Impotent?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
Zit al 50minuten naakt op de stoel maar nog geen stijfje gekregen van Barcagoffetomme
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:51 schreef Tjacka het volgende:
PSV loopt zondag zo achter Ajax aan te lopen.
wat voor bet heb je?quote:
Eerste zat er knap in.quote:
Dit trucje alleen maar tegen de zwakke ploegen uit de CL. Ik wil eens zien hoe Barca zich uitlaat tegen Real of Bayern.quote:
Denswil hem hebbenquote:Op woensdag 18 september 2013 21:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie krijgt het shirtje van Messi?
Poulsen natuurlijkquote:Op woensdag 18 september 2013 21:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Heeft er 23 meegenomenquote:Op woensdag 18 september 2013 21:57 schreef ajacied4lf het volgende:
die beert zich af op messiquote:
quote:
Yep, vraag me af of hij de 90 min vol gaat maken...quote:
Celtic moeten ze ook nog hequote:Op woensdag 18 september 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
Bizar hoe de aanvallers van Ajax niet eens recht kunnen blijven staan tegen de dwergen van Barcelona. Moet je nagaan als ze tegen de reuzen van Man Utd of City moeten.
Dat lukte anders aardig debiel.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
Bizar hoe de aanvallers van Ajax niet eens recht kunnen blijven staan tegen de dwergen van Barcelona. Moet je nagaan als ze tegen de reuzen van Man Utd of City moeten.
Idd zoals vorig jaar tegen City.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
fixed.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
Bizar hoe de aanvallers van Barca niet eens recht kunnen blijven staan. Moet je nagaan als ze tegen de reuzen van Bayern of Real moeten.
Je troll is bijzonder slecht vandaaag.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
Messi, wie anders..hij doet wat ik al jaren roep.. dat die voetballers eens vaker met de knie moeten proberen ipv zo raar te duiken als die bal niet laag genoeg en ook niet hoog genoeg is
Tegen City deden ze het vorige x anders behoorlijk goedquote:Op woensdag 18 september 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
Het erge is dat het geen troll is. Bojan, Sigthorsson, Duarte. Ze vallen allemaal om alsof het pupillen zijn.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je troll is bijzonder slecht vandaaag.
Dat was ook meer geluk dan wijsheid.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:59 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Tegen City deden ze het vorige x anders behoorlijk goed
fixedquote:Op woensdag 18 september 2013 22:00 schreef KingRoland het volgende:
camp nou grapjeskom op nou camp
Hou op kapi.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het erge is dat het geen troll is. Bojan, Sigthorsson, Duarte. Ze vallen allemaal om alsof het pupillen zijn.
Als Kolbein heeft gescoord, eerder nietquote:Op woensdag 18 september 2013 22:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Gaat Danny Hoesten nog invallen?
quote:
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
Geen andere Nederlandse club kan zo goed standhouden in de CL als Ajax![]()
sowiesoquote:Op woensdag 18 september 2013 22:01 schreef Saekerhett het volgende:
Straks maar weer effe GTA aanslingeren.
Je vergeet PEC!quote:Op woensdag 18 september 2013 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
Geen andere Nederlandse club kan zo goed standhouden in de CL als Ajax![]()
En elk jaar weer de poule des doods.
stomme hypequote:Op woensdag 18 september 2013 22:01 schreef Saekerhett het volgende:
Nog wel even interview van Frank afwachten.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:01 schreef Saekerhett het volgende:
Kan niet wachtenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:01 schreef Saekerhett het volgende:
die is zoveel afgevallen, die kan geen complete wedstrijd hebben.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:01 schreef dieselnoi het volgende:
Alle hoop was toch op siem gevestigd
echt? ik vind hem niet zo bijzonderquote:Op woensdag 18 september 2013 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Als ik Duarte op vandaag moet beoordelen: Prima aankoop
Heb hem voor de rest weinig gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:02 schreef KingRoland het volgende:
okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
huh?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:02 schreef Tyron het volgende:
ajax speelt wel slim, 1 wedstrijd in de CL kan je verliezen
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:02 schreef Tyron het volgende:
ajax speelt wel slim, 1 wedstrijd in de CL kan je verliezen
we moeten ons opladen voor de eredivisie
Hij is aanwezig en maakt weinig tot geen fouten. Dat is al heel wat voor een speler die een paar weken bij Ajax zit. Moeten nog wel een paar stappen bij. Ben benieuwd of het hem lukt.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:02 schreef S0nic het volgende:
[..]
echt? ik vind hem niet zo bijzonder
Gister tot 3 uur gespeeld, vannacht maar weerquote:Op woensdag 18 september 2013 22:01 schreef Saekerhett het volgende:
Geen baan/opleiding zeker.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:04 schreef OverRated het volgende:
[..]
Gister tot 3 uur gespeeld, vannacht maar weerEn morgen de hele dag
![]()
Echt hequote:Op woensdag 18 september 2013 22:04 schreef OverRated het volgende:
[..]
![]()
Samequote:Op woensdag 18 september 2013 22:04 schreef OverRated het volgende:
[..]
![]()
Uitkeringstrekkertquote:Op woensdag 18 september 2013 22:04 schreef OverRated het volgende:
[..]
![]()
En nul zelfstudie doenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:05 schreef OverRated het volgende:
[..]
Uni, alleen maar 4 uurtjes college per week
lolquote:Op woensdag 18 september 2013 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lol, Ik zou wel eens PEC zien spelen tegen Barca...
Nice ik zit morgen de hele dag op school, maar slinger hem vanavond/vannacht nog wel aanquote:Op woensdag 18 september 2013 22:05 schreef OverRated het volgende:
[..]
Slingeren vind ik niet echt een goede manier van aanzetten. Gewoon klikken schijnt beter te werken.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nice ik zit morgen de hele dag op school, maar slinger hem vanavond/vannacht nog wel aan
Die uni's van tegenwoordigquote:Op woensdag 18 september 2013 22:05 schreef OverRated het volgende:
[..]
mbo'ers hebben inderdaad nog de meeste lessen, alleen zo inefficiënt als wat helaas.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nice ik zit morgen de hele dag op school, maar slinger hem vanavond/vannacht nog wel aan
Die gasten zijn zeker weten niet 100%quote:Op woensdag 18 september 2013 22:06 schreef Tyron het volgende:
barca heeft geluk dat ajax niet op 100 procent speelt
Leuk spel?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Slingeren vind ik niet echt een goede manier van aanzetten. Gewoon klikken schijnt beter te werken.
Toch 2 goalsquote:Op woensdag 18 september 2013 22:07 schreef dieselnoi het volgende:
Ik dacht dat messi een niet te stoppen voetbalgod was. Maar deze wedstrijd bijna niet gezien
toch 2 golsquote:Op woensdag 18 september 2013 22:07 schreef dieselnoi het volgende:
Ik dacht dat messi een niet te stoppen voetbalgod was. Maar deze wedstrijd bijna niet gezien
Brama > Messiquote:
Speel je het op je telefoon. Hij komt ook uit op Android en iOSquote:Op woensdag 18 september 2013 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil Fifa 14 spelen maar ben te arm om een consolo te komen
Ik ken dus echt niemand die dat heeftquote:Op woensdag 18 september 2013 22:07 schreef Adames het volgende:
[..]
pretstudie, iedereen hier in het huis is eigenlijk elke dag van 9 tot 5 op de uni
Zoals het hoortquote:Op woensdag 18 september 2013 22:07 schreef Adames het volgende:
[..]
pretstudie, iedereen hier in het huis is eigenlijk elke dag van 9 tot 5 op de uni
1 seconde te laat.quote:
Heb nokia 301quote:Op woensdag 18 september 2013 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Speel je het op je telefoon. Hij komt ook uit op Android en iOS
tijd voor boccaraquote:Op woensdag 18 september 2013 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
poulsen met al zijn ervaring![]()
zet er verdomme iemand uit de jeugd neer en snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |