Likewise!!quote:Op zondag 1 juni 2014 18:44 schreef Gambolputty het volgende:
Goeie ervaring met W4:
V&A / [TK] G-Star vest
Helder, snel, goede communicatie
Dit kan ik beamen. Heb in hetzelfde topic een kaartje overgenomenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:19 schreef r_kluft het volgende:
Goede ervaring met NiGeLaToR in V&A / [TK] CompactFlash geheugen 32-16-8-4-2Gb 133-400x snelheid .
Kaartjes netjes ingepakt en in prima staat ontvangen.
Lekker duidelijk geweest over wanneer verzonden en wanneer het geld ontvangen was.
Mutatis mutandis geldt dit ook voor Papabear. Snelle en goede communicatie en snel gehandeld?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:05 schreef Papabear het volgende:
V&A / [TK] Samsung 2333HD TV/Monitor
Goed contact gehad met III-Skillz en de tv keurig netjes verpakt overhandigd. Hij werkt prima, zeker een aanrader!
Ik DM je zo even!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:40 schreef ZwarteSteen het volgende:
[TK] xbox 360 games
User: Scoober
slechte ervaring![]()
19-5: Overeenkomst prijs voor 2 spellen
20-5: geld overgemaakt
21-5: Bericht van Scoober dat 1 van deze spellen al verkocht was, bood een ander spel aan of om het geld terug te storten.
22-5: Ik geef aan het geld terug te willen
27-5: Reminder naar hem gestuurd dat ik nog niks terug heb![]()
2-6: Opnieuw verzoek om het geld terug te storten gestuurd![]()
3-6: bericht van scoober dat hij het die avond zou overmaken
7-6: bericht van scoober, hij zou het gisteren overgemaakt hebben.
19-6: Hij zou het "nachecken"
Tot op heden het geld nog niet terug gestort gekregen, communicatie verloopt moeizaam.
insgelijks, je reageerde snel op berichten dus dat was prima.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:58 schreef Alziend-Oog het volgende:
V&A / [TK] PS4 Watch Dogs
Goede ervaring met rene90. Betaling van mij liet even op zich wachten maar had zodra ik dit gedaan had de game snel en goed verpakt binnen. Was ook te verwachten van een mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |