SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:53 schreef Morendo het volgende:
Ik heb al die poeha rond Messi nooit zo begrepen. Zet een kleerkast als Van der Hoorn op hem, met als enige taak die kleine Argentijn afstoppen, en hij raakt geen bal.
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:57 schreef Morendo het volgende:
Geloof mij nou maar: Barca is banger voor ons dan wij voor hun.
Ik zou als supporter van de meeste andere clubs juist hopen op een paar goede resultaten van Ajax. Met het geknoei van hun eigen club moet toch iemand die Europese punten binnenhalen..quote:Op woensdag 18 september 2013 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker al die trolletjes van buitenaf. Omdat hun club het zelf niet beter kan, is het nodig om ajax uit te lachen.
En jij bent nog dommer dan ik dacht.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Jij beweerde gister nog dat je ontzettend veel verstand van voetbal had.
Eet dat Barca!quote:Op woensdag 18 september 2013 17:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[ afbeelding ]
Hoensen en De Song in de basis.
Unitbet:quote:Op woensdag 18 september 2013 17:06 schreef Elan het volgende:
Hoe liggen de bets vanavond? Heeft het nog zin om wat in te zetten op Barca.
Schiet ook niet echt op dusquote:Op woensdag 18 september 2013 17:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Unitbet:
Barcelona 1.12
Gelijk 10.00
Ajax 21.00
tientje kan je beter aan drank bestedenquote:Op woensdag 18 september 2013 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Schiet ook niet echt op dus.
Je kan wel voor de gein een tientje op Ajax zetten, mochten ze dan stunten kun je een leuk weekend tegemoet zien.
Leg 1000 in en vraag je plaatselijk belchinees of Messi al ingaat op z'n bod.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan wel voor de gein een tientje op Ajax zetten, mochten ze dan stunten kun je een leuk weekend tegemoet zien.
Kun je beter meteen door de plee spoelen.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Bruine Sjek. Alsof hij inside-information heeft.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:23 schreef PeeJie_ het volgende:
Volgens Jack van Gelder (net bij Ruud de Wild), heeft Frank de Boer wel een tactische opstelling wat betreft vanavond. Veranderd alleen niks aan de waarschijnlijke uitslag.
Zelf denk ik eigenlijk Siem de Jong in de spits, waardoor je meer 4-4-2 gaat spelen.
De Jong. Je weet wel, onze linkshalf.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie moet De Song voorstellen?De Sa ofzo? Is die uberhaupt mee?
Oh. Ja. Ik zat al met de Sereros enzo in mijn hoofd.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
De Jong. Je weet wel, onze linkshalf.
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Greg trouwens gewoon in de basis gisteren!
Denken gaat je niet goed af dus dat neem ik niet zo serieus.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
En jij bent nog dommer dan ik dacht.
jaillet niet geblesseerd?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat goed met hem momenteel.
Wat laxeermiddel in de drankjes stoppen van de barca spelersquote:Op woensdag 18 september 2013 17:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Leg 1000 in en vraag je plaatselijk belchinees of Messi al ingaat op z'n bod.
En peper in de drankjes van de Ajax spelersquote:Op woensdag 18 september 2013 18:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat laxeermiddel in de drankjes stoppen van de barca spelers.
Of GHB.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat laxeermiddel in de drankjes stoppen van de barca spelers.
Zit al 3 wedstrijden op rij op de bank inderdaad. Hoop voor hem dat ie er eindelijk voorbij is.quote:
Volgens mij snap je niet wat GHB is dan.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:15 schreef handboek het volgende:
[..]
nee hoor, valt wel mee. Die barca-spelers hebben daar een weerstand tegen op gebouwd
Andere trainer he...quote:Op woensdag 18 september 2013 18:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zit al 3 wedstrijden op rij op de bank inderdaad. Hoop voor hem dat ie er eindelijk voorbij is.
Moet je toch op school hebben gehad.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet wat GHB is dan.
Jij weet het ook nietquote:Op woensdag 18 september 2013 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je toch op school hebben gehad.
Ik weet het wel. Is gewoon een drug die bewusteloosheid veroorzaakt maar bestaat uit shit die onder je gootsteen staan. Ontstopper etcquote:
Ja, en het valt nogal op als je het ergens in doet, want het smaakt nogal sterk en het ruikt ook sterk.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet het wel. Is gewoon een drug die bewusteloosheid veroorzaakt maar bestaat uit shit die onder je gootsteen staan. Ontstopper etc
Siggy op rechts?twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 18-09-2013 om 18:28:22Tactische variant. @FrankRonald1970 zet Bojan Krkic in spits en Sigthorsson op rechts. #Ajax in Messi-variant. Zie Telesport.nl #baraja reageer retweet
Sterk?quote:Op woensdag 18 september 2013 18:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, en het valt nogal op als je het ergens in doet, want het smaakt nogal sterk en het ruikt ook sterk.
Als ik nuchter ben proef en ruik ik het echt wel hoor.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:32 schreef handboek het volgende:
[..]
Sterk?
Gewoon mengen met sinaasappelsap, dat maskeert de geur en smaak heel erg door de hoge zuurgraad van het sap....
Dan ben jij vast een Duitse herder want normale mensen proeven het dan echt niet meer...quote:Op woensdag 18 september 2013 18:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik nuchter ben proef en ruik ik het echt wel hoor.
Die zoute smaak proef je wel hoor.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:35 schreef handboek het volgende:
[..]
Dan ben jij vast een Duitse herder want normale mensen proeven het dan echt niet meer...
Ik durf het je te garanderen. Sinaasappelsap werktquote:Op woensdag 18 september 2013 18:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die zoute smaak proef je wel hoor.
Wat doet het ertoequote:Op woensdag 18 september 2013 18:30 schreef wieisboos het volgende:
Siggy op rechts?twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 18-09-2013 om 18:28:22Tactische variant. @FrankRonald1970 zet Bojan Krkic in spits en Sigthorsson op rechts. #Ajax in Messi-variant. Zie Telesport.nl #baraja reageer retweet
Vikquote:Op woensdag 18 september 2013 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie op linksbuiten? Fischer of Sana?
Vanavond Boilesenquote:Op woensdag 18 september 2013 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie op linksbuiten? Fischer of Sana?
Helemaal niet vreemd. Als je de wedstrijden van de laatste weken goed hebt bekeken, viel al op dat Boilesen als enige een man kon uitspelen.quote:
Ik dacht dat Frank zich niet zou aanpassen?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gewoon slim gedaan. Schade beperken.
Je kunt beter met 3-0 verliezen dan met 7-0. Bovendien paste Frank zich in moeilijke wedstrijden altijd al aan door Poulsen op te stellen, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Frank zich niet zou aanpassen?
Nu gaan we er dus vanaf met een andere filosofie oké.
Wat is dat voor opstelling danquote:Op woensdag 18 september 2013 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer, Van Rhijn, Moisander, Denswil, Blind; De Jong, Poulsen, Duarte, Sigthorsson, Bojan, Boilesen.
Een voor de gol hang tactiek. Schade beperken zoals inter chelsea.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat is dat voor opstelling dan
Denk dat ik m'n prognose toch iets bijstel
Wel Bojan eindelijk eens in de spitsquote:Op woensdag 18 september 2013 20:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Geniaal toch. Frank bedenkt weer wat.
Poulsen laat zich echt niet gek maken. Schone gaat wel volledig overlopen worden ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Prima techniek, snel en belangrijk een goede voorzet dus maakt mij niks uit. Maak me meer zorgen om De Jong, Schone en Poulsen
Duarte dus ipv Schonequote:Op woensdag 18 september 2013 20:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Prima techniek, snel en belangrijk een goede voorzet dus maakt mij niks uit. Maak me meer zorgen om De Jong, Schone en Poulsen
Ja zag het iddquote:
Hij is gewoon fit hoor en traint toch al maanden vol mee?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Fischer zal op zeker wel invallen dan, het is toch vreemd hoeveel ze Boilesen nou ineens laten spelen.
Haha vanavond hebben we 5% balbezit ofzo.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja zag het iddIk wil gewoon een keer een goed druk zettend Ajax zien en goed positiespel in een tempo hoger dan dat bejaarden tempo van het afgelopen jaar.
Ja en eind augustus zei die;quote:Op woensdag 18 september 2013 20:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hij is gewoon fit hoor en traint toch al maanden vol mee?
Hij speelt nu voor de 2e week op rij doordeweeks.quote:“Mijn lichaam heeft goed op de zware wedstrijd gereageerd. Ik ben nu weer helemaal terug, maar ik kan nog niet drie wedstrijden in de week spelen. Dat komt nog wel, maar ik ben nu tenminste weer hartstikke fit”
Neejohquote:Op woensdag 18 september 2013 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha vanavond hebben we 5% balbezit ofzo.
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
NeejohHet is geen Real he dat Barca
Tegen real heb je meestal nog vrij veel balbezit. Je loopt alleen met minimaal vier doelpunten tegen van het veld af.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
NeejohHet is geen Real he dat Barca
Zal in de praktijk wel een 4-4-2 zijn.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:22 schreef handboek het volgende:
Bojan was toch spits? volgens nos rechtsbuiten
Real trekt zich volgas terug wt Ajax totaal niet goed ligt, tegen Barca dus dikke winstquote:Op woensdag 18 september 2013 20:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tegen real heb je meestal nog vrij veel balbezit. Je loopt alleen met minimaal vier doelpunten tegen van het veld af.
Sowieso kan Boilesen met zijn techniek op elke positie op links spelen, wat een spelerquote:Op woensdag 18 september 2013 20:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Mensen die denken dat Boilesen op linksbuiten verdedigender is begrijpen er helemaal niets van. Aldus Johan Cruijff;
http://nos.nl/video/552732-cruijff-voor-barcelonaajax.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een ploeg die dominant wil spelen ligt Ajax inderdaad veel beter. Alleen moet die dan niet van het niveau Barcelona zijn.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Real trekt zich volgas terug wt Ajax totaal niet goed ligt, tegen Barca dus dikke winst
Goed verhaal.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Mensen die denken dat Boilesen op linksbuiten verdedigender is begrijpen er helemaal niets van. Aldus Johan Cruijff;
http://nos.nl/video/552732-cruijff-voor-barcelonaajax.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |