Een ideetje van mij: een groot scherm in dat café en dan gezamenlijk die drie programma's kijken plus wat quotes die bij die shows gerelateerd zijn. Zoals: "doorrrrrrrr" en "topshow".quote:Op donderdag 19 september 2013 00:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is wel balen, mis ik Spangas en DWDD en VI
Ik zou die hard gaan sjoelen, en glazen kapot gooien als ik verloor.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stel dat ik daar was zou ik niet gaan sjoelen maar de hele tijd klessebessen (of socially akward de kat uit de boom kijken, dat zou ook kunnen).
quote:Op donderdag 19 september 2013 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een ideetje van mij: een groot scherm in dat café en dan gezamenlijk die drie programma's kijken plus wat quotes die bij die shows gerelateerd zijn. Zoals: "doorrrrrrrr" en "topshow".
En dan met de hele kroeg alles gaan afkraken.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een ideetje van mij: een groot scherm in dat café en dan gezamenlijk die drie programma's kijken plus wat quotes die bij die shows gerelateerd zijn. Zoals: "doorrrrrrrr" en "topshow".
Ik ben er dan.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hadden op zolder ook een sjoelbak. Mijn broertje had één steen helemaal in het inkt gezet met een stempel. Als mensen op bezoek kwamen en de sjoelstenen zagen zeiden we maar dat die steen dubbel telde.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik zou die hard gaan sjoelen, en glazen kapot gooien als ik verloor.
We hebben daar met een man of 50 songfestival gekeken. Was leuk!quote:Op donderdag 19 september 2013 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Corrie doet een Sylvana pruik op.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ben er dan.
Dan drinken we allemaal zure drank om in de stemming te komen.
Er wordt wel eens limoncello genuttigd dus ook dat kan geregeld worden.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ben er dan.
Dan drinken we allemaal zure drank om in de stemming te komen.
En dan gaan we daarna ook rellen als er foto's van zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben daar met een man of 50 songfestival gekeken. Was leuk!
Ik stond op die foto's. Boeiuh.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:51 schreef OProg het volgende:
[..]
En dan gaan we daarna ook rellen als er foto's van zijn.
Dit werd door het slot heen gepost dus zal ik toch maar even reageren.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mensen die voor het eerst komen roepen allemaal: ja maar ik ga niet sjoelen hoor! Zie je ze even later fanatiek gooien.Ik ben al naar best veel (
) FOK!meets geweest en heb het nog nooit niet naar mijn zin gehad.
quote:Op donderdag 19 september 2013 00:50 schreef Latert het volgende:
[..]
En Corrie doet een Sylvana pruik op.
Ik heb het hier met het topic gevolgd, volgens mij waren dat wel meer dan 50 als ik zag hoe snel het posten gingquote:Op donderdag 19 september 2013 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben daar met een man of 50 songfestival gekeken. Was leuk!
Limoncello is eigenlijk gewoon vergif.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er wordt wel eens limoncello genuttigd dus ook dat kan geregeld worden.
Als ik op een foto zou staan breekt de pleuris uit.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:51 schreef OProg het volgende:
[..]
En dan gaan we daarna ook rellen als er foto's van zijn.
Dan moet je op de gladde bak sjoelen, dan gaat het bijna vanzelf.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit werd door het slot heen gepost dus zal ik toch maar even reageren.
Het lijkt me wel geinig hoor, maar ik studeer de hele week in Groningen, dan kan ik niet zo maar heen en weer vliegen naar R'dam.
En het lijkt me sterk dat ik fanatiek word, ik word alleen fanatiek bij spelletjes waarbij ik denk dat ik kans op de winst maak.
smaakt wel zo jaquote:Op donderdag 19 september 2013 00:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Limoncello is eigenlijk gewoon vergif.
quote:Op donderdag 19 september 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik op een foto zou staan breekt de pleuris uit.
Geen idee, ik zat niet veel op FOK die avond, ik had een leven.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het hier met het topic gevolgd, volgens mij waren dat wel meer dan 50 als ik zag hoe snel het posten ging
Maar in mijn hoofd lijk jij precies op Jan Boskamp. Ik zou helemaal van de kaart zijn als dat beeld niet blijkt te kloppen.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik op een foto zou staan breekt de pleuris uit.
Omdat het de beste opties binnen dit topic waren Speculaas.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:55 schreef Specularium het volgende:
Waarom post jij de eerste de beste google hit als plaatje, Oboy?
Omdat dat plaatje in mijn officiële partijposter staatquote:Op donderdag 19 september 2013 00:55 schreef Specularium het volgende:
Waarom post jij de eerste de beste google hit als plaatje, Oboy?
Klopt maar het hoort er wel een beetje bij. En dan daarna lachen om elkaars vertrokken gezichten.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Limoncello is eigenlijk gewoon vergif.
Dan moet ik eerst een paar maanden op vreet diëet voordat ik Bossie proporties aan neem.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:55 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar in mijn hoofd lijk jij precies op Jan Boskamp. Ik zou helemaal van de kaart zijn als dat beeld niet blijkt te kloppen.
Als je al wat gedronken hebt kan je soms denken dat het allemaal wel meevalt. Echter is het gevolg dan meestal niet best.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt maar het hoort er wel een beetje bij. En dan daarna lachen om elkaars vertrokken gezichten.
De tweede smaakt al beter though.
Dat heb ik wel eens gezien ja, bij mensen. Misschien mensen bij mij ook wel maar dat heb ik dan niet doorgehad.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je al wat gedronken hebt kan je soms denken dat het allemaal wel meevalt. Echter is het gevolg dan meestal niet best.
In de sjoelbak.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:02 schreef Karina het volgende:
En dan lekker kotsen in de trein zeker.
Dat ken ik niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:01 schreef OProg het volgende:
Gaat meestal mis als na de Limochello ineens iemand bedenkt dat B52 ook een goed idee is.
Meestal hoor je wel van anderen dat het echt niet meeviel.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gezien ja, bij mensen. Misschien mensen bij mij ook wel maar dat heb ik dan niet doorgehad.
Joh?quote:Op donderdag 19 september 2013 01:02 schreef Karina het volgende:
Nog nooit gedronken trouwens, maar zure drankjes vind ik meestal wel lekker.
Of je ziet jezelf terug in een gracht in Delft ofzo.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Meestal hoor je wel van anderen dat het echt niet meeviel.
quote:
quote:Een B-52 (ook wel geschreven als B52) is een gelaagde cocktail die bestaat uit een koffielikeur, Baileys en Grand Marnier.
Oh sorry. Nu volgt een complimentjequote:Op donderdag 19 september 2013 01:02 schreef tralalala het volgende:
Hey Johannes, ik doe het niet voor jan lul ja?!?
*Jensen promotie.
Zeker een NWS-item.
Kan toch niet?
Absinth.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:05 schreef sp3c het volgende:
welke is nu die ene die je aan moet steken?
goldstrike wil ik zeggen, met stukjes goud erin
B-52 is ook een bommenwerper.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat B-52 een soort tomatensap was, hoe heet dat dan? Naam lijkt er wel op.
Ja dat is goldstrike maar die hoeft niet in de fik.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:06 schreef Karina het volgende:
[..]
In Absinth zitten geen stukjes goud. In een of andere likeur zit dat.
Bloody mary? Tenminste, dat is gewoon tomatensap met wat spul er doorquote:Op donderdag 19 september 2013 01:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat B-52 een soort tomatensap was, hoe heet dat dan? Naam lijkt er wel op.
Goldstrikequote:Op donderdag 19 september 2013 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dat is goldstrike maar die hoeft niet in de fik.
Ook gewoon teringzooi maar maakt soms niet uit.quote:
Wel lekker. Ook in de koffie trouwens.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:06 schreef Specularium het volgende:
Absinth is keihard, hele avonden ben ik kwijt.
Duh...quote:
Dat is een goede eigenschap.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat ik zou lusten. Maar eigenlijk lust ik bijna alles met alcohol wel
quote:Op donderdag 19 september 2013 01:06 schreef Karina het volgende:
[..]
In Absinth zitten geen stukjes goud. In een of andere likeur zit dat.
Nee die bedoel ik niet. Andere. Absinth steek je toch ook niet in de fik trouwens.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dat is goldstrike maar die hoeft niet in de fik.
Volgens mij was het B5 of zo. Niet met alcohol.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bloody mary? Tenminste, dat is gewoon tomatensap met wat spul er door
Dat is gif op niveau Stroh rum.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:06 schreef Specularium het volgende:
Absinth is keihard, hele avonden ben ik kwijt.
De eerste keer dat ik het had (in Praag) werd suiker in de fik gestoken geloof ik en dan in de absinth. Alhoewel die avond wat vaag is om de een of andere reden.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die bedoel ik niet. Andere. Absinth steek je toch ook niet in de fik trouwens.
Oh dat wist ik helemaal niet, ik heb het nog nooit aangestoken.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:08 schreef sp3c het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Goldstrike
deze dus
de barman ging dan altijd met zijn aansteker er langs en drinken maar
ja dat is hem volgens de wikiquote:Op donderdag 19 september 2013 01:09 schreef Karina het volgende:
Ik bedoelde deze:
[ afbeelding ]
Weleens bij de slijter zien staan.
Oh dat ken ik niet, om het zo te drinken.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik het had (in Praag) werd suiker in de fik gestoken geloof ik en dan in de absinth. Alhoewel die avond wat vaag is om de een of andere reden.
het is ook helemaal niet logisch om je drank aan te stekenquote:Op donderdag 19 september 2013 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh dat wist ik helemaal niet, ik heb het nog nooit aangestoken.
krijg jij uberhaupt wat binnen (hehe) of wat???quote:Op donderdag 19 september 2013 01:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is hetzelfde? Weer wat geleerd. Maar ik drink nooit likeur, mij te zoet.
Al mijn vrienden zijn helemaal into de whisky maar ik niet echt. Beetje een flopshow.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:11 schreef OProg het volgende:
Ouwe Jenever is overigens ook wel bijzonder. Smaakt als Nederlandse Wiskey.
Ik zeg net dat ik wel Absinth lust, dat smaakt een beetje naar anijs. Of cognac, whiskey, wodka, maar geen zoete drankjes.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
krijg jij uberhaupt wat binnen (hehe) of wat???
lust helemaal niets
iedere dag een pak wijn en een gehaktbolletje met aardappeltjes en klaar is Corrie
ow, ik zal het wel weer niet gelezen hebben danquote:Op donderdag 19 september 2013 01:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik wel Absinth lust, dat smaakt een beetje naar anijs. Of cognac, whiskey, wodka, maar geen zoete drankjes.
Absint is vrij zoet, je hoort er eigenlijk ook water en suiker bij te doen.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik wel Absinth lust, dat smaakt een beetje naar anijs. Of cognac, whiskey, wodka, maar geen zoete drankjes.
Ik ook niet. Maar hier een glaasje van erbij was absoluut niet slecht.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al mijn vrienden zijn helemaal into de whisky maar ik niet echt. Beetje een flopshow.
Vind ik wel meevallen eigenlijk, anders zoet dan likeur.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Absint is vrij zoet, je hoort er eigenlijk ook water en suiker bij te doen.
oeh, ik zocht nog naar iets wat ik met 7-up kan drinkenquote:Op donderdag 19 september 2013 01:14 schreef Specularium het volgende:
Absinth met 7-up is wel een Topshow.
Ik acteer altijd zo lang mogelijk dat het mij niets doet.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Absint is vrij zoet, je hoort er eigenlijk ook water en suiker bij te doen.
Ja nou weten we wel dat je heel oud bent.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:17 schreef Karina het volgende:
Liever iets met tonic. Gin-tonic bijvoorbeeld.
Advocaatje ook prima?quote:Op donderdag 19 september 2013 01:17 schreef Karina het volgende:
en dan bridgen met de meiden zekerquote:Op donderdag 19 september 2013 01:17 schreef Karina het volgende:
Geef hem een note.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
OProg? Toen je hier de tip neerzette voor camping PowNed had je er trouwens best even bij kunnen zeggen dat het deze week niet was. Ik had me er de hele week op verheugd, hoorde ik vanochtend dat er voetbal was.
Sorry, ik wist dat ook niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
OProg? Toen je hier de tip neerzette voor camping PowNed had je er trouwens best even bij kunnen zeggen dat het deze week niet was. Ik had me er de hele week op verheugd, hoorde ik vanochtend dat er voetbal was.
Slaap lekker.quote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 01:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja nou weten we wel dat je heel oud bent.
quote:
die deur stond misschien wat te ver openquote:Op donderdag 19 september 2013 01:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dan bridgen met de meiden zeker
truste Corriequote:
Die ken ik nog wel, razende kutbesturing.quote:
1 van de eerste games uit de stal van Blizzard trouwensquote:
razende awesome broer!quote:Op donderdag 19 september 2013 01:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die ken ik nog wel, razende kutbesturing.
Dat soort dingen blijven gewoon vet.quote:
Ja, met megahit had je alle cheats, kon je ze mooi in het ootje nemen.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:31 schreef OProg het volgende:
Toen hadden we nog niet door dat die Iraniërs een wat beperkt volk waren.
Net als IDDQD.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, met megahit had je alle cheats, kon je ze mooi in het ootje nemen.
Nee. Soms.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Liesje heeft geen penis volgens mij.
En voor de andere momenten ligt hij klaar op het nachtkastje.quote:
Soort van.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:35 schreef OProg het volgende:
[..]
En voor de andere momenten ligt hij klaar op het nachtkastje.
Dat was genoeg om te hebben als je gewoon stom alles kapot wilde knallen.quote:
32.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:42 schreef sp3c het volgende:
hoe oud ben je ook weer?
klinkt als ongeveer my age
Ik deed veel Unreal Tournament en ook nog een tijd Red Alert en Command & Conquer enzo.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:45 schreef sp3c het volgende:
ja dat dacht ik, hier ook veel UT (al waren wij meer van Quake
hali nali fruit en sniper rifles zijn voor teh gay namelijk
Vorige week die link om het weer eens te zien.quote:
Ja!quote:
ik zei tegen mezelf, ik speel door tot ik niet meer 100% heb met allesquote:Op donderdag 19 september 2013 01:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Vorige week die link om het weer eens te zien.![]()
Blake Stonequote:Op donderdag 19 september 2013 01:48 schreef OProg het volgende:
En overigens ook nog heel veel van die Apogee games gedaan. En Commander Keen.
"Stehen bleiben", 'Night mein Leben'.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!
Met Hitler all over the place..
Ik vond het vooral tof om naar geheime ruimtes te zoeken. Ik herinner me het geluid nog als ik met spatiebalk ingedrukt langs de muren liep.
Die game had wel humor.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:50 schreef Specularium het volgende:
Ik had ook nog een tijdje Duke Nukem 3d, maar dat ging helemaal nergens over.
Hmm, dat zou ook weleens kunnen.quote:
Dat was Unreal Tournament.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:58 schreef sp3c het volgende:
Duke was ook een topshow natuurlijk maar Rednecks was de beste game aller tijden .. ooit ... ever
En dan de JSF pack downloaden.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:59 schreef Specularium het volgende:
Ik wil ooit nog weleens zo'n halve 737 cockpit met lcd schermen overal en dan Flight Simulator spelen.
Gelukkig heb ik nog 7 jaar.quote:Op donderdag 19 september 2013 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
Dertigers.
Voor mijn gevoel zitten we er een beetje tussenin. Niet enorm oud nog gelukkig maar ook niet jong meer. Maar met hele toffe herinneringen.
Ik ga zo maar slapen want dit topic maakt mij depressief.quote:Op donderdag 19 september 2013 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geniet er van. Een paar keer knipperen met je ogen en je bent er ook opeens.
en dan Prince of Persia spelenquote:
Nee. Maar veel dingen heb ik wel gespeeld, maar toen zat ik op de basisschool.quote:Op donderdag 19 september 2013 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu kan je niet meepraten over al die 80s games.
Larry.quote:
Precies de hele opkomst van de hele digitale wereld meegemaakt.quote:Op donderdag 19 september 2013 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
Dertigers.
Voor mijn gevoel zitten we er een beetje tussenin. Niet enorm oud nog gelukkig maar ook niet jong meer. Maar met hele toffe herinneringen.
Ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 02:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Precies de hele opkomst van de hele digitale wereld meegemaakt.
Dat heb ik precies hetzelfde met mijn bouwjaar 1988quote:Op donderdag 19 september 2013 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
Dertigers.
yupquote:
fucking awesome trouwensquote:Op donderdag 19 september 2013 11:15 schreef sp3c het volgende:
hobo with a shotgun
ff kijken of ik het kan vinden ergens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 september 2013 17:45 schreef Specularium het volgende:
Beetje rustig hier, wat is deze?Lelijke armband.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Raci-!!...... Oh wacht.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb zelf nikkelallergie dus ik kan zulke brol niet dragen, misschien spreek ik dus uit jaloezie hier.
quote:Op donderdag 19 september 2013 17:45 schreef Specularium het volgende:
Beetje rustig hier, wat is deze?Topshow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Corrie slaapt nog denk ik.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:50 schreef Specularium het volgende:
Corrie al wakker?
NWS / Mr. Nintendo op 85-jarige leeftijd overleden
Na die nederlaag van PSV heb ik er geen zin meer in.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:11 schreef Specularium het volgende:
Ik zit gewoon lekker AZ te kijken.
Omdat het kan.
Ik ook, gisteren ook al.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:13 schreef sp3c het volgende:
ik ga vroeg slapen vandaag, gewoon omdat het kan
denk ik
Wehehe psv verloren?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Na die nederlaag van PSV heb ik er geen zin meer in.
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Van een topclub he, dat wel Ludogorets! Wie kent ze niet.
Ik ga het weer eens laten denk ik.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:32 schreef OProg het volgende:
Zo nog maar eens PenW kijken denk ik.
Kaptein Vuigbaard.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:36 schreef Specularium het volgende:
De baard van Ronald wordt steeds smeriger.
Hij is zo leuk met kinderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bitterkoekie.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:48 schreef OProg het volgende:
Waarom zitten die van Lois Lane er eigenlijk?
Huh?quote:
Goed account is dat. Zou terugvolgen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Huh?
Ik wordt tegenwoordig trouwens gevolgd op Twitter door ene Pino112. Dat vind ik niet zo prettig.
Je mist Mani89 nog, @classicomano.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed account is dat. Zou terugvolgen.
Goeie. Jij mist mij nog. @Pino112NL.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je mist Mani89 nog, @classicomano.
Niet echt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goeie. Jij mist mij nog. @Pino112NL.
Nee je doet alsof.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben onaardig Corrie, dat weet je onderhand toch wel.
Niet waar.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:43 schreef Specularium het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 8 posts.
Niet dat mij iets gevraagd werdquote:Hier kun je een abonnement aanschaffen of verlengen. Wil je iemand anders een abonnement of verlenging kado doen, klik dan op het forum op diens onlinestatus (het poppetje direct voor de username bij een bericht).
Een abonnement per SMS betalen is een éénmalige actie. Wil je verlengen moet je dus zelf opnieuw een SMS verzenden. Je zit nergens aan vast.
De kosten bedragen 3 euro. Kies hieronder een abonnement. Indien de persoon waarvoor je een abonnement bestelt al een abonnement heeft dan zal diens abonnement automatisch verlengd worden met het juiste aantal dagen. De keuze hieronder heeft dan geen enkele betekenis of invloed.
FOK!basic (28 dagen)
FOK!plus (19 dagen)
FOK!full (14 dagen)
FOK!pimp (12 dagen)
Gewoon per jaar doen, krijg je de 13e maand gratiesch.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:01 schreef Specularium het volgende:
Waarom kan ik alleen een abo per half jaar aflsuiten?
Hoe kan dit marcodej?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |