Het erge is dat het geen troll is. Bojan, Sigthorsson, Duarte. Ze vallen allemaal om alsof het pupillen zijn.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je troll is bijzonder slecht vandaaag.
Dat was ook meer geluk dan wijsheid.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:59 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Tegen City deden ze het vorige x anders behoorlijk goed
fixedquote:Op woensdag 18 september 2013 22:00 schreef KingRoland het volgende:
camp nou grapjeskom op nou camp
Hou op kapi.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het erge is dat het geen troll is. Bojan, Sigthorsson, Duarte. Ze vallen allemaal om alsof het pupillen zijn.
Als Kolbein heeft gescoord, eerder nietquote:Op woensdag 18 september 2013 22:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Gaat Danny Hoesten nog invallen?
quote:
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
Geen andere Nederlandse club kan zo goed standhouden in de CL als Ajax![]()
sowiesoquote:Op woensdag 18 september 2013 22:01 schreef Saekerhett het volgende:
Straks maar weer effe GTA aanslingeren.
Je vergeet PEC!quote:Op woensdag 18 september 2013 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
Geen andere Nederlandse club kan zo goed standhouden in de CL als Ajax![]()
En elk jaar weer de poule des doods.
stomme hypequote:Op woensdag 18 september 2013 22:01 schreef Saekerhett het volgende:
Nog wel even interview van Frank afwachten.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:01 schreef Saekerhett het volgende:
Kan niet wachtenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:01 schreef Saekerhett het volgende:
die is zoveel afgevallen, die kan geen complete wedstrijd hebben.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:01 schreef dieselnoi het volgende:
Alle hoop was toch op siem gevestigd
echt? ik vind hem niet zo bijzonderquote:Op woensdag 18 september 2013 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Als ik Duarte op vandaag moet beoordelen: Prima aankoop
Heb hem voor de rest weinig gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:02 schreef KingRoland het volgende:
okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
huh?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:02 schreef Tyron het volgende:
ajax speelt wel slim, 1 wedstrijd in de CL kan je verliezen
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:02 schreef Tyron het volgende:
ajax speelt wel slim, 1 wedstrijd in de CL kan je verliezen
we moeten ons opladen voor de eredivisie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |