SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Nintendo 3DS
Zwarte Nintendo 3DS met alle toebehoren. Boekjes zijn kwijt geraakt tijdens een verhuizing afgelopen jaar.
De 3DS was onderdeel van het Ambassor Programme. Er zitten dus nog andere spelletjes bij die te downloaden zijn bij Nintendo.
Prijs: ¤100SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Spellen voor (3)DS:
- Pokemon X: ¤30
- Pokemon Platinum: ¤20
- Pokemon black 2: ¤20 - Het hoesje kan ik even nergens vinden, maar spel werkt perfect!
- Zelda Ocarina of time: ¤30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*NES-spellen
- Dr. Mario: in doos, zonder boekje ¤15
- Super Mario 3: compleet ¤25
- Lemmings: compleet ¤25
- Ducktales, La bande a Piscou: compleet ¤25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Ipod 6e generatie, zilver
Werkt perfect, inclusief usb-kabel. Hij is maar een paar keer gebruikt, maar heeft wel wat kleine krasjes.
Prijs: ¤70SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Grafische rekenmachine Texas Instruments TI-84 plus
Weinig gebruikt, is nog prima in orde.
Prijs: ¤50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Autoradio van JVC KD-X50BT
Ik heb besloten de originele Nissan radio te gebruiken. Ben eventueel opzoek naar een parrot-setje die ook muziek kan afspelen. Mocht je een leuke parrot hebben dan kunnen we misschien wel ruilen.
Prijs: ¤60SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Roze eastpack tas
Weinig gebruikt, geen scheurtjes aan de binnenkant oid.
Prijs: ¤15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door monsterd. op 30-12-2013 19:20:45 ]baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.![]()
ohh de nostalgie!
zou het graag overkopen als ik een zoontje had maar helaas.
die 3ds en die spelletjes dan héSOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Er is geen schaamte in het zelf spelen hčquote:Op maandag 30 december 2013 19:12 schreef Basxt het volgende:
ohh de nostalgie!
zou het graag overkopen als ik een zoontje had maar helaas.
die 3ds en die spelletjes dan hé![]()
Pokémon is al jaren mijn favoriete spel
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
quote:Op maandag 30 december 2013 19:15 schreef monsterd. het volgende:
Pokémon is al jaren mijn favoriete spel![]()
+ DM.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Hoe oud is de 3DS en heb je de doos en bon nog? En wat is de staat, kan het niet goed opmaken van de foto (krassen/beschadigingen etc)?
Onder voorbehoud vast 100 euro inclusief verzenden voor de 3DS + Pokemon X.![]()
De 3DS is van de eerste lichting toen ze nog 250 kostten. De bon en de doos is dus door de laatste verhuizing zoek geraakt. Ik verwacht de doos ook niet meer terug te vinden eigenlijk. Verder zitten er weinig krassen op. Op een hoekje wat kleine krasjes, verder eigenlijk niets.quote:Op maandag 30 december 2013 19:55 schreef BigSmurf het volgende:
Hoe oud is de 3DS en heb je de doos en bon nog? En wat is de staat, kan het niet goed opmaken van de foto (krassen/beschadigingen etc)?
Onder voorbehoud vast 100 euro inclusief verzenden voor de 3DS + Pokemon X.
Je bod is genoteerd, ben ook nog in onderhandeling erover met LT.Surge.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
Die verdomde V&A mod ook.![]()
Even opgezocht, ouder dan augustus 2011 dus, dan is de bon ook niet meer zo relevant. Doos zou leuk zijn, maar is geen must. Ik hou het even op 100 euro inclusief verzenden, hoor het wel. Jammer trouwens dat de Eastpak roze is, anders had ik die ook wel willen hebben.![]()
Je hebt geen lieve dochter?quote:Op maandag 30 december 2013 20:03 schreef BigSmurf het volgende:
Die verdomde V&A mod ook.![]()
Even opgezocht, ouder dan augustus 2011 dus, dan is de bon ook niet meer zo relevant. Doos zou leuk zijn, maar is geen must. Ik hou het even op 100 euro inclusief verzenden, hoor het wel. Jammer trouwens dat de Eastpak roze is, anders had ik die ook wel willen hebben.Ik heb ook nog een donkere variant, maar nog steeds roze helaas
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
Uberhaupt geen kids, en ook geen wens, dus helaas.quote:Op maandag 30 december 2013 20:11 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je hebt geen lieve dochter?Ik heb ook nog een donkere variant, maar nog steeds roze helaas
![]()
![]()
![]()
Gelukkig nieuwjaarskick!baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
quote:Op maandag 30 december 2013 19:55 schreef BigSmurf het volgende:
100 euro inclusief verzenden voor de 3DS + Pokemon X.![]()
Als je het hoesje van pokemon black vindt gaat de prijs dan omhoog?
¤20 euro voor alleen de cartridge vind ik namelijk nogal hoog.![]()
20 lijkt mij een redelijke prijs, als ik het hoesje vind heeft de koper geluk. Zo niet dan pech, maar uiteindelijk speel je het spel en heb je niets aan het hoesjequote:Op dinsdag 31 december 2013 22:58 schreef Nostalgea het volgende:
Als je het hoesje van pokemon black vindt gaat de prijs dan omhoog?
¤20 euro voor alleen de cartridge vind ik namelijk nogal hoog.Ik heb Surge nog een berichtje gestuurd, als hij afhaakt is hij voor jou!quote:baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
@Bigsmurf je hebt een bericht!
Ondertussen is de rekenmachine verkocht en wordt de Ipod vanavond opgehaald. Kan een meelezend modje dit wellicht aanpassen?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
3DS en Pokémon X is bij deze ook verkocht.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
Die JVC radio heb ik zelf ook in de auto, voor de eventuele koper: een echte top radio voor het geld!
![]()
25 ex wil ik wel accepteren, stuur maar een pm voor afhandeling
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
3DS + Pokemon X is binnen, werkend en wel. Ondanks je nog aanwezige spel toch maar opnieuw begonnen.
Thanks!
V&A / [V&A Ervaringen] Voor kopers en verkopers![]()
Ja, was ze vergeten te verwijderen denk ik. Veel plezier ermee!baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
Update
Nog te koop:
- 2x defecte xbox (ook wel teab)
- Pokemon Platinum DS: ¤20
- Pokemon black 2 DS: ¤20
- Dr. Mario NES: ¤15
- Super Mario 3NES: ¤25
- Ducktales NES: ¤25
-Autoradio van JVC KD-X50BT: ¤60
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
Ontbreekt het klepje bij de witte Xbox360 of is dat naar binnen gevouwen?
Als hij compleet is bied ik je 10 incl. verzending.
Ik wil er wat gaafs van gaan maken, het resultaat krijg je dan te zien als het klaar is.![]()
Bij de witte ontbreekt deze inderdaad, de zwarte is wel compleet. ik wil beide wel naar je verzenden voor 15 inc. PM me maar als je akkoord gaat.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: