Wie gaan er heen?quote:Het is genoeg geweest.
Dit kabinet is bezig met de systematische plundering van onze samenleving. De belastingen omhoog, de BTW die explodeert, hypotheekrente aangepakt, de huren door het dak, verzorgingshuizen dicht.
Er dreigt een ramp op de huizenmarkt. Onze pensioenen staan op het spel. Onze ouderen getroffen. Iedere maand komen er 20.000 werklozen bij. We moeten allemaal de prijs betalen voor het heilloze EU-avontuur. Nederland wordt kapot bezuinigd.
Elke Nederlander gaat het voelen. 2013 wordt een zwart jaar.
Ondertussen kiest dit kabinet voor ontwikkelingshulp, geld voor Brussel en Zuid-Europa, windmolens, multikul en kunstsubsidies. Het zijn de keuzes van de links-liberale elites die elke voeling met de realiteit hebben verloren. Niet de Nederlandse belangen staan voorop, maar de wensen van de eurofielen. Niet onze politici regeren, maar ongekozen bureaucraten in Brussel.
Wij tekenen verzet aan.
Werkend Nederland verdient belastingverlaging.
En dat kan ook. Door te kiezen voor de belangen van Nederland.
Het is nog niet te laat. Wij doen vandaag een beroep op dit kabinet te stoppen met slopen en te starten met bouwen.
Hoogachtend,
De fracties van de Partij voor de Vrijheid in de Staten-Generaal
Want het gaat je niet om de inhoud?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:42 schreef trovey het volgende:
Bij het eerste woord in de TT haak ik al af.
Tja, als eurofiel ga ik natuurlijk hier niet demonstrerenquote:Ondertussen kiest dit kabinet voor ontwikkelingshulp, geld voor Brussel en Zuid-Europa, windmolens, multikul en kunstsubsidies. Het zijn de keuzes van de links-liberale elites die elke voeling met de realiteit hebben verloren. Niet de Nederlandse belangen staan voorop, maar de wensen van de eurofielen. Niet onze politici regeren, maar ongekozen bureaucraten in Brussel.
Ik heb wat tegen de PVV en wil zeker niet als aanhanger gezien worden als ik daar sta, gek hè?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:43 schreef Flounder het volgende:
[..]
Want het gaat je niet om de inhoud?
EUquote:Op donderdag 19 september 2013 15:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tja, als eurofiel ga ik natuurlijk hier niet demonstreren
PVV en inhoud zijn twee elkaar uitsluitende begrippen....quote:Op donderdag 19 september 2013 15:43 schreef Flounder het volgende:
[..]
Het klopt dus wel wat Flounder over jou stelt, namelijk dat het je niet om de inhoud gaat. Beetje kinderachtig wel natuurlijk, de PVV is ook gewoon democratisch in het landelijk bestuur gekozen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb wat tegen de PVV en wil zeker niet als aanhanger gezien worden als ik daar sta, gek hè?
Roepen wat er allemaal niet goed gaat en vervolgens niet met een oplossing komen is wel inhoud?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:43 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dat is een klacht opzichquote:Op donderdag 19 september 2013 15:47 schreef Kowloon het volgende:
Beetje kinderachtig wel natuurlijk, de PVV is ook gewoon democratisch in het landelijk bestuur gekozen.
De inhoud van de PVV schrikt mij af. DAt wel goed?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het klopt dus wel wat Flounder over jou stelt, namelijk dat het je niet om de inhoud gaat. Beetje kinderachtig wel natuurlijk, de PVV is ook gewoon democratisch in het landelijk bestuur gekozen.
Dat is prima en toch wil ik er niet mee geassocieerd worden.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het klopt dus wel wat Flounder over jou stelt, namelijk dat het je niet om de inhoud gaat. Beetje kinderachtig wel natuurlijk, de PVV is ook gewoon democratisch in het landelijk bestuur gekozen.
Komen ze mee. Bezuinigen op de juiste zaken,(EU, publieke omroep, ontwikkelingshulp etc) en belasting verlagen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:43 schreef CherryOnTop het volgende:
Als ze nou ook eens met een oplossing kwamen in plaats van alleen afkraken.....
Dat laatste is slechts een aanname.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:49 schreef Flounder het volgende:
[..]
Komen ze mee. Bezuinigen op de juiste zaken,(EU, publieke omroep, ontwikkelingshulp etc) en belasting verlagen.
Vwb belasting verlagingen:Even heel simplistisch gesteld:
Belastingverlaging betekent direct meer koopkracht en consumentenvertrouwen. Datbetekent betekent meer consumptie. Meer consumptie een groei van de economie, banen en uiteindelijk meer belastinginkomsten (via btw).
Belastingen afschaffen, dan worden de belastinginkomsten oneindig!quote:Op donderdag 19 september 2013 15:49 schreef Flounder het volgende:
[..]
Vwb belasting verlagingen:Even heel simplistisch gesteld:
Belastingverlaging betekent direct meer koopkracht en consumentenvertrouwen. Datbetekent betekent meer consumptie. Meer consumptie een groei van de economie, banen en uiteindelijk meer belastinginkomsten (via btw).
Dat kan, maar ben je het wel eens met het kabinetsbeleid?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:48 schreef thettes het volgende:
[..]
De inhoud van de PVV schrikt mij af. DAt wel goed?
Begrijpend lezen is soms best moeilijk he?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:53 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Belastingen afschaffen, dan worden de belastinginkomsten oneindig!
Inderdaad, heel simpel gesteld.
Mwoah, niet echt. Vind jij wel?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:55 schreef Flounder het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is soms best moeilijk he?
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
PVV en inhoud zijn twee elkaar uitsluitende begrippen....
PVV en democratie zijn ook al van die water-vuur begrippenquote:Op donderdag 19 september 2013 15:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nogmaals, lang niet altijd. Vaak zelfs niet. Maar ik geloofquote:Op donderdag 19 september 2013 15:54 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dat kan, maar ben je het wel eens met het kabinetsbeleid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |