die je laat liggen.
Pff. Ik heb wedstrijden van hem gezien waarin in 100% passte. Dat doet hij absoluut niet meer. Ook niet meer naar voren maar alleen risicoloze balletjes breed.
Pff. Ik heb wedstrijden van hem gezien waarin in 100% passte. Dat doet hij absoluut niet meer. Ook niet meer naar voren maar alleen risicoloze balletjes breed.
Hij was niet best maar er wordt ook wat weinig bewogen verder
Ik denk dat zodra hij in vorm raakt die kwaliteiten terugkeren.
Op donderdag 19 september 2013 21:11 schreef Pedroso het volgende: Hoe is met Willems trouwens ? Het is een rare kwibus maar je kunt hem er best bijhebben. Ook aanvallend sticht ie als één van de weinigen gevaar.
Hij liep nog aardig soepel, dus verrekking, scheurtje. Paar weken max. Of misschien moest ie gewoon poepen.
Hij moet gewoon de meest aanvallende speler zijn. Normaal is dat Wijnaldum, nu Toivonen. Ik zou met Hiljemark en Schaars spelen en Maher in de meest aanvallende rol, Schaars naast hem en Hiljemark er achter.
En als Gini terug is gewoon die wat meer verdedigende taken geven en een beetje in dienst van Maher laten spelen als dit goed gaat.
De realiteit. Over 10-15 jaar zijn we als Nederland het afvoerputje van de Europese competitie. Elk jaar zakken we verder weg.
dat is toch al jaren zo ...
zijn er nog spelers die in Nederland voetballen waar je echt voor gaat zitten kijken zo als vroeger ? En zijn er nog spelers die echt betaald worden , kijk eens naar gisteren avond 1 speler ( Messi ) is net zo duur als het hele team van Ajax bij elkaar dat zegt toch al genoeg mensen
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag. Dat is geen bescherming meer. Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
Ah, nu begrijp ik waarom de supporters zo stil zijn
Ik zag je net klagen over niveau on het Ajax topic. Dit is al de derde, uiterst sneue, trollpoging die je poogt. Ik stel voor dat je terug gaat naar het Ajax topic voordat het niveau hier ook in gevaar komt.
die kan ik me nog wel herinneren , ach heb liever dat ze dit doen dan ze mensen tegen hun hoofden gaan lopen schoppen
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag. Dat is geen bescherming meer. Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
zijn er nog spelers die in Nederland voetballen waar je echt voor gaat zitten kijken zo als vroeger ? En zijn er nog spelers die echt betaald worden , kijk eens naar gisteren avond 1 speler ( Messi ) is net zo duur als het hele team van Ajax bij elkaar dat zegt toch al genoeg mensen
Op donderdag 19 september 2013 21:11 schreef Pedroso het volgende: Hoe is met Willems trouwens ? Het is een rare kwibus maar je kunt hem er best bijhebben. Ook aanvallend sticht ie als één van de weinigen gevaar.
Willems speelt een stuk beter dan vorig jaar, is opweg terug richting zijn debuutseizoen bij PSV.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Terwijl clubs uit landen om ons heen echt niet beter worden hoor. Heel het voetbal holt achteruit.
niet beter maar ze kunnen wel een speler vast houden die goed zijn ...... Als je hier iemand voor 6 mil weg ziet gaan dan zijn er records gebroken , in de rest van europa lachen ze om dat soort bedragen ...
wat 6 mil , wilde je hem een dagje " lenen "
Ze doen hier al moeilijk voor een nieuwe kuip
Als er 30.000 man wél die 20,- hadden gelapt, was er misschien nog de mogelijkheid om massaal achter de ploeg te gaan staan en ze te steunen.
Ik ben bang dat zelfs dat vandaag de spelers niet vooruit had kunnen branden. Het deed me, meer dan me lief is, aan voorgaande seizoenen denken. Verdedigend zwak, aanvallend onmachtig en hopen op de momentvoetballers. Die niks kunnen klaarmaken tegen een compact en fanatiek spelende ploeg.
niet beter maar ze kunnen wel een speler vast houden die goed zijn ...... Als je hier iemand voor 6 mil weg ziet gaan dan zijn er records gebroken , in de rest van europa lachen ze om dat soort bedragen ...
wat 6 mil , wilde je hem een dagje lenen
Kun je wat voorbeelden geven van spelers die ze in die andere landen wel kunnen behouden? Spelers die dan zoveel beter zijn blijkbaar? Die het verschil maken?
Ik zag je net klagen over niveau on het Ajax topic. Dit is al de derde, uiterst sneue, trollpoging die je poogt. Ik stel voor dat je terug gaat naar het Ajax topic voordat het niveau hier ook in gevaar komt.
3? Ik tel hooguit 1 plaagstootje. Ik begrijp dat je na deze teleurstellende uitslag een beetje geëmotioneerd bent waardoor je waarneming een beetje van slag is geraakt. Wees gerust, ik reken het je niet aan.
Ontopic: Schaars die gezien wordt als de vervanger van Bommeltje kan toch nooit de bedoeling zijn?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
wat 6 mil , wilde je hem een dagje lenen
Ach, het Duitse voetbal stond een paar jaar geleden aan de rand van een faillissement en kijk waar die nu staan. De focus van de top 3 ligt in ieder geval goed. Ik zie het wel goed komen.
Ik ben bang dat zelfs dat vandaag de spelers niet vooruit had kunnen branden. Het deed me, meer dan me lief is, aan voorgaande seizoenen denken. Verdedigend zwak, aanvallend onmachtig en hopen op de momentvoetballers. Die niks kunnen klaarmaken tegen een compact en fanatiek spelende ploeg.
Een Nederlandse club die verliest vaak door pech, gebrek aan scherpte in de eindfase of omdat ze echt niks te vertellen hebben. Maar vandaag was dat allemaal niet het geval. Hier had je gewoon van kunnen en moeten winnen. Het statische en ongeïnspireerde voetbal van PSV is de hoofdreden van het verlies.
Kun je wat voorbeelden geven van spelers die ze in die andere landen wel kunnen behouden? Spelers die dan zoveel beter zijn blijkbaar? Die het verschil maken?
Merri , Ronaldo enz enz ..... die gaan niet na 2 jaar spelen weg bij een club omdat ze daar veel meer kunnen vangen
Cocu maakt zichzelf natuurlijk volkomen ongeloofwaardig. Die zou de Frank de Boer-rol op zich moeten nemen, maar als je dan na 2 wedstrijden al terugkomt op je Toivonen-statement en je stelt een paar B-spelers op tegen Ludonogwat terwijl je zegt vol voor de EL te gaan dan snap ik niet waar je mee bezig bent. Ik vind het maar een slappe zak.
3? Ik tel hooguit 1 plaagstootje. Ik begrijp dat je na deze teleurstellende uitslag een beetje geëmotioneerd bent waardoor je waarneming een beetje van slag is geraakt. Wees gerust, ik reken het je niet aan.
Ik zie je 3 keer iets over supporters posten. Helaas voor jou reageert er niemand op. Vandaar het woord: poging. Als het geen trollpoging was heb je overduidelijk een klein complexje voor wat betreft supporters, Nog nooit een stadion van binnen gezien natuurlijk?
waarom kut vergelijking , dat zijn wel spelers die het verschil maken omdat ze goed zijn maar ook blijven omdat een club ze kunnen betalen , in Nederland zie ik ze niet zulke spelers aantrekken om het verschil te kunnen maken. Als ze hier in Nederland het verschil gaat maken, gaat het naar het buitenland omdat daar het dubbele voor kunnen vangen voor waar ze hier voor moeten spelen. Want de clubs hier kunnen het niet betalen en dat is het grote verschil
Een nieuwe kuip bouwen van de belasting betaler en ze gooien het plan van tafel ..... in Spanje bouwen ze met ons geld gewoon hele 11 tallen op en bouwen stadions er voor en klagen doen ze niet
Op donderdag 19 september 2013 21:35 schreef GGMM het volgende: Cocu maakt zichzelf natuurlijk volkomen ongeloofwaardig. Die zou de Frank de Boer-rol op zich moeten nemen, maar als je dan na 2 wedstrijden al terugkomt op je Toivonen-statement en je stelt een paar B-spelers op tegen Ludonogwat terwijl je zegt vol voor de EL te gaan dan snap ik niet waar je mee bezig bent. Ik vind het maar een slappe zak.
Op donderdag 19 september 2013 21:35 schreef GGMM het volgende: Cocu maakt zichzelf natuurlijk volkomen ongeloofwaardig. Die zou de Frank de Boer-rol op zich moeten nemen, maar als je dan na 2 wedstrijden al terugkomt op je Toivonen-statement en je stelt een paar B-spelers op tegen Ludonogwat terwijl je zegt vol voor de EL te gaan dan snap ik niet waar je mee bezig bent. Ik vind het maar een slappe zak.
Ik zeg het niet vaak, GGMM, maar * dit * dus.
Onderschatting, spelers kansen geven, loze gebaren; een beginnersfout van een jonge trainer.
Maar ik denk dat Philip slim genoeg is om hier van te leren.
Vaker dan jij kunt tellen. Echte supporters steunen hun ploeg als het slecht gaat, maar daar was vanaaf geen sprake van.
Ik kan anders vaak tellen.
Maar na je Schaars/Bommel opmerking ben je al helemaal niet serieus meer te nemen. Dus kanker effe op naar je eigen topic om daar het niveau op te krikken.
Hendrix was de vervanger van de geblesseerde Rekik.
Verder kan dit gebeuren. Ludogorets thuis moet je niet onderschatten, gevaarlijke ploeg.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Maar na je Schaars/Bommel opmerking ben je al helemaal niet serieus meer te nemen. Dus kanker effe op naar je eigen topic om daar het niveau op te krikken.
Ah, ik zat me net al af te vragen of je nog ging schelden vanavond maar ik word op mijn wenken bediend. Zegt genoeg als je de woorden kanker en niveau in 1 zin gebruikt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
En zoals ik voorspeld heb, heeft Ludogorets gewonnen van PSV.
Nu graag allemaal even sorry zeggen wegens de grote bek die ik kreeg om de voorspelling die ik deed enkel en alleen omdat ik in Bulgarije woon en Ajacied ben.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Nu graag allemaal even sorry zeggen wegens de grote bek die ik kreeg om de voorspelling die ik deed enkel en alleen omdat ik in Bulgarije woon en Ajacied ben.
Heb je ingelegd? Zo ja, hoe hoog was de quotering?
Ik heb inderdaad even ingelegd hier. Ik heb 25 euro ingezet en bijna een lokaal maandsalaris teruggekregen. Voetbalverstand, zullen we dat maar noemen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
die opvangcentra voor asielzoekers in Bulgarije moeten echt beter worden voor die mensen daar, mijn God wat een ellende gisteren bij EenVandaag
Ik heb inderdaad even ingelegd hier. Ik heb 25 euro ingezet en bijna een lokaal maandsalaris teruggekregen. Voetbalverstand, zullen we dat maar noemen.
225 euro op toto
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
die opvangcentra voor asielzoekers in Bulgarije moeten echt beter worden voor die mensen daar, mijn God wat een ellende gisteren bij EenVandaag
Zijn inderdaad een punt. Daarentegen krijgt dit land meer asielzoekers te verwerken dan Nederland terwijl het land al betrekkelijk arm en veel minder bevolkt is. Past daarentegen niet bepaald in dit topic
Ah, ik zat me net al af te vragen of je nog ging schelden vanavond maar ik word op mijn wenken bediend. Zegt genoeg als je de woorden kanker en niveau in 1 zin gebruikt.
Is gewoon spreektaal hoor. Als ik scheld zou ik zoiets doen als kaasschaafmongool of natnek. Maar daar verlaag ik me niet tot eerlijk gezegd.
Goed ook altijd om als je het echt niet meer weet, over schelden te beginnen. Beetje sneu. Sluit je anders aan bij je soortgenoten. Ik noem een Filium_nogwat en een Syntix. Pas je goed bij.
En wat mazzel natuurlijk aangezien het voor de bulgaren een uitwedstrijd was
En wat mazzel natuurlijk aangezien het voor de bulgaren een uitwedstrijd was
Ik heb eerder al mijn redenen gegeven waarom ik er van overtuigd was dat Ludogorets zou gaan winnen. Werd er nog om weggehoond ook
Overigens las ik op voetbalzone dat PSV geinteresseerd is in Popov. Kan hem zeker aanraden maar ik verwacht niet dat hij haalbaar is. Wanneer wel : Gouden zet!
Op donderdag 19 september 2013 21:54 schreef Dven het volgende: Overigens las ik op voetbalzone dat PSV geinteresseerd is in Popov. Kan hem zeker aanraden maar ik verwacht niet dat hij haalbaar is. Wanneer wel : Gouden zet!
Op donderdag 19 september 2013 21:54 schreef Dven het volgende: Overigens las ik op voetbalzone dat PSV geinteresseerd is in Popov. Kan hem zeker aanraden maar ik verwacht niet dat hij haalbaar is. Wanneer wel : Gouden zet!
Goed, nu weer verder in de Bulgaarse pub hangen. We gaan nog even alles behalve genieten van de overwinning van Ludogorets omdat die club hier ultiem wordt gehaat
Op donderdag 19 september 2013 21:55 schreef Dven het volgende: Goed, nu weer verder in de Bulgaarse pub hangen. We gaan nog even alles behalve genieten van de overwinning van Ludogorets omdat die club hier ultiem wordt gehaat
Waarom was je zo zeker van winst?
Degelijk elftal, PSV dat nooit zelden zin heeft in Europees voetbal, geen hond op de tribune, 2 sterkhouders van dit seizoen geblesseerd. Ik zie het wel gebeuren. Lekker blijven lachen jij.
Gecombineerd met onderschatting en een Oost-Europese club met op zich redelijke spelers beetje een traditionele formule voor een uitslag als deze.
Is gewoon spreektaal hoor. Als ik scheld zou ik zoiets doen als kaasschaafmongool of natnek. Maar daar verlaag ik me niet tot eerlijk gezegd.
Goed ook altijd om als je het echt niet meer weet, over schelden te beginnen. Beetje sneu. Sluit je anders aan bij je soortgenoten. Ik noem een Filium_nogwat en een Syntix. Pas je goed bij.
Je hebt me idd he-le-maal vastgelult ja. Hoe aanlokkelijk het ook is om nog even met je door te tokkiën ben ik toch bang dat je mij op een gegeven moment verslaat, simpelweg omdat je roots op dit niveau liggen. Ik blijf dus vanaf nu ontopic.
Ik heb eerder al mijn redenen gegeven waarom ik er van overtuigd was dat Ludogorets zou gaan winnen. Werd er nog om weggehoond ook
Is best te begrijpen. Ik had ook nooit verwacht dat deze club zou winnen, maar dat komt omdat de club mij totaal onbekend was. Maar je hebt dus in Bulgarije de weddenschap afgesloten? Dat betekend dus dat de meeste bulgaren er niet veel vertrouwen in hadden
Tja, was te verwachten. De hype over het wonderteam van Cocu met zijn talentvolle jonkies was lachwekkend. PSV mag blij zijn als ze dit jaar in het linkerrijtje eindigen.
Je hebt me idd he-le-maal vastgelult ja. Hoe aanlokkelijk het ook is om nog even met je door te tokkiën ben ik toch bang dat je mij op een gegeven moment verslaat, simpelweg omdat je roots op dit niveau liggen. Ik blijf dus vanaf nu ontopic.
Als je helemaal vastgelult bent, kunnen we inderdaad het beste ontopic gaan. Laten we het inderdaad even hebben over de vorig jaar zo geweldige Van Bommel en de dit seizoen enorm tegenvallende Schaars. Ik vroeg me af wat je visie daarover is.
Ik hoop dat ze zondag winnen alleen maar zodat jij een keer je mond houdt.
Ik hoop hele andere dingen waardoor vlooiusdeo nooit meer kan posten.
Tsja, doodsverwensingen zijn banbaar.
Het is lachwekkend te noemen dat trollen niet standaard een week ban krijgen. Geld tevens voor alle PSV aanhang die dom gaat lopen mekkeren in andere club topics. Zowel PSV, ajax, feyenoord als de rest van de Nederlandse ploegen behoren gesteunt te worden tegen buitenlandse clubs. Hoe meer Nederlandse puntjes, hoe minder risico er is als je een keer niet kampioen word of voor de middenmoot die ook eens Europees wil voetbal. Maar nee hoor, een paar van die zielige kutkoters komt hier blij doen met hun zwakzinnig gelach waar iemand als Brit Dekker nog meer hersencapaciteit lijkt te bezitten dan deze debielen. Nee hoor, bravo mensen. Chapeau.
Ja PSV heeft alweer beschamend zwak gespeeld, maar nogmaals... dit is europees. Nothing funny about that. Ook niet leuk om eer gister ajax te zien verliezen (al was dat natuurlijk in tegenstelling tot PSV wel verwacht), maar goed.. wat ik wil zeggen is... grow the fuck up. Als PSV/ajax komend weekend verliest mag je zo hard mogelijk uitlachen als je wil, maar in andermands club topic trollen? Grow the fuck up!
Op vrijdag 20 september 2013 02:38 schreef HL_Dog43 het volgende: Het is lachwekkend te noemen dat trollen niet standaard een week ban krijgen. Geld tevens voor alle PSV aanhang die dom gaat lopen mekkeren in andere club topics. Zowel PSV, ajax, feyenoord als de rest van de Nederlandse ploegen behoren gesteunt te worden tegen buitenlandse clubs. Hoe meer Nederlandse puntjes, hoe minder risico er is als je een keer niet kampioen word of voor de middenmoot die ook eens Europees wil voetbal. Maar nee hoor, een paar van die zielige kutkoters komt hier blij doen met hun zwakzinnig gelach waar iemand als Brit Dekker nog meer hersencapaciteit lijkt te bezitten dan deze debielen. Nee hoor, bravo mensen. Chapeau.
Ja PSV heeft alweer beschamend zwak gespeeld, maar nogmaals... dit is europees. Nothing funny about that. Ook niet leuk om eer gister ajax te zien verliezen (al was dat natuurlijk in tegenstelling tot PSV wel verwacht), maar goed.. wat ik wil zeggen is... grow the fuck up. Als PSV/ajax komend weekend verliest mag je zo hard mogelijk uitlachen als je wil, maar in andermands club topic trollen? Grow the fuck up!
Op vrijdag 20 september 2013 02:38 schreef HL_Dog43 het volgende: Het is lachwekkend te noemen dat trollen niet standaard een week ban krijgen. Geld tevens voor alle PSV aanhang die dom gaat lopen mekkeren in andere club topics. Zowel PSV, ajax, feyenoord als de rest van de Nederlandse ploegen behoren gesteunt te worden tegen buitenlandse clubs. Hoe meer Nederlandse puntjes, hoe minder risico er is als je een keer niet kampioen word of voor de middenmoot die ook eens Europees wil voetbal. Maar nee hoor, een paar van die zielige kutkoters komt hier blij doen met hun zwakzinnig gelach waar iemand als Brit Dekker nog meer hersencapaciteit lijkt te bezitten dan deze debielen. Nee hoor, bravo mensen. Chapeau.
Signing out, Yours Truly.
Me.
Zeik niet zo joh. Iedereen doet het bij elkaar. Alleen Fillis is een zielig zuigertje (En HMF als ie er weer eens is) zelfs als PSV gewonnen heeft, maar de rest valt wel mee.
Op vrijdag 20 september 2013 08:35 schreef HL_Dog43 het volgende: Ah mooi, ik heb al 3 volgelingen. Zwijg en luister mijn onderdanen, jullie leider/god heeft gesproken.
Ah fijn, dus... PSV - ajax ... ik voorspel na de miskraam die we gister hebben gezien een verlies voor PSV.
PSV en Ajax zijn beide hopeloos uit vorm en zoekende naar vaste spelpatronen. Ajax heeft daarentegen nog grotendeels dezelfde selectie. Ik schat PSV qua individuele kwaliteiten iets hoger in. Ik denk dat het een foutenfestival wordt, en dat het uiteindelijk een gelijkspelletje wordt of een hele kleine overwinning van één van de twee.
Hoe dan ook, los van de uitslag voorspel ik dat het hier nog twee weken uitsluitend zal gaan over hoe goed .....(insert random team) wel niet was en dat de ander helemaal weggespeeld is. Oh ja, en over dat er in minuut ... (insert random number) toch echt een strafschop moest worden gegeven vanwege de overtreding op (insert random duikelaar).
Kunnen we nu niet vast afspreken dat we de komende twee weken gewoon allemaal niet op dit forum komen?
Depay deed gisteren weer goed zijn best het record bal in de tribune schieten te overtreffen.Wat een matige speler zeg. En zwak van Cocu/PSV dat Toivonen wel opgesteld wordt. Die kerel heb je toch niet nodig, zwakke speler.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Op vrijdag 20 september 2013 09:33 schreef Chase_Utley het volgende: Depay deed gisteren weer goed zijn best het record bal in de tribune schieten te overtreffen.Wat een matige speler zeg. En zwak van Cocu/PSV dat Toivonen wel opgesteld wordt. Die kerel heb je toch niet nodig, zwakke speler.
Ik vind Toivonen gevaarlijker dan Maher op dit moment.
Ik vind Toivonen gevaarlijker dan Maher op dit moment.
Maher speelt ook heel slecht maar is gelukkig nog taakbewust. Met Toivonen op je middenveld word je gewoon standaard overlopen. Het is best treurig om te zien dat dit team zo afhankelijk is van Schaars, die het goed doet maar absoluut geen topper is.
Maher speelt ook heel slecht maar is gelukkig nog taakbewust. Met Toivonen op je middenveld word je gewoon standaard overlopen. Het is best treurig om te zien dat dit team zo afhankelijk is van Schaars, die het goed doet maar absoluut geen topper is.
Alleen voor de dreiging bij corners en vrije trappen zou ik Tovionen al opstellen. Zonder hem zit je een beetje met het Barca probleem. 0 dreiging bij hoge ballen van de zijkant door het gebrek aan body voorin.
Alleen voor de dreiging bij corners en vrije trappen zou ik Tovionen al opstellen. Zonder hem zit je een beetje met het Barca probleem. 0 dreiging bij hoge ballen van de zijkant door het gebrek aan body voorin.
Ik heb liever iemand die zijn taken wel naar behoren uitvoert e niet structureel verzaakt. Dan maar wat minder body.
Altijd weer Feyenoord of Ajax erbij slepen Zielig hoor.
Haha, je bent zelf nog veel sneuer. Gister in de rust van de wedstrijd van PSV hier al reacties proberen uit te lokken, terwijl je club zelf al jarenlang niks meer heeft laten zien en het lachertje van Europa is geworden.
Ik heb liever iemand die zijn taken wel naar behoren uitvoert e niet structureel verzaakt. Dan maar wat minder body.
Maher loopt 85 minuten bewust in de dekking omdat hij de bal niet wil. Als jij dat taakbewust vindt, dan denk ik dat je het niet helemaal goed volgt allemaal.
Ik denk dat tegen Ajax dode spelmomenten wel erg belangrijk gaan worden hoor.
Dat zou best kunnen. Maar ik denk dat het veldspel ook belangrijk gaat worden en daarin heb je Toivonen niet echt nodig. Die gaat dan gewoon weer verzuipen en verzaken.
Psv zal zondag met een groot gemak Ajax opzij zetten. Niet omdat PSV beter is, maar omdat Ajax woensdag uit tegen het grote Barca heeft gespeeld. Verwacht dat de omschakeling naar ''Psv-uit'' te groot is.
Maher loopt 85 minuten bewust in de dekking omdat hij de bal niet wil. Als jij dat taakbewust vindt, dan denk ik dat je het niet helemaal goed volgt allemaal.
Ow, ik ben het met je eens dat Maher het niet goed doet. Echter lijkt Toivonen de boel bewust te saboteren. En Maher is natuurlijk niet de enige die verstoppertje speelt (Hij had overigens gisteren wel het hoogste aantal passes van de middenvelders). Misschien verwachtten jullie wel te veel van hem, het is geen verlosser.
Maar goed, de hype rond PSV is nu wel weer weggeebt. Nu gewoon verder bouwen met nog een hop struikelpartijen.
Ow, ik ben het met je eens dat Maher het niet goed doet. Echter lijkt Toivonen de boel bewust te saboteren. En Maher is natuurlijk niet de enige die verstoppertje speelt. Misschien verwachtten jullie wel te veel van hem, het is geen verlosser.
In tegendeel. Altijd al een heel beperkte momentenvoetballer gevonden. Bij AZ was het ook alles of niets. En dan een stuk vaker niets.
Ow, ik ben het met je eens dat Maher het niet goed doet. Echter lijkt Toivonen de boel bewust te saboteren. En Maher is natuurlijk niet de enige die verstoppertje speelt. Misschien verwachtten jullie wel te veel van hem, het is geen verlosser.
Ik verwacht niets van Maher, sterker nog, ik heb nooit begrepen waarom PSV hem überhaupt wilde. Zeker niet sinds bekend werd dat Cocu met de punt naar achteren wil spelen. In die set-up heb je niets aan Maher en ook niet aan Toivonen. De twee voorste middenvelders in een dergelijk systeem moeten degelijk kunnen spelen, controleren, spel verdelen, ballen afpakken en de aanval ondersteunen.
Toivonen en Maher kunnen dat niet. Persoonlijk zou ik het liefst Hiljemark en Park op het middenveld zien. Met Strootman of Hendrix daarachter als VM.
Maar hoe kan het dat je thuis tegen Milan 1-1 speelt en met 3 andere spelers ineens kansloos bent tegen Ludogorets?
Op vrijdag 20 september 2013 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende: Maar hoe kan het dat je thuis tegen Milan 1-1 speelt en met 3 andere spelers ineens kansloos bent tegen Ludogorets?
Misschien heeft het thuispubliek dan toch meer invloed op een wedstrijd dan je zou denken
Ik verwacht niets van Maher, sterker nog, ik heb nooit begrepen waarom PSV hem überhaupt wilde. Zeker niet sinds bekend werd dat Cocu met de punt naar achteren wil spelen. In die set-up heb je niets aan Maher en ook niet aan Toivonen. De twee voorste middenvelders in een dergelijk systeem moeten degelijk kunnen spelen, controleren, spel verdelen, ballen afpakken en de aanval ondersteunen.
Toivonen en Maher kunnen dat niet. Persoonlijk zou ik het liefst Hiljemark en Park op het middenveld zien. Met Strootman of Hendrix daarachter als VM.
Hiljemark als voorste middenvelder, mag ik even lachen .
Misschien heeft het thuispubliek dan toch meer invloed op een wedstrijd dan je zou denken
Ook zonder publiek zou je fatsoenlijk moeten kunnen ballen.
Ow, ik ben het met je eens dat Maher het niet goed doet. Echter lijkt Toivonen de boel bewust te saboteren. En Maher is natuurlijk niet de enige die verstoppertje speelt (Hij had overigens gisteren wel het hoogste aantal passes van de middenvelders). Misschien verwachtten jullie wel te veel van hem, het is geen verlosser.
Maar goed, de hype rond PSV is nu wel weer weggeebt. Nu gewoon verder bouwen met nog een hop struikelpartijen.
Aantallen zeggen niks als ze alleen maar breed en terug zijn. Johann Vogel was daar ook zo goed in...
Maher speelde gisteren echt een laffe wedstrijd, stond continu op 5 meter van zijn tegenstander, liet ze lopen waar hij kon, liep in de dekking, durfde het duel niet aan. Wat dat betreft was de wissel van Hiljemark voor Schaars m.i. niet te begrijpen.
Dit elftal heeft mijn krediet dat er eens wat mis kan gaan, het is tenslotte in opbouw. Maar als het niet loopt verwacht ik nog steeds een ding: Strijd! En dat miste gisteren bij veel spelers, Maher voorop. Ik zie liever een Hendrikx die een actie maakt, bal verliest en zo zijn laatste lijn in gevaar brengt, dan een Maher die de actie überhaubt niet durft te maken.
Het enige nadeel is dat die gast 9 miljoen heeft gekost en waarschijnlijk mentaal knakt wanneer je 'm nu op de bank gaat zetten. Daarmee is het pure kapitaalvernietiging.
Een speler opstellen voor corners en vrije trappen... Dan wil je niet winnen.
Lasnik
Aantallen zeggen niks als ze alleen maar breed en terug zijn. Johann Vogel was daar ook zo goed in...
Met het verschil dat Vogel een controlerende rol had en Maher de aanval van impulsen moet voorzien. Hutchinson speelde ook zo op het middenveld en als VM is dat niet erg als er maar iemand naast je staat die wel creativiteit toont. En als je een middenvelder bent zonder creativiteit, dan moet je wel een andere kwaliteit hebben. Ballen afpakken, fysiek de strijd aangaan. Dat heeft Maher ook niet en als hij zich dan ook nog eens niet aanbied, dan speel je met 10 man. Aangezien Toivonen niet mee terugverdedigd en Matavz überhaupt alleen maar stil staat, speel je bij balverlies gewoon met 8 man. Gek dat je dan verliest.....
quote:
Maher speelde gisteren echt een laffe wedstrijd, stond continu op 5 meter van zijn tegenstander, liet ze lopen waar hij kon, liep in de dekking, durfde het duel niet aan. Wat dat betreft was de wissel van Hiljemark voor Schaars m.i. niet te begrijpen.
Dit elftal heeft mijn krediet dat er eens wat mis kan gaan, het is tenslotte in opbouw. Maar als het niet loopt verwacht ik nog steeds een ding: Strijd! En dat miste gisteren bij veel spelers, Maher voorop. Ik zie liever een Hendrikx die een actie maakt, bal verliest en zo zijn laatste lijn in gevaar brengt, dan een Maher die de actie überhaubt niet durft te maken.
Het enige nadeel is dat die gast 9 miljoen heeft gekost en waarschijnlijk mentaal knakt wanneer je 'm nu op de bank gaat zetten. Daarmee is het pure kapitaalvernietiging.
Maher wordt onze Sulejmani. Gelukkig was hij veel goedkoper....
Het is een voordeel wat Toivonen heeft boven rest van de aanvallende spelers bij PSV. Ontloopt elkaar niet veel verder. Dat kan dus een doorslaggevende reden zijn om zo'n speler op te stellen ja.
Het is een voordeel wat Toivonen heeft boven rest van de aanvallende spelers bij PSV. Ontloopt elkaar niet veel verder. Dat kan dus een doorslaggevende reden zijn om zo'n speler op te stellen ja.
Maar je gebruikt hem als middenvelder, dan moet je naar de primaire taken kijken. Niet naar een lullig kopballetje meer of minder. Poulsen stopt 'm toch wel onder het gras.
Maar je gebruikt hem als middenvelder, dan moet je naar de primaire taken kijken. Niet naar een lullig kopballetje meer of minder. Poulsen stopt 'm toch wel onder het gras.
Wie vind jij dan zoveel beter op dit moment? Alleen Schaars imo. Dan zal je er nog een paar moeten opstellen hoor.
Wie vind jij dan zoveel beter op dit moment? Alleen Schaars imo. Dan zal je er nog een paar moeten opstellen hoor.
Schaars naast Park en Hiljemark erachter. Ik zou het liefst Hendrix eens als VM zien, maar met zo weinig verdedigers zal hij zondag wel linksback staan.
Schaars naast Park en Hiljemark erachter. Ik zou het liefst Hendrix eens als VM zien, maar met zo weinig verdedigers zal hij zondag wel linksback staan.
Jullie zijn wat teveel blijven hangen in die fittie van afgelopen zomer. Het is niet voor niks dat PSV al na 2 weken terugkomt op het besluit hem dan maar te verbannen naar het 2e. De kwaliteit is er simpelweg niet om iemand als Toivonen ernaast te kunnen zetten.
Jullie zijn wat teveel blijven hangen in die fittie van afgelopen zomer. Het is niet voor niks dat PSV al na 2 weken terugkomt op het besluit hem dan maar te verbannen naar het 2e. De kwaliteit is er simpelweg niet om iemand als Toivonen ernaast te kunnen zetten.
Ik vind Toivonen gewoon niets toevoegen als je met de punt naar achter speelt. Toivonen is een 10, of een spits. Geen controleur of spelverdeler. Dat kan hij gewoon niet. Hij past gewoon net zo slecht in het systeem als Maher.
Eens, echter haalde hij vorig jaar Toivonen heel erg makkelijk uit de wedstrijd. Toivonen, de speler zonder incasseringsvermogen.
Overigens hebben jullie in Hiljemark ook gewoon jullie eigen Poulsen. Komt echt op alle punten tekort.
Ach, als Toivonen niet meedoet dan zal me dat een zorg zijn. HIljemark laat het nog niet zien nee, maar ik vond hem gisteren niet slecht. Hij is minder dominant als Schaars, maar ik vind hem dit seizoen al beter dan die paar invalbeurten vorig jaar.
[..] . HIljemark laat het nog niet zien nee, maar ik vond hem gisteren niet slecht. Hij is minder dominant als Schaars, maar ik vind hem dit seizoen al beter dan die paar invalbeurten vorig jaar.
Slechter dan vorig jaar kon ook niet. Maar die jongen komt gewoon tekort. Handelingssnelheid is echt heel erg laag.
Schaars en Hiljemark dicht bij elkaar, Maher op 10. Toivonen eerder spits dan middenvelder. Ja Maher doet het slecht, bla bla, maar je hebt weinig andere opties en op 10 wint hij wellicht wat vertrouwen. En ja Knalerwtje, we weten dat Cocu met de punt naar achteren speelt. Dan moet hij dat maar even veranderen. Als hij dan toch bezig is, zeg Depay eens dat hij stopt met Wesley-en.
Dat klopt, Poulsen kan er geen klote van. De vergelijking met Van Bommel is een goede. Maar als je Toivonen opstelt vanwege zijn body, dan kun je hem wegstrepen want Poulsen vreet 'm op.
Ach, als Toivonen niet meedoet dan zal me dat een zorg zijn. HIljemark laat het nog niet zien nee, maar ik vond hem gisteren niet slecht. Hij is minder dominant als Schaars, maar ik vind hem dit seizoen al beter dan die paar invalbeurten vorig jaar.
Die invalsbeurt tegen Milan thuis gaat anders de boeken in als 1 van de allerzwakste invalbeurten ooit, ever, op ieder niveau. FF rustig de bal 5 keer heen en weer gaan tikken met Willems in de laatste minuut blessuretijd. Als je er zo weinig van snapt kan je net zo goed gelijk stoppen.
nogal, en pijn aan mijn buik. maar dat is het waard hahahaha genieten
Mooi dat je er tegen kunt. Misschien iets minder drugs nemen de volgende keer.
Schaars en Hiljemark dicht bij elkaar, Maher op 10. Toivonen eerder spits dan middenvelder. Ja Maher doet het slecht, bla bla, maar je hebt weinig andere opties en op 10 wint hij wellicht wat vertrouwen. En ja Knalerwtje, we weten dat Cocu met de punt naar achteren speelt. Dan moet hij dat maar even veranderen. Als hij dan toch bezig is, zeg Depay eens dat hij stopt met Wesley-en.
Zucht. Zijn er hier nog wel mensen die überhaupt ooit voetbal kijken..... PSV SPEELT NIET MET EEN 10! Net als Ajax. ook zonder 10.
Dus gaat Maher daar ook niet spelen.
quote:
Dat klopt, Poulsen kan er geen klote van. De vergelijking met Van Bommel is een goede. Maar als je Toivonen opstelt vanwege zijn body, dan kun je hem wegstrepen want Poulsen vreet 'm op.
Daarom zou ik Toivonen ook niet opstellen. Laat Park maar tegen Poulsen spelen. Lijkt me een geweldig duel, al denk ik niet dat Poulsen Park veel zal zien dan.
Zucht. Zijn er hier nog wel mensen die überhaupt ooit voetbal kijken..... PSV SPEELT NIET MET EEN 10! Net als Ajax. ook zonder 10.
Dus gaat Maher daar ook niet spelen.
[..]
Daarom zou ik Toivonen ook niet opstellen. Laat Park maar tegen Poulsen spelen. Lijkt me een geweldig duel, al denk ik niet dat Poulsen Park veel zal zien dan.
Zou Cocu niet eerder kiezen voor Brenet-Bruma-Koch-Hendrix?
Ik zie liever Tamata op links dan Bruma centraal. Die RB's van Ajax kunnen er toch geen pepernoot van, dan red je het wel met Tamata.
Ik zie liever Tamata op links dan Bruma centraal. Die RB's van Ajax kunnen er toch geen pepernoot van, dan red je het wel met Tamata.
Tamata is gewoon niveau rechterrijtje Eredivisie. Maar je moet wat met zo'n smalle selectie. Als Bruma je sterkhouder moet zijn dan zou ik mij ernstig zorgen maken. Die laat gewoon weer zijn oude niveau zien van het HSV tijdperk.
Tamata is gewoon niveau rechterrijtje Eredivisie. Maar je moet wat met zo'n smalle selectie. Als Bruma je sterkhouder moet zijn dan zou ik mij ernstig zorgen maken. Die laat gewoon weer zijn oude niveau zien van het HSV tijdperk.
Tja. Wat mij opvalt de laatste jaren als dat PSV steeds centrale verdedigers heeft die 89 minuten gewoon goed spelen, maar toch ergens een blunder maken waardoor je een goal tegen krijgt. Bouma, Marcelo, Bruma, Salcido. Allemaal prima verdedigers, maar nooit de hele wedstrijd scherp. Altijd een grote blunder waardoor het fout gaat.
Tja. Wat mij opvalt de laatste jaren als dat PSV steeds centrale verdedigers heeft die 89 minuten gewoon goed spelen, maar toch ergens een blunder maken waardoor je een goal tegen krijgt. Bouma, Marcelo, Bruma, Salcido. Allemaal prima verdedigers, maar nooit de hele wedstrijd scherp. Altijd een grote blunder waardoor het fout gaat.
Ik denk dat die categorie verdedigers die prima verdedigers zijn en 100% scherp en geconcentreerd zijn, op een hoger niveau dan Nederlandse top spelen. Helaas..
Vitesse-trainer Peter Bosz heeft besloten Jonathan Reis uit de selectie te zetten. De Braziliaanse aanvaller zal er zondag niet bij zijn, wanneer Vitesse het thuis opneemt tegen PEC Zwolle. De straf is een maatregel van Bosz, die vindt dat Reis zich boven of buiten de anderen plaatst. “Dan grijp ik in. Dat heb ik nu dus gedaan”, aldus Bosz.
Ik wou zeggen, heel relevant is die gozer niet meer. Komt toch nooit meer op het niveau waar hij ooit zat.
Ja als ie een keer bij Vitesse speelt komt er alleen maar een soort hoonlachje op m'n gezicht omdat ik weet dat ie er geen pepernoot meer van kan.
Zonde natuurlijk.
Zeik niet zo joh. Iedereen doet het bij elkaar. Alleen Fillis is een zielig zuigertje (En HMF als ie er weer eens is) zelfs als PSV gewonnen heeft, maar de rest valt wel mee.
Lieverd, ik had gewoon zin om te zeiken. Je gaat toch ook niet met een volle op springende blaas buiten lopen? Nee, dan zeik je ergens, en toevallig waren mensen zoals Fillis een makkelijk target.
Depay komt er wel hoor. Ben ik niet bang voor. Heeft alle kernkwaliteiten om het te halen. Heeft alleen eventjes een dipje.
Mist juist heel veel kwaliteiten om het te gaan maken. Het is al exemplarisch dat hij het maar blijft proberen om a la C Ronaldo schoten af te vuren. Zijn enige goede wedstrijden die hij heeft gespeeld waren wat invalbeurten. Ik zie dit dan ook niet als een dipje maar meer als zijn niveau, die jongen mist gewoon alle voetbalintelligentie.
Nee, maar het lijkt me gewoon niet. Misschien als Schaars niet kan spelen. Maar dan zou hij zich dus aanpassen in een thuiswedstrijd.
Hij moet wel iets gaan schuiven, of weer met Toivonen en Maher spelen. We hebben gisteren gezien hoe geweldig dat gaat. Kans is inderdaad wel klein dat Hiljemark speelt, dat ben ik met je eens. Maar het leek me wel leuk tegen Duarte .
Mist juist heel veel kwaliteiten om het te gaan maken. Het is al exemplarisch dat hij het maar blijft proberen om a la C Ronaldo schoten af te vuren. Zijn enige goede wedstrijden die hij heeft gespeeld waren wat invalbeurten. Ik zie dit dan ook niet als een dipje maar meer als zijn niveau, die jongen mist gewoon alle voetbalintelligentie.
Hij moet wel iets gaan schuiven, of weer met Toivonen en Maher spelen. We hebben gisteren gezien hoe geweldig dat gaat. Kans is inderdaad wel klein dat Hiljemark speelt, dat ben ik met je eens. Maar het leek me wel leuk tegen Duarte .
Ik zie liever lantaarnpaal Toivonen en Maher die verstoppertje speelt, met een schuimbekkende, bloeddoorlopen ogen, Schaars daar achter. Dat gaat echt leuk worden. Een middenveld met De Jong, Serero, Duarte moet daar makkelijk onderuit kunnen voetballen.
Dat mag. Maar voorlopig bewijst Depay vooral mijn stuk en niet dat van jou.
Dat ben ik inderdaad met je eens. Maar ik heb hem in de jeugd, de reserves en ook in PSV 1 genoeg goede wedstrijden zien spelen om met een aan zekerheid grenzende waarheid te kunnen zeggen dat hij het in zich heeft om bij PSV te slagen.
Dat ben ik inderdaad met je eens. Maar ik heb hem in de jeugd, de reserves en ook in PSV 1 genoeg goede wedstrijden zien spelen om met een aan zekerheid grenzende waarheid te kunnen zeggen dat hij het in zich heeft om bij PSV te slagen.
Maar bij PSV slagen is momenteel niet zo'n grote opgave toch? Dat zou eigenlijk elk talent uit de jeugd nu moeten kunnen. Samen met PSV stappen maken is de grote uitdaging lijkt me. Je zou kunnen stellen dat hij stil staat. Moest het in de jeugd ook veel meer van zijn acties op snelheid hebben, gaat nu steeds voor het schot en is fysieker geworden.
Wat men in de jeugd en reserves liet zien is vaak niet meer van belang omdat je vooral in de jeugd nog kan opvallen door kwaliteiten die later wegvallen omdat je niet meer tegen alleen maar leeftijdsgenoten speelt. En ik heb hem serieus nog nooit een goede wedstrijd zien spelen in PSV 1 terwijl hij een basisplek had. Al zijn goede momenten kwamen uit invalbeurten. Verder is hij ook gewoon heel makkelijk te verdedigen, heeft hij geen overzicht en ja, dat schot . Daarnaast is hij vooral bezig zich fysiek te verbeteren waardoor hij minder onderscheidend wordt.
Maar bij PSV slagen is momenteel niet zo'n grote opgave toch? Dat zou eigenlijk elk talent uit de jeugd nu moeten kunnen. Samen met PSV stappen maken is de grote uitdaging lijkt me. Je zou kunnen stellen dat hij stil staat. Moest het in de jeugd ook veel meer van zijn acties op snelheid hebben, gaat nu steeds voor het schot en is fysieker geworden.
Ben ik met je eens. Hij lijkt wat minder onbevlogen en wat berekenend. Als hij die schroom weer van zich af kan schudden kan hij het echt wel weer laten zien.
Wat men in de jeugd en reserves liet zien is vaak niet meer van belang omdat je vooral in de jeugd nog kan opvallen door kwaliteiten die later wegvallen omdat je niet meer tegen alleen maar leeftijdsgenoten speelt. En ik heb hem serieus nog nooit een goede wedstrijd zien spelen in PSV 1 terwijl hij een basisplek had. Al zijn goede momenten kwamen uit invalbeurten. Verder is hij ook gewoon heel makkelijk te verdedigen, heeft hij geen overzicht en ja, dat schot . Daarnaast is hij vooral bezig zich fysiek te verbeteren waardoor hij minder onderscheidend wordt.
Ben ik met je eens. Hij lijkt wat minder onbevlogen en wat berekenend. Als hij die schroom weer van zich af kan schudden kan hij het echt wel weer laten zien.
Ik vind het ook niet veel bijzonders. Irriteer me er kapot aan dat hij elke vrije trap opeist en vervolgens in de muur schiet of ver over. Maher heeft een veel fijnere trap in zijn voet maar staat gek genoeg lager in de rangorde.
Ik vind het ook niet veel bijzonders. Irriteer me er kapot aan dat hij elke vrije trap opeist en vervolgens in de muur schiet of ver over. Maher heeft een veel fijnere trap in zijn voet maar staat gek genoeg lager in de rangorde.
Dat geldt voor meer voetballers die er rond lopen alleen laat tot nu toe niet één het ook zien .
Overigens denk ik dat we ook eens moeten ophouden met Zoet de hand boven het hoofd te houden, dat gezenuwlijd van hem kon je hem de eerste wedstrijden van het seizoen nog vergeven maar nu is het gewoon tijd om hem te banken....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Depay komt er wel hoor. Ben ik niet bang voor. Heeft alle kernkwaliteiten om het te halen. Heeft alleen eventjes een dipje.
Z'n persoonlijk draagt er tot nu ook niet echt aan bij..... als hij een wat betere mentaliteit krijgt kan hij grote stappen maken
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Maargoed we wisten van te voren dat er wedstrijden als gisteren voorbij zouden komen.
Winnen van Ajax valt wmb wel in de categorie 'significante stappen'. Alleen heb ik er een hard hoofd in. Zodra de tegenstand ook maar íets boven de middelmaat uit steekt wint PSV gewoon niet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Als je thuis al niet eens van Cambuur wint en bijna geen kansen creëert, tegen Heracles weg gespeelt wordt en tegen Go Ahead Eagles net goed weg komt heb ik er weinig vertrouwen in.
Winnen van Ajax valt wmb wel in de categorie 'significante stappen'. Alleen heb ik er een hard hoofd in. Zodra de tegenstand ook maar íets boven de middelmaat uit steekt wint PSV gewoon niet.
Zal wel een saaie 0-0 worden. Ajax creëert ook niks en komt geen dreiging van af.
zondag gaan we er gewoon aan, zo simpel is het. Een nieuw team bouwen is een proces waar je even voor uit moet trekken. In de winterstop en de komende zomer selecteer je gewoon door op plekken waar spelers niet voldoen.
Op vrijdag 20 september 2013 19:04 schreef rubbereend het volgende: zondag gaan we er gewoon aan, zo simpel is het. Een nieuw team bouwen is een proces waar je even voor uit moet trekken. In de winterstop en de komende zomer selecteer je gewoon door op plekken waar spelers niet voldoen.
Ben benieuwd of de fans ook het geduld zullen hebben. Want de titelloze jaren worden steeds langer.
Op vrijdag 20 september 2013 19:04 schreef rubbereend het volgende: zondag gaan we er gewoon aan, zo simpel is het. Een nieuw team bouwen is een proces waar je even voor uit moet trekken. In de winterstop en de komende zomer selecteer je gewoon door op plekken waar spelers niet voldoen.
Dat team bouwen had eigenlijk al zo'n 2/3 jaar geleden gedaan moeten worden.
Dat team bouwen had eigenlijk al zo'n 2/3 jaar geleden gedaan moeten worden.
tja toen is er gekozen voor een ander soort bouw. Dat leverde trouwens ook bijna een aantal titels op. Maarja als ze niet behaald worden ziet de geschiedenis er heel anders uit.
tja maar je kan niet verwachten dat als je deze weg in slaat dat er ineens wereldvoetbal gespeeld gaat worden. Zo simpel is het.
[..]
tja toen is er gekozen voor een ander soort bouw. Dat leverde trouwens ook bijna een aantal titels op. Maarja als ze niet behaald worden ziet de geschiedenis er heel anders uit.
Een keuze met een enorm risico. Een risico dat financieel wonder boven wonder goed heeft uitgepakt, maar sportief 0,0.