Vikquote:Op woensdag 18 september 2013 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie op linksbuiten? Fischer of Sana?
Vanavond Boilesenquote:Op woensdag 18 september 2013 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie op linksbuiten? Fischer of Sana?
Helemaal niet vreemd. Als je de wedstrijden van de laatste weken goed hebt bekeken, viel al op dat Boilesen als enige een man kon uitspelen.quote:
Ik dacht dat Frank zich niet zou aanpassen?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gewoon slim gedaan. Schade beperken.
Je kunt beter met 3-0 verliezen dan met 7-0. Bovendien paste Frank zich in moeilijke wedstrijden altijd al aan door Poulsen op te stellen, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Frank zich niet zou aanpassen?
Nu gaan we er dus vanaf met een andere filosofie oké.
Wat is dat voor opstelling danquote:Op woensdag 18 september 2013 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer, Van Rhijn, Moisander, Denswil, Blind; De Jong, Poulsen, Duarte, Sigthorsson, Bojan, Boilesen.
Een voor de gol hang tactiek. Schade beperken zoals inter chelsea.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat is dat voor opstelling dan
Denk dat ik m'n prognose toch iets bijstel
Wel Bojan eindelijk eens in de spitsquote:Op woensdag 18 september 2013 20:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Geniaal toch. Frank bedenkt weer wat.
Poulsen laat zich echt niet gek maken. Schone gaat wel volledig overlopen worden ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Prima techniek, snel en belangrijk een goede voorzet dus maakt mij niks uit. Maak me meer zorgen om De Jong, Schone en Poulsen
Duarte dus ipv Schonequote:Op woensdag 18 september 2013 20:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Prima techniek, snel en belangrijk een goede voorzet dus maakt mij niks uit. Maak me meer zorgen om De Jong, Schone en Poulsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |