Shemales, bah.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat zou jij wel willen he?
Een een hoge Vlemmix-factor.quote:
voor ed sheeran.quote:
Of hij kijkt the A-team.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
voor ed sheeran.
een lego phone in zn lego house
Max.quote:
Hij heeft wel mooie ogen.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:34 schreef alors het volgende:
Maar ik word gortdroog van dat accent.
En dan vraagt hij ons nog om liefde ook.quote:
Kan ie mooi kantineheld worden bij VI.quote:
Ik dacht al, wat zegt ie nou.quote:
Wat als je nieuwe blokje een los contact heeft?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:36 schreef MrSweets het volgende:
Yo die phone gaat toch niet werken ?
naar de teleturkquote:Op woensdag 18 september 2013 19:37 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wat als je nieuwe blokje een los contact heeft?
En doen daaromheen een mooi vormgegeven hoesje om het te beschermenquote:Op woensdag 18 september 2013 19:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Of wacht we noemen het platform een printplaat en de geven de onderdeeltjes een kleine vormfactor en solderen het vast zodat het blijft zitten....
ja lijkt me slimquote:Op woensdag 18 september 2013 19:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En doen daaromheen een mooi vormgegeven hoesje om het te beschermen
Of Tadjikianen.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:38 schreef GGMM het volgende:
Als Elijah Wood het steunt dan komt het wel goed.
Dat is wat anders.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:39 schreef Bosbeetle het volgende:
microsoft-patents-modular-phone-with-controller-attachments
Ik zag hem groeien..quote:Op woensdag 18 september 2013 19:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat denk je ook alleen maar vanwege zijn neus
Zal wel de beste Nederlander in de snob2000 wordenquote:
Niet te vergelijken. Enige waar werkelijk patent op kan is de totale vrijheid die het mobo moet bieden.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:39 schreef Bosbeetle het volgende:
microsoft-patents-modular-phone-with-controller-attachments
Phone en modular, die patenten worden altijd zo opgesteld dat ze heel breed zijn...quote:
Het is wel typische Top2000 muziek inderdaad.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal wel de beste Nederlander in de snob2000 worden
Nah. Zal me verbazen als ie er überhaupt in komtquote:Op woensdag 18 september 2013 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal wel de beste Nederlander in de snob2000 worden
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is wel typische Top2000 muziek inderdaad.
Snob2000, niet top 2000.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nah. Zal me verbazen als ie er überhaupt in komt
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:42 schreef GGMM het volgende:
Dit interesseert me echt HELEMAAL NIKS.
Dan zap je toch weg, dikzak.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:42 schreef GGMM het volgende:
Zonde.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:42 schreef GGMM het volgende:
Wat is de snob2000?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Snob2000, niet top 2000.
Met een LSD pil op wel..quote:Op woensdag 18 september 2013 19:42 schreef GGMM het volgende:
cultuurbarbaarquote:Op woensdag 18 september 2013 19:42 schreef GGMM het volgende:
I don't knowquote:Op woensdag 18 september 2013 19:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Sound van de sixties... geluid van de jaren 60
waarom zo onzinnig engels praten...
Bij noisemuziek heb je ook speciale versterkers nodig om het geluid goed te krijgen. Is toch hetzelfde? Vind daar niet zoveel mis mee.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik wou een bepaald sound omdat een bepaald geluid zo ouderwets is...
Bosbeetle... boskeverquote:Op woensdag 18 september 2013 19:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Sound van de sixties... geluid van de jaren 60
het ging mij om "the sound of the sixties" ipv "geluid van de jaren 60"quote:Op woensdag 18 september 2013 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij noisemuziek heb je ook speciale versterkers nodig om het geluid goed te krijgen. Is toch hetzelfde? Vind daar niet zoveel mis mee.
Oh zo.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het ging mij om "the sound of the sixties" ipv "geluid van de jaren 60"
Dan is het forestkeverquote:Op woensdag 18 september 2013 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Bosbeetle... boskever
Als je een bepaalde sound uit je instrument wil krijgen snap ik best dat je dat zo doet.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
Dit snap ik nog wel, oude muziek -> ouwe apparatuur.
Vandaar ook dat ik het zei. Was niet sarcastisch bedoeld.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je een bepaalde sound uit je instrument wil krijgen snap ik best dat je dat zo doet.
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Ga luit spelen als je zonodig terug naar vroeger wil. Maar dat is ge moeilijk hé, Charlie Manson-aanhanger.
Jacco is wel prima te doen vind ik zelf. Voor Nederlandse begrippen gewoon goed.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar jacco is wel grappig... al vind ik zn nostalgie een beetje knullig...
wow het klinkt als een singer songwriter
Fijne lijst. Impossible Germany op 17.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
http://snob2000.nl/
Sowieso Jungleland op 1
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Ga luit spelen als je zonodig terug naar vroeger wil. Maar dat is ge moeilijk hé, Charlie Manson-aanhanger.
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jacco is wel prima te doen vind ik zelf. Voor Nederlandse begrippen gewoon goed.
Optocht in Heeze. Vinden ze schijtlollig.quote:
Dat bepalen wij zelf wel.quote:
Ze gaan de weg eindelijk weer op.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
TimoMoet het nog kijken bedenk ik net.
Godsamme.
Bingo.quote:
we gaan foebelequote:
Hier zijn genoeg andere topics voor.quote:
Executive procedent!quote:
Shot * zucht* .quote:Op woensdag 18 september 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]ja die was geweldig. Hobo with a gun.
Geweldige film iddquote:Op woensdag 18 september 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]ja die was geweldig. Hobo with a gun.
De nieuwe Zeur Ettenbroo!quote:
Alles beter dan Urbanus.quote:
Misschien een idee voor een item: bekende Nederlands die gaan imiterenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:00 schreef DeeBee het volgende:
Haha, Matthijs gaat weer stemmetjes doen, weer lekker lijntje gehad voor de uitzending vast.
Baas. welke?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zet maar even een muzakje van de Smiths op.
Lijkt wel een beetje op Drugsaap.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
met Rutger Hauer wil ik wel even de bosjes in trouwens.
Still Ill. Zoals in mijn nieuwe sig.quote:
Zou-ie Carice gaan aanduwen?quote:
Zo te horen kijkt hij weinig tv, geen tijd voor.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
Rutger Hauer heeft geen idee hoe GoT heet
wat zei ie?quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Still Ill. Zoals in mijn nieuwe sig.
Bedoelde hij niet: The Scorpion King: The Lost Throne? Daar zit hij ook in namelijk.quote:
Hij komt wel redelijk 'vergeetachtig ' over inmiddels, dus het zou best kunnen.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:12 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Bedoelde hij niet: The Scorpion King: The Lost Throne? Daar zit hij ook in namelijk.![]()
The Scorpion King: The Lost Throne (Video 2014) - IMDb
Haha, ja zou kunnen. Wel in Roemenie opgenomen inderdaad!quote:Op woensdag 18 september 2013 20:12 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Bedoelde hij niet: The Scorpion King: The Lost Throne? Daar zit hij ook in namelijk.![]()
Het was True blood die ik bedoelde. Had het artikel niet helemaal gelezen.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Bron? Heb uiteraard gezocht, maar kan het niet terugvinden.
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:12 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dat moet welquote:Op woensdag 18 september 2013 20:12 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Daar postte ik die foto uit.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het was True blood die ik bedoelde. Had het artikel niet helemaal gelezen.
Lijkt me sterk: The lost throne kwam toch meer overeen, mocht hij in GoT spelen dan had je er vast al wel wat over gehoordquote:Op woensdag 18 september 2013 20:19 schreef Sheepcidus het volgende:
HBO houdt wel van acteurs recyclen dus zou best kunnen dat die ook in GoT komt.
Ik zal wel weer een barbaar zijn maar ik ken deze niet.quote:Reinbert de Leeuw 75 jaar
Dirigent, pianist, componist én hoogleraar Reinbert de Leeuw heeft veel betekend voor de hedendaagse klassieke muziek. Hij heeft belangrijke muziek uit de 20e en 21e eeuw gedirigeerd, bewerkt en op piano uitgevoerd. Ook is hij befaamd om zijn introductie van vele belangrijke internationale componisten.
Dit jaar wordt De Leeuw 75 en dat wordt groots gevierd. Onder meer in Den Haag op het festival ‘Dag in de Branding’ en in Muziekgebouw aan het IJ. Ook kreeg hij dit jaar de Edison Klassiek voor zijn album ‘Via Crucis’ (Frans Liszt) en de Amsterdamprijs.
Aan tafel niemand minder dan de grootmeester zelf: Reinbert de Leeuw.
Ik ook niet, en in principe had ik dat best zo kunnen houden.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zal wel weer een barbaar zijn maar ik ken deze niet.
quote:Weet je nog…de jaren ’90 ? De tijd van de Spice Girls, Monica Lewinsky, beginnend internet, de laag hangende broeken en megasuccesvolle tv-series als Baywatch, Friends en Beverly Hills 90210?
Vanaf aanstaande vrijdag staat 3FM tijdens de 90’s Request weer een week lang in het teken van die jaren ’90. Aanleiding voor ons om aan drie Gouden Televizierring-winnaars uit de jaren ’90 te vragen wat hun favoriete tv-fragmenten uit die tijd zijn.
An tafel: Hans Böhm (Ook Dat Nog), Anja Winter (Medisch Centrum West) en Matijs Jansen (Oppassen!).
Dan mis je wel Prem als tafelaap.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:19 schreef Tem het volgende:
Ik ga dit niet kijken. Razende mega apenaids.
Kranenborg is wel leuk, de rest is minder.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:26 schreef Specularium het volgende:
En Kranenborg komt nog iets zeggen over Van Dam.
Zolang ze nog meer dan een miljoen kijkers hebben houden ze hun gelijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:27 schreef Slobeend het volgende:
Hef het programma maar op, dit gaat nergens meer over.
Dit lijkt me dan wel weer aardig.quote:
Beetje jammer dat het weer 3FM reclame is.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit lijkt me dan wel weer aardig.
Alles in dat programma is zo ongeveer een poging tot inspringen op de actualiteit of reclame.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het weer 3FM reclame is.
Je kan ook kijken naar PSV - Ludogorets. Toppertje.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:27 schreef Slobeend het volgende:
Hef het programma maar op, dit gaat nergens meer over.
Dit is trouwens Reinbert:quote:Op donderdag 19 september 2013 18:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad Marco, geen flauwekulletjes!
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:30 schreef marcodej het volgende:
Micha Wertheim, dat is pas razende apenaids.
Mijn gedachte wel iigquote:Op donderdag 19 september 2013 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kranenborgs eerste gedachte was: morgen DWDD.
Hoi.quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had nooit van die Johannes gehoord, maar dat geheel terzijde.
Ik had hem wel eens gezien, daar hield het wel een beetje bij op qua indruk.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:35 schreef Norrage het volgende:
Ben ik nu een barbaar als ik nooit van die vent gehoord heb?
Nee hoor, je interesseert je er gewoon niet voor, niks mis mee. Maar als Van Dam in het Engels geschreven had, was ie wereldberoemd, zonder twijfel.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:35 schreef Norrage het volgende:
Ben ik nu een barbaar als ik nooit van die vent gehoord heb?
Een echte goede vriend ben je dan volgens Jeroen Krabbé.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:37 schreef alors het volgende:
5 jaar geleden voor het laatst gesproken, ja echt een kenner dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |