Had je sneller moeten wezen.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:05 schreef alors het volgende:
Ik had een Johannes TT, maar eigenlijk kon het me niet zoveel schelen.
Zijn zoon krijg je pas bij level 10 bij Mortal Kombat. KrabbéGod.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Jeroen Krabbé de Grote.
Nog snellerquote:Op donderdag 19 september 2013 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Had je sneller moeten wezen.
De cold foed is toe hot en de hot foed is toe kolt. Sjeem on joe.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:06 schreef tralalala het volgende:
Maar die man schreef recensies over restaurants ofzo?
Met Rob Geus hebben we al een waardige opvolger in huis.
Toch wel de Johannes van FOK! ipv die kok? #YOLOquote:Op donderdag 19 september 2013 00:05 schreef alors het volgende:
Ik had een Johannes TT, maar eigenlijk kon het me niet zoveel schelen.
Dan krijg je zo'n melding 'Je kunt niet 2x binnen korte tijd posten'quote:
#swag #420blazeit #freejohannes #teamjohannes #nofilterquote:Op donderdag 19 september 2013 00:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toch wel de Johannes van FOK! ipv die kok? #YOLO
Daar moet je rekening mee houden qua tijd.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:07 schreef alors het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n melding 'Je kunt niet 2x binnen korte tijd posten'
Soberzo.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan moet je Danny steunen en een abbo nemen, dan heb je die beperking niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:07 schreef alors het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n melding 'Je kunt niet 2x binnen korte tijd posten'
Ja maar daarmee ben je als lapo dus in het nadeel.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar moet je rekening mee houden qua tijd.
Dat lijkt me wel.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zoveel kan het me nou ook weer niet schelen.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan moet je Danny steunen en een abbo nemen, dan heb je die beperking niet.
Ze moeten René Froger eens uitnodigen, die is zo gewoon gebleven.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:08 schreef tralalala het volgende:
Helemaal niet rullevant maar alsnog
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:09 schreef alors het volgende:
[..]
Zoveel kan het me nou ook weer niet schelen.
Dentz, je weet nergens van en je lult maar een end weg!quote:Op donderdag 19 september 2013 00:15 schreef DrDentz het volgende:
Johan heeft vandaag louter onzin uitgeslagen, maar dat komt omdat hij idolaat is van Johan Cruijff terwijl die al 20 jaar niet meer rullevant is in de voetballerij.
We zitten allemaal met smart te wachten op de B-jeugd. *tromgeroffel*quote:Op donderdag 19 september 2013 00:21 schreef DrDentz het volgende:
Nu verliezen ze met 4-0 van Barcelona en kan Cruijff er niets aan doen want hij zit er pas 1 jaar maar die 3 kampioenschappen zijn wel de vruchten van de revolutie van messias Cruijff, lik toch m'n reet.
Louis heeft natuurlijk de basis gelegd van dit Barcelona. Daar kun je nooit tegen op.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:21 schreef DrDentz het volgende:
Nu verliezen ze met 4-0 van Barcelona en kan Cruijff er niets aan doen want hij zit er pas 1 jaar maar die 3 kampioenschappen zijn wel de vruchten van de revolutie van messias Cruijff, lik toch m'n reet.
Ik heb de hele collectie mp3's van jensenindemiddag.nl nog online staan.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze moeten René Froger eens uitnodigen, die is zo gewoon gebleven.
Dat is geen kattenpis! Zou leuk zijn pik.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb de hele collectie mp3's van jensenindemiddag.nl nog online staan.
Zal ze eens uploaden.
quote:Op donderdag 19 september 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is geen kattenpis! Zou leuk zijn pik.
Alleen Inglourious Basterds had een mooi alternatief, Hitler in 2013...quote:Op donderdag 19 september 2013 01:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die vrouw over dat boek, de tering.
Ook dat.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alleen Inglourious Basterds had een mooi alternatief, Hitler in 2013...
En het gaat maar door en doorquote:Op donderdag 19 september 2013 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Froger Nieuw Guinea vind ik al beter
Ik heb reclame voor je gemaakt, aan mij heeft het niet gelegen.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
En het gaat maar door en door![]()
Ik kan er eindeloos naar blijven luisteren.
Een rij van 5 is voldoende.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Win je de Ambro bingo eigenlijk bij een volle kaart of een rij van 5?
Klopt, maar toch mooi dat Derksen even zijn oren werden gewassen met zijn gedane uitspraken en tirades op tv over Louis van Gaal. Demonisering noem ik dat, en dit hebben wij eerder gezien en wat tot de dood van een politicus heeft geleid.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:15 schreef DrDentz het volgende:
Johan heeft vandaag louter onzin uitgeslagen, maar dat komt omdat hij idolaat is van Johan Cruijff terwijl die al 20 jaar niet meer rullevant is in de voetballerij.
quote:Op donderdag 19 september 2013 10:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klopt, maar toch mooi dat Derksen even zijn oren werden gewassen met zijn gedane uitspraken en tirades op tv over Louis van Gaal. Demonisering noem ik dat, en dit hebben wij eerder gezien en wat tot de dood van een politicus heeft geleid.
Gelukkig ben jij Derksen totaal nooit aan het demoniseren.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klopt, maar toch mooi dat Derksen even zijn oren werden gewassen met zijn gedane uitspraken en tirades op tv over Louis van Gaal. Demonisering noem ik dat, en dit hebben wij eerder gezien en wat tot de dood van een politicus heeft geleid.
Dat verhaal kennen we toch inmiddels wel?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:04 schreef Specularium het volgende:
Özcan Akyol
Over zijn voormalige criminele leven
gohquote:Op donderdag 19 september 2013 21:04 schreef Specularium het volgende:
Özcan Akyol
Over zijn voormalige criminele leven
Hij heeft gelijk mensen.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:37 schreef tralalala het volgende:
Waarschuwing: Niet op plaatjes googelen van Dina Siegel.
Ik kan dit bevestigenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:37 schreef tralalala het volgende:
Niet doen inderdaad.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:37 schreef tralalala het volgende:
Luisteren is lastig?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
wooojooooow samson wil ook geen JSF... NIEUWS NIEUWS
Om na een paar dagen met droge ogen te beweren dat ze hem altijd al hadden willen kopenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
straks in het NOS JOURNAAL: SAMSON HEEFT GEEN STANDPUNT OVER JSF!!
mark my words!!
De Telegraaf zal hier wel een fraai artikel van kunnen maken.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
straks in het NOS JOURNAAL: SAMSON HEEFT GEEN STANDPUNT OVER JSF!!
mark my words!!
Gewoon scheermes erover in plaats van dit.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:14 schreef Specularium het volgende:
Kan hij zijn smerige stekeltjes niet gewoon scheren?
Hij moet zijn achterban het idee geven dat het een moeilijk item voor ze is.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:14 schreef MilaNL het volgende:
Die JSF komt er toch wel. Hij kan er beter vol voor gaan.
Twijfelen heeft een partij nog nooit meer stemmers opgeleverd.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij moet zijn achterban het idee geven dat het een moeilijk item voor ze is.
Hij zegt grotendeels het tegenovergestelde iddquote:Op donderdag 19 september 2013 23:17 schreef marcodej het volgende:
Timmermans wist toch gister precies waar ze aan toe zijn?
Klopt. Maar ze zullen geschrokken zijn van wat reacties en nu krijgen we dan dit weer.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:17 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Twijfelen heeft een partij nog nooit meer stemmers opgeleverd.
Ja maar vanaf nu geen cent erbij hoor.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:20 schreef alors het volgende:
Denken dat dat ding niet duurder wordtDe prijs is al drie keer over de kop gegaan afgelopen tien jaar.
Ja want dan gaat het echt heus niet door hoorquote:Op donderdag 19 september 2013 23:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maar vanaf nu geen cent erbij hoor.
En de Grieken krijgen zeker ook geen geld meer?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maar vanaf nu geen cent erbij hoor.
Dat geld krijgen we tot de laatste cent terug. Dus daar kunnen we dan de JSF mee afbetalen.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
[..]
En de Grieken krijgen zeker ook geen geld meer?
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:24 schreef OProg het volgende:
Die dame gaat vanavond met Pauw participeren.
Den Hommel, bestaat nog steeds.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:28 schreef OProg het volgende:
Zwembad de Hommel.
Toch een glimlach.
Zijn ogen zijn niet rood genoeg.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:32 schreef MilaNL het volgende:
Als deze man z'n haar afscheert kan hij voor Frits Wester door.
twitter:harryvandesp twitterde op donderdag 19-09-2013 om 23:30:28#PenW zonder collega Servaes zou Samsom bommen op Syrië willen gooien. Levensgevaarlijk die man. reageer retweet
Goede twitternaam.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:34 schreef borisz het volgende:
twitter:harryvandesp twitterde op donderdag 19-09-2013 om 23:30:28#PenW zonder collega Servaes zou Samsom bommen op Syrië willen gooien. Levensgevaarlijk die man. reageer retweet
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:37 schreef borisz het volgende:
Diederik zit straks met de gebakken participeren.
Lekker voor je.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
Ik ben een paar maanden geleden uiterst gewiekst gerold door een Oost-Europees duo. De klootzakken.
Geen Roma, maar Joegoslaven.
Stem CDA. Zij zullen Joegoslaven keihard aanpakken.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
Ik ben een paar maanden geleden uiterst gewiekst gerold door een Oost-Europees duo. De klootzakken.
Geen Roma, maar Joegoslaven.
Toch vind ik het wel interessant.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe hij erover praat. Schaamteloos.
Eensquote:Op donderdag 19 september 2013 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel interessant.
Meisjes in korte rokjes mogen ook verkracht worden.quote:
'quote:Op donderdag 19 september 2013 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel interessant.
Mannen met bierpens mag je ook beroven.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Meisjes in korte rokjes mogen ook verkracht worden.
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Meisjes in korte rokjes mogen ook verkracht worden.
Oorzaak: Humberto Tan.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:56 schreef Zipportal het volgende:
Geen wonder dat PenW de 1 miljoen niet meer aantikken. Kut gasten de hele tijd.
Maandag nog.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:56 schreef Zipportal het volgende:
Geen wonder dat PenW de 1 miljoen kijkcijfers niet meer aantikken. Kut gasten de hele tijd.
Is er 1 film waarbij ze de kleding aanhoudt?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:39 schreef alors het volgende:
Hier is een prima telefilm over, Uitgesloten. Met Egbert Jan Weeberen een nakende Nadja Hüpscher.
Toe maar, hoog bezoek vanavond.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:50 schreef Specularium het volgende:
Prinses Irene
Over 'De Nieuwe Wildernis'
Ik zat ook zoiets te denkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:07 schreef Tem het volgende:
Blue movie was ook een Nederlandse natuurfilm.
Ik moest googlen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:07 schreef Tem het volgende:
Blue movie was ook een Nederlandse natuurfilm.
Wintervacht met Corrie Tefsen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest googlen.
Was zeker lekker veel wildgroei te zien?
Ik wil ze ook wel bij jou in de tuin/balkon brengen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ah, die mooie ganzen die we allemaal gaan vergassen, en herten die we om gaan leggen. Ja mooi!
Er kwam wat tussendoor toen sloeg het nergens meer op.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag wat hier stond, ik had het laten staan.
Daarom.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Er kwam wat tussendoor toen sloeg het nergens meer op.
Jeetje, nu word ik benieuwd.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry! Wat zei je precies over Mien dobbelsteen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zit met zijn vrienden ergens in een bos.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:14 schreef alors het volgende:
marcodej is aan het fappen op Christ Klep nu.
Die sjort CDA'ers af bij een BBQ.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:14 schreef alors het volgende:
marcodej is aan het fappen op Christ Klep nu.
Ah okay. Ik wist wel dat hij van salamiworst met melk hield.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die sjort CDA'ers af bij een BBQ.
Dan moet Griekenland weer op het punt van faillissement staan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Wanneer komt Ingeborg weer eens gezellig voorbij?
Ga koken ofzo.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
Hoe vaak hebben ze het nu al hierover gehad van de week?
Zit niet in GTA5...dat valt dus wel mee.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
F-16 blijft het ultieme bazentoestel.
Ze gebruikte haar tanden op de Megalomaan. Nu mag ze niet meer langskomen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Wanneer komt Ingeborg weer eens gezellig voorbij?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
Haha leuke grap, kun je er JSF's mee printen
Eens.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
WEET JE WAAR IK HEEL ERG VAN HOU?
VAN PAARDEN!!@
Fijn voor je, ik niet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
WEET JE WAAR IK HEEL ERG VAN HOU?
VAN PAARDEN!!@
quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
In het SC-topic zou nu allang een paardenlul zijn gepost.
Ik heb al heel veel paardenpiemels gezien. Dit klinkt heel vies.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
In het SC-topic zou nu allang een paardenlul zijn gepost.
Marcodej ook.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel paardenpiemels gezien. Dit klinkt heel vies.
Uh nee die niet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:39 schreef Specularium het volgende:
Corrie slaat al die paardenlullen wel eerst even op natuurlijk voor de edit.
Jah, in dit topic hoef je niet echt vingervlug te zijn. Alors & Marcodej misdragen zich niet zo snel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]Die ik dan snel weg zou halen. Goed dat Doler dit niet kijkt dus.
Bah, dit soort details wil ik niet wetenquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel paardenpiemels gezien. Dit klinkt heel vies.
Ik heb ook al heel veel stierenballen gezien.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bah, dit soort details wil ik niet weten
Heb je ook kippentieten?quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb ook al heel veel stierenballen gezien.
En gegeten?quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Heb zo het idee dat jij geen stadsmeisje bent.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Alors is een boerinnetjequote:Op vrijdag 20 september 2013 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb zo het idee dat jij geen stadsmeisje bent.
Corrie weet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Alors is een boerinnetje
Oftewel, provinciaaltje.
Jij vindt iedereen buiten 020 een boer(rin).quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Alors is een boerinnetje
Oftewel, provinciaaltje.
Slijmdoos.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel mijn favoriete boerinnetje hoor
Corrie durft 020 helemaal niet uit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen buiten 020 een boer(rin).
En waar ga ik maandag naartoe? He? 010 nog wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie durft 020 helemaal niet uit.
Lekker sjoeling on the edge.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
En waar ga ik maandag naartoe? He? 010 nog wel.
meer over the edge zoals ik gooi of schuif of hoe het ook heet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker sjoeling on the edge.
Weer zo'n gare FOK! meet?quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
En waar ga ik maandag naartoe? He? 010 nog wel.
Jawel hoor. IJburgschool gaat naar Diemerpark, Cartesius naar westerpark, ga zo maar door.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
Wij gingen vroeger met school bijv. naar het Amsterdamse Bos naar een imker. Doen ze dat soort dingen niet meer op scholen?
Wij gingen vanuit Osdorp helemaal naar het Amsterdamse Bos op de fiets.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:54 schreef thettes het volgende:
[..]
Jawel hoor. IJburgschool gaat naar Diemerpark, Cartesius naar westerpark, ga zo maar door.
Niks mis mee idd. (dat 2e dus.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat nou gaar. Sjoelen (en zuipen).
Als je je paard suikerklontjes geeft, geeft hij/zij je altijd gelijk...da's niet eerlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:55 schreef alors het volgende:
Ik heb ook altijd topberaad met mijn paard. Ik krijg altijd gelijk.
Een peerd op wielen is ook niet eerlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je je paard suikerklontjes geeft, geeft hij/zij je altijd gelijk...da's niet eerlijk.
Een echte Fries ontdooit beneden -5 graden Celcius .quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:58 schreef alors het volgende:
Ik ga elke winter ook een beetje dood.
Nee ik ben een zuid-Fries, die houden niet van kou.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een echte Fries ontdooit beneden -5 graden Celcius .
Ja dat zag ik ook, laatste keer dat ik naar de bios ging kon je met zijn tweeën voor dat bedragquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:03 schreef tralalala het volgende:
Ze vragen gewoon 12,50 voor die film hier in de bios.
OK, als Noord-Fries ben ik blijkbaar beter gewend met de barre winterse omstandigheden boven Leeuwarden. Daarentegen, kan ik moeilijk met de warme en benauwde zomers van Heerenveen en Joure omgaan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:01 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik ben een zuid-Fries, die houden niet van kou.
Ik keek fout het is een voorpremiere, normaal is het ¤ 8,25.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook, laatste keer dat ik naar de bios ging kon je met zijn tweeën voor dat bedrag
Die rotonde bij Joure scheelt een hoop.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
OK, als Noord-Fries ben ik blijkbaar beter gewend met de barre winterse omstandigheden boven Leeuwarden. Daarentegen, kan ik moeilijk met de warme en benauwde zomers van Heerenveen en Joure omgaan.
Dat is echt een kloteding.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die rotonde bij Joure scheelt een hoop.
Daar is altijd gedonder, wat een gedrocht is dat.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is echt een kloteding.Stond vanmiddag weer een halfuur vast
Die kleine rotonde voor de grote rotonde blokkeert alles. Gelukkig komt daar binnenkort (??) een oplossing voor.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:13 schreef alors het volgende:
[..]
Daar is altijd gedonder, wat een gedrocht is dat.
Ja dat duurt nog wel even, het moest nog even 130km proof worden gemaaktquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kleine rotonde voor de grote rotonde blokkeert alles. Gelukkig komt daar binnenkort (??) een oplossing voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |