Beetje dramaqueen, die kerel.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:31 schreef arjan1112 het volgende:
wtf.. stemerdink.. 'samson maakt de economie niet kapot, maar vernietigt de pvda' 'samson is totaal ongeschikt als pvda leider' dat is pas een mes in je rug..
Hoi Guidetti.quote:
Delft is wel leuk.quote:
Zit je wel eens in de UB? Heb nog geen Turkse vlaggen zien wapperen.quote:
Net eruit vertrokken.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:01 schreef waht het volgende:
[..]
Zit je wel eens in de UB? Heb nog geen Turkse vlaggen zien wapperen.
Ah, ik zit er liever 's avonds.quote:
Lekker tot middernacht met de Asians.quote:
Ik lees alleen maar klachten van mensen over de ellenlange download.quote:
Meneer waht, beschouwt u uzelf als conservatief?quote:
en iedereen die dat niet vind gelijk naar noord korea exporterenquote:
Je kunt natuurlijk ook even wachten.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar klachten van mensen over de ellenlange download.
Mensen die doodgaan van honger.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mensen die doodgaan van de honger.
moeten ze maar van hun luie reet afkomenquote:Op donderdag 19 september 2013 19:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh, dat vond ik wel meevallen eigenlijk. Zelf vind ik het kleurgebruik niet zo mooi.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar klachten van mensen over de ellenlange download.
Belangrijke nuance.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:31 schreef Myph. het volgende:
[..]
Mensen die doodgaan van honger in volledige vrijheid.
Trouwens, in Noord Korea gaan ze dood van de honger. in Afrika ook. Daar is kapitalisme ver te zoeken. Mocht je dit als een verband zien.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, daar weten ze wel wat eigendomsrecht is inderdaad.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:32 schreef Myph. het volgende:
[..]
Trouwens, in Noord Korea gaan ze dood van de honger. in Afrika ook. Daar is kapitalisme ver te zoeken. Mocht je dit als een verband zien.
Geen idee, mijn Apple eigendommen beperken zich tot een ipod classic.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh, dat vond ik wel meevallen eigenlijk. Zelf vind ik het kleurgebruik niet zo mooi.
Volgens mij is Afrika überkapitalistsch.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:32 schreef Myph. het volgende:
[..]
Trouwens, in Noord Korea gaan ze dood van de honger. in Afrika ook. Daar is kapitalisme ver te zoeken. Mocht je dit als een verband zien.
Opa.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee, mijn Apple eigendommen beperken zich tot een ipod classic.
Je snapt wel dat kapitalisme de nummer 1 standaard is geweest die armoede heeft weggewerkt. Anders verwijs ik je weer naar de schoolbankjes. Zo rationeel zijn ze dan weer wel.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, daar weten ze wel wat eigendomsrecht is inderdaad.
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is Afrika überkapitalistsch.
Een grote middenklasse leidt tot veel welvaart, grote inkomensverschillen niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:34 schreef Myph. het volgende:
[..]
Je snapt wel dat kapitalisme de nummer 1 standaard is geweest die armoede heeft weggewerkt. Anders verwijs ik je weer naar de schoolbankjes. Zo rationeel zijn ze dan weer wel.
Ga jij eerst maar eens wat roepen voordat je wat bestudeert!quote:Op donderdag 19 september 2013 19:34 schreef Myph. het volgende:
[..]Ga eerst maar eens bestuderen voordat je wat roept.
En wat creëert een grote middenklasse? Juist ja, kapitalisme.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een grote middenklasse leidt tot veel welvaart, grote inkomensverschillen niet.
Regeringen die grote westerse berijven alle vrijheid geven om hun land naar de knoppen te helpen in ruil voor geld voor de heersende elite. Veel kapitalistischer kan het niet volgens mij.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:34 schreef Myph. het volgende:
[..]Ga eerst maar eens bestuderen voordat je wat roept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |