Ik had eens 2 junglers en een ad carry karma.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:23 schreef kensei het volgende:
Holy fucking shit 12 lp eraf door queue dodge wtf![]()
2nd pick die blind twisted fate pakt en er net 5 potjes ermee gefeed heeft, pleur op hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kutspel
Eergister 2 afk in mijn team, nu weer 2 afk bij de tegenstander. Ik heb de laatste 12 potjes iets van 7 afk-ers gehadquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:41 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik had eens 2 junglers en een ad carry karma.
En hoeveel trollen, 7 lijkt haast nog mee te vallenquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:09 schreef kensei het volgende:
[..]
Eergister 2 afk in mijn team, nu weer 2 afk bij de tegenstander. Ik heb de laatste 12 potjes iets van 7 afk-ers gehad
HAquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:23 schreef kensei het volgende:
Holy fucking shit 12 lp eraf door queue dodge wtf![]()
2nd pick die blind twisted fate pakt en er net 5 potjes ermee gefeed heeft, pleur op hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kutspel
Ik zit zieklang in silver 1 vast nu, en daardoor krijg ik nog maar +5 per win en -4 nadat ik mijn laatste promo's heb gefailed.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:35 schreef DjNivek het volgende:
Een win in S1 geeft me 26 LP, ben benieuwd wanneer ik geclamped wordt
hmm, ik merk de laatste tijd dat er veel dc'ers zijnquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:50 schreef Euroteller het volgende:
http://www.reddit.com/r/l(...)ut_it_is_a_obstacle/
Net zoveel wss, ik heb het niet bijgehouden, net nog 2 gold V premade bro's in m'n team die speelden om the throwen. Hele tijd express de enemy tank pullen (ze waren blitz en darius) en permanent 2v5 aangaanquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:32 schreef Barbewire het volgende:
[..]
En hoeveel trollen, 7 lijkt haast nog mee te vallen
Ik had een renek die 0-1 ging en zat te janken over FF20, 5 minuten later stond hij 5-1quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:54 schreef EpicKnife het volgende:
Ik heb vooral veel last van mensen die surrenderen, gg wp zeggen wanner er first blood wegegeven is, en mensen die een negatieve moraal brengen. Hoort bij silver blijkbaar.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik had een renek die 0-1 ging en zat te janken over FF20, 5 minuten later stond hij 5-1
Die combiner moet je nooit gebruiken, dat is weggegooide ip/runes.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:19 schreef pl4kkie het volgende:
De runecombiner, moet je voor tier 2 quints, 3 stuks hebben voor een t3 combine, of ook 5?
edit: 5 dus
heb nu dus 10 MP marks![]()
Ik ook, komt door het einde van het seizoen, veel hoge spelers helpen nu hun matties dan nog evenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:04 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
ohja, en ik kom bijna elke game boosters tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet ik je ff in je promos helpen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:40 schreef kensei het volgende:
Nou ik zit nu weer voor de 6e keer in promo's naar gold 3, ik ben bang dat ik m'n true elo al heb bereikt![]()
Ik kan geen duo ranked spelenquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:10 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
moet ik je ff in je promos helpen?
De meeste League spelers verliezen liever dan dat ze gecarried worden! Ego kwestie.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:10 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
moet ik je ff in je promos helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |