De marktquote:Op donderdag 19 september 2013 21:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik drink het natuurlijk niet zelf op. Gaat een labeltje overheen en dan de markt op.
Tiger is een internetjood.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:38 schreef waht het volgende:
[..]
Iedereen verdient een internetmaatje.
Dat geldt voor de meesten hier.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij zou alleen gewoon z'n pillen moeten innemen.
Jij hebt pillen met rationalteitsdosis nodig, dat is zeker.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij zou alleen gewoon z'n pillen moeten innemen.
Er zijn nou eenmaal mensen die graag aan plasseks doen maar niet zo nodig moeten. En als er behoefte aan is, wie zijn wij dan om daar niet aan te voldoen?quote:
Omdat ik me ok voel in het systeem waarin we leven?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:44 schreef Myph. het volgende:
[..]
Jij hebt pillen met rationalteitsdosis nodig, dat is zeker.
En zo ook nog een aardige duit te verdienen. Ik meende alleen dat de doelgroep het graag vers van het lid had?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal mensen die graag aan plasseks doen maar niet zo nodig moeten. En als er behoefte aan is, wie zijn wij dan om daar niet aan te voldoen?
Oom Tomquote:Op donderdag 19 september 2013 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik me ok voel in het systeem waarin we leven?
Weecycling is helemaal in tegenwoordig.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
En zo ook nog een aardige duit te verdienen. Ik meende alleen dat de doelgroep het graag vers van het lid had?
Een educatieve avond zo.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Weecycling is helemaal in tegenwoordig.
De goudstandaard lijkt je verstandig?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:08 schreef Myph. het volgende:
[..]
Ook dat. Overheidssectoren zijn per definitie inflatoir.
Niemand heeft baat bij waardevast geld.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De goudstandaard lijkt je verstandig?
Ik heb een prima hutquote:
Rijmelarij van het niveau TitusPullo.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een prima hut
En vind bijna niets kut
Dat jij je miserabel voelt en geknecht
Is jouw eigen probleem, echt
Leuke loze opmerking. Wat bedoel je ermee?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Niemand heeft baat bij waardevast geld.
Dan kan het slechter.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Rijmelarij van het niveau TitusPullo.
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Slavernij, belangrijk onderdeel van het libertarisch ideaal.
Deze sneerquote:Op donderdag 19 september 2013 21:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Rijmelarij van het niveau TitusPullo.
Ik verwoord jouw liefde voor fiatgeld.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Leuke loze opmerking. Wat bedoel je ermee?
Iemand zou deze bakra eens mores moeten leren.quote:
Deze discussie is echt al 3 miljoen keer met dezelfde argumenten gevoerd. Ik koester niet de illusie dat een libertarier op andere gedachten gebracht kan worden. Gasten zijn net reli's in dat opzicht, hoewel zelfs die nog minder dogmatisch zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Slavernij, belangrijk onderdeel van het libertarisch ideaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |