* Nintendo 3DSSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Spellen voor (3)DS:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*NES-spellenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Ipod 6e generatie, zilverSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Grafische rekenmachine Texas Instruments TI-84 plusSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Autoradio van JVC KD-X50BTSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Roze eastpack tasSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is geen schaamte in het zelf spelen hèquote:Op maandag 30 december 2013 19:12 schreef Basxt het volgende:
ohh de nostalgie!
zou het graag overkopen als ik een zoontje had maar helaas.
die 3ds en die spelletjes dan hé
quote:Op maandag 30 december 2013 19:15 schreef monsterd. het volgende:
Pokémon is al jaren mijn favoriete spel
De 3DS is van de eerste lichting toen ze nog 250 kostten. De bon en de doos is dus door de laatste verhuizing zoek geraakt. Ik verwacht de doos ook niet meer terug te vinden eigenlijk. Verder zitten er weinig krassen op. Op een hoekje wat kleine krasjes, verder eigenlijk niets.quote:Op maandag 30 december 2013 19:55 schreef BigSmurf het volgende:
Hoe oud is de 3DS en heb je de doos en bon nog? En wat is de staat, kan het niet goed opmaken van de foto (krassen/beschadigingen etc)?
Onder voorbehoud vast 100 euro inclusief verzenden voor de 3DS + Pokemon X.
Je hebt geen lieve dochter?quote:Op maandag 30 december 2013 20:03 schreef BigSmurf het volgende:
Die verdomde V&A mod ook.![]()
Even opgezocht, ouder dan augustus 2011 dus, dan is de bon ook niet meer zo relevant. Doos zou leuk zijn, maar is geen must. Ik hou het even op 100 euro inclusief verzenden, hoor het wel. Jammer trouwens dat de Eastpak roze is, anders had ik die ook wel willen hebben.
Uberhaupt geen kids, en ook geen wens, dus helaas.quote:Op maandag 30 december 2013 20:11 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je hebt geen lieve dochter?Ik heb ook nog een donkere variant, maar nog steeds roze helaas
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 19:55 schreef BigSmurf het volgende:
100 euro inclusief verzenden voor de 3DS + Pokemon X.
20 lijkt mij een redelijke prijs, als ik het hoesje vind heeft de koper geluk. Zo niet dan pech, maar uiteindelijk speel je het spel en heb je niets aan het hoesjequote:Op dinsdag 31 december 2013 22:58 schreef Nostalgea het volgende:
Als je het hoesje van pokemon black vindt gaat de prijs dan omhoog?
€20 euro voor alleen de cartridge vind ik namelijk nogal hoog.
Ik heb Surge nog een berichtje gestuurd, als hij afhaakt is hij voor jou!quote:
PM terug + geld overgemaakt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop