SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geluk, heeft toch ook wel met kwaliteit te maken dat je er geen maaktquote:Op donderdag 19 september 2013 09:30 schreef DeNummer10 het volgende:
Met een beetje geluk schop je er 3 in, al zette Barça pas in de 2e helft echt aan.
Mensen die belerend lopen janken dat het verschil tussen NL en de top van Europa wéér groter is geworden. Wat verwacht je dan in godsnaam als je tegen Barcelona speelt? Kom op zeg.
En Ajax mag zich niet aanpassen aan de tegenstander. Men zit in één van de minste fases onder De Boer, dus met het eigen spelletje ga je er waarschijnlijk ook af. Uiteindelijk probeerde Ajax gewoon te voetballen, voor zover ze dat kunnen tegen Barcelona en met dit materiaal. Het opvangen van de back's bij Barcelona was zo gek nog niet.
Ja en nee. Barca mist voor rust ook een paar kansen. Heeft dat ook te maken met kwaliteit?quote:Op donderdag 19 september 2013 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geluk, heeft toch ook wel met kwaliteit te maken dat je er geen maakt
Natuurlijk heeft dat ook met kwaliteit te maken. Maar dat dramatisch gedoe over Barcelona en Messi en hoe slecht Ajax is en 4-0 en bla bla bla. Wat nou als je 2 of 3 goals maakt daar? En hoe goed je ook bent, geluk is voor geen enkele ploeg vervelend. Barcelona heeft zelf ook geregeld geluk nodig. Dat hoort er nu eenmaal bij.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geluk, heeft toch ook wel met kwaliteit te maken dat je er geen maakt
Die kans van Van Rhijn heb je geluk bij nodig, die van Duarte kwaliteit/handelingssnelheidquote:Op donderdag 19 september 2013 09:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja en nee. Barca mist voor rust ook een paar kansen. Heeft dat ook te maken met kwaliteit?
Ik heb ook bij vlagen genoten van Ajax hoor, die uitslag is niet zo relevant, zo liggen de verhoudingen nu nou eenmaal.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:34 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft dat ook met kwaliteit te maken. Maar dat dramatisch gedoe over Barcelona en Messi en hoe slecht Ajax is en 4-0 en bla bla bla. Wat nou als je 2 of 3 goals maakt daar? En hoe goed je ook bent, geluk is voor geen enkele ploeg vervelend. Barcelona heeft zelf ook geregeld geluk nodig. Dat hoort er nu eenmaal bij.
En die ballen die Neymar en Messi in de eerste helft recht op Vermeer schieten? Is dat ook kwaliteit/handelingssnelheid?quote:Op donderdag 19 september 2013 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kans van Van Rhijn heb je geluk bij nodig, die van Duarte kwaliteit/handelingssnelheid
Ik zag Messi ook 2x op de keeper schieten, kwam kwaliteit tekort. En die vrije trap, 2cm meer naar links, paal eruit. Kwaliteit tekort.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kans van Van Rhijn heb je geluk bij nodig, die van Duarte kwaliteit/handelingssnelheid
quote:Op donderdag 19 september 2013 09:36 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik zag Messi ook 2x op de keeper schieten, kwam kwaliteit tekort. En die vrije trap, 2cm meer naar links, paal eruit. Kwaliteit tekort.
Het verschil zit 'm voornamelijk in het feit dat Messi die kansen ook zelf kan creëren. Hoeveel spelers kunnen dat tegenwoordig nog? Handjevol. En die spelen doorgaans niet bij Ajax. Suarez was de laatste.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En die ballen die Neymar en Messi in de eerste helft recht op Vermeer schieten? Is dat ook kwaliteit/handelingssnelheid?
We zijn zo snel geneigd om het bij ons onkunde te vinden en bij een ander niet, terwijl hetzelfde gebeurt. Alleen, Messi krijgt daarna nog vier kansen.
Als ze er zondag maar wel in gaanquote:Op donderdag 19 september 2013 09:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En die ballen die Neymar en Messi in de eerste helft recht op Vermeer schieten? Is dat ook kwaliteit/handelingssnelheid?
We zijn zo snel geneigd om het bij ons onkunde te vinden en bij een ander niet, terwijl hetzelfde gebeurt. Alleen, Messi krijgt daarna nog vier kansen.
Dan krijg je als het goed is ook meer kansen.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze er zondag maar wel in gaan
quote:Op donderdag 19 september 2013 09:36 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik zag Messi ook 2x op de keeper schieten, kwam kwaliteit tekort. En die vrije trap, 2cm meer naar links, paal eruit. Kwaliteit tekort.
Noem eens een voorbeeld?quote:Op donderdag 19 september 2013 09:43 schreef stoeltafel het volgende:
Wel fijn dat mensen hier tenminste realistisch en nuchter kijken naar gisteren. Ajax.netwerk.to is weer zo dramatisch om te lezen.
quote:Als Barcelona ook maar even aanzette liep het zo over Ajax heen. Geen 1 moment gehad dat ik dacht dat Barcelona het moeilijk zou krijgen met dit armetierig zooitje. Wat totaal niet mee hielp was Vermeer (al jaren een dramatische keeper), die constant ballen gooit naar spelers die onder druk staan. Gelukkig is de Boer blij met de 2 kansen (kansen waar Barcelona dacht; laat ze maar lopen) die wij hebben gecreëerd.
Verder is de verdediging gewoon onthutsend zwak. We hebben verdomme kereltjes daar lopen waar mijn zoontje die in de D1 speelt nog lachend voorbij loopt. Waarom hebben wij nooit een bod uit gebracht op die Douglas van Twente? Die zit verdomme nu op de bank in Rusland. Die vent weet wat verdedigen is en had die kleine gassies van dit "fantastische Barcelona" gewoon onder het veld geschopt.
En breek me de bek niet open over die Poulsen. Jezus christus wat is dat een ontzettend slechte voetballer. Ik kreeg in de tweede helft plaats vervangende schaamte. WAAROM NIET WISSELEN???
Maar nogmaals; De Boer is blij met de 2(!!!!!!!) gecreëerde kansen. De Boer moet opflikkeren met zijn gelul. Zijn tactiek en inkoopbeleid heeft ons vandaag de das om gedaan. Met een sloper achterin en een 'gewone' linksbuiten had je hier op zijn minst gelijk gespeeld.
Zondag tegen PSV in ieder geval Poulsen eruit en nooit meer opstellen. Alsnog gaan we daar uiteraard nooit winnen en wel hierom:
"we hebben een zware wedstrijd in de benen" "we hebben moeten reizen, misschien dat de jongens niet helemaal fit zijn teruggekomen" "ze hebben te weinig rust gehad"
Ik heb er totaal geen vertrouwen in zondag, maar alsnog zit ik tussen die lampen. Waarom eigenlijk? Ohja, AJAX zit godverdomme in mn bloed.
Zal ik zo doenquote:
Poulsen was gister dramatisch, maar heeft vorig jaar echt wel zijn waarde bewezen. Maar goed, wat hij gister liet zien kan écht niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:49 schreef DeNummer10 het volgende:
Bij VI komen ze er na 2 jaar achter dat Poulsen er geen klote van kan?
Toch speelt hij vaker slecht dan goed, ook vorig jaar. Tegen een PSV met beroeps-debielen als Van Bommel, Strootman en Toivonen had ik hem niet willen missen. Als ik hem vervolgens in de wedstrijd erna weer verstoppertje zie spelen dan baal ik als een stekker dat zo iemand bij Ajax zit.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Poulsen was gister dramatisch, maar heeft vorig jaar echt wel zijn waarde bewezen. Maar goed, wat hij gister liet zien kan écht niet.
Maar Schone op die positie is het ook nietquote:Op donderdag 19 september 2013 09:51 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Toch speelt hij vaker slecht dan goed, ook vorig jaar. Tegen een PSV met beroeps-debielen als Van Bommel, Strootman en Toivonen had ik hem niet willen missen. Als ik hem vervolgens in de wedstrijd erna weer verstoppertje zie spelen dan baal ik als een stekker dat zo iemand bij Ajax zit.
Weet niet of ik hierom moet huilen van medelijden of gigantisch moet lachen...quote:Op donderdag 19 september 2013 09:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben heel even gaan buurten daar. Weet weer waarom ik daar nooit kom.
[..].
Nee, zeer zeker niet. Ik zie Duarte op die positie eindigen.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar Schone op die positie is het ook niet
Ja man.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hebben jullie achterstevoren naar die wedstrijd zitten kijken? Ajax was totaal kansloos. Onbegrijpelijk hoe mensen positieve punten in de totale afgang van gisteren kunnen ontdekken. Zelfs de penalty was ronduit dramatisch. Ik zeg niet dat het raar is dat ze verloren hebben maar het is lachwekkend om te gaan praten alsof ze er een wedstrijd van gemaakt hebben.
Je zegt het wat ongenuanceerd, maar je hebt wel een punt. In de eerste helft had Ajax op eigen helft wel wat balbezit, maar eenmaal over de middenlijn ging het binnen 10 seconden fout. De tweede helft was het verschil gewoon schokkend.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hebben jullie achterstevoren naar die wedstrijd zitten kijken? Ajax was totaal kansloos. Onbegrijpelijk hoe mensen positieve punten in de totale afgang van gisteren kunnen ontdekken. Zelfs de penalty was ronduit dramatisch. Ik zeg niet dat het raar is dat ze verloren hebben maar het is lachwekkend om te gaan praten alsof ze er een wedstrijd van gemaakt hebben.
Jij hebt de wedstrijd tegen jouw club toch ook gezien? En misschien die tegen FC Groningen en PEC Zwolle ook wel. 100% pure winst gister die eerste helft.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Buiten goed om je heen kijken, zullen er genoeg lopen. Het is wel een schande en competitievervalsing. Ado, Roffa, en nu Psv ook geen supporters, schande.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal jullie missen zondag.
Oprecht.
Ja ik ga gewoon snel het stadion in en snel naar huis, verwacht wel gezeik nuquote:Op donderdag 19 september 2013 11:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Buiten goed om je heen kijken, zullen er genoeg lopen.
Mijn broertje gaat ook, dus er is er minimaal 1quote:Op donderdag 19 september 2013 11:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Buiten goed om je heen kijken, zullen er genoeg lopen. Het is wel een schande en competitievervalsing. Ado, Roffa, en nu Psv ook geen supporters, schande.
Het blijft triest in ieder geval, wat een dorpsgek is die burgemeesterquote:Op donderdag 19 september 2013 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mijn broertje gaat ook, dus er is er minimaal 1
Past wel bij de stadquote:Op donderdag 19 september 2013 11:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het blijft triest in ieder geval, wat een dorpsgek is die burgemeester
Gaat Amsterdam dan ook PSV-ers weigeren die niet via een afgedwongen combi komen? Oog om oog...quote:Op donderdag 19 september 2013 11:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Buiten goed om je heen kijken, zullen er genoeg lopen. Het is wel een schande en competitievervalsing. Ado, Roffa, en nu Psv ook geen supporters, schande.
Wat kunnen de PSV-supporters hier aan doen dan?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat Amsterdam dan ook PSV-ers weigeren die niet via een afgedwongen combi komen? Oog om oog...
het is inderdaad meer een afgebrand dorpquote:Op donderdag 19 september 2013 12:03 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Welke stad? Die verzameling gehuchten in de Kempen?
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat Amsterdam dan ook PSV-ers weigeren die niet via een afgedwongen combi komen? Oog om oog...
Niets. Net zoveel als de Ajax-supporters.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat kunnen de PSV-supporters hier aan doen dan?
Wat kunnen de Ajax-supporters hier aan doen dan?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
RIPquote:Op donderdag 19 september 2013 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Gerrie Mühren overleden.
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)ren-67-overleden.htm
Het is alleen zo triest dat Ajax supporters gewoon altijd maar de lul zijn. 3 fuckin uitwedstrijden geen publiek omdat een paar burgemeesters het lafheids-syndroom hebbenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dan heb je Jong Ajax ook nogquote:Op donderdag 19 september 2013 12:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het is alleen zo triest dat Ajax supporters gewoon altijd maar de lul zijn. 3 fuckin uitwedstrijden geen publiek omdat een paar burgemeesters het lafheids-syndroom hebben
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat was er trouwens mis met Bojan hij liet een klein beetje klasse zien
Nu doortrekken en niet weer staan prutsen zondag want voor alsnog was dit zijn eerste enigszinds goede wedstrijdquote:
Zeker, maar hij kan het dus toch welquote:Op donderdag 19 september 2013 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu doortrekken en niet weer staan prutsen zondag want voor alsnog was dit zijn eerste enigszinds goede wedstrijd
Motivatie want Barça en geen RKC of zo. Daarnaast stond hij centraal met ook nog eens ontzettend veel ruimte om te zwerven. Op rechts kan dat niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat was er trouwens mis met Bojan hij liet een klein beetje klasse zien
Of dat echt de reden is weet ik niet, maar in ieder geval mooi symbolisch dat er dan een heel leeg vak is.quote:
Dat wist iedereen toch wel.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker, maar hij kan het dus toch wel
vond het eigenlijk nog wel meevallenquote:Op donderdag 19 september 2013 09:30 schreef DeNummer10 het volgende:
Met een beetje geluk schop je er 3 in, al zette Barça pas in de 2e helft echt aan.
Mensen die belerend lopen janken dat het verschil tussen NL en de top van Europa wéér groter is geworden. Wat verwacht je dan in godsnaam als je tegen Barcelona speelt? Kom op zeg.
En Ajax mag zich niet aanpassen aan de tegenstander. Men zit in één van de minste fases onder De Boer, dus met het eigen spelletje ga je er waarschijnlijk ook af. Uiteindelijk probeerde Ajax gewoon te voetballen, voor zover ze dat kunnen tegen Barcelona en met dit materiaal. Het opvangen van de back's bij Barcelona was zo gek nog niet.
Iedereen ziet dat hij wel wat kan met een balquote:Op donderdag 19 september 2013 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was altijd het hoogtepunt bij Harrie Vermeegen, Muhren die even ging hooghoudenquote:
Waarom twijfelenden mensen daar eigenlijk aan? Die gast kan de top van de eredivisie sowieso wel aan.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste 3 jaar niet gezien.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:27 schreef Donnis het volgende:
[..]
Waarom twijfelenden mensen daar eigenlijk aan? Die gast kan de top van de eredivisie sowieso wel aan.
Afgelopen 6 wedstrijden toch vooral het lachertje van de eredivisie.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:27 schreef Donnis het volgende:
[..]
Waarom twijfelenden mensen daar eigenlijk aan? Die gast kan de top van de eredivisie sowieso wel aan.
Was de laatste jaren niets van te zien andersquote:Op donderdag 19 september 2013 13:27 schreef Donnis het volgende:
[..]
DH, Feyenoord, Utrecht?, PSV straks mogen jullie nergens meer uit-supporters mee naar toe nemen.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:33 schreef j0rdiiii het volgende:
"De Ajax-supporters kunnen er niks aan doen. Dat is hartstikke zuur, maar u zult het moeten accepteren", vertelde de rechter aan de Ajax-afvaardiging.
In de uitspraak zelf merkt de rechter bovendien nog op: "Gezien de ervaringen op 14 april 2013 leveren thans niet de supporters van Ajax maar de supporters van PSV (in het bijzonder) een risico op voor de openbare orde."
Dat was pas 24 uur van tevoren, en dat kwam door een brand in Utrecht.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:46 schreef Kopstoot het volgende:
Tja, ging dat 2 jaar andersom niet hetzelfde toen er ook werkzaamheden waren aan t spoor? Torn werd het uitvak wel aan de eigen supporters verkocht overigens... Jammer dat het zo moet.
Zo jammer dat ze er niet tegen kunnen dat AJAX al 3 keer op rij kampioen is gewordenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tja, dat wordt ook een triest verhaal. Die Jan-Willem van Dop (Utrecht) wilde ook al Ajax-supporters niet uitnodigen, omdat de Utrecht-supporters dan niet meer in toom gehouden konden worden
Waarbij het Utrecht publiek wel een stuk gefrustreerder is dan het PSV publiek. Utrechtquote:Op donderdag 19 september 2013 14:14 schreef Betuwenaar het volgende:
[..]
Zo jammer dat ze er niet tegen kunnen dat AJAX al 3 keer op rij kampioen is geworden
ADO.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:17 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Waarbij het Utrecht publiek wel een stuk gefrustreerder is dan het PSV publiek. Utrecht
Provinciale bekrompenheid.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:07 schreef DeNummer10 het volgende:
Het maakt wat los zeg, bij dat soort clubjes.
Klinkt als een verstandige man.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Provinciale bekrompenheid.
En zoals Bobby Haarms ooit zo treffend zei: "het blijven boeren".
Had zo leraar kunnen worden.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Klinkt als een verstandige man.
Interessant. Dankje.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:34 schreef Ferdii het volgende:
Paar stats van Ajax -barca:
Schoten van barca
[ afbeelding ]
Schoten Ajax:
[ afbeelding ]
Passes barca:
[ afbeelding ]
Passes Ajax:
[ afbeelding ]
Aantal passes per speler:
[ afbeelding ]
Poulsen loopt alleen maar achteruit:
[ afbeelding ]
Koppen kan siggie wel
[ afbeelding ]
Aantal veroverde ballen:
[ afbeelding ]
Tackles:
[ afbeelding ]
niet juist. Ajax vroeg aan psv of ze het uitvak mochten verkopen. Is niet gebeurd.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:46 schreef Kopstoot het volgende:
Tja, ging dat 2 jaar andersom niet hetzelfde toen er ook werkzaamheden waren aan t spoor? Torn werd het uitvak wel aan de eigen supporters verkocht overigens... Jammer dat het zo moet.
Toen heeft PSV er een groot doek neergelegd.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
niet juist. Ajax vroeg aan psv of ze het uitvak mochten verkopen. Is niet gebeurd.
twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 19-09-2013 om 15:07:41De Boer: 'Eigenlijk heeft Boilesen nu iets te veel gespeeld achter elkaar. Daar houd ik wel rekening mee.' #psvaja reageer retweet
joh 2 wedstrijden in een week, das natuurlijk wel erg veelquote:Op donderdag 19 september 2013 15:16 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 19-09-2013 om 15:07:41De Boer: 'Eigenlijk heeft Boilesen nu iets te veel gespeeld achter elkaar. Daar houd ik wel rekening mee.' #psvaja reageer retweet
ga huilenquote:Op donderdag 19 september 2013 15:24 schreef Ferdii het volgende:
[..]
joh 2 wedstrijden in een week, das natuurlijk wel erg veel
man van glas
kloptquote:Op donderdag 19 september 2013 15:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toen heeft PSV er een groot doek neergelegd.
23.08.13 - sc Heerenveen - Ajax - 90quote:Op donderdag 19 september 2013 15:24 schreef Ferdii het volgende:
[..]
joh 2 wedstrijden in een week, das natuurlijk wel erg veel
man van glas
is geweest ja, hij speelt al gewoon weer mee vanaf voor de zomervakantie. mag toch wel een keer afgelopen zijn met die blessure van hem?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
23.08.13 - sc Heerenveen - Ajax - 90
01.09.13 - FC Groningen - Ajax - 90
06.09.13 - Malta - Denmark - 90
10.09.13 - Armenia - Denmark - 90
14.09.13 - Ajax - PEC Zwolle - 90
18.09.13 - FC Barcelona - Ajax - 90
Aardig wat voor iemand die 18 maanden geblesseerd is geweest, of vind jij van niet?
Dat is allang afgelopen, betekent niet dat je iemand gelijk vol moet gaan belasten. Hij gaf zelf al aan dat 3 wedstrijden in de week niet verstandig is.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
is geweest ja, hij speelt al gewoon weer mee vanaf voor de zomervakantie. mag toch wel een keer afgelopen zijn met die blessure van hem?
Gemiste kans inderdaad. Maar met Bojan in vorm in een Messi-achtige rol, heb je dat ook niet echt nodig. Als dat tenminste de tactiek wordt vanaf nu. Dan heb je veel meer aan een rechsbuiten die naar binnen trekt. Klassieke buitenspelers zijn sowieso op hun retour.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:51 schreef Kopsterk het volgende:
Ik hoop tegen PSV de aanval Fischer-Bojan-Hoesen te zien. Wel jammer dat we ook dit seizoen weer geen échte rechtsbuiten hebben.
Voor die paar ton wat hij krijgt mag dat best.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
23.08.13 - sc Heerenveen - Ajax - 90
01.09.13 - FC Groningen - Ajax - 90
06.09.13 - Malta - Denmark - 90
10.09.13 - Armenia - Denmark - 90
14.09.13 - Ajax - PEC Zwolle - 90
18.09.13 - FC Barcelona - Ajax - 90
Aardig wat voor iemand die 18 maanden geblesseerd is geweest, of vind jij van niet?
Ik heb liever dat iemand die een paar ton krijgt het voorzichtig aan doet na zo'n blessure, dan iemand die geblesseerd een paar ton krijgt.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Voor die paar ton wat hij krijgt mag dat best.
hij is al dik 2 maanden volledig terug, en nog langer doet hij af en toe een wedstrijdje mee. Dan mag je toch wel verwachten dat hij 2 wedstrijden in de week kan spelen. Moet je niet een seizoen lang doen, maar dit moet geen probleem zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iemand die een paar ton krijgt het voorzichtig aan doet na zo'n blessure, dan iemand die geblesseerd een paar ton krijgt.
Je hebt ook wel gelijk, maar we weten allemaal dat Boilesen weer lang uitgeschakeld was toen hij te snel werd gebracht. Ik weet zeker dat de minuten die hij speelt, allemaal in overleg zijn met hemzelf, Frank etc. en de medische staf.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:57 schreef Ferdii het volgende:
[..]
hij is al dik 2 maanden volledig terug, en nog langer doet hij af en toe een wedstrijdje mee. Dan mag je toch wel verwachten dat hij 2 wedstrijden in de week kan spelen. Moet je niet een seizoen lang doen, maar dit moet geen probleem zijn.
Mocht dat het wel zijn voor hem is hij gewoon niet gemaakt om topvoetballer te zijn.
hopen dus dat dit "drukke" schema geen gevolgen heeft voor hem
twitter:voetbalzonenl twitterde op donderdag 19-09-2013 om 17:20:29Barcelona had gister tegen Ajax het laagste balbezitpercentage (56%) en het laagste aantal passes (666) dit seizoen. (via @BarcaStat) reageer retweet
Kunnen de Vrij en BMI wel wat van lerenquote:Op donderdag 19 september 2013 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
Die Denswil is overigens wel een leuke speler. Zag hem een paar bewegingen maken die een gezonde portie talent verrieden.
Maar mist toch echt de ervaring van iemand met een glansrijke carriere zoals een Mathijsen.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
Die Denswil is overigens wel een leuke speler. Zag hem een paar bewegingen maken die een gezonde portie talent verrieden.
quote:Op donderdag 19 september 2013 18:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kunnen de Vrij en BMI wel wat van leren.
Dat zeker ja, Mathijssen is momenteel ook wat niveautjes hoger, vooral voetballend.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:20 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Maar mist toch echt de ervaring van iemand met een glansrijke carriere zoals een Mathijsen.
Verdedigend ook hoor.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zeker ja, Mathijssen is momenteel ook wat niveautjes hoger, vooral voetballend.
Mucho complexje dat je alles met een Feyenoord gerelateerde post moet beantwoorden?quote:Op donderdag 19 september 2013 18:23 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Die mist toch een beetje het vernuft en scorend vermogen van een Lex Immers.
Ik ben jaloers op die ploeg.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mucho complexje dat je alles met een Feyenoord gerelateerde post moet beantwoorden?
Ik troll niet. Vind die Duarte best een leuke speler. Dat was toch die neger die rechtshalf of rechtsbuiten stond gister?quote:Op donderdag 19 september 2013 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Kapiteintje zijn troll mislukt.
linkshalf.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik troll niet. Vind die Duarte best een leuke speler. Dat was toch die neger die rechtshalf of rechtsbuiten stond gister?
Daar stond in principe geen neger maar een IJslander. En De Jong.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie was die negert op rechts dan?
Vreemd.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:36 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Daar stond in principe geen neger maar een IJslander. En De Jong.
Hij wil even wat zeggen, laat gaan joh.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:24 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd wel gekeken?
Komt omdat er constant gereageerd moet worden op kuttrolletjes.quote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Haha die PSV-supporters die Ajax uitlachen omdat ze uit verliezen van Barcelona
Poulsen tegen Toivonen vind ik niet slecht, Kolbeinn mag wel toekijkenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oké ik heb best wel zin in zondag nu. Als Frank met een goede opstelling komt.
Dus Poulsen en Kolbeinn eruit.
En Van Rhijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is wel een heel verliefde blik.quote:
Gaat Toivonen spelen?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Poulsen tegen Toivonen vind ik niet slecht, Kolbeinn mag wel toekijken
Ik hoop op:quote:Op donderdag 19 september 2013 21:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En Van Rhijn.
Hier hoop ik op:
Cillessen (Mag wel eens de kans krijgen)
Ligeon, Moisander, Denswil, Boilesen
De Jong, Blind, Duarte
Andersen/Hoesen, Bojan, Fischer
Al zou Poulsen in zo'n wedstrijd wel weer belangrijk kunnen zijn. Barcelona gaat voor hem (en dat is geen schande) gewoon veeeeel te snel blijkbaar. Hopelijk kan hij weer net zo belangrijk zijn in de toppers als vorig jaar.
Dat zie ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop op:
Cillessen
Ligeon-Moisander-Denswil-Boilesen
De Jong-Duarte-Serero
Andersen-Bojan-Fischer.
Ook met hun wint Ajax dat wel. Frank weet precies wat er nodig is.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar met die twee eruit erger ik me een stuk minder en is het voetbal misschien beter aan te zienquote:Op donderdag 19 september 2013 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ook met hun wint Ajax dat wel. Frank weet precies wat er nodig is.
Kansloos.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat vonden Gijp en Derksen van Ajax?
Mühren tijdens Ajax - Volendamquote:Op donderdag 19 september 2013 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Eriksen scoort zijn eerste doelpunt voor de Spurs.
Wat een baasje is het ookquote:Op donderdag 19 september 2013 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Geweldige speler inderdaad...quote:Op donderdag 19 september 2013 23:14 schreef Stiggie het volgende:
WOW! Eriksen is echt fantastisch dit seizoen geworden
Op het tottenham forum zijn ze echt gigantisch onder de indruk van Eriksen
http://www.tottenhamhotsp(...)9-sep-2013-a-16.html
quote:Arena overweegt uitbreiding met oog op EK 2020
Met het oog op de organisatie van het EK van 2020 wordt overwogen de capaciteit van de Amsterdam Arena uit te breiden naar 57 duizend plaatsen. Het stadion kan op dit moment 53 duizend toeschouwers herbergen.
Het EK van 2020 zal voor het eerst verspreid over dertien Europese landen plaatsvinden. Voor Nederland is Amsterdam de enige kandidaat-speelstad. Rotterdam als mogelijke locatie is afgevallen, omdat nieuwbouw of renovatie van De Kuip aldaar (voorlopig) van de baan is.
Vóór 25 april 2014 moet de KNVB de kandidatuur van De Arena met een bid definitief maken bij de UEFA. Met het oog op dat bid wordt overwogen de capaciteit van het stadion van 53 duizend tot 57 duizend te verhogen. Omdat op dit moment nog niet alle voorwaarden van de kandidaatstelling bekend zijn, houden de bond, de gemeente Amsterdam en De Arena nog een slag om de arm over de mogelijke uitbreiding van het stadion.
Phillipsquote:Op donderdag 19 september 2013 23:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hahaha de phillips subsidie vereniging
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:34 schreef BobW het volgende:
Ik gun Eriksen het beste, maar het doet pijn om hem zo te zien spelen voor die transfersom.
11,5 miljoen ... hij is 3 keer zoveel waard.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:34 schreef BobW het volgende:
Ik gun Eriksen het beste, maar het doet pijn om hem zo te zien spelen voor die transfersom.
Zelfs met Vermeer, Poulsen en Siggy winnen we daar.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:17 schreef Smoofie het volgende:
Dus geen Zanka, geen Rekik, geen Wijnaldum en wss geen Willems. Lekker man.
Een diepgaand gesprek met Tyron schijntquote:Op vrijdag 20 september 2013 07:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat heeft Eriksen gedaan deze zomer dat hij ineens alles raakschiet?
En nog verliezenquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:17 schreef Smoofie het volgende:
Dus geen Zanka, geen Rekik, geen Wijnaldum en wss geen Willems. Lekker man.
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/1383-183.php#post470061quote:Speelde een dijk van een eerste helft en dan raak je geblesseerd. Dus we spelen tegen Ajax met de komende selectie:
Depay: ongelofelijk uit vorm, twijfelt veel te lang aan de bal en maakt nooit keuzes.
Bakkali: net terug van blessure en moet vorm nog vinden.
Matavz: slappe zak zonder tor instinkt.
Jozefzoon: Jupiler League-niveau.
Park: geen flankspeler, absoluut niet. Heeft geen snelheid en geen diepte. Als middenvelder moet hij mee kunnen.
Maher: is blijven hangen in zijn kindertijd, continu verstoppertje aan het spelen. Zelfs de makkelijke aannames kosten hem moeite.
Toivonen: wil je niet zien spelen als PSV'er.
Hiljemark: voetballend niets toevoegend.
Schaars: enorm belangrijke spelverdeler.
Wijnaldum: geblesseerd.
Hendrix: groot talent, maar moet nog harder leren verdedigen.
Bruma: sterke verdediger, maar wel gevoelig voor foutjes als het team niet presteert.
Arias: tot nu toe niets positiefs bewezen.
Brenet: talent, maar op het moment nog geen PSV 1-niveau. Kan nog wel komen.
Koch: moet nog enorm veel groeien om ooit PSV-niveau te worden. Is wel groot, sterk en een leider in het veld.
Rekik: geblesseerd.
Willems: geblesseerd.
Zanka: geschorst.
Zoet: tot nu toe sterk seizoen (op vanavond na)
Tyton: bankzitter.
Dit is toch gewoon triest?
Zo zijn er ook vast en zeker zulke posts op het Ajax netwerk te vinden maar dat PSV wat vroeg gepiekt heeft dit seizoen klopt wel en Ajax kan alleen maar beter.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:42 schreef stoeltafel het volgende:
PSV heeft niet zoveel vertrouwen in een goede afloop, dit is hun analyse van de selectie
[..]
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/1383-183.php#post470061
quote:Op vrijdag 20 september 2013 07:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een diepgaand gesprek met Tyron schijnt
En dan Schaars een belangrijke spel verdeler noemen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:42 schreef stoeltafel het volgende:
PSV heeft niet zoveel vertrouwen in een goede afloop, dit is hun analyse van de selectie
[..]
Voor psv-begrippen is het dat toch ook gewoon?quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En dan Schaars een belangrijke spel verdeler noemen.
Die uitbreiding van 4000 plaatsen vind ik niet zo bijzonder, laten ze er maar voor zorgen dat het veld in de Arena perfect is.quote:
goede analyse van tytonquote:Op vrijdag 20 september 2013 08:42 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Wordt gewoon een spannende pot. Onmogelijk te voorspellen wie er wint.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd voor zondag.
Ik dacht dat een puntje thuis tegen Ajax wel reëel zou zijn maar in deze vorm.
de bal is rondquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:14 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Wordt gewoon een spannende pot. Onmogelijk te voorspellen wie er wint.
Ik heb er één bijgevoegd.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de bal is rond
11 tegen 11
immers mist kansen
maher speelt verstoppertje
Als er voor Celtic thuis nog maar kaarten zijn binnenkortquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:26 schreef Leonos het volgende:
En Celtic uit is zojuist uitverkocht.
Heb er zin in !
Vast wel, Milan ookquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er voor Celtic thuis nog maar kaarten zijn binnenkort
Het gaat de meest treurige PSV-Ajax in jaren worden ben ik bang. Gewoon een totaal niveauloze wedstrijd. 0-0 of 1-1 ofzo.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:14 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dit PSV laat veel ruimte, daar zou Ajax gebruik van moeten kunnen makenquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:14 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Gebrekkig niveau, beide matig verdedigen, dat zou juist een goals op moeten leveren.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het gaat de meest treurige PSV-Ajax in jaren worden ben ik bang. Gewoon een totaal niveauloze wedstrijd. 0-0 of 1-1 ofzo.
Moet je een kaartje kopenquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar zat ik net naar te kijken. Misschien wil ik daar ook wel heen.
Niveauloos betekent niet dat het niet spannend is natuurlijk. Verder ben ik het met je eens, al zal er wel weer een momentje komen waar iedereen weer twee weken over zeurt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het gaat de meest treurige PSV-Ajax in jaren worden ben ik bang. Gewoon een totaal niveauloze wedstrijd. 0-0 of 1-1 ofzo.
aan de scheids zal het niet liggen, die heeft het regelboek aan de binnenkant van zijn voorhoofd getatoeëerdquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:08 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Niveauloos betekent niet dat het niet spannend is natuurlijk. Verder ben ik het met je eens, al zal er wel weer een momentje komen waar iedereen weer twee weken over zeurt.
Een goede beslissing van een scheidsrechter heeft supporters op FOK! nog nooit beperkt in hun discussies.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
aan de scheids zal het niet liggen, die heeft het regelboek aan de binnenkant van zijn voorhoofd getatoeëerd
Hij zal ook wel wat goeie beslissingen nemen maar bij topwedstrijden horen topscheidsrechtersquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:20 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Een goede beslissing van een scheidsrechter heeft supporters op FOK! nog nooit beperkt in hun discussies.
Top-wedstrijd is ook erg relatief. We hebben in Nederland geen top-wedstrijden en ook geen top-scheidsrechters, dus dat matcht dan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal ook wel wat goeie beslissingen nemen maar bij topwedstrijden horen topscheidsrechters
Kuipers was een betere keus geweest, die is relatief de bestequote:Op vrijdag 20 september 2013 11:31 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Top-wedstrijd is ook erg relatief. We hebben in Nederland geen top-wedstrijden en ook geen top-scheidsrechters, dus dat matcht dan.
En zelfs die niet meer als je het probeert.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:05 schreef Smoofie het volgende:
Er zijn alleen maar beperkt zicht plaatsen? Wtf?
Maar de normale kaarten zijn niet eens in de verkoop gegaan, terwijl die er wel bij stonden voo 12:00.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:06 schreef Abed het volgende:
[..]
En zelfs die niet meer als je het probeert.
jawel onder passepartout staan ze, kom er alleen niet inquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar de normale kaarten zijn niet eens in de verkoop gegaan, terwijl die er wel bij stonden voo 12:00.
hihiquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:10 schreef Smoofie het volgende:
Heb er 2 van 57,50 vast nu, maar dat is wel kk duur voor 1 wedstrijd.
Lijkt wel alsof je in 1995 leeftquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:50 schreef Saekerhett het volgende:
YES, mijn eerste Champions League-wedstrijd
Thanks voor de gouden tipquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:08 schreef handboek het volgende:
[..]
jawel onder passepartout staan ze, kom er alleen niet in
quote:Op vrijdag 20 september 2013 07:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een diepgaand gesprek met Tyron schijnt
Qua positie is dit natuurlijk ook beter voor hem, is alleen maar mooi, gisteren niet gezien trouwensquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:13 schreef Tyron het volgende:
Ik ben er dan ook helemaal niet verbaast over dat Eriksen het zo goed doet.
Hoe beter de spelers om hem heen, hoe beter hij speelt.
Zeker die heb ik wel gezienquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:21 schreef DeNummer10 het volgende:
Viel gedreven in en maakte een prachtige goal.
Wtf, je eerste pas ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:50 schreef Saekerhett het volgende:
YES, mijn eerste Champions League-wedstrijd
Slecht excuus,ik woon ook niet op loopafstand.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tja, ik woon niet bepaald dichtbij Amsterdam
Eberhardquote:Burgemeester Eberhard van der Laan vindt het 'een blamage' dat de gemeentes Eindhoven, Cranendonck en Amsterdam en de NS er niet slagen Ajaxsupporters de uitwedstrijd tegen PSV te laten bezoeken.
'Ik heb steeds gezegd dat we niet de supporters moeten straffen voor een probleem dat begon met werkzaamheden aan het spoor. Zeker omdat Ajaxfans zich de laatste tijd juist erg goed gedragen. Kennelijk is de hindermacht in Nederland te goed georganiseerd', zei hij donderdag in de gemeenteraad.
Ajaxfans kunnen zondag niet naar de topper tegen PSV doordat er werkzaamheden aan het spoor zijn in de buurt van Eindhoven. Het alternatief ze met bussen te vervoeren, was voor burgemeester Rob van Gijzel van Eindhoven onbespreekbaar vanwege het gevaar op rellen.
Andere opties
Een busreis naar het in de buurt gelegen Maarheeze, gevolgd door een treinreis naar Eindhoven, was voor burgemeester Marga Vermue-Vermue van Cranendonck, waar Maarheeze onder valt, geen optie. Zij wilde de twaalfhonderd Ajaxfans niet in haar dorp hebben. Een treinreis via Nijmegen werd afgewezen omdat tussen Nijmegen en Eindhoven alleen maar dieseltreinen kunnen rijden. Daarvan kunnen de noodremmen niet worden uitgeschakeld 'en we weten dat Ajaxfans en een noodrem geen ideale combinatie zijn'.
Ajaxsupporters spanden een kort geding aan tegen het besluit van Eindhoven, maar ook dat leidde niet tot een oplossing.
oh ja dus, wel mooiquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:10 schreef Smoofie het volgende:
Heb er 2 van 57,50 vast nu, maar dat is wel kk duur voor 1 wedstrijd.
Hoop dat hij een keer start binnenkort, die flut invalbeurtjes schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:50 schreef Tarado het volgende:
Andersen wel bij de selectie, zou leuk zijn als die speelminuten krijgt
Met Bojan in de spits kan hij beginnen op rechts, zeker als Willems niet speeltquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoop dat hij een keer start binnenkort, die flut invalbeurtjes schiet ook niet op.
ah ok, is idd wel duur. zondequote:Op vrijdag 20 september 2013 15:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen 60 betal voor 1 wedstrijd, saind ook niet.
Lekker veel beweeglijkheid.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met Bojan in de spits kan hij beginnen op rechts, zeker als Willems niet speelt
PSV kan ten opzichte van wat ze nu laten zien ook alleen maar beter.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo zijn er ook vast en zeker zulke posts op het Ajax netwerk te vinden maar dat PSV wat vroeg gepiekt heeft dit seizoen klopt wel en Ajax kan alleen maar beter.
Dat is duidelijk, alleen gaat het nu wekelijks een stapje naar benedenquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV kan ten opzichte van wat ze nu laten zien ook alleen maar beter.
Tegen Twente was het resultaat niet slecht. Spel voel ook wel mee.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is duidelijk, alleen gaat het nu wekelijks een stapje naar beneden
Ik heb ook niet het idee dat het makkelijk oprollen wordt maar licht favoriet is Ajax wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tegen Twente was het resultaat niet slecht. Spel voel ook wel mee.
424 weet ik niet maar 428 was vanaf 75 euro voor 3quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Eigen plek toen op 424 was 98 euro of zo voor 3 wedstrijden ?
Denk je? Ik denk dat het merendeel juist denkt dat PSV dit wel gaat winnen..quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat het makkelijk oprollen wordt maar licht favoriet is Ajax wel.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zit zelf liever op lange zijde. Dan heb ik beter overzicht.
Dan denk ik er anders overquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk dat het merendeel juist denkt dat PSV dit wel gaat winnen..
Ik zie het dus liever van de zijkant, want anders is hetgene aan de andere kant van het veld zo ver weg en kan je het nauwelijks zien.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Als je geen overzicht hebt op de korte zijde is je voetbalverstand gewoon 0
Zelf zit ik veel liever achter het doel omdat ik het mooi vind dat er een team naar je toe speelt.
bijkomend voordeel is natuurlijk de prijs.
Het is toch wel lekker dat je even 3 titels in dat proces meepakt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de fans ook het geduld zullen hebben. Want de titelloze jaren worden steeds langer.
Ik heb er een hard hoofd in.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is toch wel lekker dat je even 3 titels in dat proces meepakt.![]()
Frank schrijft straks gewoon geschiedenis met 4 op een rij.
Dat ben ik wel met je eens hoor. Vind echter wel dat je in bijna alle moderne stadions op iedere plek prima zicht hebt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het dus liever van de zijkant, want anders is hetgene aan de andere kant van het veld zo ver weg en kan je het nauwelijks zien.
Nou niet op elke plekquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens hoor. Vind echter wel dat je in bijna alle moderne stadions op iedere plek prima zicht hebt.
Nee maar dat weet je als je beperkt zicht koopt. Ik heb bij old trafford of camp nou met gewoon normale plekken plekken gezien waar je precies tot de zij of achterlijn kan kijken. Niks van naast of achter het veld.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou niet op elke plek. Die slechtzicht plaatsen zijn gewoon echt bagger. Zie je de ene kant van het veld gewoon niet
Dan ben je pas echt fuckedquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee maar dat weet je als je beperkt zicht koopt. Ik heb bij old trafford of camp nou met gewoon normale plekken plekken gezien waar je precies tot de zij of achterlijn kan kijken. Niks van naast of achter het veld.
En sommige stadions kijk je tegen een paal aan bijvoorbeeld
beperkt zicht plaatsen zijn prima te doen hoor.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou niet op elke plek. Die slechtzicht plaatsen zijn gewoon echt bagger. Zie je de ene kant van het veld gewoon niet
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
beperkt zicht plaatsen zijn prima te doen hoor.
Bojan stond toch ook in de spits tegen barca?quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Fischer - Bojan - Andersen zou wel lekker zijn. De Jong en Serero erachter, Duarte op 6. Tikken we ze helemaal weg
Dit zeg je volgens mij omdat er geen betere plekken waren.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Als je geen overzicht hebt op de korte zijde is je voetbalverstand gewoon 0
Zelf zit ik veel liever achter het doel omdat ik het mooi vind dat er een team naar je toe speelt.
bijkomend voordeel is natuurlijk de prijs.
ik zit altijd op de korte zijde, er zijn meer wedstrijden dan de CLquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit zeg je volgens mij omdat er geen betere plekken waren.
dat zekerquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
beperkt zicht plaatsen zijn prima te doen hoor.
Er zijn wat mij betreft 3 kandidaten. Die maken voor mijn gevoel evenveel kans.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar zitten we niet echt mee, maar wie is volgens jou dan meer kandidaat?
Wie is de 3e? Ik neem aan dat de eerste 2 Ajax en PSV zijnquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er zijn wat mij betreft 3 kandidaten. Die maken voor mijn gevoel evenveel kans.
Twente. En zelfs Feyenoord als za Bakkal snel genoeg in kunnen zetten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie is de 3e? Ik neem aan dat de eerste 2 Ajax en PSV zijn
OK, ik denk toch dat Ajax van deze 4 het sterkste is al zijn de verschillen wel kleiner geworden door het vertrek van Eriksenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Twente. En zelfs Feyenoord als za Bakkal snel genoeg in kunnen zetten.
Ook met Eriksen heb ik ze dit seizoen nog niet goed gezien. In tegenstelling tot PSV. Die voetbalde wel een wedstrijd of 4 alleraardigst. Als ze dat niveau weer kunnen vinden...quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, ik denk toch dat Ajax van deze 4 het sterkste is al zijn de verschillen wel kleiner geworden door het vertrek van Eriksen
PSV oogde goed maar geven echt veel ruimte weg, Ajax is nog matig maar die worden echt wel beter en dan geeft de breedte van de selectie de doorslagquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook met Eriksen heb ik ze dit seizoen nog niet goed gezien. In tegenstelling tot PSV. Die voetbalde wel een wedstrijd of 4 alleraardigst. Als ze dat niveau weer kunnen vinden...
Wat wel tegen ons spreekt is dat Jan van Halst denkt dat PSV kampioen wordt. Die man heeft er natuurlijk helemaal geen verstand van.
Geniet ervan jongen. Lekker je club supporten in barcelonaquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik zit altijd op de korte zijde, er zijn meer wedstrijden dan de CL
Tevens was het lastiger om op de korte zijde te komen een stuk lastiger dan de lange zijde
Waar zit jij altijd dan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik zit altijd op de korte zijde, er zijn meer wedstrijden dan de CL
Tevens was het lastiger om op de korte zijde te komen een stuk lastiger dan de lange zijde
wij hebben derksen als handicapquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook met Eriksen heb ik ze dit seizoen nog niet goed gezien. In tegenstelling tot PSV. Die voetbalde wel een wedstrijd of 4 alleraardigst. Als ze dat niveau weer kunnen vinden...
Wat wel tegen ons spreekt is dat Jan van Halst denkt dat PSV kampioen wordt. Die man heeft er natuurlijk helemaal geen verstand van.
twitter:FCEindhoven twitterde op vrijdag 20-09-2013 om 21:52:51Wat een waus die scheids. Weer een duidelijke overtreding ... en weer geen strafschop. #Zakhooi #FCEAJA reageer retweet
twitter:FCEindhoven twitterde op vrijdag 20-09-2013 om 21:53:5690+5 Einde wedstrijd. #FCEindhoven verliest met 1-2 van Jong Ajax en met een nulletje van vijf van Van der Graaf. #FCEAJA reageer retweet
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:FCEindhoven twitterde op vrijdag 20-09-2013 om 21:52:51Wat een waus die scheids. Weer een duidelijke overtreding ... en weer geen strafschop. #Zakhooi #FCEAJA reageer retweet
twitter:FCEindhoven twitterde op vrijdag 20-09-2013 om 21:53:5690+5 Einde wedstrijd. #FCEindhoven verliest met 1-2 van Jong Ajax en met een nulletje van vijf van Van der Graaf. #FCEAJA reageer retweet
Heerlijk toch om gewoon te typen wat je denkt ipv dat volgens het boekje allemaalquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]![]()
de officiele twitter ook echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |