Als ik met iemand op skype zit is mn concentratie/focus helemaal weg. Ik speel veeeel beter als ik alleen queuequote:
Ik win juist vaker als ik met golds/platinums duoQ. Skype of geen skype, ik heb in elk geval geen silver mentaliteit spelers in mijn games.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:21 schreef kensei het volgende:
[..]
Als ik met iemand op skype zit is mn concentratie/focus helemaal weg. Ik speel veeeel beter als ik alleen queue
Bronze spelers in platinum elo? Dat hoor je de laatste tijd steeds vaker helaas.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:45 schreef DjNivek het volgende:
Ik ben meerdere keren gevraagd door randoms om mee te queuen omdat ik vrijwel altijd positief ben en ook meestal gewoon een goed potje speel, maar de keren dat ik erop in ben gegaan zijn vrij desastreus verlopen... De enige keer dat goed ging was toen ik net door m'n placements was, in de Bronze 1 > Silver 5 promo's met 2 losses en 2 wins, en een gast die een vrij waardeloze support was me wel 'wilde helpen'. Dat potje ging ik 18-0-x als Draven(hij was Blitz support met als eerste item mana manipulator). Dat leidde ook tot een winstreak van 12 ranked games waarbij hij alleen in de promotie games meedeed. Alle overige duoqueues die ik gedaan heb waren 95% verloren. Dus ik speel ook liever solo
Het ergste is nog; die gast is nu gold 1, een vriend van hem heeft hem geboost, want in de normals die ik met hem soms doe heeft hij echt het inzicht van een stoeptegel.
Lijkt er wel op ja. Hij heeft iig nog altijd de symptomen ervan; slecht/niet warden, overextenden, op verkeerde targets initiaten, etc. Hij heeft ook een paar keer een enemy naar me toe gepulled toen ik lage health hadquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:48 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Bronze spelers in platinum elo? Dat hoor je de laatste tijd steeds vaker helaas.
Uiteindelijk is platinum/diamond ook maar ongeveer top 6% van de hele community, dus gelukkig valt het wel mee. Het merendeel is daar fair and square gekomen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:48 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Bronze spelers in platinum elo? Dat hoor je de laatste tijd steeds vaker helaas.
Het is me nu eindelijk zelf gelukt in 2 games nu, gold 3 babyquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:10 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
moet ik je ff in je promos helpen?
had 2 ap tier 2 quints, Had ze beter kunnen houden, en gewoon 2 tier 3 ap quints kunnen kopen,quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:37 schreef kensei het volgende:
[..]
Die combiner moet je nooit gebruiken, dat is weggegooide ip/runes.
Alleen als je van je rest tier 2 runes afwil is het nuttig
Yt heeft net de 720p optie eruit gehaaldquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:29 schreef Bienelientjee het volgende:
We kunnen weer wat worldchampionships meekijken!
http://www.twitch.tv/riotgames
Twitch heeft er wel weer moeite mee
Ze hadden toch 0 kans om te winnenquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:25 schreef Liandri het volgende:
azubu.tv ftw
Wait what?! die team comps Mineski V Fanatic...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor je kutsysteem riot. Heel lief van je.
quote:Op zondag 22 september 2013 00:30 schreef EpicKnife het volgende:
Okay, ik zit dus op een losing streak. Teammates hebben lags (enemies ook trouwens), champion select bugged en lagged. Ik speelde tegen plat/diamond smurfs EN dit:Wat is er mis dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor je kutsysteem riot. Heel lief van je.
Platinum tegen silvertjesquote:
Blijkbaar hebben ze heel lang dramatisch gespeeld om hun mmr zo low te krijgen, dat ligt dan toch aan de spelers die het systeem manipuleren en niet andersomquote:Op zondag 22 september 2013 01:35 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Platinum tegen silvertjes. Ze speelden ook 15/2 ofzo allebei. we werden gestompt. ik eindige 1/3/3 ofzo, rest van het team 0/10 ofzo
Hm elise zei dat ze een 10 losing spree had ofzo. Krijgt dat je nou echt zo low?quote:Op zondag 22 september 2013 01:41 schreef kensei het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze heel lang dramatisch gespeeld om hun mmr zo low te krijgen, dat ligt dan toch aan de spelers die het systeem manipuleren en niet andersom
Als je van P5 naar G5 zakt met je MMR heb je wel veel meer verloren dan dat, ik denk wel 30+ gamesquote:Op zondag 22 september 2013 01:48 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Hm elise zei dat ze een 10 losing spree had ofzo. Krijgt dat je nou echt zo low?
Anyways, ik heb nu wel een paar vriendjes erbij
Die is dus gecarried.quote:Op zondag 22 september 2013 01:54 schreef kensei het volgende:
[..]
Als je van P5 naar G5 zakt met je MMR heb je wel veel meer verloren dan dat, ik denk wel 30+ games
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |