Sluit me hier volledig bij aan! Snelle verzending en communicatie, de dag na betaling werd meteen verzonden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:22 schreef D92V het volgende:
Een zeer goede ervaring gehad met HostiHawaii
Alles netjes zoals gezegd werd, goed stevig verpakt. Netjes ductape, een sticker en daarover weer doorzicht plakban (zodat je kunt zien dat hij niet open gemaakt is).
Tevens een zeer goede communicatie gehad! 10/10
En wederzijds. Snel contact. Snel ophalen. Tevreden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:05 schreef jaspernl het volgende:
In dit topic ( V&A / [TK] iPhone 4S 16 Gb Zwart ) een iphone gekocht van metal666.
Prima gegaan: snelle reactie op vragen, nette telefoon, en vlotte, correcte afhandeling bij ophalen.
Volkomen wederzijds graag, snel en vriendelijk contact gehad graag tot een volgende keerquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Guess herenhorloge gekocht van Timv37.
Horloge is goed onderhouden en in een net doosje verstuurd met het originele aankoopbewijs.
Vrij snel nadat ik een bod had gemaakt, was er een 3e user met een hoger bod. Omdat ik met de verkoper via dm al tot overeenstemming was gekomen, heeft hij dat hogere bod afgewezen.
Goede zaak dus, zo hoort het
Ook een prima ervaring met rene90 gehad. Geld snel, en op basis van de prima mailwisseling en het hier uit opgedane vertrouwen het spel gelijk verstuurd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:47 schreef rene90 het volgende:
Prima ervaring met Ipho in V&A / [tk][tr] Battlefield 4 ps4
Geld overgemaakt, en het werd snel verzonden. Ook degelijk verpakt, zelfs nog even wat extra papier aan de binnenkant van de game zodat de disc niet los kon komen.
Ook goede ervaring met Geckoo, goede communicatie en het geld was snel overgemaaktquote:Op donderdag 16 januari 2014 08:36 schreef Geckoo het volgende:
zeer goede ervaring met Jano9 na aankoop van V&A / [TK] HTPC met Acer monitor
was zeer goed verpakt, incl. extra schroefjes, stroomkabel en driver cd's, duidelijke communicatie en aangetekend verstuurd.
Pc draait ook (na wat cable management) ook prima.
Ook goede ervaring met xatlad, snelle en duidelijke communicatie.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:17 schreef xatlad het volgende:
Goede ervaring met Jano9
Ondanks dat ik een tijdje afwezig was toch netjes de ds voor me vast gehouden en prima verzonden!
![]()
V&A / [TK] Nintendo DS Lite (Black)
Ook aan deze kant een prima ervaring. Makkelijk, snel en simpel afspraken maken en nakomen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:39 schreef Diemux het volgende:
Ipad zojuist opgehaald door Sometimes, netjes op tijd, alleen de hond vond het nog wat spannend.
V&A / [TK] Apple Ipad Air 16Gb Wifi (Nieuw in doos/seal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |