Dat is zeer goed mogelijkquote:
Ik ga vanavond ff kijken, kan ook de foto zijn, maar misschien heb ik het over t hoofd gezien.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:53 schreef Sosa het volgende:
Ik wil die A&F wel van je overnemen voor 20,- incl. verzenden. Graag PM voor verdere afhandeling
Edit: zie ik daar nou een flinke vlek op de rechteronderarm (linkerkant foto)?
Je hebt gelijk, helemaal niet gezien in het echt ... scherpe ogen hoor. In dat geval verkoop ik het vest niet, dus beschouw deze maar als "verkocht/weg"quote:Op maandag 19 mei 2014 12:27 schreef W4 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ff kijken, kan ook de foto zijn, maar misschien heb ik het over t hoofd gezien.
ah... ruk. das jammer. Beetje shout?quote:Op maandag 19 mei 2014 14:41 schreef W4 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, helemaal niet gezien in het echt ... scherpe ogen hoor. In dat geval verkoop ik het vest niet, dus beschouw deze maar als "verkocht/weg"
Ik ga het wel proberen ja, maar ik heb geen idee wat het kan zijn en het heeft op z'n minst al 1 wasbeurt "overleefd" dus ik geef mijzelf weinig kansquote:
keep me postedquote:Op maandag 19 mei 2014 20:37 schreef W4 het volgende:
[..]
Ik ga het wel proberen ja, maar ik heb geen idee wat het kan zijn en het heeft op z'n minst al 1 wasbeurt "overleefd" dus ik geef mijzelf weinig kans
quote:
En vest verstuurd, topic mag dicht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |