Corrie weet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Alors is een boerinnetje
Oftewel, provinciaaltje.
Jij vindt iedereen buiten 020 een boer(rin).quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Alors is een boerinnetje
Oftewel, provinciaaltje.
Slijmdoos.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel mijn favoriete boerinnetje hoor
Corrie durft 020 helemaal niet uit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen buiten 020 een boer(rin).
En waar ga ik maandag naartoe? He? 010 nog wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie durft 020 helemaal niet uit.
Lekker sjoeling on the edge.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
En waar ga ik maandag naartoe? He? 010 nog wel.
meer over the edge zoals ik gooi of schuif of hoe het ook heet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker sjoeling on the edge.
Weer zo'n gare FOK! meet?quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
En waar ga ik maandag naartoe? He? 010 nog wel.
Jawel hoor. IJburgschool gaat naar Diemerpark, Cartesius naar westerpark, ga zo maar door.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
Wij gingen vroeger met school bijv. naar het Amsterdamse Bos naar een imker. Doen ze dat soort dingen niet meer op scholen?
Wij gingen vanuit Osdorp helemaal naar het Amsterdamse Bos op de fiets.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:54 schreef thettes het volgende:
[..]
Jawel hoor. IJburgschool gaat naar Diemerpark, Cartesius naar westerpark, ga zo maar door.
Niks mis mee idd. (dat 2e dus.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat nou gaar. Sjoelen (en zuipen).
Als je je paard suikerklontjes geeft, geeft hij/zij je altijd gelijk...da's niet eerlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:55 schreef alors het volgende:
Ik heb ook altijd topberaad met mijn paard. Ik krijg altijd gelijk.
Een peerd op wielen is ook niet eerlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je je paard suikerklontjes geeft, geeft hij/zij je altijd gelijk...da's niet eerlijk.
Een echte Fries ontdooit beneden -5 graden Celcius .quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:58 schreef alors het volgende:
Ik ga elke winter ook een beetje dood.
Nee ik ben een zuid-Fries, die houden niet van kou.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een echte Fries ontdooit beneden -5 graden Celcius .
Ja dat zag ik ook, laatste keer dat ik naar de bios ging kon je met zijn tweeën voor dat bedragquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:03 schreef tralalala het volgende:
Ze vragen gewoon 12,50 voor die film hier in de bios.
OK, als Noord-Fries ben ik blijkbaar beter gewend met de barre winterse omstandigheden boven Leeuwarden. Daarentegen, kan ik moeilijk met de warme en benauwde zomers van Heerenveen en Joure omgaan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:01 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik ben een zuid-Fries, die houden niet van kou.
Ik keek fout het is een voorpremiere, normaal is het ¤ 8,25.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook, laatste keer dat ik naar de bios ging kon je met zijn tweeën voor dat bedrag
Die rotonde bij Joure scheelt een hoop.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
OK, als Noord-Fries ben ik blijkbaar beter gewend met de barre winterse omstandigheden boven Leeuwarden. Daarentegen, kan ik moeilijk met de warme en benauwde zomers van Heerenveen en Joure omgaan.
Dat is echt een kloteding.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die rotonde bij Joure scheelt een hoop.
Daar is altijd gedonder, wat een gedrocht is dat.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is echt een kloteding.Stond vanmiddag weer een halfuur vast
Die kleine rotonde voor de grote rotonde blokkeert alles. Gelukkig komt daar binnenkort (??) een oplossing voor.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:13 schreef alors het volgende:
[..]
Daar is altijd gedonder, wat een gedrocht is dat.
Ja dat duurt nog wel even, het moest nog even 130km proof worden gemaaktquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kleine rotonde voor de grote rotonde blokkeert alles. Gelukkig komt daar binnenkort (??) een oplossing voor.
Klopt, als je vanuit Groningen naar het barre en droge Zuiden crosst, kom je dat kutding tegen. Als je uit Joure komt, is er bijna niet op te komen omdat iedereen op de rotonde veel te hard rijdt, waardoor uiteindelijk alles stil staat.quote:
Ik ben verbaasd dat er in Friesland files zijnquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb zo het gevoel dat Corrie geen fuck om het Knooppunt Joure geeft.
Jij dacht natuurlijk dat 5 auto's achter een tractor een file in Friesland was.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat er in Friesland files zijn
Hehe nou het zal je verbazen maar dat is hier ook weleens, een tractor op de wegquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij dacht natuurlijk dat 5 auto's achter een tractor een file in Friesland was.
Dacht dat die dingen op de ringweg van 020 niet zijn toegestaan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nou het zal je verbazen maar dat is hier ook weleens, een tractor op de wegEn dat is balen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |