Ik geloof niet dat Koos in zijn werk met die dillema's te maken heeft.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als journalist lijkt het me 't lastigst om niet meteen mee te gaan met iemand die "de andere kant" placht te verkondigen. Soms zal het de moeite waard zijn, vaker zijn het malle henkie's die niemand in hetzelfde werkveld serieus neemt.
Met wie?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen, ben blij dat ik meer lol heb.
Spaceyquote:Op donderdag 19 september 2013 20:29 schreef remlof het volgende:
Ik ga maar eens ep2 van House of Cards kijken, ik moet er nog een beetje inkomen.
Ik zou willen dat ik de ketenen als leuk en hip zou kunnen ervaren zoals jij.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen, ben blij dat ik meer lol heb.
Geen zorgen. Voel jezelf als een verlicht type.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik de ketenen als leuk en hip zou kunnen ervaren zoals jij.
Inderdaad, gewoon een uiterste blaten en klaar.quote:
Prof. Dr. Jhr. Worstenbroodje.quote:
Die last die er iedere dag gevoeld wordt.quote:
Gewoon PVV stemmen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon een uiterste blaten en klaar.
PVV en uiterste.quote:
O, ja, apart, maar ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die last die er iedere dag gevoeld wordt.
Ik zou ook "liever" in een samenleving wonen waar de betaler centraal stond in plaats van diegene die het opmaakt, maar daar elke dag last van hebben gaat wel heel ver.
Ik krijg het idee dat dat libertarische gedachtegoed voortkomt uit autisme.quote:
Volgens mij eerder uit gefrustreerdequote:Op donderdag 19 september 2013 20:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat dat libertarische gedachtegoed voortkomt uit autisme.
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat dat libertarische gedachtegoedDe overheid voortkomt uit autisme macht en dwang.
Ik denk dat het huidige Libertarisme wel ietsje ouder is.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij eerder uit gefrustreerdehardwerkende
ondernemers die naar hun idee te veel geld moeten inleveren. En de frustratie over dat ene aspect projecteren ze dan maatschappijbreed zeg maar. Ze hebben last van 1 regel en dus zijn álle regels kut, zoiets zeg maar.
Als dit echt is, is 't werkelijk apart en lachwekkend. Waar kun je je aan storen, het is een forum manquote:Op donderdag 19 september 2013 20:34 schreef Tem het volgende:
Ben wel even klaar met al die kutklonen hier, toedels.
Kijken wat ze vinden als hun bedrijf failliet gaat en hun bij echtgenoot kanker wordt ontdekt.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij eerder uit gefrustreerdehardwerkende
ondernemers die naar hun idee te veel geld moeten inleveren. En de frustratie over dat ene aspect projecteren ze dan maatschappijbreed zeg maar. Ze hebben last van 1 regel en dus zijn álle regels kut, zoiets zeg maar.
Hij gaat nu wat meer tijd besteden aan zijn eigen kloon, dat is alleen maar goed.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:42 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Als dit echt is, is 't werkelijk apart en lachwekkend. Waar kun je je aan storen, het is een forum man
Het zijn allemaal schreeuwers om aandacht. Lekker laten blèren, ze worden vanzelf moe.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:34 schreef Tem het volgende:
Ben wel even klaar met al die kutklonen hier, toedels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |