quote:
Hoezo is dit verdacht?quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:10 schreef Blindboy het volgende:
Weiger 'm aan de deur, want dit is toch wel beetje verdacht.
Als hij hem terug stuurt krijgt hij toch gewoon 400 euro. Waarom zou je het dan gaan doorverkopen voor 360. Bovendien snap ik niet hoe je vergeet dat je al een ps4 hebt gekocht. Dat maakt het verdacht naar mijn mening.quote:
Als ik hem retourneer krijg ik helemaal niks.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als hij hem terug stuurt krijgt hij toch gewoon 400 euro. Waarom zou je het dan gaan doorverkopen voor 360. Bovendien snap ik niet hoe je vergeet dat je al een ps4 hebt gekocht. Dat maakt het verdacht naar mijn mening.
Maar dan kun je alsnog toch van de koop afzien en het aankoopbedrag terug krijgen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:24 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Als ik hem retourneer krijg ik helemaal niks.
Ik heb voor acceptgiro gekozen (beter lezen aub).
Je krijgt je cadeaubon terug en hoeft verder niets te betalen. Dus je hebt opeens weer 50 eu te besteden wanneer je retourneert. Snap niet dat je dan liever kiest voor 40 euro verlies ipv 50 euro winst (want je was het al vergeten).quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:24 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Als ik hem retourneer krijg ik helemaal niks.
Ik heb voor acceptgiro gekozen (beter lezen aub).
Dat is dan aardig van jequote:Op woensdag 11 juni 2014 17:30 schreef duo-penotti het volgende:
En ja, in principe geef ik een cadeaubon weg van ¤50.
Maar daar kies ik zelf voor.
Bestel toch bijna nooit wat bij Wehkamp.
Ik verkoop al jaren hier op FOK en ik kan het enigszins wel begrijpen dat mensen dit verdacht vinden.
Maar ja, PS4 kan worden opgehaald, aankoopbon krijg je erbij. Dus ik snap het probleem niet echt.
Heb trouwens al een koper die de PS4 morgen gaat komen ophalen. Dus hier kan een slotje op. Tenzij jullie verder willen discussiėren.
2 zielen 1 gedachte jwzquote:
Ik weet hetquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:25 schreef mergbot het volgende:
Ts je bent veelste goed voor deze wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |