zelf weten. Ik bied 25 omdat ik minder dan 2 maanden de tijd heb om te gaan. En voor 49,- kan ik op nachtjeweg.nl ook een nachtje wegquote:Op donderdag 26 december 2013 09:39 schreef MeneerLogica het volgende:
Nee 95 nieuwprijs. Zit met 50 laag genoeg.
Tja dan ga ik liever zelf, dit is een nacht in een stad naar keuze met ontbijt in een knap hotel, vind dat ik al een knappe prijs zet.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:39 schreef Joene het volgende:
[..]
zelf weten. Ik bied 25 omdat ik minder dan 2 maanden de tijd heb om te gaan. En voor 49,- kan ik op nachtjeweg.nl ook een nachtje weg
mooi moet je lekker zelf gaanquote:Op donderdag 26 december 2013 20:47 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Tja dan ga ik liever zelf, dit is een nacht in een stad naar keuze met ontbijt in een knap hotel, vind dat ik al een knappe prijs zet.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:52 schreef MeneerLogica het volgende:
Alleen omdat wij hier eigenlijk op dit moment geen tijd voor hebben (werken allebei weekenden) zet ik hem te koop.
Wat is nou de echte reden? Vakantieveiling?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:01 schreef MeneerLogica het volgende:
Nee verjaardagskado, maar na een verhuizing is het budget een beetje weg.
Februari heeft mijn vriendin het kado gekregen van haar familie. Hele jaar blijven liggen en komende maanden geen tijd om er gebruik van te maken. Vakantieveiling biedt dit niet aan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:51 schreef PetervdK het volgende:
[..]
[..]
Wat is nou de echte reden? Vakantieveiling?
50 euro is vandaag rond, wacht anders nog wel even.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
40e, maken we het vandaag even rond.
Waarom blijf jij terugkomen in dit topic? Wegwezen als je niks nuttigs in te brengen hebt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:31 schreef Joene het volgende:
Ik moet zeggen verkoper is standvastig. Hoop dat die ermee blijft zitten .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |