De marktquote:Op donderdag 19 september 2013 21:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik drink het natuurlijk niet zelf op. Gaat een labeltje overheen en dan de markt op.
Tiger is een internetjood.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:38 schreef waht het volgende:
[..]
Iedereen verdient een internetmaatje.
Dat geldt voor de meesten hier.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij zou alleen gewoon z'n pillen moeten innemen.
Jij hebt pillen met rationalteitsdosis nodig, dat is zeker.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij zou alleen gewoon z'n pillen moeten innemen.
Er zijn nou eenmaal mensen die graag aan plasseks doen maar niet zo nodig moeten. En als er behoefte aan is, wie zijn wij dan om daar niet aan te voldoen?quote:
Omdat ik me ok voel in het systeem waarin we leven?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:44 schreef Myph. het volgende:
[..]
Jij hebt pillen met rationalteitsdosis nodig, dat is zeker.
En zo ook nog een aardige duit te verdienen. Ik meende alleen dat de doelgroep het graag vers van het lid had?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal mensen die graag aan plasseks doen maar niet zo nodig moeten. En als er behoefte aan is, wie zijn wij dan om daar niet aan te voldoen?
Oom Tomquote:Op donderdag 19 september 2013 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik me ok voel in het systeem waarin we leven?
Weecycling is helemaal in tegenwoordig.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
En zo ook nog een aardige duit te verdienen. Ik meende alleen dat de doelgroep het graag vers van het lid had?
Een educatieve avond zo.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Weecycling is helemaal in tegenwoordig.
De goudstandaard lijkt je verstandig?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:08 schreef Myph. het volgende:
[..]
Ook dat. Overheidssectoren zijn per definitie inflatoir.
Niemand heeft baat bij waardevast geld.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De goudstandaard lijkt je verstandig?
Ik heb een prima hutquote:
Rijmelarij van het niveau TitusPullo.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een prima hut
En vind bijna niets kut
Dat jij je miserabel voelt en geknecht
Is jouw eigen probleem, echt
Leuke loze opmerking. Wat bedoel je ermee?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Niemand heeft baat bij waardevast geld.
Dan kan het slechter.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Rijmelarij van het niveau TitusPullo.
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Slavernij, belangrijk onderdeel van het libertarisch ideaal.
Deze sneerquote:Op donderdag 19 september 2013 21:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Rijmelarij van het niveau TitusPullo.
Ik verwoord jouw liefde voor fiatgeld.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Leuke loze opmerking. Wat bedoel je ermee?
Iemand zou deze bakra eens mores moeten leren.quote:
Deze discussie is echt al 3 miljoen keer met dezelfde argumenten gevoerd. Ik koester niet de illusie dat een libertarier op andere gedachten gebracht kan worden. Gasten zijn net reli's in dat opzicht, hoewel zelfs die nog minder dogmatisch zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Slavernij, belangrijk onderdeel van het libertarisch ideaal.
Ik onderwerp me vanaf nu vrijwillig en vol overgave aan het regime van Rutte en Samsom uitgevoerd door du_ke en zal daar heel gelukkig van worden.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze discussie is echt al 3 miljoen keer met dezelfde argumenten gevoerd. Ik koester niet de illusie dat een libertarier op andere gedachten gebracht kan worden. Gasten zijn net reli's in dat opzicht, hoewel zelfs die nog minder dogmatisch zijn.
Volgens mij ben jij helemaal niet in staat om je gelukkig te voelen. Vandaar die waanideeën van je.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik onderwerp me vanaf nu vrijwillig en vol overgave aan het regime van Rutte en Samsom uitgevoerd door du_ke en zal daar heel gelukkig van worden.
Leuke loze opmerking. Wat bedoel je ermee?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:52 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik verwoord jouw liefde voor fiatgeld.
Het is een beetje als herboren christenen. Deze mensen ontdekken op Internet ook hun evangelie en denken dat ze een geweldig concept verkondigen waar mensen nog nooit van gehoord hebben.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze discussie is echt al 3 miljoen keer met dezelfde argumenten gevoerd. Ik koester niet de illusie dat een libertarier op andere gedachten gebracht kan worden. Gasten zijn net reli's in dat opzicht, hoewel zelfs die nog minder dogmatisch zijn.
Je bent nu ongelukkig? Goh, wat sneu.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik onderwerp me vanaf nu vrijwillig en vol overgave aan het regime van Rutte en Samsom uitgevoerd door du_ke en zal daar heel gelukkig van worden.
Ohja, homo's en zwarten mogen weigeren op je stukje straat. Ook zo briljantquote:Op donderdag 19 september 2013 21:51 schreef Myph. het volgende:
[..]Zegt de slavendrijver tegen de aboltionist. Wees maar blij met de belastingbetalers, anders krijg je ook geen voorzieningen!
Ja, waarom ze ons steeds moeten lastig vallen met hun mentale misère is mij ook een raadsel.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent nu ongelukkig? Goh, wat sneu.
Evangelisten zijn altijd kut.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is een beetje als herboren christenen. Deze mensen ontdekken op Internet ook hun evangelie en denken dat ze een geweldig concept verkondigen waar mensen nog nooit van gehoord hebben.
In mijn doorzonwoningquote:Op donderdag 19 september 2013 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij helemaal niet in staat om je gelukkig te voelen. Vandaar die waanideeën van je.
Klassieke economie was altijd al een ondergeschoven kindje natuurlijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is een beetje als herboren christenen. Deze mensen ontdekken op Internet ook hun evangelie en denken dat ze een geweldig concept verkondigen waar mensen nog nooit van gehoord hebben.
Ach, ze zijn vermakelijk. Net kleine aapjes die precies doen wat van ze verwacht worden. Lekker blijven draaien en keren tot ze echt geen idee meer hebben waar ze het over hebben en daarna boos worden en vluchten zodat ze niet toe hoeven te geven dat ze het fout hebben.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat jij de voorkeur geeft aan inflatoir geld.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Leuke loze opmerking. Wat bedoel je ermee?
Dat klopt, waarde is puur subjectief. Echter goud zal in de meeste gevallen het als beste uit de markt gekozen worden.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:58 schreef waht het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar goud heeft ook weinig intrinsieke waarde. Ja, ik zou erop geilen maar ik ben niet normaal. Geld met goud als onderpand dient enkel het beperken van de macht van overheden, zowel ten goede als ten kwade.
Aha, waarom nu weer zo'n halfslachtige persoonlijke aanval er in? Is dat omdat je weet dat je inhoudelijk niets te brengen hebt?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Heb je in je kinderjarenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
In mijn doorzonwoning
Die ik kocht van de helft van mijn beloning
Die mij niet door de staat werd ontstolen
Doe ik wat de machthebbers mij hebben bevolen
Daar hoorde je ze op de middelbare school niet over inderdaad.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Klassieke economie was altijd al een ondergeschoven kindje natuurlijk.
Als beste voor wat?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:59 schreef Myph. het volgende:
[..]
Dat klopt, waarde is puur subjectief. Echter goud zal in de meeste gevallen het als beste uit de markt gekozen worden.
Aha. je beseft dat het als standaard gebruiken wel vooral een geweldig instrument is om de welvaart te slopen?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:59 schreef Myph. het volgende:
[..]
Dat klopt, waarde is puur subjectief. Echter goud zal in de meeste gevallen het als beste uit de markt gekozen worden.
Ruilmiddel.quote:
'Ze' en 'niet meer', kan me slecht aan de indruk onttrekken dat je het stadium van student en wellicht zelfs dat van scholier nog niet voorbij komt. Hoe kom je dan in dit geval bij dat soort termen?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:01 schreef Myph. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit leren ze helaas niet meer.
In mijn latere leven functioneerde ik braafquote:Op donderdag 19 september 2013 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je in je kinderjaren
Soms vaak moeten zitten op de blaren
Die je geheel onterecht aangedaan waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |