Heb je er ook een bon bij? Hoe oud is het apparaat? Is foto 2 een eigen foto?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:53 schreef Re.active het volgende:
Vergeten te vermelden.
Staat in Harderwijk.
70 met ophalen gebodenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:13 schreef Re.active het volgende:
Foto 2 is een eigen foto.
Geen bon. Heb m overgenomen van een reviewer. Apparaat is zo'n 4 jaar in mijn bezit. Maar staat al 3 jaar niks te doen. Heb 'm laatst opgepoetst en aangesloten en getest maar ik zie mij zelf niet fanatiek meer draaien door andere bezigheden.
Heb m zelf al met al iets meer dan 100 uur gebruikt in het eerste jaar.
Er zitten geen uiterlijke beschadigingen op en is vrijwel stofvrij en de faders en knoppen werken nog soepel alsof het nieuw is.
Ik wil er 75 euro van maken: moet hem dan wel morgen op komen halen want ga daarna met vakantie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:17 schreef Re.active het volgende:
Staat genoteerd. Will think about it...
Is prima als dat reagere overdag lukt moet best een eind reizen. Hoor t van jequote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:39 schreef Re.active het volgende:
Ik kom er morgen even op terug. Kan zowiezo niet overdag afspreken vanwege werk. Dus als ik akkoord ga dan pas morgenavond.
Je mag 'm vanavond op komen halen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:43 schreef Sjacq het volgende:
[..]
Is prima als dat reagere overdag lukt moet best een eind reizen. Hoor t van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |