SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingame namenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door dustbrain op 19-09-2013 19:53:17 ]We're slowly approaching inevitable death.
Zoek dan een afbeelding met transparency noobquote:Op donderdag 19 september 2013 19:22 schreef dustbrain het volgende:
Fck you ik verneuk de OP laat mij
Fuckoff bronzie.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:44 schreef kensei het volgende:
[..]
Zoek dan een afbeelding met transparency noob
Snap niet waarom mensen uberhaupt in de OP willen, als je elkaar wilt adden kan je net zo goed dm/pmen. Alsof je random fokkers in je lijst wilquote:Op donderdag 19 september 2013 20:46 schreef Liandri het volgende:
Ik ben de noob hier.. Ik ben nog niet eens in de OP te vinden zo noob ben ik
najah ik dacht ik ADD even aan de duscussie in OP of niet in OP verder maakt het me vrij weinig uitquote:Op donderdag 19 september 2013 21:15 schreef kensei het volgende:
[..]
Snap niet waarom mensen uberhaupt in de OP willen, als je elkaar wilt adden kan je net zo goed dm/pmen. Alsof je random fokkers in je lijst wil
slimme akali zal gewoon gaan roamen in zn matchupquote:Op donderdag 19 september 2013 21:59 schreef Djurres het volgende:
Net morde vs Akali gespeeld, das een leuke matchup:)
0/1 lane phase verloren? Neuh niet echtquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:00 schreef EpicKnife het volgende:
Heb een dikke 65% winratio met renekton na 35 games in ranked. Maar realiseert niemand zich dat hij eigenlijk weinig damage doet? E>WQ>E back, is een combo van ~30% hp met een dikke 15 seconde cooldown. Bovendien is zijn Q sustain minimaal en word renekton best hard gecounterd door ranged, armor, hp en mensen die creep manipulation beheersen.
Zo heb ik dus gewonnen van mijn counters en verloren van de champs die ik zou moeten counteren.
Renekton zijn lategame damage vind ik ook niet erg goed (empowered W doet niet zoveel damage op ad carries, ik zie het meer als utility), en is bij lange na niet zo tanky als een shen, malph, zac oid.
Renekton is volledig skillbased maar ook vrij makkelijk te counterplayen. Renekton is goed in champs zonen in laning phase, maar wanneer sommige champs (jayce, elise, yorick) all in gaan, verliest renekton gewoon. Als mensen dit doorhebben counterplay je renekton gewoon en kan je hem voor de rest van je game useless maken.
Het zit eigenlijk zo:
1/0 renekton = faceroll in laning phase.
0/1 renekton = verloren laning phases.
Even mijn mening gedeeld over Renekton dus.
Renekton is juist een van de makkelijkste toplaners, je kunt als je een beetje redelijk bent je lane nagenoeg niet verliezen. En het is totaal afhankelijk van je build hoeveel damage hij doet, als je sunfire cape/warmogs/randuins gaat doe je alleen met sunfire en je ult best wat damage. Ga je brutalizer, ravenous hydra dan doe je heel wat meer damage en doet je combo wel meer dan 30%.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:00 schreef EpicKnife het volgende:
Heb een dikke 65% winratio met renekton na 35 games in ranked. Maar realiseert niemand zich dat hij eigenlijk weinig damage doet? E>WQ>E back, is een combo van ~30% hp met een dikke 15 seconde cooldown. Bovendien is zijn Q sustain minimaal en word renekton best hard gecounterd door ranged, armor, hp en mensen die creep manipulation beheersen.
Zo heb ik dus gewonnen van mijn counters en verloren van de champs die ik zou moeten counteren.
Renekton zijn lategame damage vind ik ook niet erg goed (empowered W doet niet zoveel damage op ad carries, ik zie het meer als utility), en is bij lange na niet zo tanky als een shen, malph, zac oid.
Renekton is volledig skillbased maar ook vrij makkelijk te counterplayen. Renekton is goed in champs zonen in laning phase, maar wanneer sommige champs (jayce, elise, yorick) all in gaan, verliest renekton gewoon. Als mensen dit doorhebben counterplay je renekton gewoon en kan je hem voor de rest van je game useless maken.
Het zit eigenlijk zo:
1/0 renekton = faceroll in laning phase.
0/1 renekton = verloren laning phases.
Even mijn mening gedeeld over Renekton dus.
Klopt, alleen ik build tanky early game, en black cleaver + hydra lategame. Misschien maar eens proberen om 2 dorans, brutaliser, hydra + sunfire te rushen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Renekton is juist een van de makkelijkste toplaners, je kunt als je een beetje redelijk bent je lane nagenoeg niet verliezen. En het is totaal afhankelijk van je build hoeveel damage hij doet, als je sunfire cape/warmogs/randuins gaat doe je alleen met sunfire en je ult best wat damage. Ga je brutalizer, ravenous hydra dan doe je heel wat meer damage en doet je combo wel meer dan 30%.
Vroeger was Renekton alleen early game goed, maar in S3 ga je met je ult aan en sunfire cape in het andere team staan en doe je alsnog veel damage lategame.
klopt, neem ik vaak na sunfire cape voor een gebalanceerde armor/mrquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:11 schreef Zeroku het volgende:
En Spirit Visage is ook goed op Renek, maar ja op wie niet op dit moment.
Op Zed of Kassadin oid zou ik hem niet zo gauw kopenquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:11 schreef Zeroku het volgende:
En Spirit Visage is ook goed op Renek, maar ja op wie niet op dit moment.
Zed is nog niet eens zo gek hoor. Liever op zed dan op ziggs ofzo.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:24 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Op Zed of Kassadin oid zou ik hem niet zo gauw kopen
Karthus is sterk, maar high skillcap.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:38 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Zed is nog niet eens zo gek hoor. Liever op zed dan op ziggs ofzo.
Is karthus trouwens nog sterk?Ik zie hem nooit meer.
Vind hem wel vergevend, met zijn E en Rquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:43 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Karthus is sterk, maar high skillcap.
En extreem squishy, zeker gezien al die assasins in S3.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:43 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Karthus is sterk, maar high skillcap.
Muah, karthus is erg insane lategame, en aangezien hij bijna altijd wel een comeback krijgt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En extreem squishy, zeker gezien al die assasins in S3.
Volgens een challenge tier player was hij godtier midlaner, juist omdat hij altijd wel wat doet in teamfights en nooit compleet useless is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:34 schreef kensei het volgende:
Karthus wordt hard gecountered door assassin en gapcloser meta. Ook is het heel onveilig om met hem te roamen. Karthus is lategame ook pas echt relevant en de meeste ranked games zijn dan allang beslist.
Nietecht een goede pick in s3 imo, tenzij je echt geniaal bent met q's raken
Tanks zijn ook nooit compleet useless, maar toch zijn er vaak anderen die MEER kunnen doen. Karthus zou ik eigenlijk nooit picken tenzij je last pick bent en weet dat je er met karthus makkelijk tegen kan lanen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:55 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Volgens een challenge tier player was hij godtier midlaner, juist omdat hij altijd wel wat doet in teamfights en nooit compleet useless is.
Hmm, naja, midlane is nooit echt een safe pick. Tenzij je zed oid mid gaat.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Tanks zijn ook nooit compleet useless, maar toch zijn er vaak anderen die MEER kunnen doen. Karthus zou ik eigenlijk nooit picken tenzij je last pick bent en weet dat je er met karthus makkelijk tegen kan lanen.
Dacht dat hij gestopt was, begin van League of Legends was hij een van de bekenste streamers, maar nu moet hij blij zijn met 1500 viewersquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:01 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Op dit moment in een ranked game gematched met GuardsmanBob; een vrij bekende streamer binnen de lol community.De game staat op het punt om te beginnen.
Hij was een tijdje meer aan het programmeren dan spelen op zn stream, en dat heeft hem volgens mij erg veel viewers gekost. Dat, en zn niveau begon meer en meer te zakkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:21 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Dacht dat hij gestopt was, begin van League of Legends was hij een van de bekenste streamers, maar nu moet hij blij zijn met 1500 viewers
De aanrader is juist als je lvl 30 nog even door te gaan met normals in plaats van direct in ranked te duikenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:48 schreef Knoflook het volgende:
Ik ben dus bijna lvl 28 .... (pff duurt lang)
Maar gaan jullie gewoon solo ranked spelen? Of werken jullie in teams?
En als je er aan denkt om ranked te gaan doen, zou ik gaan duoen met iemand waarvan je denkt dat hij op het zelfde niveau zit als jij (of hoger natuurlijk) Al weet ik niet of dit slim is om dit met placements te doenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:48 schreef Knoflook het volgende:
Ik ben dus bijna lvl 28 .... (pff duurt lang)
Maar gaan jullie gewoon solo ranked spelen? Of werken jullie in teams?
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:59 schreef Djurres het volgende:
Net morde vs Akali gespeeld, das een leuke matchup:)
Ben challengerquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:56 schreef kensei het volgende:
[..]
Sorry ik queue alleen met diamonds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wordt er naar een "Vandal Vi" skin toegewerkt...quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:17 schreef JennaSometimes het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er gaande is met Vi's pagina op leagueoflegends.com?
http://gameinfo.euw.leagu(...)?ref=en_euw_lols_vdp
Ze zijn wel heel erg bezig met die lores, he?quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:26 schreef Renn het volgende:
[..]
Misschien wordt er naar een "Vandal Vi" skin toegewerkt...
EDIT:
Gaat waarschijnlijk om de nieuwe champion, die een zus van Vi zou zijn.
Ik had eens 2 junglers en een ad carry karma.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:23 schreef kensei het volgende:
Holy fucking shit 12 lp eraf door queue dodge wtf![]()
2nd pick die blind twisted fate pakt en er net 5 potjes ermee gefeed heeft, pleur op hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kutspel
Eergister 2 afk in mijn team, nu weer 2 afk bij de tegenstander. Ik heb de laatste 12 potjes iets van 7 afk-ers gehadquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:41 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik had eens 2 junglers en een ad carry karma.
En hoeveel trollen, 7 lijkt haast nog mee te vallenquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:09 schreef kensei het volgende:
[..]
Eergister 2 afk in mijn team, nu weer 2 afk bij de tegenstander. Ik heb de laatste 12 potjes iets van 7 afk-ers gehad
HAquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:23 schreef kensei het volgende:
Holy fucking shit 12 lp eraf door queue dodge wtf![]()
2nd pick die blind twisted fate pakt en er net 5 potjes ermee gefeed heeft, pleur op hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kutspel
Ik zit zieklang in silver 1 vast nu, en daardoor krijg ik nog maar +5 per win en -4 nadat ik mijn laatste promo's heb gefailed.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:35 schreef DjNivek het volgende:
Een win in S1 geeft me 26 LP, ben benieuwd wanneer ik geclamped wordt
hmm, ik merk de laatste tijd dat er veel dc'ers zijnquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:50 schreef Euroteller het volgende:
http://www.reddit.com/r/l(...)ut_it_is_a_obstacle/
Net zoveel wss, ik heb het niet bijgehouden, net nog 2 gold V premade bro's in m'n team die speelden om the throwen. Hele tijd express de enemy tank pullen (ze waren blitz en darius) en permanent 2v5 aangaanquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:32 schreef Barbewire het volgende:
[..]
En hoeveel trollen, 7 lijkt haast nog mee te vallen
Ik had een renek die 0-1 ging en zat te janken over FF20, 5 minuten later stond hij 5-1quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:54 schreef EpicKnife het volgende:
Ik heb vooral veel last van mensen die surrenderen, gg wp zeggen wanner er first blood wegegeven is, en mensen die een negatieve moraal brengen. Hoort bij silver blijkbaar.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik had een renek die 0-1 ging en zat te janken over FF20, 5 minuten later stond hij 5-1
Die combiner moet je nooit gebruiken, dat is weggegooide ip/runes.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:19 schreef pl4kkie het volgende:
De runecombiner, moet je voor tier 2 quints, 3 stuks hebben voor een t3 combine, of ook 5?
edit: 5 dus
heb nu dus 10 MP marks![]()
Ik ook, komt door het einde van het seizoen, veel hoge spelers helpen nu hun matties dan nog evenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:04 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
ohja, en ik kom bijna elke game boosters tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet ik je ff in je promos helpen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:40 schreef kensei het volgende:
Nou ik zit nu weer voor de 6e keer in promo's naar gold 3, ik ben bang dat ik m'n true elo al heb bereikt![]()
Ik kan geen duo ranked spelenquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:10 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
moet ik je ff in je promos helpen?
De meeste League spelers verliezen liever dan dat ze gecarried worden! Ego kwestie.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:10 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Als ik met iemand op skype zit is mn concentratie/focus helemaal weg. Ik speel veeeel beter als ik alleen queuequote:
Ik win juist vaker als ik met golds/platinums duoQ. Skype of geen skype, ik heb in elk geval geen silver mentaliteit spelers in mijn games.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:21 schreef kensei het volgende:
[..]
Als ik met iemand op skype zit is mn concentratie/focus helemaal weg. Ik speel veeeel beter als ik alleen queue
Bronze spelers in platinum elo? Dat hoor je de laatste tijd steeds vaker helaas.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:45 schreef DjNivek het volgende:
Ik ben meerdere keren gevraagd door randoms om mee te queuen omdat ik vrijwel altijd positief ben en ook meestal gewoon een goed potje speel, maar de keren dat ik erop in ben gegaan zijn vrij desastreus verlopen... De enige keer dat goed ging was toen ik net door m'n placements was, in de Bronze 1 > Silver 5 promo's met 2 losses en 2 wins, en een gast die een vrij waardeloze support was me wel 'wilde helpen'. Dat potje ging ik 18-0-x als Draven(hij was Blitz support met als eerste item mana manipulator). Dat leidde ook tot een winstreak van 12 ranked games waarbij hij alleen in de promotie games meedeed. Alle overige duoqueues die ik gedaan heb waren 95% verloren. Dus ik speel ook liever solo
Het ergste is nog; die gast is nu gold 1, een vriend van hem heeft hem geboost, want in de normals die ik met hem soms doe heeft hij echt het inzicht van een stoeptegel.
Lijkt er wel op ja. Hij heeft iig nog altijd de symptomen ervan; slecht/niet warden, overextenden, op verkeerde targets initiaten, etc. Hij heeft ook een paar keer een enemy naar me toe gepulled toen ik lage health hadquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:48 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Bronze spelers in platinum elo? Dat hoor je de laatste tijd steeds vaker helaas.
Uiteindelijk is platinum/diamond ook maar ongeveer top 6% van de hele community, dus gelukkig valt het wel mee. Het merendeel is daar fair and square gekomen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:48 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Bronze spelers in platinum elo? Dat hoor je de laatste tijd steeds vaker helaas.
Het is me nu eindelijk zelf gelukt in 2 games nu, gold 3 babyquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:10 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
had 2 ap tier 2 quints, Had ze beter kunnen houden, en gewoon 2 tier 3 ap quints kunnen kopen,quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:37 schreef kensei het volgende:
[..]
Die combiner moet je nooit gebruiken, dat is weggegooide ip/runes.
Alleen als je van je rest tier 2 runes afwil is het nuttig
Yt heeft net de 720p optie eruit gehaaldquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:29 schreef Bienelientjee het volgende:
We kunnen weer wat worldchampionships meekijken!
http://www.twitch.tv/riotgames
Twitch heeft er wel weer moeite mee
Ze hadden toch 0 kans om te winnenquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:25 schreef Liandri het volgende:
azubu.tv ftw
Wait what?! die team comps Mineski V Fanatic...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor je kutsysteem riot. Heel lief van je.
quote:Op zondag 22 september 2013 00:30 schreef EpicKnife het volgende:
Okay, ik zit dus op een losing streak. Teammates hebben lags (enemies ook trouwens), champion select bugged en lagged. Ik speelde tegen plat/diamond smurfs EN dit:Wat is er mis dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor je kutsysteem riot. Heel lief van je.
Platinum tegen silvertjesquote:
Blijkbaar hebben ze heel lang dramatisch gespeeld om hun mmr zo low te krijgen, dat ligt dan toch aan de spelers die het systeem manipuleren en niet andersomquote:Op zondag 22 september 2013 01:35 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Platinum tegen silvertjes. Ze speelden ook 15/2 ofzo allebei. we werden gestompt. ik eindige 1/3/3 ofzo, rest van het team 0/10 ofzo
Hm elise zei dat ze een 10 losing spree had ofzo. Krijgt dat je nou echt zo low?quote:Op zondag 22 september 2013 01:41 schreef kensei het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze heel lang dramatisch gespeeld om hun mmr zo low te krijgen, dat ligt dan toch aan de spelers die het systeem manipuleren en niet andersom
Als je van P5 naar G5 zakt met je MMR heb je wel veel meer verloren dan dat, ik denk wel 30+ gamesquote:Op zondag 22 september 2013 01:48 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Hm elise zei dat ze een 10 losing spree had ofzo. Krijgt dat je nou echt zo low?
Anyways, ik heb nu wel een paar vriendjes erbij
Die is dus gecarried.quote:Op zondag 22 september 2013 01:54 schreef kensei het volgende:
[..]
Als je van P5 naar G5 zakt met je MMR heb je wel veel meer verloren dan dat, ik denk wel 30+ games
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |